Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Ultima nit a Hogwarts [Erion]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Nombre de missatges : 240

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDc Jun 27, 2012 10:41 pm

El cos de la Lily es posa tens, deixant-se portar per les contraccions gairebé convulsives d'un orgasme que li arrenca un crit sonor. Esbufego, jo també, compartint el plaer que sent la noia, i afluixo una mica el ritme, però sense acabar d'aturar-me. Ella vibra d'emoció, d'excitació, encara amb la respiració entretallada per l'orgasme.

La beso, feliç, mentre recupero el ritme i segueixo penetrant-la amb una avidesa gairebé animal. Sí que recupero, però, part de la raó, quan em trobo amb els seus ulls. Aquests ulls preciosos que em fan parar boig.

No li deixo anar la mà en tota l'estona, ni un instant, mentre el vaivé es fa cada vegada més agònic. Sento que, a la fi, arribaré aviat a l'orgasme, i miro la Lily en un vague intent que m'entengui. És clar, que m'entén, penso. Em coneix més bé que jo mateix...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDc Jun 27, 2012 11:00 pm

Em mossego el llavi mentre les envestides continuen, fent-me tornar a pujar poc a poc al cel. El miro i ell em mira. L'estrenyo la mà, deixant anar sospirs i gemecs mentre el moviment es va fent més ràpid. Miro a l'Erion un altre pic, sentint-me al cel, i veig que està arribant a l'orgasme, i l'ajudo una mica amb el moviment. Tot el que em permet el sofà.

Torno a estrényer-li la mà i li sento com poc a poc ell es va apropant més a l'orgasme, mentre jo li faig petons al coll i a la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDc Jun 27, 2012 11:14 pm

Sento com ella mateixa fa el que pot, movent la pelvis, per ajudar-me a arribar a l'orgasme. El tinc a prop, molt a prop; accelero una mica més el ritme, besant-la i sentint els seus petons. I aleshores, per fi, una onada de plaer iniciada a la punta del membre em recorre tot el cos, deixant-me en tensió. Sóc incapaç d'evitar proferir un crit de plaer quan ejaculo dues, tres, quatre vegades dins seu; i després em deixo caure, rendit, al seu costat, sense sortir de dins seu, besant-la feliçment.

- T'estimo...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDc Jun 27, 2012 11:30 pm

L'abraço, quan es deixa caure al meu costat. Somric quan em diu que m'estima.

-Ets genial...

Li beso el coll, la boca, el nas...

-T'estimo molt. No saps quant...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDc Jun 27, 2012 11:59 pm

Sospiro, feliç, i m'estiro còmodament al seu costat, abraçant-la, ja amb el membre fora de les seves entranyes. Li faig un petó i me la quedo mirant, als ulls. És tot el que tinc, ella. Però no em fa falta res més.

- Vull demanar-te una cosa. Fa dies que ho pensava... voldries venir a viure amb mi, l'any que ve? Ja ho veus, el loft és gran i hi ha espai per a tots dos, podries perfectament. Voldries?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 12:19 am

-Erion...

Les seves paraules m'han deixa't maravellada. Estic amb la boca oberta, sense creure-m'ho del tot, que l'Erion m'hagi ofert anarme'n a viure amb ell. Me'l quedo mirant, els seus ulls, els seus preciosos ulls... Ell està esperant una resposta, però jo m'apropo a ell i li faig un petó als llavis, dolç.

-És clar que sí, Erion.- Dic, fent-li petits petons.- És clar que sí...

I l'abraço ben fort, perquè soc feliç, perquè fa temps ho veia impossible i ara ho soc. La situació de la Sam m'angoixa, però l'Erion m'ho fa oblidar de una manera quasi màgica.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 12:54 am

L'abraço, feliç, i li faig un petó.

- Sóc l'home més feliç del món...

Faig un gest ràpid per posar-me còmode, apartant un coixí que cau a terra al costat de la nostra roba. Alço una cella i l'abraço més fort.

- Això sí: la pròxima vegada ho fem al llit, que el sofà no és ni de bon tros tan còmode... - li faig molts petons al coll i al pit, divertit.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 1:08 am

Ric quan em diu allò del llit per a la pròxima vegada.

-Estic completament d'acord.- dic, rient.

Per un moment, mentre em feia petons amb l'Erion, vaig pensar en com seria viure amb ell. Fantàstic, com no. Sempre estaria amb mi, sempre el veuria...

-Oh!- dic, recordant-me de que no hem utilitza't protecció.- Saps on para la meva vareta?-li demano, abans de fer-li un petó.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 1:12 am

Em diu si sap on té la vareta. Sé que en algun moment havia notat un tros de pal dins d'una de les butxaques dels seus shorts. Allargo la mà cap al piló de roba i furgo per les butxaques dels seus pantalons fins que trobo la vareta.

- Té, ja l'he trobada - li faig un petó i li dóno -, per què la necessites?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 1:21 am

Agafo la vareta i faig un gest de vareta a la meva panxa murmurant l'encanteri.

-Home, no vull trobar-me amb una sorpresa d'aqui nou mesos. O tu sí?- li somric.

Li faig un petó i deixo la vareta sobre la taula, abans de tornar a mirar a l'Erion.

-T'estimo...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 1:30 am

Remeno el cap, divertit.

- No, la veritat. Però no sabia que es pogués fer això, també. Senzillament, creia que feies servir pastilles anticonceptives... - dic, encara sorprès.

Penso en el futur. En com serà viure junts, estar junts. Fantàstic.

- Escolta, això que vols fer de ser aurora... què hauràs de fer, exactament? Vull dir, hauràs de fer alguns estudis especials, o què?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 7:15 am

-Ah.- dic.- Doncs no, al món dels mags tenim un altre métode anticonceptiu.- somric.

Em quedo mirant-lo, sense acabar d'entendre el que em diu.

-Estudis especials? A què et refereixes? A estudiar defensa, atac?
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 7:41 am

M'encongeixo d'espatlles.

- No ho sé, em referia a si hauràs de seguir estudiant, o si ja començaràs al cos d'aurors. No sé com funciona, jo, això.

Li faig un petó, dolç, i m'adono que encara anem despullats. La miro de dalt a baix, divertit, i xiulo, fascinat.

- De vegades m'oblido de com ets de guapa... - li murmuro, a cau d'orella.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 7:57 am

-Es suposa que entraré ja, però que no em faran actuar a coses importants tan ràpidament, això m'ho he de guanyar jo. Aniré a entrenar-me i així milloraré poc a poc.

Em posso vermella quan em xiuxiueja a l'orella que soc guapa. Apropo els meus llavis als seus i li faig un gran petó.

-No t'has vist...- li dic, mossegant-me el llavi.- No t'has vist...- repeteixo, mirant-lo a ell, aturant-me en els seuus ulls.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 8:44 am

Somric, feliç, i li faig un petó dolç, amb un punt elèctric que em posa la pell de gallina.

- Per què mirar-me a mi, quan et puc mirar a tu? - li dic, mentre torno a petonejar-la al coll i les meves mans, trapelles, es posen a jugar amb els seus pits.

Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 9:00 am

Ric amb el comentari que fa i li faig jo també petons i l'acaricio els pectorals i l'abdomen.

-T'estimo...

El separo un segon del meu coll i m'apropo a ell, mirant-li als ulls, aquells ulls que tant bonics em semblen i em tornen boja des del primer dia que els vaig veure. Apropo els meus llavis als seus i li faig un petó dolç, suau...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 9:34 am

Li faig un petó, més dolç i llarg que l'anterior, i aleshores m'incorporo i l'aixeco a pes. Faig tres passes feixugues fins al llit, que en condició de loft és a prop, i la deixo a sobre del matalàs, suaument. Després m'estiro al seu costat i, feliçment, li faig un petó intens. La meva mà, juganera, acaricia els seus pits i juga amb els mugrons; i l'altra, més trapella, s'esmuny entre les seves cuixes i acaricia el pubis i el cony.

La punta del meu nas es troba amb la seva, i no puc evitar dibuixar un somriure, feliç, abans de començar a besar el seu coll novament.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 10:00 am

M'agafo a ell quan m'aixeca a pes i em porta al llit. Me'l quedo mirant i somric quan veig que s'apropa a mi i comença a acariciar-me de nou.

-Tu no tens son?-li dic, amb un somriure trapella a la cara.

Torno a acariciar-li l'abdomen, mossegant-me lleugerament el llavi en sentir les seves caricies, i jo vaig baixant les meves mans per el seu cos, divertida.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 10:18 am

- Son? Amb tu a prop, despullada i fent-me petons? - ric, divertit, i li faig un petó als llavis mentre segueixo acariciant-la -. No, gens de son. Impossible tenir-ne...

Li faig petons al coll i al pit, prop de la clavícula. De tant en tant vaig fins la seva orella, i després torno a baixar, sense deixar mai de besar-la. La meva mà segueix fent carícies al seu entrecuix, sense acabar de decidir-se a masturbar-la explícitament.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 10:30 am

Deixo anar un gemec, sentint els seus llavis fent-me petons, i les seves mans acariciant-me els pits i l'entrecuix. Passo la meva mà per el seu cos, baixant lentament, fins arribar al seu penis, que començo a acariciar lentament.

-Sembla que no dormirem molt, avui.- li dic, amb un mig somriure a la cara.

Li beso jo també el seu coll, i les seves espatlles, contenta de ser on soc amb ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 10:55 am

Remeno el cap, divertit, i començo a besar-la al pit, entretenint-me als mugrons una estona, sentint la seva mà tancada al voltant del meu penis, masturbant-me a poc a poc. Baixo més, malgrat que em reca deixar de sentir la seva mà fent meravelles, i la beso a la panxa fins que arribo al pubis. Aixeco el cap i li agafo les mans, després de separar-li les cames i deixar a la vista el seu cony, rasurat, que convida a acariciar-lo, besar-lo i fer-li l'amor.

- T'estimo - murmuro, abans de fer-li un petó al mont de Venus i començar a llepar, àvidament, el seu clítoris.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 11:21 pm

No puc evitar deixar anar un gran gemec quan comença a llepar. Li estrenyo les mans que m'ha donat, sentint un calfred que em recorre l'espinada. Sospirs i gemecs surten de nou dels meus llavis, mentre sento com onades de plaer tornen a invair el meu cos.

Arquejo l'esquena una mica, gemegant. Li estrenyo les mans un altre pic, mossegant-me el llavi.

-Erion...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDj Jun 28, 2012 11:46 pm

Segueixo llepant, àvidament, sense deixar-li anar les mans, que m'estreny amb força. Arqueja l'esquena i gemega, murmurant el meu nom, i això em porta a fer més petons i a llepar i xuclar amb més ganes que abans, amb la idea fixa de fer-la arribar al millor orgasme que hagi tingut mai fins ara.

I, fet i fet, tinc marge per creure que ho estic aconseguint, a jutjar per com m'agafa amb força les mans i com sacseja tot el cos, amb neguit, mentre els gemecs són més alts i sonors i es fa cada cop més difícil de distingir si és un gemec o un crit.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDv Jun 29, 2012 12:14 am

Murmuro el seu nom, entre gemecs i sospirs, agafant-li amb força les mans. Pujo el volum, sentint-me cada vegada més al cel.

-Oh...Erion... Erion... No paris...

Sento l'orgasme a prop, molt a prop. Arquejo l'esquena encara més i deixo anar enrere el cap, gemegant encara... fins que per fi arriba l'orgasme i m'arranca un crit de plaer dels meus llavis i sento com el meu cos es llibera al plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 2 EmptyDv Jun 29, 2012 12:43 am

Arqueja l'esquena, aixecant-la del matalàs, i crida a tot volum inclinant el cap enrere, sense deixar-me anar les mans i agafant-me-les amb força. Després d'uns escassos segons de tensió, es relaxa i s'estira plana sobre el matalàs, amb la respiració entretallada i sospirant feliçment. Somric, satisfet, i torno lentament fins als seus llavis, besant-la amb passió.

- T'estimo, t'estimo, t'estimo... - murmuro, fluixet, entre petó i petó, les mans jugant amb els seus pits.
Tornar a dalt Ir abajo

Ultima nit a Hogwarts [Erion]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent