Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Ultima nit a Hogwarts [Erion]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4
AutorMissatge
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 5:28 am

Sospiro, de plaer, en sentir les seves mossegades i petons mentre li planto, al seu torn, més petons al coll i al pit. M'entretinc als mugrons, divertit, però no em puc estar de tornar als seus llavis i de jugar amb les llengües, apassionadament.

- Doncs que consti que a cada mossegada tinc menys ganes de dormir...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 5:44 am

-Jo ja no en tinc gens, de ganes.

Ric, divertida, mentre segueixo fent-li petons, i jugant amb el lòbul de la seva orella. L'acaricio el pit i l'abdomen, sentint el seu cos en contacte amb el meu. Cada centímetre de la meva pell amb la seva, els seus llavis recorrent el meu cos. No puc evitar deixar anar un gemec.

-Saps com tornar-me boja, eh...?
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 5:48 am

- He après de la millor - murmuro, assentint.

Li agafo la mà, feliç, mentre l'altra acaricia tot el seu cos. S'entreté, trapella, als seus pits, i a la fi llisca fins al seu entrecuix.

- Ah, si totes les nits fossin com aquesta... - li dic a cau d'orella, divertit.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 5:56 am

Em posso una mica tensa quan sento com la seva mà baixa fins a l'entrecuix. Deixo anar un petit gemec i després li somric, divertida.

-Valdria la pena després tenir son...- termino la seva frase, i li trec laa llengua.- O no?

Li faig un petó llarg, als llavis, i després pujo i torno a mossegar-li lentament i suaument l'orella, sabent com li agrada. Després torno a baixar i baixo una mà fins al seu membre, acariciant-lo jo també.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 6:12 am

Gemego en sentir les seves carícies al meu membre, suaus i evidentment intencionades a fer créixer una ja incipient erecció. Al torn que un dit trapella es fica dins del seu cony, la seva mà es tanca explícitament al voltant del meu penis i comença a masturbar-me, amb calma però amb un deix d'avidesa gairebé animal.

Li faig un petó, apassionat, i em recreo en el seu coll i els seus pits mentre li estrenyo una mà i la masturbo.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 6:25 am

Deixo anar uns gemecs, sentint els seus petons i com em masturba. Moc jo també la mà amb la qual li estic masturbant, i junto els meus llavis amb els seus, fent que les nostres llengues es barallin. Estrenyo la mà que em dona, cada cop que una petita onada de plaer em recorre tot el cos.

Li mossego l'orella i li faig petons per el coll, per la cara, i finalment un més llarg als llavis. Em separo d'ell gemegant, deixant anar un sospir de satisfacció.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 6:51 am

Em sento excitadíssim, empalmadíssim i amb ganes d'ella. La punta del gland agafa, amb cada moviment que fa la noia amb la mà, una tonalitat més vermellosa, i sóc pràcticament incapaç de reprimir els gemecs.

Els meus gemecs i sospirs es barregen amb els seus, també més sonors cada vegada. La humitat entre els meus dits m'indica que no sóc l'únic que està excitadíssim; no puc evitar somriure, divertit, i fer-li un apassionat petó.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 7:02 am

Somric en veure el seu somriure, entre gemecs i sospirs, i noto com el cor em va més ràpid mentre em fa aquell petó. Sento la seva mà portant-me al cel, arquejant l'esquena, però sense parar de masturbar-lo a ell.

Començo a moure la mà més ràpidament i li mossego el llavi iniferior quan acaba el peto, sentint les ganes d'ell de nou.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 7:13 am

- Lily... - murmuro, besant-la al coll.

La miro als ulls, que li brillen de passió i d'emoció, i somric de felicitat. La mà que fins aleshores havia estat masturbant-la s'atura i es posa sobre la seva, aturant també el vaivé acompassat del seu canell. Després m'agafo el membre per la base i, acompanyant el gest amb un petó apassionat, m'introdueixo al seu cony humit i començo a moure la pelvis, seguint el compàs de la fictícia orquestra que acompanya l'obra d'art que estem representant.

- T'estimo... - murmuro, fent-li l'amor sense pausa, agafant-li les mans i apretant-les amb força i tendresa.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 7:25 am

-Oh, Erion!

Li estrenyo les mans i tanco els ulls uns segons, deixant anar esbufecs, sospirs i gemecs, mentre el sento entrant i sortint del meu cos. Li faig petons per el coll, dolçament, aturant-me només per deixar anar algun gemec, sentint com cada moviment seu fa que una petita onada de plaer em recorri tot el cos. Aquella sensació tan agradable...

-Erion...- li xiuxiuejo a l'orella, abans de mossegar-li de nou.- Erion...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 7:53 am

Gemego, de plaer, sentint els seus llavis al meu coll mentre el meu penis entra i surt, gairebé frenèticament, del seu cony. Sento les seves mans agafar amb força les meves, i no puc evitar emetre un crit cada vegada que la punta del meu membre arriba al fons de la vagina humida de la meva estimadíssima Lily.

- Oh, Lily... Ah... Lily...! - gemego, sense parar mai el vaivé pèlvic, sentint el meu penis entrar i sortir, fregant les parets de l'interior de la noia, sentint com cada vegada estic més excitat, com cada vegada em creixo més, i com a la fi arribaré aviat a l'orgasme. I no sé si això em fa molta ràbia o em fa feliç, perquè com més a prop és, més ganes tinc d'arribar-hi, però més ràbia em fa que s'hagi d'acabar aquesta estona fantàstica.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 8:29 am

Em mossego el llavi i li estrenyo les mans, deixant anar gemecs amb un volum bastant alt, que es confonen amb crits de plaer. Sento com em recorre tot el cos la sensació de plaer, i com amb cada envestida estic més a prop de l'orgasme.

-Erion... Oh ... Erion... T'estimo... t'estimo...

Deixo anar un altre crit, sentint-lo a ell totalment. Li estrenyo les mans amb força, arquejant l'esquena mentre el plaer m'arranca sospirs i gemecs dels meus llavis. Cada cop més a prop de l'orgasme, li torno a estrényer les mans, respirant amb dificultat.

-Erion... jo... Erion...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 8:42 am

- Oh, Lily, Lily! - crido, en sentir que m'aproximo a l'orgasme.

Abans que hi arribi jo sento com la noia crida el meu nom i es convulsiona, gemegant i cridant a viva veu, en el que és l'orgasme del segle. Sento com les parets vaginals es contreuen, i és de fet això mateix que em porta al final del meu orgasme

- Aaaaaaah, Lily...!!!! - incapaç de reprimir un crit, em corro a dins seu, ejaculant tres, quatre, cinc vegades al seu interior; després d'uns segons de tensió la beso, feliç, als llavis carnosos que encara murmuren el meu nom.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 9:15 am

Crido, sentint una onada de plaer que em torna a recorrer tot el cos.

-Erion... Erion...- dic, després de que ell també es lliuri a l'orgasme, em mira i em fa un petó.

L'abraço amb força, totalment feliç i satisfeta.

-Oh déu meu, Erion... Ets genial...- li dic, i junto els meus llavis amb els seus.- T'estimo tant...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 9:29 am

La beso, apassionat, feliç, i em deixo caure al seu costat.

- Phew...! - ric, content, i li faig un altre petó -. Tu sí que ets genial... T'estimo, t'estimo molt, moltíssim...

L'abraço fort i rodolem pel matalàs, i aquest cop ella queda a sobre. Li faig un petó, dolç, i li aparto un ble de cabells blaus que van recuperant la normalitat.

- I, fantàstic... ja és un quart de cinc del matí. Es veu que som uns experts en fer volar el temps... - murmuro a cau d'orella, feliçment.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 9:40 am

Ric, sentint-me nova de nou. Miro a l'Erion i li faig un petó, dolç.

-T'estimo moltíssim.

Li faig petons pel coll i posso el meu cap damunt del seu pit, deixant anar encara sospirs de felicitat. Sento un calfred en sentir la seva veu a la meva orella i somric de nou, feliç.

-No saps com estic de contenta d'haver sortit aquest nadal del castell.- li dic, mossegant-me el llavi.- No saps com estic de contenta d'haver-te conegut...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDs Jun 30, 2012 9:59 am

Ric quan ella riu, i li corresponc els petons que em fa, feliç.

- Qui m'hagués dit, quan et vaig veure entrar aquell dia, que avui t'estaria demanant que visquessis amb mi. I el que és més important, que faria l'amor tres vegades amb aquella preciositat que passava per la porta amb cara de preocupació.

Li faig un petó, feliç, i la miro als ulls. Aquells ulls que m'han mantingut captivat, des que la vaig conèixer.

- Sort que tu vas fer-ho una mica bé, aquell dia. Te'n recordes, com n'estava, de nerviós? Devia semblar ridícul...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDg Jul 01, 2012 12:40 am

-Si per fer-ho bé entens autoconvidar-se a casa d'un noi que acabes de coneixer per què et sembla guapíssim...

Penso en aquell dia, somrient.

-Home, una mica nerviós si que semblaves.- Li dic, rient.- Em vas dir que menjariem dinars exòtics a Londres, oi?

Vaig fer-li un petó, feliç.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDl Jul 02, 2012 12:01 am

Ric, divertit.

- Sí, a això em refereixo en dir "fer-ho bé" - li trec la llengua, feliç -. I sí que vam menjar coses exòtiques! Recordes el dia del restaurant tailandès?

L'abraço, acostant-la més a mi, sentint la seva nuesa contra la meva; li faig un petó apassionat i la miro als ulls en separar-nos.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 4 EmptyDl Jul 02, 2012 12:36 am

Ric, quan em diu allò del dia del restaurant tailandès.

-Sí, me'n recordo, me'n recordo...

Li corresponc el petó, feliç, i li acaricio la cara amb la mà, admirant-lo. Admirant la seva bellesa. L'estimo tant, l'estimo tant... Em fa tanta por que algú li faci mal...

-Ets tan guapo...- li dic, amb un somriure a la cara
Tornar a dalt Ir abajo
 
Ultima nit a Hogwarts [Erion]
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4
 Temas similares
-
» Erion Wood
» Sorpresa! [Erion]
» Propostes, idees. [Erion]
» Tot es massa difícil, ara [Erion]
» Compensacions i planificacions [Erion]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: