Qui està Connectat | En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Home sweet home! | |
|
+3Erin River James Bohr Georgia Gray 7 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Home sweet home! Dj Set 16, 2010 8:19 am | |
| Vaig aixecar-me de la cadira, vaig ficar el llibre dins de la motxilla i vaig disposar-me a marxar. Abans, però...
- Sí, Lils, és bo.
Vaig començar a caminar, cap a la porta, lentament, però sense que semblés que estava esperant alguna cosa. L'esperava? | |
| | | Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Home sweet home! Dj Set 16, 2010 8:22 am | |
| Vaig alçar una cella. Aquesta vegada no m'havia molestat. Pot ser per què volia saber la resposta, pot ser per que m'ho esperava... Vaig baixar el cap, mirant l'home llop que sortia al dubuix. -James!- li vaig dir.- Eh... Què m'ajudaras, amb els deures? Ho dic per què m'agradaria aprovar amb bona nota, a ser posible. I el vaig mirar, esperant la resposta. | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Home sweet home! Dj Set 16, 2010 8:33 am | |
| - És clar! - vaig somriure, mentre em girava cap a ella -. Ja parlarem, i quedem per algun altre dia, d'acord?
Vaig sortir, ara sí a bon ritme, per la porta, en direcció a no-sé-on.
[Surto del tema] | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: Home sweet home! Dj Set 16, 2010 8:36 am | |
| Vaig veure com el James marxava, i que la Lilian li demanava que l'ajudés amb els deures. Vaig somriure, contenta que ara ningú pugués saber què pensava. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Home sweet home! Dv Set 17, 2010 1:07 am | |
| Vulguis que no, alguna coseta pillava, i ja no tenia ganes d'escoltar més converses. Així que vaig desar els llibres.
- Mmm... Georgia, oi? Quan arribin aquest parell podries dils-hi que estic a la sala comuna? | |
| | | Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Home sweet home! Dv Set 17, 2010 1:53 am | |
| Vaig somriure al James quan va dir que sí, i vaig veure com se n'anava. Després vaig baixar la mirada al llibre, avergonyida. i vaig veure com els meus cabells, normalment rossos, ara es tornaven de color marró, fosc. Com sempre que m'avergonyia d'alguna cosa. A vegades odiava ser metamorfomaga. -Jo...- vaig dir, mentre dirigia una mala mirada als meus cabells.- Jo també marxo, tinc... coses per fer... eh...- vaig alçar-me, vaig recollir els llibres i vaig dir, ignorant com els meus cabells es tornaven cada vegada més i més foscs.- Adéu!- els vaig dir, i vaig sortir de la Biblioteca.
[Surto del tema] | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Home sweet home! Dv Set 17, 2010 2:11 am | |
| [Conversa paral·lela]
- Be, Al, ara que hem pogut per fi entrar, que vols mirar- vaig preguntar- Crec que deuriem d'anar més cap endins, Erin encara ens esta vigilant. Saps que? Volia que estudiara, jo! I que fora bona xica! | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: Home sweet home! Dv Set 17, 2010 10:04 am | |
| OFF: sam, perquè no obriu un tema que es digui "Secció prohibida" i feu el tema paral·lel? és que si no serà un lio! Merciii ^^
ON:
- Adéu, Lily, que vagi bé. I sí, Erin, ja els diré a les teves amigues que ets a la sala comuna, cap problema ^^. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Home sweet home! Ds Set 18, 2010 12:26 am | |
| - Vale, moltes gràcies- vaig dir amb un somriure- vinga, adéu!
[SURTO DEL TEMA] | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Home sweet home! Dc Oct 06, 2010 5:52 am | |
| [CONVERSA PARALEL·LA] - De veritat? Que bona, aquesta! Que tu, TU, estudiessis! - vaig riure -. A mi m'agradaria mirar... No ho sé, tot el que hi ha aquí és fantàstic, perque està prohibit!!! | |
| | | | Home sweet home! | |
|