Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Lloc per un home-llop al departament - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Lloc per un home-llop al departament - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Lloc per un home-llop al departament - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Lloc per un home-llop al departament - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Lloc per un home-llop al departament - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Lloc per un home-llop al departament - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Lloc per un home-llop al departament - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Lloc per un home-llop al departament

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Lloc per un home-llop al departament - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lloc per un home-llop al departament   Lloc per un home-llop al departament - Página 3 EmptyDl Des 10, 2012 2:22 am

A l'Erion ja li havia dit que arribaria tard, avui. Bé, dona el mateix. Faig que sí amb el cap al que diu la Sam i miro com surt per la porta, després sospiro. Quina reacció més freda, a la mort de l'Agatha.

Però no és ella. Només és això, la Sam no és del tot ella. Tornarà, potser, al cap dels anys, com jo vaig acabar tornant. L'entenia perfectament, costa refer-se quan a algú li dones la teva confiança i et claven un punyal... però poc a poc, et tornes a fer, i veus que no val la pena. Esperava que la Sam ho veiés.

M'assec a l'escriptori i escric a la llibreta nova que em vaig comprar el dia anterior. La meva llibreta.


La diferència entre el que ens va passar a la mi i a la Sam és que jo, a part de tenir la desconfiança a la gent, vaig canalitzar aquesta descomfiança en forma de por. Em vaig fer dèbil, m'espantava tot. La Sam, en canvi, ha canalitzat aquesta descomfiança cap a l'odi, cap a rebeldia, i igual que jo, decideix tancar-se. No li puc dir que no, recordo com de mal feia, que et forcessin a confiar en algú que no creus que s'ho mereixi, i, sincerament, em veig bastant perduda. Espero que la Sam torni mica en mica a ser la d'abans, i si no, la respectaré com pugui. Sigui com sigui, és la Sam, i l'he d'ajudar com ella m'ha ajudat a mi. Li dec per tot el que li he fet, i encara això, mai acabaré de pagar el deute que tinc amb ella. Sí, va matar a un home a sang freda, i d'això prefereixo no parlar. Jo també desitjava la mort d'aquest home, ens havia fet molt de mal a les dues.

Sé que fa coses que no vol que jo sàpiga. Sé, que encara s'emborratxa quan no té res a fer. Surt per allà, a fer de les seves, i controla després que quan ens hagim de veure estigui ja suficientment controlada per poder fer com que no passa res. Sé que m'amaga coses, i això em fa mal... Però és el que ella vol, i no puc obligar-la a que ho tregui. Només espero que el que faci ho faci per alguna bona raó, i que ho amagui molt bé perquè jo no ho trobi. Perquè l'estimo massa, com per veure-la en algun problema massa gros.


Sospiro. Sí, escriure em desfoga. Tanco la llibreta i m'aixeco. Cap a casa...

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Lloc per un home-llop al departament
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» Home sweet home!
» Biblioteca històrica del Departament de Misteris
» Pensant en el millor lloc per fer-ho.
» Ostres, si hem arribat al bon lloc... [Bruno]
»  Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Conselleria d'Afers Màgics :: Departament d'Aurors-
Canviar a: