Qui està Connectat | En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Transfiguració, classe 1 | |
|
+3Samanta Williams Allie Lovegood Wendy G. Moore 7 participantes | Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Transfiguració, classe 1 Dv Oct 07, 2011 8:35 pm | |
| Un linx va entrar a la classe, i va caminar fins a davant de tot, on hi havia l'escriptori del professor. Els alumnes es van apartar al seu pas, curiosos peró sorpresos, perquè les terres altres d'escòcia no són l'hàbitat natural dels linx. Peró de tota manera no va atacar ningú, només es va enfilar a l'escriptori amb un salt gràcil i es va quedar assegut, mirant els alumnes fixament, que es van anar asseient als pupitres.
Quan l'aula va quedar en silenci, el linx es va metamorfosar, i en dos segons ja estava jo amb el meu aspecte normal assegut a l'escritori.
-Assalam wa aleicum -vaig saludar amb un somriure-. Com haureu pogut notar, aixó éz la claze de Tranzfigurazió. Zi hi ha algú de física quàntica, que margi ara, sziusplau ^^.
Algú va riure amablement.
-Pel que he pogut veure, m'han adjudicat la primera hora de dimecrez al matí i tot divendrez a la tarda. Zeràn duez horez zeguides, em zap greu, de manera que intentarem que aixó zigui ràpid i indolor, d'acord?
Somriure afable, i seguim. La veritat és que no havia fet mai classe, peró m'agradava la gent, i em semblava que ens ho passaríem bé.
-Molt bé doncz comenzem! Alí! -un mico va descendir saltant des del sostre, i es va quedar a la meva espatlla-. Uz prezento el meu ajudant. Zerà l'encarregat de repartir el material i, de tant en tant, voluntari per fer demoztrazionz.
El mico va fer una tombarella i va obrir els braços amb un somriure, com fent "ta-chaaaan".
-Va! Zom-hi -vaih dir alçant-me i picant de mans-. Tema de la primera claze: animágia! A veure, elz méz granz, em podeu explicar ràpidament què éz l'animàgia i quinez diferénziez prezenta amb la rezta de tranzformazions?
|
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dg Oct 09, 2011 7:14 am | |
| -Caaaaaaaaaaaaaass!!!!!!!! Mira mira mira mira un linx!!!- vaig cridar, apuntant-lo. Estava asseguda al costat de la Cass i de la Rue, mirant al felí.- Els linx no son d'escòcia, no?- vaig demanar confosa.
Vaig mirar com el linx va saltar al pupitre i de cop i volta es va transformar en una persona. Em vaig quedar de pedra i amb les ganes de fer un bot i cridar-li que m'ensenyés a fer-ho, però em vaig contenir. Va presentar un mico i vaig riure en veure'l. Ja li demanaria a l'Agatha si li semblava normal tenir un mico o com el Mr. Mouse, era una cosa anormal.
-L'animàgia no és allò que ha fet vostè? Allò de transformar-se a un animal... vostè era el linx, no?- vaig demanar-li. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dc Oct 12, 2011 8:45 pm | |
| Li vaig fer un somriure a la noia mentre la buscava a la llista que tenia amb fotografies... ah, allà. - Exacte, zenyoreta Moore. Un animàgic éz una mag que té la capazitat de ranzformar-ze en un animal a voluntat. Éz una claze més de tranzfigurazió, però prezenta algunes diferènzies amb la rezta de tranzformazions. No noméz pel fet que ez fa zobre un humà (perquè evidentment puc tranzformar a qualzevol d'aquí en un animal durant una eztona), zinó també per altrez. Em vaig aixecar i em vaig dirigir cap a la pissarra. Vaig apuntar "sense conjur" - La prinzipal diferènzia éz que no cal vareta per realitzar-la. No és nezezari cap conjur; un animàgic pot tranzformar-ze a voluntat. Això és forza deztacable perquè, com zabeu, normalment la màgia que ez pot fer zenze vareta éz mínima i, moltez vegadez, dezcontrolada. L'animàgia no zegueix aqueztez normez. Després vaig apuntar "resgistre". - Com probablement zabeu, això de l'animàgia finziona una mica com el carnet d'aparetre. El Minizteri té un regiztre d'animàgics que hi ha a la zeva comunitat, per eztar zegurz que no fan un mal úz de la zeva habililitat. Un mètode infal·lible? No, éz clar que no. Hi ha hagut unz quantz cazoz conegutz d'animàgicz il·legalz, i zegur que n'i ha moltz més que dezconeixem. Em vaig girar cap a la classe. - La zetmana que ve zeguirem dez d'aquí, però uz vull pozar un petit exerzizi. Vaig anar a apuntar una llista a la pissarra. Falcon Aesalon Morgana le Fay Cliodna Babbity Rabbity Lizette de Lapin Minerva McGonagall Sirius Black James Potter Rita Skeeter
- Totz ells zón animàgicz d'èpoquez diferents que z'han fet famozoz en la comunitat màgica. Vull que cadazcú en zeleccioni un i fazi una petita rezerca zobre qui era, en quin animal ez podia tranzformar, zi eztava registrat o no (algunz van viure abans del ziztema de registrez), amb quin objectiu ez van fer animàgics, perquè feian zervir la zeva habilitat, zi zón reconegutz per això o per altrez cozez, etzètera. Vaig fer un somriure i vaig mirar el rellotge. -Ara pazarà l'Alí per totez lez taulez amb una bozeta. Pozeu-hi a dinz el voztre nom i el perzonatge que voleu treballar. Zi en voleu fer algun altre que no zigui a la llizta, cap problema, em dieu qui éz i ja eztà. La llizta éz méz que rez per donar ideez. El mico va agafar una bossa de color granat de vellut i va anar saltant entre les taules, obrint-la perquè tothom hi fiqués el seu paperet. |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dc Oct 12, 2011 9:06 pm | |
| Vaig mirar com apuntava els noms a la pissarra, curiosa. Falcon Aesalon, ni puta idea de qui era. Morgana le Fay... Bah, no. Cliodna, passo. Babbity Rabbity, no, gràcies. Lizette de Lapin... Hola? Minerva McGonagall, això ja està millor... Sirius Black! S'està deixant els millors pel final o què? Oh! Oh! James Potter!
- Hòstia, el Potter! Jo ja sé quin faig - vaig dir, rient.
Vaig agafar un tros de pergamí, i vaig escriure:
Allie Lovegood, treballaré el James P♥tter Potter | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 2:09 am | |
| Em vaig mirar la llista: Sirius, James o McGonagall...complicat, complicat... La McGonagall fou un crack, però el Sirius i el James foren el Sirius i el James...va vinga la McGonagall.
Vaig agafar un tros de paper i vaig escriure.
Samanta Williams-Minerva McGonagall. | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 2:59 am | |
| No doubt, right?
Agatha Black - Sirius Black
"Que bonic!" ^^
Vaig agafar el pergamí i el vaig ficar a la bosseta del mico. | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 4:33 am | |
| Havia passat la nit tranquil·lament, mentre el meu cap humà prenia control sobre bèstia. Però aleshores s'havia fet de dia i... em trobava bé. Molt bé, de fet. Em sentia més forta, més segura més lliure... i més perillosa. Era genial. Després de dinar me n'havia anat a passejar perquè no tenia ganes d'anar a classe. Total, per què? explicarien res que jo no sapigués, ja?
Vaig obrir la porta sense picar i sense demanar disculpes pel retard. Em vaig mirar el professor nou de dalt de baix. Estava bo.
Vaig deixar la meva bossa en un pupitre i vaig mirar la pissarra.
- Algú em pensa explicar què representa que s'ha de fer? ¬¬ | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 4:48 am | |
| Vaig mirar la pissarra.
"Sirius Black... es diu com l'Agatha i la Black de Slytherin... vale^^"
La Georgia va arribar tard O.O i va dir que si algú li explicava que havia pasat. Vaig apropar-m'hi.
-Hola Georgia!! Mira... hem parlat d'animàgics^^ has d'eligir un dels mags de la pissarra i fer una recerca^^ | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 5:46 am | |
| Em vaig mirar qui havia parlat. La Wendy.
- Animàgics, en sèrio? - vaig deixar anar-. Realment no m'he perdut res.
Em vaig mirar els noms que hi havia a la pissarra, i un mico se'm va plantar al davant fen saltirons.
- Crec que passo -li vaig dir al mico fent-li una mala mirada.
El mico va notar alguna cosa estranya en mi, perquè va cridar i es va apartar ràpidament. | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 6:17 am | |
| Diiiiisculpa? La Georgia aabava de dir "crec que passo"? De fer els deures? I aquells aires? I què era allò d'arribar tard a classe i no demanar ni disculpes? Hola, qui ets tu i què has fet amb la meva amiga?
vaig estar a punt d'aixecar-me per anar a veure què passava, però estava a l'altra punta de la classe. Em vaig mirar l'Erik, per veure què feia, i al professor, que semblava que s'havia quedat una mica en shock davant l'aparició. | |
| | | Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 6:24 am | |
| Vaig veure com la Georgia, la monitora de Hufflepuff, entrava a la classe. Me la vaig quedar mirant arrufant el nas, perquè m'havien dit que era molt bona estudiant i molt bona noia, però no ho semblava gaire...
Ara no sabia què pensar d'ella, la veritat.
De sobte, el mico (Alí, havia dit que es deia), va començar a saltar sobre la meva taula amb la bosseta a les mans. Vaig agafar un tros de pergamí i hi vaig escriure:
James Potter - Eileen Tyler.
Vaig doblegar el pergamí i el vaig deixar dintre la bosseta que portava l'Alí. | |
| | | Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 9:21 am | |
| Havia estat durant tota la classe callat, preocupat per la Georgia i preguntant-me quan vindria.
Llavors es va obrir la porta de cop i va entrar ella amb un posat una mica més...ombrívol.
Em vaig aixecar d'una revolada quan va negar-se a posar un nom a la bosseta del mico.
- G, carinyo... Estàs bé? - Vaig preguntar-li, abraçant-la per la cintura, des de darrera. | |
| | | Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 9:33 am | |
| Em vaig girar quan vaig notar un braç que m'agafava per la cintura. Era l'Erik. Coi de nen, sempre patint.
- Et faig pinta d'estar malament? -li vaig preguntar clavant-li la mirada, baixet perquè no em sentís tothom-. I deixa d'anar-me tot el dia al darrere com un gosset faldiller; em sé cuidar soleta, per si no ho has notat. De veritat et sembla que necessito que estiguis tot el dia protegint-me?
Vaig agafar les cose si me'n vaig anar un parell de pupitres més enllà; no tenia ganes d'aguantar sermons. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Transfiguració, classe 1 Dj Oct 13, 2011 10:00 am | |
| M'havia quedat una mica parat en veure com havia entrat aquella noia. La teoria ja estava feta, de manera que no m'havia interromput, però no m¡agradava gens el to que feia servir. La vaig buscar a la llista de la classe. Hufflepuff? En sèrio?
- Zenyoreta Gray, avui la dizculpo perquè era el primer dia de claze, però li agrairia que a partir d'ara arribéz a l'hora, o no podrà entrar. I, ziuzplau, quedi'z azeguda en un zol lloc, si no li fa rez.
Vaig veure com la gent s'anava decidint i anava triant personatges, i els posava a la bosseta de l'Alí. La Gray s'hi havia negat.
- Zi no vol fer el treball, voztè mateixa; li avizo que compta per nota. |
| | | | Transfiguració, classe 1 | |
|