Qui està Connectat | En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Pocions, classe 1 | |
| | Autor | Missatge |
---|
Dougie Judd. Professorat
Nombre de missatges : 12 Fecha de inscripción : 21/05/2011
| Assumpte: Pocions, classe 1 Dj Set 29, 2011 2:40 am | |
| Baixava cap a les masmorres amb uns quants llibres, que havia agafat un temps enrere per començar a preparar-me les classes d'almenys fins Nadal, i poca cosa més. Qualsevol altre cosa que necessités ja estaria a l'aula.
Al obrir la porta em vaig trobar amb uns quants alumnes que havien arribat abans d'hora a l'aula i que feien petar la xerrada, però que al veure'm entrar van callar, però van tornar a parlar al veure que no deia res. Al cap de poquíssims minuts, va sonar el rellotge que mostrava el començament de la classe. Avui permatria que algú arribés tard. Cap altre dia més.
-Hola, bon dia. Durant aquest curs, seré el vostre professor de pocions, i...-vaig encendre totes les espelmes que estaven apagades amb un moviment amb la mà.- ... ara molt millor. Bé, al que anavem. Jo sóc el professor Judd, i no permetré que s'arribi tard a classe cap dia. Si algú entra per la porta quan hagi tocat el rellotge, ja no cal que entri d'acord?
Ara els primers dies no passava res, però més cap al mig del curs, quan s'anirien posant en pràctica les pocions d'un nivell més alt, si s'havia d'anar repetint l'explicació cada dos per tres, no hi hauria temps de fer tot el necessari i podia arrivar a ser tot un desastre.
-Doncs molt bé, avui farem una mica de repàs, per fer memòria i començar ja amb el tema el pròxim dia. Qui em sabria dir alguns ingredients que ens trobem cada dos per tres per fer pocions? | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: Pocions, classe 1 Dj Set 29, 2011 8:48 am | |
| Vaig alçar la mà inconscientment, per costum més que per una altra cosa. Quan el professor em va mirar perquè contestés em vaig recordar que havia acordat amb mi mateixa intentar passar absolutament desapercebuda aquell curs.
Però ara ja era massa tard, de manera que vaig contestar.
- Són comuns l'acònit, la labanda, els agullons de billiwig, els ullals de serps, les arrels d'asfòdel, el corn d'unicorn en pols, els esrabats, les ales de rat-penat, els ulls d'anguila, el donzell... i en pocions curatives sobretot la sang de drac i l'aigua de Lethe.
... i vaig abaixar la mà. | |
| | | Dougie Judd. Professorat
Nombre de missatges : 12 Fecha de inscripción : 21/05/2011
| Assumpte: Re: Pocions, classe 1 Ds Oct 01, 2011 1:11 am | |
| -Molt bé, senyoreta Gray. Els ingredients van des de la més simple flor fins a l'animal més difícil de trobar, passant per fulles i per tot altre tipus de materials.
Vaig apropar-me a la pissarra.
-Bé, doncs per ser el primer dia no us posaré deures pesats de fer. Simplement haureu de dir si les frases que us dictaré ara són verdaderes o falses, d'acord? Vull veure com escriviu, vinga.
1.Nicolas Flamel i la seva dona van viure més de 650 anys només a partir de l'elixir de la vida. 2. El fèlix Felicis té tal potència, que un petitíssim envàs, podria produir-te uns efectes de més de 12 hores. 3. La poció de l'amor produeix un amor verdader i infinit. 4. El beuratge de la mort en vida et provoca que puguis passar més d'una nit sense dormir, però sense recordar res del que t'ha passat mentre et dura la poció.
-Recordeu, vull les argumentacions de si són certes o falses! És per el pròxim dia de classe. Teniu alguna pregunta sobre els deures? I sobre el funcionament de l'assignatura i de la classe en general? | |
| | | | Pocions, classe 1 | |
|