Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ultima nit a Hogwarts [Erion] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Ultima nit a Hogwarts [Erion] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Ultima nit a Hogwarts [Erion]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 7:26 am

Obro la porta de la sala i em quedo bastant parada de veure una replica quasi exacta del loft de l'Erion.

-Eehh...- començo a dir, mirant a l'Erion.- Jo no he demanat ca teva, he demanat un lloc on poguem estar junts la nit. No sé com...

Ric, perquè potser la sala ha passat del que jo li he demanat i m'ha donat el que necessitava.

-Dios, m'ha deixa't de pedra.- ric, m'apropo a l'Erion i li faig un petó als llavis.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 7:56 am

Alço una cella, encuriosit, i entro a la sala amb un somriure. Després li corresponc el petó que em fa.

- A mi també, però... m'encanta. Només hi falta el Schrodie...

Li faig un altre petó, feliç, i després l'acompanyo fins al sofà i m'assec, deixant el sopar sobre la taula i preparant-ho. Li somric, feliç, i la convido a arraulir-se al meu costat mentre miro què ens han preparat els elfs. Fa bona pinta: hi ha de tot, la bossa és més gran per dins. No m'ho esperava, això, però no puc evitar somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 8:03 am

M'assec al seu costat i miro la bossa, contenta.

-Uo. Aquests Elfs son la canya.- dic, somrient.- Els hi he de dir demà, abans d'anar-men.

Agafo una mica del llom i el posso en un dels plats que ens han possat Després agafo una mica de l'amanida.

-Tens el mateix?- li demano, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 8:10 am

Somric, divertit.

- Mm... no, jo tinc spaghetti amb salsa pesto, i unes salsitxes - ho serveixo en dos plats -. Ho compartim i així mengem una mica de tot, no?

Abans que respongui ja he agafat una mica de llom i me l'he posat entre les dents. Li pico l'ullet, divertit, i li allargo el plat d'espaguetis, perquè se'n posi una mica.

- Saps que estan organitzant una nova carrera universitària de cara a l'any que ve? Estudis màgics, en diuen. Se'm fa estrany...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 8:38 am

Ric i li posso també una mica de llom i de amanida.

-Suposava que els muggles farien alguna cosa així. Em demano si els professors seran mags o muggles.- penso en veu alta, abans d'agafar una mica de spaghettis

Està boníssim, com no. Els Elfs i el seus esplèndits menjars.

-Oh, que bo.- dic.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 8:48 am

- De tot, pel que deien. No entenc gaire quin és l'objectiu d'aquesta carrera. Suposo que formar muggles i mags amb capacitat per a col·laborar amb els altres.

Menjo una mica d'amanida i somric quan diu que és bo.

- Els espaguetis d'aquests elfs són, curiosament, els millors que he tastat mai. En canvi, les salsitxes són prou menjables, però de cap manera són el que jo anomenaria "bones".
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 8:57 am

Menjo una mica de les salsitxes i faig que si amb el cap, donant-li la raó.

-Tens tota la raó.

M'acabo al que tinc al plat i em quedo asseguda al sofa, plena.

-Em demano com serà el menjar a l'Índia.- li somric.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 9:05 am

M'acabo el que tinc jo al plat i després m'arrauleixo amb ella, al sofà, petonejant-la.

- Segur que serà boníssim - li dic, entre un petó i un altre -. Tot serà boníssim, fantàstic, allà. Ja ho veuràs...

L'abraço, feliç, fent-li molts petons a la boca, i al coll. Gairebé oblido, sentint-me en el confort de la pròpia llar, que sóc a Hogwarts. La única cosa que canvia és, potser, el detall: la textura del sofà, que és lleugerament diferent, i el matalàs, que és més flonjo. Però quan sóc amb ella em sento totalment feliç i oblido del tot on sóc i en quin món visc.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 9:15 am

-Si estàs allà... estic segura de que serà fantàstic.- li dic, entre petó i petó.

M'acomodo millor al sofà de manera que ell queda damunt meu mentre ens fem petons.

-T'estimo...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 9:27 am

M'aturo en sentir aquella paraula. Se'm dibuixa un ampli somriure als llavis i la miro als ulls, amb intensitat, abans de tornar a besar-la, fonent-nos en un apassionat petó que no s'acaba mai.

- Jo t'estimo més... - murmuro, a cau d'orella, encara amb el somriure als llavis.

Quedem abraçats, de costat, inclinat jo a sobre seu. Li faig un altre petó i després baixo cap avall, besant-li el coll, baixant cap a la clavícula i per l'estèrnum fins arribar a l'escot, des d'on torno als seus llavis fent el mateix camí. Les meves mans, mentrestant, s'entretenen a la seva cintura i a la panxa, acariciant-la subtilment.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 8:28 pm

Deixo anar un petit gemec i una petita riallada mentre els seus llavis recorren el meu coll. L'Erion té la facultat d'emboirar-me els pensaments, perquè sembla, de cop, que ni el Johnson ni la Sam ni el Fortin puguin fer-me mal ara. Cap record em pot impactar, només estic al present.

Li faig un petó llarg i fico les meves mans sota la seva camisa, acariciant-li el pit.

-Estàs segur?- li xiuxiuejo.- amb un somriure als llavis.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 11:10 pm

Li faig un petó i me la quedo mirant, amb intensitat; els meus dits es desfan, inquiets i poc hàbilment, dels botons de la seva brusa, que a la fi queda del tot descordada. Li faig un altre petó i m'acosto a la seva orella, divertit.

- Al cent per cent...

Abraçats ens rebolquem pel sofà, fins que quedo jo a sota. L'estrenyo contra mi, agafant-la pel cul, mentre els nostres llavis i les nostres llengues es barallen.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDt Jun 26, 2012 11:28 pm

-Jo no n'estic tan segura...

Em desfaig de la brusa que tant molesta i m'apropo de nou a ell, fent-li petons per els llavis, baixant per el coll... Li pujo la camisa, suaument, i se la llevo, deixant-la amb la meva brusa, al terra. M'estiro damunt seu, de nou, i li torno a fer petons per el coll.

-T'estimo tant...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 1:03 am

Un calfred em recorre l'espinada en sentir els seus petons al meu coll; somric i l'estrenyo més contra mi, sentint l'escalfor de la seva pell. Una mà es mou a les palpentes mentre la beso, i es desfà dels sostenidors, que cauen amb la creixent pila de roba.

Els meus llavis es desvien, mica en mica, baixant pel seu coll i arribant als pits, que acaricio feliç mentre petonejo distretament.

- No sé què faria sense tu...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 1:24 am

Deixo anar un gemec mentre em fa petons. Em mossego el llavi, sentint-me al cel, mentre les meves mans li acaricien l'esquena amb suavitat.

-Erion...- gemego.

Els petons i les carícies s'escampen per tot arreu. Les meves mans baixen i amb un gest subtil li descordo els pantalons i començo a baixar-los.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 1:39 am

Sento les seves carícies al pit, descendent fins al botó dels pantalons. Estic prou entretingut en els seus pits, besant àvidament els mugrons envermellits, però baixo una mà per ajudar a treure del mig els molestos pantalons, que aviat cauen amb la roba que ja hi ha a terra.

Sento la pressió dels bòxers sobre la creixent erecció que causen els seus petons i les seves carícies. Aixeco el cap, tornant fins als seus llavis, i li planto un petó llarg i apassionat mentre em desfaig ràpidament dels seus shorts, quedant tots dos en roba interior.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 2:58 am

L'estrenyo contra mi, fent-li petons per el coll, les espatlles... Les meves mans tornen a acariciar-li la esquena baixant fins arribar als seus boxers que començo a llevar-li poc a poc, i els deixo caure amb les altres robes, mentre li faig un petó apassionat i em moc fent que torni a quedar jo a sota i ell a sobre.

Sento les ganes d'ell com mai les havia sentit, l'estrenyo contra mi i amb una mà l'acaricio el membre mentre segueixo fent-li petons i caricies.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 3:14 am

Gemego, fluixet, quan sento la seva mà tancant-se suaument, però amb fermesa, al voltant del meu penis. Li faig un petó i acaricio els seus pits amb una mà, mentre l'altra es fica, juganera, dins de les seves calces.

- Lily... - murmuro; bàsicament perquè no hi ha res més, a la meva ment, a part d'ella.

Em desfaig ràpidament de la roba interior, la poca que li queda, i acaricio subtilment el clítoris, tant o més envermellit i dur que els mugrons.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 3:25 am

-Erion...- li contesto, gemegant.

Estic vermella, i em sento apartada del món. Oblido on soc i a la meva ment només hi ha lloc per l'Erion. Gemego, sentint com els seus dits al meu clítoris m'estan portant al setè cel. Segueixo masturbant-lo i besant-lo, entre gemecs i carícies.

-Erion...- Repeteixo, desitjant que moments com aquells no es perdessin mai.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 3:33 am

- T'estimo...

El joc de carícies i petons s'allarga, i els gemecs són més freqüents i més sonors cada vegada. La meva erecció és cada vegada més imponent, i la noia arqueja l'esquena i inclina el cap enrere a mida que s'humiteja més i més, estimulada per les meves carícies. Dos dits trapelles llisquen fins l'entrada del seu cony i s'hi fiquen, posant la noia en tensió. Sento com prem el meu membre amb força i profereix un gemec; li faig un petó, intens, i la miro als ulls.

- T'estimo molt...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 3:48 am

Em llevo una mica de suor del front amb el braç lliure i deixo anar el cap enrere, deixant anar un altre gemec. Cerco els seus llavis i els besso amb un petó dolç perrò que termina amb una mossegada suau al seu llavi inferior.

-Jo...- començo a dir, però no acabo, ho callo amb un petó mentre segueixo masturbant-lo, encara que ja l'erecció és gran. Li faig petites mossegades al coll, sense fer-li mal, i després el miro als ulls.-...ambé t'estimo...- acabo.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 4:04 am

La miro als ulls, en un segon de lucidesa, i després la beso, feliç. M'agafo el membre per la base i l'encaro, amb delicadesa, a la seva vagina humida. Un continu, lent, prudent moviment de pelvis m'introdueix a les seves entranyes, mentre els meus llavis recorren la seva pell, al coll, àvidament. Sóc incapaç de reprimir un gemec que es fusiona amb un crit seu, que no sé si atribuir al plaer o al dolor fins que aixeco el cap i veig una cabellera d'un color blau intens.
I és llavors que, feliçment, somric mentre faig l'amor amb la persona que més he estimat i estimaré en tota la meva vida.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 4:52 am

Corresponc el petó fins que sento com s'obre pas dins meu i ell em fa petons al coll. Deixo anar un crit, sentint com una petita onada de plaer m'invaeix totalment per després anar millorant amb les envestides de l'Erion. Deixo anar enrere el cap i els gemecs tornen a sortir dels meus llavis, mentre li agafo una mà.

-Oh... Erion...

Li beso els llavis i el coll mentre amb la mà que tinc lliure l'acaricio l'esquena i l'estrenyo a mi. I sento que l'estimo, que l'estimo més que a res al món.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 7:09 am

El primer crit dóna lloc a més gemecs i sospirs quan envesteixo la noia, reclinat a sobre seu, un cop rere l'altre. Apreto la mà que em dóna i segueixo petonejant-la al coll, amb ganes d'ella, sense aturar el vaivé pèlvic. Sento com, cada vegada, arribo fins al fons de les seves entranyes, omplint-la amb el meu membre erecte, immens i envermellit.

També sento les ungles de la noia creuant-me l'esquena, intentant agafar-me. Separa les cames per facilitar la penetració, i acaricio la cuixa que aixeca, amb dolçor, sense deixar de fer-li l'amor. Jugo amb el ritme, anant gairebé als extrems de penetrar-la fort, ràpidament, o d'alentir tant els moviments que cada petit gest és una agònica dosi en vena de plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ultima nit a Hogwarts [Erion] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultima nit a Hogwarts [Erion]   Ultima nit a Hogwarts [Erion] EmptyDc Jun 27, 2012 10:06 pm

El primer orgasme arribaria d'aqui poc. Ho sento amb cada cèl·lula de la meva pell. Deixo anar petits sospirs, mentre els moviments de l'Erion em porten més allà del que puc imaginar. Gemego, sentint els seus petons i les nostres mans entrellaçades, i la seva mà acariciant la meva cuixa.

Els gemecs es tornen més curts i ràpids, fins que finalment sento l'onada de plaer més gran que la d'abans, que em recorre tot el cos i fa que un crit de plaer s'escapi dels meus llavis. Cerco els seus llavis i li faig un petó, mentre la meva mà que estava a la seva esquena baixa fins arribar al seu cul i l'ajuda amb el moviment.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Ultima nit a Hogwarts [Erion]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Erion Wood
» Sorpresa! [Erion]
» Propostes, idees. [Erion]
» Tot es massa difícil, ara [Erion]
» Compensacions i planificacions [Erion]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: