Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Creació de pocions... guguays! - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Creació de pocions... guguays! - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Creació de pocions... guguays!

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDg Jun 17, 2012 11:52 pm

Trac les bombes de fum de la butxaca i les tire en diferents direccions, perquè aixì no puguen esbrinar de quin lloc concret venen.
La biblioteca es comença a omplir de fum i de gent corrent, com que som invisibles no ens veuen.

Wen, baix la taula.- dic senyalant una gran.

Correm amagar-nos ahi baix, tenim bones vistes. Em tape la boca amb les mans per no posar-me a riure, si reia ens pillarien.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:06 am

Correm a amagar-nos la Cass i jo sota la taula i ens quedem mirant. Jo mossegant-me el llavi per no riure, però mirant com alumnes es donen contra les estanteries per no veure per on van.

Feiaa temps que no em divertia així!!- li dic, Agafant-me la panxa amb les dues mans.

Em comencen a sortir llàgrimes i deixo anar un esbufec, no puc aguantar més el riure.

Sortim, necessito riure o em moriré!!- li dic, rient-me per dins.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:12 am

Em quede mirant la porta, si creuem rapidament pot ser no ens mengem ningú.
Agafe la mà de la Wen.

A la de tre...tre...tres!

Em mire la bibliotecaria que comença a correr intentant esbrinar qui ha montant tot aço. Com no marxem rapid acabare explotant de la risa.

1...2...
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:16 am

3!

Vam sortir corrents cap a la porta, i just quan s'anava a tancar passem i correm per uns passadissos de més, després, les dues explotem a riure com si ens haguessim possat d'acord.

-Ha estat brutal!!! hahahahahahaha- M'agafo la panxa, em fa mal de tant de riure.- Has vist la cara de la bibliotecaria??? Has vist aquell raven que s'ha estampat contra el prestatge?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:20 am

- I aquell que se li ha caigut un llibre al cap?- dic rient sense poder parar.

Em tombe a terra, rient, ha sigut genial!

- hahahahahahahahahahahahahaha, genial, genial, m'encanta! I la bibliotecaria s'h...hahahahaha...per poc...hahahahha

I ric, sense problemes, sense preocupacions, i m'encanta.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:24 am

Miro el rellotge. Dos minuts.

-Tornem a les masmorres? La poció d'aqui res s'acabarà...- Somric.- Ha estat genial, ho hem de fer més, això. Feia temps que no feia cap malifeta, els meus pares semblaven preocupats... et vaig dir, que em van expulsar de cinc col·legis per malifetes?- trec la llengua.- En realitat no eren tan dolentes, les diirectores en feien un gra massa...

Li dono la mà per ajudar-la a aixecar-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:27 am

- Ostres, em deixat la Mort i el Nyan sols!- dic encara rient.

M'agafe de la seua mà i done un botet per alçar-me.

- Si, si m'ho digueres, hahahha. Els adults de res, sempre es cabrejen, segur que tampoc foren tant...no com les que em fet aqui ^^

Em quede mirant el passadis, a veure.

- Era, dreta, esquerra, recte, segon esquerra?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:31 am

-Només vaig mullar l'ordinador central i vaig esborrar dades de tots els professors a una... a l'altra vaig inundar la cuina... a una altra vaig possar un xiclet a... bé, millor deixem-ho.

-Ahà, i després baixar unes escales.

Vam anar cap allà. La poció feia bombolles i brillava molt, i el seu color cambiava continuament. Vaig agafar uns quants flascons i vaig omplir-los.

-En vols?- li vaig demanar.- Segur que també es poden fer malifetes guays amb aquesta poció.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:39 am

- hahahahaha! Oh, he encertat? Ja quasi em se els passadissos ^^

Entre i veig la Mort i el Nyan tombats, no pareix que hagen fet cap malifeta mentres erem fora.

- Si? I com pots saber que fan? És a dir, la puc provar o pot ser perillos?- bah, com si algun cop haguera fet cas a la paraula perillos.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:46 am

-Aquesta poció no es de beure, es d'escriure amb ella.- li dic.- Brilla. Es pot conjurar perquè no es vegi fins a una determinada hora. T'imagines quue de cop a la nit surten unes paraules brillants a la paret? Seria brutal!

Miro l'hora i posso una altra marmita al foc.

-Faré més de petards, que molen molt. En voldràs?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:49 am

- Oooh! I podriem deixar missatges per Hogwarts, missatges guays! Com mola!

Em mire la marmita de la poció d'escriure , m'agrada.

- Jo, jo també vuic la d'escriure coses guguays. Petards? Per suposat.- dic rient.- No fa falta ni preguntar-ho!

Em sente en terra, apartada de la zona de les marmites, la Mort es puja a la meua cama i el Nyan a l'altra, els acaricie, supose que voldran això.

- Es duen bé, mola.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 12:55 am

Miro l'hora i somric. Per sort la poció dels petards es fa en tres minuts. Agafo un dels flascons que tinc d'escriure missatges lluminosos i li dono. Després guardo uns quants a la meva bossa.

-Els hi donaré a la l'Eddie a la Rue i al Nico.

Dubtava molt, que a l'Eddie li donés personalment... però li faria arribar...

Agafo uns ullals de boa i el deixo a la marmita.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 1:30 am

- Guay, gràcies.

Em guarde els flascons a la butxaca del pantalo, buscare un lloc on no es puguen trencar.

- Saps? L'altre vaig anar a la camera guay i vaig notar una cosa estranya, com si...com si algú més haguera anat. Pot ser són imaginacions meues, nose.

La Mort, com sempre, acaba dormint-se damunt meua, i el Nyan que es recolça en aquesta també. Agafe la camera de fotos amb compte i els faig una.

- Weeeeeeeeeeeeeeeeen!- quant aquesta es gira li faig una altra, somric.- Que guapa ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:07 am

El flash de la càmara em cega uns segons. Ric, fregant-me els ulls. Sempre m'agafa d'improvist, sembla mentida.

-Si? Surto bé?- demano, somrient. Em torno a girar cap a la marmita i agafo una mica de romaní i la posso.

Em torno a girar i agafo al Nyan. Abraço i li acaricio el cap per darrere de les orelles.

-Potser... hi han passat fantasmes.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:11 am

- Clar, sempre ixes bé.

Fantasmes...pot ser, pot ser eren fantasmes.

- Pot ser, no se, tornare aquesta nit o demà i esbrinare que passa, em dona la sensació de que no és bo, però res, pot ser són coses meues.

Tinc fam...trec les dos últimes xocolatines gregues que em queden, de xocolata, de casa.

- Tin Wen.- dic donant-li una.- Per tu.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:21 am

-Gràcies!- li dic, agafant la xocolata.

Em menjo la xocolata, llepant-me els llavis després. Deixo anar el Nyan i torno a la marmita. Un petal de narcís... Vaig agafar un pel blau del Nyan i vaig llançar-lo a la marmita.

-El Nyan m'ajuda amb les pocions.- vaig somriure.- I que pot ser? Jo es que no he tornat des que el Matt... bé, ja saps.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:26 am

- No ho se, però també recorde que vaig deixar el pot de pintura roig damunt el cap de la serp, i al dia següent el vaig trobar a terra, damunt d'aquell taca negra, i obert, estava ple, i en eixe moment, ja no. Nose, és estrany, no creus?

La Mort es mou i s'esturufa, després es torna a tombar, em llepa la mà abans de tornar-se a dormir, oiix *-*

- Saps que seria guay? Pintar algun missatge de les mosqueteres amb la poció aquella que fa que brille per la nit, molaria molt.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:29 am

Vaig apagar el foc i vaig omplir varis flascons amb la poció, pensativa.

-Si, que és estrany.- vaig dir. Perquè ho era. No ho podia negar.

Vaig possar-me la bossa del Perry al damunt i somric al Nyan, que em mira amb ullets. L'agafo als meus braços.

-Oh, seria genial. Però les mosqueteres no tenim frase... hauriem de fer una. Haurem de fer reunió algun dia de tots i decidim frases guays.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:35 am

- Guay, i creariem frase mosqueteres ^^

Mola, és guay.

- Ens deuriem de reunir més cops, quasi mai estem tots junts. A l'Eddie ja fa molt de temps que no el veig, i al Nicolu...- al Nicolu no el veia des de feia molt de temps! o.o No pot ser...el Nicolu...a Grècia sempre estavem junts i ara...bé, jo tenia amigues, i ell...ell també. Però tot i aixi, erem amics des de menuts no ens podiem distenciar, jo el volia molt.- al Nicolu també, fa temps que no el veig. Podriem quedar algun dia tots, i fer coses guays junts. Oooooh! Jo vuic jugar a quidditch!-senyale els passadissos.- Quidditch!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:38 am

-És cert. Quasi no els vem, als nois...

Miro cap on senyala i alço una cella.

-Vols jugar a Quidditch als passadissos? Però això no es una mica difícil? On seran els cercles? On serà la papallona? La papallona seria molt dificil de trobar...

Ens compto. La Cass, la Rue, l'Eddie, el Nicco i jo.

-Som cinc. Som impars. Com farem els equips?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:48 am

- Als passadissos.- dic somrient.- Doncs sense papallona, sols marcar, un cercle per tots dos equips, val tot Hogwarts, bé, els passadissos, podem posar el cercle en un lloc accesible, o si no fer com el joc aquell muggle, el...el...basket, posem una això de basket i encistellem, però volant que mola mooolt més.

Em quede pensant, es veritat som cinc.

- Doncs tres i dos o...- el Percy, podiem convidar el Percy o la Ketzahl, tot i que a la Ketzahl no la coneixia molt.- Podem convidar algú...coneixes la Ketzahl....tot i que...no, millor el Percy, podem convidar el Percy, és amic meu, pot ser si li ho dic s'apunta. Aixi seriem sis, tres i tres ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:51 am

-El basket mola. Jo hi jugava de petita, per això després em vaig fer encistelladora.

Quan diu allò del Percy em cau un flascó dels petards al terra i explota. Faig un petit salt enrere i alço una cella.

-Si juga el Percy jo no hi jugo. Passo de que m'estiguin insultant dia sí i dia també.- dic, amb el ceny arrufat.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 2:54 am

- Doncs com el basket.

Se li trenca un flasco i em diu que no.

- Es fa l'imbecil, però perquè l'han dit que ho te que fer. Ens varem salvar la vida al bosc, no és tan malvat com vol fer creure.- la Wen en mira amb mala cara.- Oh, vale...doncs nosaltres cinc, podem fer Grècia contra Anglaterra, i que guanye el millor.- li dic somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 7:21 am

El Luckgarden, l'imbécil del Luckgarden. Que es feia l'imbecil, deia. Doncs si s'ho fa es encara més imbécil del que és.

Somric quan diu que millor nosaltres cinc.

-Anglaterra, obviament.- Li trec la llengua. -Jo ultimament vaig al bosc a caçar acromàntules. Es guay, i de nit mola més. M'entreno, cada vegada la meva punteria es millor. Segur que la proxima vegada no fallaré.

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Creació de pocions... guguays! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creació de pocions... guguays!   Creació de pocions... guguays! - Página 2 EmptyDl Jun 18, 2012 7:31 am

Somric, no pareix enfadada...hhmmm...no, no pareix. M'acabe la xocolatina i em guarde l'envoltori a la butxaca.

- Grècia, el Nicolu i jo vos donarem una pallisa ^^- haviem jugat junts molts cops, i estavem sincr...sincor....sincronitzats, eso.- Vas al bosc? Jo també vaig al bosc a buscar el R...a buscar coses guays ^^- no li havia contat a ningú sobre el Run-Run, bé, al Tete Thomas, però se m’havia escapat.- Vas per les nits? Amb l’arc i les fletxes? Oh, saps que l’altra nit em vaig despertar en la Torre d’Astronomia.- omitisc el detall que estava pujada a la barana perquè somiava que anava a tirar-me des d’un trampoli, tampoc feia falta preocupar-la.- Es veien les estreles, podiem algún dia acampar al jardi per dormir baix les estreles!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Creació de pocions... guguays!
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Pocions, curs 33-34
» Pocions, classe 1
» Treball de pocions [Agatha]
» Pocions Moste potente
» Pocions de França [Kikus]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Masmorres-
Canviar a: