Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

  Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Danny Fletcher
Professorat
Professorat
Danny Fletcher


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 14/09/2010

 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi Empty
MissatgeAssumpte: Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi    Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi EmptyDt Gen 03, 2012 6:56 am

Vaig deixar la noia a la camilla que se'm va assenyalar al mateix moment d'arribar. Vaig assenyalar al Thomas que s'assentés a una cadira allà del costat de la camilla. Semblava que havia perdut una mica de color.

Quasi al mateix instant, va apropar-se un sanador, que va començar a examinar a la Samanta, que estava inconscient.

Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson


Nombre de missatges : 290
Fecha de inscripción : 06/11/2010

 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi    Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi EmptyDt Gen 03, 2012 7:16 am

- Vaja, ja deia jo que portava molt temps sense venir per aquí... – vaig comentar, en veu baixa, mentre m’acostava a la camilla.

Vaig posar-me uns guants, i li vaig palpar els braços, les ferides, i les cames. Tenia diversos ossos trencats. Vaig fer una ganyota, no tenia gaire bon aspecte. El pols dèbil, i massa morats pel meu gust. Vaig mirar-me el professor, i el noi.

- Professor Fletcher, a la Samanta l’ingressarem tan bon punt li hagin embenat les ferides. Té alguns ossos trencats, però no és tan greu com sembla. Hauríem d’avaluar els traumatismes abans de posar-la a una habitació, però ara ho farà el meu company... Phil! – vaig avisar-lo.

Va venir cap a mi, i li vaig fer un gest de cap, assenyalant la noia. Vaig tornar-me a girar cap al professor.

- Hauria de notificar l’absència de la Senyoreta Williams, no crec que pugui tornar en uns dies... No sé quan s’allargarà.

Vaig anar cap al noi i li vaig posar la mà a l’espatlla. No feia gaire bona cara, pobre.

- Thomas... Si vols quedar-te, intentarem buscar una habitació per la Samanta en quan sapiguem què te. Al fons del passadís pots beure o menjar alguna cosa. Et sentarà bé...
Tornar a dalt Ir abajo
Danny Fletcher
Professorat
Professorat
Danny Fletcher


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 14/09/2010

 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi    Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi EmptyDj Gen 05, 2012 2:08 am

Vaig assentir amb el cap.

-Jo me n'hauria d'anar a avisar de la situació a l'escola. S hi ha alguna novetat, siusplau, feu-m'ho saber, d'acord? -vaig demanar-li al Phil.

-Et quedes aquí, Thomas? -vaig demanar-li, sabent ja la resposta.

Vaig sortir, anant a deixar alguns temes preparats a recepció.


(Surto del tema)
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

 Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi    Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi EmptyDj Gen 05, 2012 2:10 am

Vaig fer lleugerament que sí amb el cap, anant a buscar alguna cosa per beure. No tenia ni gana ni set, però almenys... potser em podria distreure una mica. No suportava haver-la de veure d'aquella manera..

Vaig tornar rapid, quedant-me un altre cop a prop seu, assegut a la cadira, intentant no molestar, però intentant esbrinar què li passava.

-Em quedo aquí, no vull pas marxar... -vaig contestar al professor. -Per cert... s'hauria d'avisar al seu germà, a l'Edgar Williams, no?

Va afirmar amb el cap, i seguidament va marxar.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__*
» Pensant en el millor lloc per fer-ho.
» Ostres, si hem arribat al bon lloc... [Bruno]
» Lloc per un home-llop al departament
» Perduda, totalment perduda. {Ursula}

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: Sant Mungo-
Canviar a: