Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Tot es massa difícil, ara [Erion] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Tot es massa difícil, ara [Erion] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Tot es massa difícil, ara [Erion]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tot es massa difícil, ara [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Tot es massa difícil, ara [Erion]   Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDs Jun 09, 2012 8:01 am

Acabava de tornar d'anar a veure la Sam a Sant Mungo. La gent se'm quedava mirant, però per sort no em deia res. Potser el color dels meus cabells els mantenia lluny.

Necessitava aire. Havia estat parlant amb la mare de la Sam, i pel que es veia no pintava gens bé. Havia perdut molta sang... i tenia rastres de que l'havien torturada. Crucios, deien.

Havia empal·lidit, en escoltar-ho. Jo sabia, com era allò, i no ho desitjava per ningú. Sentir-te atrapada, no saber si podras sortir-te'n, sentir que no pots fer res mentre l'altra persona es diverteix fent que sofreixis...

I la Sam ho havia passat per culpa meva.

Pujava les escales de la torre d'astronomia, recontruïda feia poc. Allà hi havia l'aire que ella necessitava, i potser les vistes la tranquil·litzaven una mica... però en arribar a dalt ja em trobava amb algú.

-Erion...- dic, en un gemec.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Tot es massa difícil, ara [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tot es massa difícil, ara [Erion]   Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDs Jun 09, 2012 8:10 am

Em giro, tranquil, quan sento que algú murmura el meu nom. És la Lily, ja sé que és la Lily. No sé si vull que hi sigui: la meva marxa cap a Londres s'ha precipitat i me n'hi aniré tan aviat com sigui possible.

- Euh... hola... - murmuro, en veu baixa; tan baixa que gairebé no em deu sentir -. Com estàs? Fas mala cara... anit vas arribar molt tard... m'havies promès que hi series...

No és que estigui enfadat. Només una mica dolgut, perquè m'hauria agradat tenir-la amb mi. Està més a prop, però més lluny que mai.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tot es massa difícil, ara [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tot es massa difícil, ara [Erion]   Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDs Jun 09, 2012 8:14 am

Començo a plorar de cop, com si algú hagués obert l'aixeta de les meves llàgrimes i em llanço cap a ell, abraçant-lo.

-La... La Sam...

Estic trencada, per dintre. Per allò de la Sam, per això de l'Erion. Està dolgut, ho veig... Dec ser una persona horrible...

-Un home... el Johnson... la Sam està en coma.- aconsegueixo dir, entre sanglots.- No... no saben si despertarà.

I l'abraço amb força, perque el necessito, el necessito més que mai... i ell està mig enfadat amb mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Tot es massa difícil, ara [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tot es massa difícil, ara [Erion]   Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDg Jun 10, 2012 10:29 am

Em quedo glaçat, quan em diu allò, entre llàgrimes. L'abraço, amb tendresa, i només quan la tinc a prop m'adono de com pateix. Em faig partícep del patiment, alliberant-la de part del pes, aguantant-la entre els meus braços en un vague intent de protegir-la.

- Shh... Ja està... Estic aquí... - li dic, consolant-la -. La Sam és la segona persona més forta que he conegut mai, se'n sortirà.

Li faig un petó, al front, dolçament, i la torno a estrènyer entre els meus braços.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tot es massa difícil, ara [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tot es massa difícil, ara [Erion]   Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDg Jun 10, 2012 10:45 am

Em sento una mica millor, quan els seus braços m'abracen. Sento el seu calor rodejant-me per intentar protegir-me.

-Ho... ho... ho sento...- li dic.- Sento... allò d'ahir... però es que...

No puc, la visió de la Sam agafant-me la mà, plena de sang... Ella, amb tot d'instruments al seu voltant, els metges, la seva mare, la Cass dient que ens ho havia promès...

-Ho han fet... ho han fet per culpa meva... Erion... no... no m'ho puc deixar de dir... M'ho va dir... el Johnson... la va torturar, li ha fet mal... per què em volia fer mal...

L'abraço amb força de nou, amb la necessitat de que els seus braços m'estrenyin amb força i em protegeixin de tot això que m'estan fent passar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Tot es massa difícil, ara [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tot es massa difícil, ara [Erion]   Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDg Jun 10, 2012 11:04 am

L'estrenyo més fort i li faig un petó, més apassionat, amb la intenció d'emboirar-li la ment durant uns segons, per tal que no pensi, durant aquell breu instant de temps, en el maleït incident de la Sam. Si se n'ha de culpar prefereixo que no hi pensi.

- No és culpa teva, Lily. Ni se t'acudeixi, això. De cap manera és culpa teva, sinó tan sols seva. En algun moment la Sam l'hauria rebutjat i hauria passat el mateix, o encara pitjor. Tu vas fer el que vas creure adequat, i no et pots culpar per això...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Tot es massa difícil, ara [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tot es massa difícil, ara [Erion]   Tot es massa difícil, ara [Erion] EmptyDg Jun 10, 2012 11:58 am

Els seus llavis em van transportar ben lluny en pocs segons. El seu calor, el seu olor. Ell, només ell, dominava la meva ment, anestessiant-la com només ell semblava que ho sabia fer... i quan em vaig separar d'ell, encara estava emboirada mentre em parlava. Poc a poc vaig tornar a la realitat, però vaig deixar de plorar. Em vaig llevar les llàgrimes que tenia a les galtes i vaig mirar-lo. Estava feta pols, però no ploraria. Ja havia plorat prou. Miro els seus ulls, i faig una lleu ombra del que seria un somriure.

-Gràcies...- li dic, xocant suament el meu front amb el seu.- t'estimo... gràcies... està... està sent dur...

Deixo anar un esbufec encara abraçada a ell. Perquè és cert, es dur, es molt dur.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Tot es massa difícil, ara [Erion]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Erion Wood
» Sorpresa! [Erion]
» Desconfiant una mica massa...
» Compensacions i planificacions [Erion]
» Ultima nit a Hogwarts [Erion]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Torre d'Astronomia-
Canviar a: