Qui està Connectat | En total hi ha 29 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 29 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__* | |
| | Autor | Missatge |
---|
Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__* Ds Set 17, 2011 5:03 am | |
| Amb el Rick a l'espatlla (res, que no volia ficar-se a la gàbia) i arrosegant el bagul vaig entrar al vestíbul amb la Sam. Tenia els cabells castanys clars, ja que no m'agradava gens cridar l'atenció, i entrar després d'una setmana com si res si, cridava l'atenció.
-Gràcies per tot, Sam.- Li vaig dir, amb un somriure.- Tinc que buscar al Liam i al James i després tornaré a veure els altres quan els vegi per els passadissos... Es un plaer tornar a estar bé.^^ | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__* Ds Set 17, 2011 5:14 am | |
| Vaig entrar acompanyada de la Lils al vestibul, arrosegant els baguls i amb el Hume sobrevolant els nostres caps.
- Fa olor a casa.- en el fons havia tirat de menys Hogwarts, moltissim.- Recorda, quan tingues que tornar a anar avisam, esta clar? Si no ho fas me enfadare moooolt amb tu.- vaig dir somrient.- Nah, en serio, saps que no ho soportaria.
Em va dir que havia de parlar amb el James i el Liam.
- Si, jo també he de buscar a cert persona, crec que es deu haver oblidat ja de mi.- vaig dir rient.
| |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__* Ds Set 17, 2011 5:22 am | |
| Vaig assentir i vaig possar-me la mà al cor
-T'ho prometo. Et tornaré a avisar.- vaig somriure-li.
Vaig riure quan em va dir allò.
-I després me'l presentes, que no el conec.- vaig fer-li l'ullet.- Espero poder seguir les classes normals, ja es una putada això de haver d'anar a St. Mungo cada dos per tres, com que encara faci seté, l'ultim curs... | |
| Assumpte: Re: Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__* Ds Set 17, 2011 5:27 am | |
| Vaig riure.
- Te el presentare, tu tranquil·la.- vaig dir rient.- Doncs podem fer una cosa, si perdem alguna classe important, si he dit perdrem perque jo estare amb tu, doncs després podem quedar totes dos a estudiar a la biblioteca, si has escoltat bé biblioteca.- vaig dir encara rient.- Crec que no me tornat més boja del que estic, però tu aprobaras 7é encara que tinga que entrar ahi dintre i passar-me els diumenges estudiant.
Vaig apuntar als baguls amb la vareta i els vaig enviar a la meua habitació, el Hume em va mirar i va desapareixer amb una flamarada.
- Aleshores, ens vejam aquesta nit al sopar, no? | |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__* Ds Set 17, 2011 5:44 am | |
| Vaig somriure-li. Li agraia molt el que feia per mi, encara que tenia una mica de mala consciència...
-Si, en vejem al sopar.- vaig somriure.- Biblioteca, m'acompanyaras si o si. Ok, crec que ho tinc. Fins ara.
Vaig somriure al Hume.
[Off: surto ja del tema i tanquem?] | |
| Assumpte: Re: Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__* Ds Set 17, 2011 5:50 am | |
| - Doncs ens vorem aquesta nit.- vaig dir somrient.
Li vaig donar una abraçada.
- Comportat, eh? I recorda hi ha que fer certes coses aquest any, si tenim temps, clar.
[Off: Tanques tu?] | |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__* Ds Set 17, 2011 5:52 am | |
| -D'acord, et cridaré sempre que tingui que calar foc a un despatx.- vaig somriure.- apa, adéu!
Vaig girar-me. Primer, deixar el bagul a l'habitació. Segón, buscar al James.
[Tema Tancat] | |
| | | | Odio St. Mungo... Adoro Hogwarts *__* | |
|