Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Ultima nit a Hogwarts [Erion]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 1:31 am

-T'estimo...- li dic jo també. -T'estimo...

Li faig petons pel coll i baixo ara jo, poc a poc, fent-li petons a ell, per els pectorals, l'abdomen, fins arribar al seu penis. L'agafo amb una mà, amb delicadesa, i li faig suaus petons.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 1:38 am

Esbufego, de plaer, en sentir els seus llavis besant la punta del meu gland. Quedo estirat, totalment pla, de panxa enlaire, sentint les seves mans tancades a la base del penis i agafant-me pels ous, mentre em fa petons pel gland enrogit i el tronc del membre.
Però quan sento els seus llavis tancar-se al voltant del penis, la seva llengua jugant amb la punta i les carícies, en general, que em fa amb les mans i amb la boca... aleshores se'm talla la respiració i sospiro, excitadíssim, disfrutant del plaer que em proporciona.

- Lily, déu meu... Lily... - murmuro, totalment mancat de raó, lliurat a la seva mercè, dominat pels seus llavis i la seva llengua.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 1:52 am

Moc el cap amunt i avall, acariciant-li amb la llengua el membre amb suavitat, pero movent-me ràpidament, fent-ho tan bé com puc. Diu el meu nom, suposo, com jo li he dit el seu abans. Em moc, intentant que ell arribi a sentir allò que fa pocs segons he sentit jo.

-T'estimo...- li dic, un segon, quan em llevo, abans de tornar a llepar i a xuclar, movent-me amunt i avall.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 2:15 am

- Ah, déu meu, Lily! - m'exclamo, disfrutant al màxim.

Esbufego, de plaer, un cop i un altre, amb la veu entretallada i mig ofegada. Múltiples onades de plaer em recorren l'espinada, posant-me la pell de gallina, cada vegada que la llengua de la noia estimula, juganera, el gland, sentint com xucla i com els llavis llisquen per la pell del tronc i fins a arribar a la punta. Sóc incapaç de reprimir els gemecs, i al cap d'una estona, agafo la noia dels braços i l'atrec cap a mi, amb un somriure.
Li faig un petó, feliç, i encara des de sota, aquesta vegada ella amb la posició dominant, fico el meu penis fins al fons de les seves entranyes i li arrenco un crit de plaer com el que ella m'havia tret, just uns escassos minuts abans, amb aquella fantàstica mamada.

- Em tornes boig...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 3:09 am

Deixo anar un crit quan em torna a penetrar. Esbufego, ja que m'havia pillat desprevinguda, somric amb el que em diu i junto els meus llavis amb els seus, encara amb ell a dins meu. Després em quedo com asseguda damunt seu i començo a moure'm amunt i avall, deixant anar esbufecs i gemecs.

-Oh... ooh...

Li agafo les mans, amb tendresa, movent-me encara i gemegant, deixant anar sospirs...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 3:21 am

Comença a moure's amunt i avall, proferint gemecs i esbufecs. No em puc estar de besar-la al coll, i al pit, mentre agafo les seves mans i les apreto amb força, sentint com el meu membre entra i surt del seu cony humit, arribant fins al fons.

Ens fonem en un dolç i apassionat petó, jugant amb les nostres llengües; no atura ni un segon els botets que fa amunt i avall, i jo gemego, juntament amb ella mateixa.

- Ah... Lily... Ah...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 3:33 am

Segueixo movent-me amunt i avall, deixant anar gemecs, sentint els seus petons per el meu coll, exitant-me més encara. Li corresponc el petó que em fa, sense deixar el moviment. Li estrenyo les mans, sentint les petites onades de plaer que em recorren tot el cos.

-Erion...

Em mossego el llavi un segon, abans de deixar anar un gemec més fort de tots els que he fet abans. Sento com cada vegada pujo més al cel...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 7:11 am

L'erecció, monumental, omple de sang cada capil·lar del meu membre, que al seu torn omple gairebé totalment el seu cony. Sento les parets de la seva vagina en contacte amb el gland i el tronc, i no puc evitar gemegar amb cada gest, cada petita contracció, excitat pel contacte i per la perspectiva del seu orgasme i del meu. La miro als ulls, des de baix, i murmuro el seu nom repetides vegades.

- Lily... Lily... Lily... jo... jo ja... - dic, entre gemecs i bufets, sentint que em falta poc per l'orgasme.

Però les esgarrapades que em marquen el pit i l'expressió de plaer de la seva cara em fan pensar que no sóc l'únic, i somric feblement davant la perspectiva de córrer-nos alhora.

- Ah!! Lily!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 7:28 am

-Erion...

Escolto el que em diu, encara que m'arriba amb dificultat. Ell està acabant, i jo sento que jo també, que jo també estic arribant poc a poc al més alt dels cels. Crido, deixant anar el cap enrere, encara movent-me. Alenteixo un poc el moviment, per poder acabar els dos junts, i quan sento que ja acabem torno a anar més ràpid, fins que al final arribo al que sembla el setè cel, deixant anar un crit de plaer a la vegada que ell, que es corre dins meu. Una onada de plaer em recorre tot el cos i em deixa tremolant d'emoció, agafant aire. Em deixo caure al seu costat, encara tractant de regularitzar la respiració.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 8:26 am

Les contraccions vaginals i, en general, de tot el cos, de la noia em porten al setè cel i crido, de plaer, corrent-me dins seu alhora que ella també arriba a l'orgasme. Passem uns segons de tensió, sentint totes les terminacions nervioses lliurar-se a l'onada de plaer mentre ejaculo al seu interior. I després, es deixa caure al meu costat, esgotada; quedem de costat, de panxa enlaire, respirant entretalladament i intentant recuperar la normalitat. Sento l'erecció, que encara no es decideix a baixar i que es manté dreta com el pal d'una bandera.

Ric, feblement, cansat però feliç, i giro el cap en direcció a la meva estimada, que sento respirar amb dificultats al meu costat.

- Quina passada... quina passada, Lily... - murmuro, encara rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 8:51 am

-Oh déu meu, Erion...- dic, rient.

Giro el cap per veure'l, i el veig feliç, rient, com jo. Li faig un petó dolç, d'agraïment. Es increible com en seguida em vaig enamorar d'aquest noi, dels seus ulls, i tot el que m'ha fet viure...

-T'estimo...- li dic, somrient.- T'estimo moltíssim...

Apropo els meus llavis al seus i li faig un altre petó, contenta.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 9:46 am

- I jo, jo t'estimo encara més... - dic, corresponent el seu petó.

Sospiro, feliç, i miro al rellotge que hi ha a la tauleta de nit. No m'havia adonat que era tant tard, però ja és passada la mitjanit. Em giro després cap a la noia, i li dedico un somriure, feliçment.

- Et sembla si dormim una mica? - dic, malgrat saber que, realment, no serà un son profund. Malgrat saber que serà un son interromput, en alguns moments, pel desig despertat en l'altre. Malgrat saber que seran estones de son perdut de què no ens penedirem demà al matí.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 9:20 pm

-Quina hora és?- demano, però ja mig m'incorporo jo i miro el rellotge que ell havia mirat. La veritat es que és tard.- Sí, hauriem de dormir...

L'abraço i col·loco el meu cap damunt el seu pit tancant els ulls.

-Mmmmh... Bona nit?- li demano, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 11:06 pm

- Bona nit? - ric, divertit -. Amb tu, fantàstica.

Li faig un petó, dolç, i inclino el cap enrere, sobre el coixí, abraçat a ella. Tanco els ulls, tranquil, i sense res més a la ment, m'adormo amb ella als meus braços, sumit en els vius records dels instants passats i en les càbales sobre els instants futurs.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 11:11 pm

Somric i obro els ulls, mirant-lo. Als pocs segons la seva respiració pausada em diu que s'ha adormit. Em quedo mirant-lo, amb un somriure als llavis. Li acaricio el rostre amb delicades i m'el miro amb amor. Després, feliç, torno a colocar el meu rostre damunt el seu pit i tanco els ulls.

M'adormo als pocs segons, sentint com si fos a Londres, encara que estava a Hogwarts.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 11:21 pm

Obro els ulls, pesarosament. La Lily dorm, abraçada a mi, recolzant el cap al meu pit. Me la quedo mirant, feliçment distret, observant-ne tots els prismes; després giro els ulls cap al rellotge i alço una cella: tot just són quarts de quatre de la matinada.

Deixo caure el cap enrere, desvetllat, sense deixar d'abraçar la noia, que dorm plàcidament. Li faig un petó al front i em quedo mirant el sostre, amb la vaga esperança de recuperar la son.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 11:29 pm

Obro els ulls poc a poc, en sentir un moviment al meu voltant. Alço el cap, poc a poc, i veig que l'Erion està despert. Alço una cella i el miro, fregant-me una mica els ulls.

-No pots dormir?- li demano alçant la meva mà per possar-li bé uns cabells.

Miro jo també el sostre, encuriosida.

-Que hi ha d'interesant, al sostre?- somric.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 11:39 pm

Ric, divertit.

- Em sap greu haver-te desvetllat, també...

Li faig un petó, feliç, i me la quedo mirant a ella.

- Res, la veritat. És molt més interessant mirar-te a tu - clavo els meus ulls en els seus, amb tendresa, i li faig un altre petó, més llarg.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 11:54 pm

Somric i apropo els meus llavis als seus un altre pic, fent-li un petó.

-T'estimo. No et preocupis, ja m'adormiré.

Li agafo la mà i me'l miro, amb un somriure.

-M'agrada dormir amb tu.- li dic, mentre m'apropo i li faig un petó al coll, contenta.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDv Jun 29, 2012 11:59 pm

- Dormir o dormir? - murmuro, a cau d'orella, divertit.

L'abraço, feliç, petonejant-la amb gràcia. Sento com m'agafa de la mà, i li estrenyo, content de ser amb ella.

- T'estimo tant...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDs Jun 30, 2012 12:07 am

Ric, abraçant l'Erion.

-Mmmm, Dormir i dormir- li contesto, rient.

Li faig petons per el coll, pes les espatlles, pujo i li mossego amb delicadesa el lòbul de l'orella.

-Jo t'estimo més...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDs Jun 30, 2012 12:14 am

Em mossega el lòbul de l'orella i sento com un calfred em recorre l'espinada, posant-se'm la pell de gallina. Reprimeixo un gemec de dolç plaer: m'agrada massa quan em mossega l'orella.

- No, jo t'estimo més, fins que es demostri el contrari - dic, entre petó i petó -. I, per cert... això que em fas a l'orella em posa burríssim...

L'abraço, fort, feliçment.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDs Jun 30, 2012 3:45 am

Abraçada a ell, sento cada centímetre de la seva pell damunt la meva i el seu contacte. Sento els seus petons, que em donen petites descàrregues eléctriques per tot el cos.

-Ho sé.- li dic, amb un somriure trapella- Cada cop que t'ho faig et poses tens.

Li faig un petó als llavis i després torno a mossegar suaument la seva orella de nou, trapella.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDs Jun 30, 2012 5:02 am

La beso, feliç, i sento com torna a fer-me allò a l'orella. Una altra esgarrifança em travessa l'espinada, excitant-me tots els nervis del cos, i, com diu ella, em poso tens.

- Així, com quan a tu et petonegen al coll, oi? - dic, mentre començo a baixar pel seu coll, besant-la amb passió.

L'abraço, rebolcant-nos en l'ample matalàs, quedant de panxa enlaire a sobre seu, sense deixar ni un instant de fer-li petons al coll, a la clavícula i fins als pits.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] - Página 3 EmptyDs Jun 30, 2012 5:12 am

Somric i deixo anar un petit gemec quan em fa petons al coll, amb un somriure als llavis.

-Alguna cosa així...- dic, rient.

Em mossego el llavi, mentre em fa petons per tot el cos.

-Alguna cosa així...- repeteixo, acariciant-li el coll amb els meus llavis i mossegant-li de nou l'orella.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Ultima nit a Hogwarts [Erion]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Erion Wood
» Sorpresa! [Erion]
» Propostes, idees. [Erion]
» Tot es massa difícil, ara [Erion]
» Compensacions i planificacions [Erion]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: