Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Perduda, totalment perduda. {Ursula} HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Perduda, totalment perduda. {Ursula} HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Perduda, totalment perduda. {Ursula}

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 5:56 am

Estúpid, estúpid Hogwarts. Vaig caminar per els passadissos, vaig anar a la esquerra, després a la dreta, després a la esquerra, després tot recte... pero estava perduda. Ben perduda. Vaig mirar enfadada les pedres dels passadissos. A Beauxbatons tot era molt més senzill. Els passadissos no eren tots tan iguals...

Vaig aproparme a la finestra, vaig observar i vaig intentar orientar-me veient el que veia fora. Res. Vaig tornar a caminar y vaig xocar contra una armadura que va caure a terra, desfeta.

-Merda de tot.- Vaig fer, mentre em mirava que no m'hagués fet res. Vaig aixecarme i vaig mirar la armadura.-Reparo

Quan arribés a algún lloc, fora de tantes aules i tants de passadissos estaria més contenta que unes pasques. Vaig anotar mentalment enviar-li una carta al meu pare.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 6:25 am

Havia sortit a donar un vol pel castell, perquè ja era fosc i no tenia gaires ganes de sortir als terrenys. De sobte, vaig sentir un terrabastall i al girar la cantonada vaig veure la noia nova reparant una armadura que havia caigut al terra...mentre despotricava contra tot. si no hagués sigut Slytherin no m'hagués ni molestat en dirigir-li la paraula. Però no sabia ben bé perquè, aquella noia m'inspirava confiança.

- No cal que t'ho prenguis així, dona. No n'hi ha per tant! Jo crec que les armadures t'entendran si els hi expliques el que et passa - Vaig dir, amb un somriure sincer.

Em vaig acostar cap a ella i li vaig allargar la mà.

- Ursula Black, Slytherin - Vaig dir-li, contenta. Conèixer gent nova sempre anava bé - Encara no ens havien presentat.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 6:37 am

Una noia va apareixer i vaig alçar una cella, mirant amb descomfiança a l'armadura.

-Si els hi dic que m'he perdut em diran un camí per tornar a la sala comuna o visitar Hogwarts sense perdrem?- vaig fer, rodant els ulls i vaig somriure.

Vaig agafarli la mà. Així que Ursula. Vaig somriure-li.

-Nyx, Nyx Luckgarden, Slytherin també. Crec que anirem juntes.

Vaig mirar-la un moment i després vaig pensar que potser em podia ajudar.

-Potser l'armadura no em pot ajudar, pero tu... podries ajudarme una mica, estic perdudísima
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 6:44 am

Va semblar una mica reticent al principi, però va acabar encaixant-me la mà i presentant-se.

- Home, potser si les agafes de bones i els hi dones una mica de xocolata, potser si que t'ajuden... Encara que jo per xocolata també ajudaria a qualsevol, encara que no pogués parlar - Vaig deixar anar una rialla - M'agrada el teu nom, Nyx. És molt maco, té personalitat ^^

Quan em va demanar que l'ajudés vaig fer com si m'ho pensava una mica, fins que al final vaig esboçar un somriure i em vaig posar les mans als malucs.

- Senyoreta Nyx, li comunico que acaba de trobar la seva guia personal. On desitja anar? - Vaig dir, divertida.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 6:53 am

Vaig riure amb ella. Vaig mirar les armadures i vaig acabar de tranquilitzar-me. Tenia raó, era un coi d'armadura, no tenia sentit que m'enfadés amb ells xD.

-Es Grec. En la mitología es la deesa de la nit.- vaig explicar. el meu nom no era molt comú, i la seva historia per a mi sempre era molt especial...

Vaig somriure quan em va dir que m'ajudaria. Vaig pensar on anar i després se'm va acudir.

-¿M'ensenyes una mica tot? Es que no ho conec, jo era de Beauxbatons, tampoc entenc res de les residencies i tot això. Estaria molt agraida si em fessis un resum de tot i m'ensenyesis a orientarme... primer cap a la sortida, que estic feta un embolic.^^'
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 7:15 am

- Doncs em sembla preciós. Un dia ja m'explicaràs la història de la deesa Nyx, doncs ^^ - Vaig mirar al meu voltant, intentant decidir per on començar. Vaig decidir que podriem anar cap al Gran Saló, que ara a la nit estava preciós i el sostre sempre agradava a la gent.

- Vinga doncs, comencem. Què et sembla si anem al Gran Saló?

I dit això em vaig posar a caminar, en direcció al vestíbul

- Ara, com hi ha tot el tema del Summercamp només hi ha una taula i hem de seure tots barrejats, però normalment seiem per residències -Em va mirar amb cara extranyada. Llavors vaig recordar que m'havia dit que no tenia ni idea del que significava allò de les residències - Ah! Clar! És que tu has vingut nova! Mira, a Hogwarts hi ha quatre residències. Ravenclaw és pels empollons. Hufflepuff és per la gent treballadora. Slytherin...bé, no cal que et digui el què, hi pertanys. Afany de poder, bàsicament. I Gryffindor... - Arribat a aquest punt, vaig fer una ganyota, no m'agradava ni anomenar-los - Gryffindor...bé, millor que t'hi mantinguis allunyada.

Haviem arribat a les portes del Gran Saló. Vaig deixar de parlar, ja li continuaria explicant més tard. Ara volia que disfrutés de la primera impressió del Gran Saló a la nit.

- Et recomano que tanquis els ulls - Vaig empènyer la gran portalada i hi vam entrar. El cel no podia estar millor, tot ple d'estrelles. Preciós - Obre'ls ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 7:28 am

Vaig seguir-la cap al Gran Saló, mentre ella m'explicava allò de les residencies. Vaig pensar en allò A Beauxbatons tots erem iguals i punt. Semblava divertit... pero vaig poder observar que hi havien rivals per les residencies.

Em vaig quedar amb les ganes de saber que passava amb els Gryffindors. Vaig tancar els ulls quan m'ho va ordenar i els vaig tornar a obrir.

Em vaig quedar de pedra, mirant el sostre que... no hi havia, o si. El primer dia no m'hi vaig fixar gaire, estava massa enfadada amb el meu pare per fer-me venir a l'estiu.

Encara podía ser divertit, això.

-Es preciós. Hi ha sostre?- vaig demanar. Em semblava molt dificil de creure, pero hi havia un pis amunt. Devia de haver sostre per força.- Uau...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 7:52 am

Vaig somriure satisfeta al veure la seva cara.

- Maco, eh? - Vaig dir, contenta, també jo admirant el sostre - Sí, hi ha sostre, però és un encanteri perquè sembli el cel de fora. Jo també vaig fer servir la mateixa expressió quan vaig entrar per primera vegada al GS. I encara ara m'hi quedo embadalida.

Vaig estar-m'hi una estona admirant el sostre, feliç de poder passar l'estiu a l'escola.

- Ja veuràs, si hi ha algun dia que no pots dormir, vine abans de que surti el sol i espera't. Val la pena ^^

No m'havia adonat que m'havia quedat arrepenjada en l'única taula que hi havia al GS i em vaig posar d'empeus.

- Què, seguim amb l'itinerari?
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 8:38 am

-Es preciós.

Vaig mirar el cel-sostre durant una estona, escoltant a l'Ursula. l'Ursula pareixia una bona noia, el colegi... no semblava estar tan malament com ho havia pensat al principi. Potser aquest estiu arribaria a ser un dels millors...

-D'acord.

Vaig mirar el Gran Saló per un últim pic i vaig tornar a mirar amb un somriure a l'Ursula.

-Ehmm... Que deies dels gryffindors?- vaig demanar. Ho sento, la curiositat es un dels meus punts débils...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDj Jul 07, 2011 9:10 am

Vaig torçar la boca en un somriure al sentir la seva pregunta. Aix, la curiositat.

- Bé, diguem que els Slytherin i els Gryffindor no ens portem gaire bé, la veritat. És una baralla constant. Però bé, això suposo que ja ho aniràs descobrint. Molts et miren malament pel simple fet de ser Slytherin. Així que no et sàpiga greu que ho facin encara que no et coneguin. Ho faran sempre que vegin un uniforme verd, creu-me.

Vam sortir del GS i vaig tancar les portes darrera meu. Vam continuar per l'escalinata, i vaig posar rumb direcció cap a la torre d'Astronomia. Després del GS, la torre d'Astronomia era el segon lloc on podies veure les estrelles perfectament, a més a més de tots els terrenys de l'escola.

- Així que a Beauxbatons no hi havia diferència entre residències? - Vaig preguntar-li, encuriosida.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDt Jul 19, 2011 7:27 am

Em va semblar força estrany, pero no vaig dir res. Els británics i les seves ganes de ser diferents, vaig suposar.

Varem sortir del GS i varem començar a caminar. no sabia a on em portaria ara, però tampoc m'importava molt.

-Bé, alguna que altre, pero no així tan bestia...- vaig respondre.- Igualment, no ens ho prenem tan al peu de la lletra, ens veiem tots iguals.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Perduda, totalment perduda. {Ursula} Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perduda, totalment perduda. {Ursula}   Perduda, totalment perduda. {Ursula} EmptyDt Jul 19, 2011 7:40 am

OFF: Tanco aquí ja i obro a la Torre d'astronomia, ok? Si no ho veus bé, m'ho dius i ho canvio.

ON:

- Això de que no hi hàgi diferència entre residències està bé. No hi haurien tants problemes - Vaig fer. Allò estava molt bé. Tot l'odi quedaria només guardat per a les persones que realment s'ho mereixien - Et portaré a la Torre d'Astronomia, val? És un dels llocs des d'on pots veure millor tots els terrenys de l'escola.

I vam seguir xerrant, pujant per l'escalinata del vestíbul.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Perduda, totalment perduda. {Ursula}
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Perduda, moolt perduda...
» A la recerca de la pedra perduda...
» Borratxa perduda de bon matí
»  Sant Mungo, un lloc totalment desconegut per mi
» Ursula Black

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: