Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Home sweet home! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Home sweet home! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Home sweet home! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Home sweet home! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Home sweet home! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Home sweet home! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Home sweet home! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Home sweet home!

Ir abajo 
+3
Erin River
James Bohr
Georgia Gray
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 2:46 am

Vaig entrar a la biblioteca a bon matí, disposada a començar a preparar-me les classes amb una miqueta d'antelació, per poder-les seguir millor després. Em vaig asseure en una taula on tocava el solet i vaig treure l'horari per veure quina assignatura em tocaria primer.

- Criança de criatures màgiques, i després encanteris... molt bé, som-hi!

Vaig treure els dos llibres, vaig fer un cop d'ull a l'índex del de CCM i vaig començar amb el capítol dels cavalls alats.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:01 am

Vaig entrar a la biblioteca tranquil·lament, pensant en què començar a estudiar... Però quan vaig entrar vaig veure, sorprès, que algú se m'havia avançat.

- Hola, Georgia! - vaig dir, alegrement però en veu baixa -. Què, estudiant?

Vaig treure el material i el vaig deixar a la taula, al meu lloc de sempre.

OFF : Usurpadora! M'has pres la idea de la biblioteca, i el títol! ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:04 am

Vaig entrar a la Biblioteca, literalment arrossegant a la Sam.

- Ara faràs de bona nena per una vegada a la vida i et prepararàs la classe- vaig dir mentre la feia seure- hola!- vaig dir tímidament en veure que hi havia dues persones més a la taula, tot i que no les coneixia.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:06 am

Erin em va arrastrar a la taula i em va fer sentar.

- Però jo no vuic ser bona!- vaig dir- I per que m'he de preparar la classe, es molt facil!!!- vaig dir imitant la veu d'un xiquet de 5 anys.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:14 am

Vaig passar per davant de la biblioteca, mentres anava cap a la Sala Comuna i, al fixar'm-hi millor vaig veure que la Sam i la Erin estaven sentades a una taula. Vaig treure el cap per la porta i vaig decidir entrar a saludar-les.
-Hola!- Vaig dir, potser una mica massa fort, anant cap a la taula on eren la Sam i l'Erin- Què tal l'estiu? Què feu?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:17 am

(OFF. no s'havia enviat)

- Sam, et recordo que faràs sisè. Ja ets una alumna de MAG, no et pots permetre fer el que feies fins ara!

Li vaig plantar els llibres sota la cara.

- vinga, va, comença ja- vaig dir mentre obria jo els meus.

- Hola Eileen!- vaig dir en veure arribar la noia.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:19 am

Vaig veure com tres noies entraven quasi seguides. La primera, la més petita, no la coneixia, però les altres dues anaven a la meva residència.
I aleshores va ser quan la Tyler va cridar.

- Shhht! Eileen! Una mica de respecte! - vaig dir en veu baixa, mosquejat -. No tens ulls a la cara? O és que no els fas servir? Perquè, per si no ho has vist, estem en una biblioteca!

Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:20 am

Vaig entrar a la Biblioteca, espai sagrat del silenci...
M'ho havia d'anar repetint, si no, muntava un bon xivarri...

Però l'emoció de veure els amics sempre em superava

- EILEEN! SAM! ERIN! - vaig cridar

Vaig correr a abraçar-les, fent cas omís de la mirada de reprovació del noi que hi havia a la taula, un tal James, creia.

- I tu ets... - Vaig fer, dirigint-me a ell


Editat per darrera vegada per Allie Lovegood el Dj Set 16, 2010 3:21 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:20 am

- Em.. aleshores vols que em prepare les classe, no? Doncs demà tinc DCFM i mira que curios, necesite un llibre que...- vaig dir somriguent-... sols esta en la Secció prohibida.

Em vaig alçar i em vaig dirigir cap alli. Aleshores vaig sentir que algu em cridava.

- AL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:23 am

"Mira, el repelent" vaig pensar. Vaig mirar-lo als ulls, vaig donar una volta completa sobre mi mateixa, lentament, fent veure que ho mirava tot amb atenció i vaig contestar: -Eh! Tens raó! Ja deia jo que hi havia massa llibres! - Vaig agafar un llibre muggle que ja m'havia llegit de un prestatge i em vaig seure amb la Sam i l'Erin. Abans, pero, vaig somriure falsament al Bohr.

"Repelent"
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:23 am

- Res d'anar a la Secció Prohibida, que encara ni has començat el curs!- vaig dir-li mentre l'agafava del braç- Hola, Allie.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:24 am

- Allie Lovegood! Ets una plaga! - vaig dir-li, aixecant una mica la veu -. És que no pots estar-te quieta i en silenci ni mig minut?

Vaig tornar-me a centrar en l'estudi, un llibre sobre els orígens de la màgia, però llavors va cridar la Sam. I la Tyler va fer-me una mirada de tonta. De vegades no entenia com aquelles tres podien ser Ravenclaw.

"Estic per matar algú...!"
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:27 am

- Aviam, gent- vaig dir, en veure que alò era un galliner i que el noi de Ravenclaw semblava a punt de matar algú- Una mica de calma, siusplau... Sam, només pots anar a la secció prohibida si tens el permís especial, i no el tens. Ara seu aquí i estudia una mica, vale?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:28 am

(OFF: Com que mirada de tonta? xDD)

Vaig veure com el Bohr s'enfadava i ho estava bastant, pel que semblava, així que em vaig donar el gust de fer-lo enfadar... encara més.

-Allieeee!! Què tal les vacances?- Vaig cridar i, saltant de la cadira, vaig anar a abraçar-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:30 am

- Però si tot aço ja me ho se- vaig dir mentres senyalava els llibres- Ara vinc vaig a la SP.- vaig dir alçant-me de nou i anant cap a la porta.
Mentres em dirigia cap a la porta em vaig posar a tararejar una canço.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:30 am

Com que permis especial, no? Ara veurien.

- Si, jo el tinc...
Vaig fer lliscar la vareta per la màniga, i pronunciant de manera quasi imperceptible un conjur, al paper va aparèixer una autorització signada.

- Adéu, gent! - vaig dir, en veu una mica massa alta, per provocar el noi Ravenclaw, agafant a la Sam pel braç i agitant el paper.

(OFF: ara algu que ens aturi... I muntem jaleo! XD)
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:38 am

La veritat es que estava una mica espantada per lees clases i per això havia decidit prepararmeles abans. Vaig agafar els llibres que necessitava i vaig caminar cap a la biblioteca.
Només entrar vaig veure que a una taula pareixia que hi havia festa, o alguna cosa parescuda. En ella hi eren l'Erin, l'Allie, la Sam, l'Eylen, una noia de Hufflepuf que no coneixia i un noi de Ravenclaw, que tampoc el coneixia.
Vaig apropar-me somrient i vaig barrar el pas de la Sam que pareixia que anava directa a la SP.
-Boon dia Sam. Ja a aquestes hores penses entrar a la SP?- li vaig demanar, amb un somriure.- va vinga, si de cas ja hi anirem després.- vaig arrosegar la Sam cap a la taula i em vaig aseure.
-Bon dia, Erin, Allie, Eylen... i vosaltres sou...- vaig dir, esperant que es presentessin.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:41 am

- Jo em dic James. I tu et dius... Lils, oi? - vaig dir, mentre llegia el pensament de l'Allie, que tenia ganes de picar-se amb mi -. Bé, jo me'n vaig. Mai m'han agradat massa les festes.

Vaig aixecar-me i vaig començar a recollir, amb un mig somriure a la boca... "Escac i mat". No era tan influenciable.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:45 am

Vaig veure com el James Bohr s'aixecava, sense dir-me res, i em va cabrejar. Molt. Necesitava cridar-li, fer-lo enfadar. Era com la meva droga. (OFF: Sí, ja ho sé, patillada total)

Quan ja era aprop de la porta, vaig aixecar-me de la cadira i vaig cridar, amb totes les meves forces: -Adéu, James!!! -I, de sobte, sortida de qui sap on, Madame Pince, la vella encargada de la biblioteca em va començar a fotre la bronca. No cal dir que, al cap d'un segon de haver cridat, ja m'havia fotut fora de la Biblioteca. "Merda"

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:48 am

Ara que tots estaven distrets mirant com Madam P. li tirava la bronca a Eileen i la tirava fora de la biblioteca, vaig agafar a Al i amb molt de compte i es varem dirigir a la SP.
Aquest cop ningú ho impediria (OFF: vos ha quedat clar, eh!, ningú xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:52 am

Quan em va agafar pel braç, vaig saber que era el nostre moment.
Ens vam dirigir cap a la Secció prohibida, i vaig fer un gest d'adéu molt sorneguer amb la ma.
"Que bones que som" vaig pensar, i vaig llençar una mirada còmplice a la Sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 3:58 am

Vaig mirar estranyada al noi.
-I ja te'n vas? Què no t'agrada la companyia?- li vaig demanar. Més que res per que jo havia estat evitant a la gent molt de temps i després em vaig adonar que era una ximpleria.
una corrent d'aire em va bellugar el cabell i vaig girarme per veure d'on era la finestra oberta. Just a temps de veure com l'Allie es despedia amb la mà i la Sam i ella obrien la porta de la SP.
Aquesta vegada ja no pensava aturarles.
-Es que aquestes mai canviaran?- vaig demanar a l'Erin. Jo estava a favor de fer de tant en tant una malifeta, però ja, a principi de curs em semblava excessiu.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 4:12 am

- Madam Pince, hi ha dues noies que intenten entrar a la Secció Prohibida. - vaig dir, mentre tornava a treure les coses i preparava els llibres per seguir estudiant -. Bé, no és que no m'agradi, però de vegades em centro massa en els estudis. I quan estic centrat i em ve algú a molestar...

Vaig mirar-la un moment i vaig somriure, mentre Madam Pince es girava, irada, cap a les dues noies.

- Però tranquil·la, ara faran fora aquest parell i ja hi regnarà la calma, aquí. I tu no molestes - vaig asseure'm i vaig obrir el llibre.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 4:24 am

- Merda, ara ve aquesta- vaig dir a Al.

Vaig vore com Madam P. venia cabretjada cap a nosaltres, haviem de tindre un permis, no?. Vaig traure un paper de la butxaca.

- ES POT SABER QUE FEU?! NO PODEU ENTRAR A LA SECCIÓ PROHIBIDA SENSE PERMIS!- va dir cridant.
- ES POT SABER PER QUE EM CRIDA!?- vaig dir, cosa que va fer que la MP em llançara un mirada fulminant.- Qui diu que no tinc permis! I aço que es!- vaig dir ensenyant un paper.

Jo el professor Holls, done permis a la senyoreta Williams per a entrar en la Secció Prohibida

- Aleshores puc entrar?- vaig dir agafant la ma de Al.
- Podeu, entrar però no et vuic sentir senyoreta Williams, perque et tirare fora-va dir mentres se n'anava.


- Uff, per els pels- vaig dir a Al
Despres varem entrar a la SP.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Home sweet home! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Home sweet home!   Home sweet home! EmptyDj Set 16, 2010 4:30 am

Anava a enfadar-me amb el James per haver sigut un espieta, però no va caldre, la Sam va treure un... ehem "permís" ehem, i van poder passar sense problemes.
-Se n'han sortit.- vaig comunicar.
Vaig treure els meus llibres i em vaig possar a estudiar.
-Ja veig que ets un Ravenclaw, Ravenclaw.- vaig fer, mirant com estudiava.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Home sweet home!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» I'm coming home... [Ra]
» Lloc per un home-llop al departament
» I wanna hold your hand and be a home to your homeless heart...!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Biblioteca-
Canviar a: