Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Classe de natació!! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Classe de natació!! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Classe de natació!! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Classe de natació!! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Classe de natació!! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Classe de natació!! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Classe de natació!! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Classe de natació!!

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Classe de natació!! Empty
MissatgeAssumpte: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDg Jul 08, 2012 10:27 am

-No tell me what it is, it isn't fair
'cause I'm wasting time, but it isn't my heart
it isn't my fault.
And every situation understands, well
The anecdote of chasing the location to your door...

Anava caminant, amb el Nyan al darrere, cantant. Havia quedat amb la Cass al llac per fer una nova classe de natació, i portava el banyador davall la roba. Quan vaig arribar, la vaig veure damunt d'una rama.

-Caaaaaaaaaaaass!!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDg Jul 08, 2012 10:34 am

M'estava acabant de fer les dues coletes, mentres el Penjat es penjava de cap per avall d'una rama, que guay. La Mort s'havia tombat en terra, al costat de la motxilla. I el Xaf damunt d'aquesta.

- Oh, holaaaa Weeeeeeeeeeen!!- vaig dir al sentir-la.- Ara de seguida vaig, vuic provar una cosa.

Em vaig posar bé el banyador i em vaig llançar des de la rama al llac.

- hahahahahhaha- vaig començar a riure a l'eixir.- Has vist quin Xof? Mola més llançar-se amb una corda, algun dia t'ensenyare.

Vaig nadar cap a fora, i vaig eixir al seu costat.

- Preparada per continuar les classes?-li pregunte somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDg Jul 08, 2012 10:40 am

-Quina cosa?- vaig demanar, però desprrés la Cass es va llançar i va caure al llac.- Ah, aquesta cosa.

Vaig somriure, mentre la Cass treia el cap. La Cass reia, doncs jo també. Quan plorés, jo ploraria, mentrestant, no hauria de preocupar-me per... les seves accions.

-A mi no em faràs fer això, no?- ric.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDg Jul 08, 2012 10:49 am

-No, no et preocupes no t'ho fare fer, si meés no ara ^^. -li dic somrient.

Li somric, mire el llac, m'encanta el llac.

- El llac mola molt, ja veuras com t'agrada, nadar és genial, i esta fresquet, no tens calor ni res. Quant ja pugues voras com no volsras eixir, jo em pasaria la vida a l'aigua.

Em quede mirant la Wen.

- Anem a nadar? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDg Jul 08, 2012 11:59 pm

Somric, mirant el llac. No sabia si tenia records bons, o dolents, d'aquell lloc. A l'Allie l'havia trobada aqui, quan semblava que un animal l'havia atacat. l'Erin m'havia cridat aqui, dient-me que era impossible que hagués trobat. Aquí m'havia caigut un dia, i l'Agatha m'havia tret... Quant de temps!

-Vinga, comencem!

Em vaig llevar la roba i vaig asseure'm a la vora del llac, mirant a la meva "professora"
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDl Jul 09, 2012 11:33 pm

- Guaaaaay! ^^

Done botets contenta.

- Anirem alli.- dic senyalant una part que te com una escala, rampa que baixa a l'aigua.- Aixi anem més poc a poc.

Li agafe de la mà i la duc amb mi cap a la rampa/escala.

- Vaig entrant jo i poc a poc entres tu? o primer prefereixes banyar-te els peus, després les cames, braços...Et promet que no et soltare en cap moment la mà ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDl Jul 09, 2012 11:50 pm

Agafo la mà a la Cass i vaig amb ella cap a la zona on em diu. Li estrenyo la mà i faig que sí amb el cap. No vull que em solti, perquè el llac no es com la platja que haviem cridat a la Sala de la Necessitat, i ja em vaig caure un pic i em van haver de treure...

-Poc a poc... Però no em deixis anar la mà.

Fico els peus, poc a poc, i veig que la rampa baixa una mica més ràpid que a la platja de la Sala de la Necessitat

-Calaaaaa!- crido, al llac.- No em facis caure que et coneeeec!

Un tentacle del Calamar Gegant va sortir a la superfície, com per fer-me veure que m'havia sentit. Somric.

-Abans venia a jugar amb el Cala, a primer... És clar que ni la Rue ni tu estàveu, i m'avorria una miqueta. Tots eren grans...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDl Jul 09, 2012 11:57 pm

Em quede mirant el Cala.

- Oh, la Rue no estava? Jo creia que havia començat al mateix temps que tu. Ho sent...però et dire que jo a l'Academia també m'avorria alguns cops quant no tenia el Nicolu, tot i que tenia les antipàtiques amb les que discutia i els feia bromes, bé, elles me insultaven, jo les ignorava fins que m'enfadava.- li dic rient.

No li solte la mà en cap moment, perquè li he dit que no ha faria, i si ho he dit ho complire, anem baixant poquet a poquet i arribem a un lloc on ja comença a haver aigua.

- Vas bé?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 12:03 am

-No entenc perquè t'insultaven, si ets de les millors amigues que tinc, amb la Rue.- Li somric.- No, la Rue va arribar al Summercamp...

Agafant-li la mà a la Cass, faig que sí quan em demana si vaig bé. Arribo al terra, i l'aigua ja no em fa tanta por com em feia abans.

-L'aigua està ben fresqueta, mola!

Segueixo baixant, pensativa, fins que me'n recordo.

-Saps que el dia que et vaig coneixer també va ser el dia que vaig conéixer el Matt?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 12:12 am

- Diuen que soc rara, bah. Oh, doncs fa un any justet- li dic somrient.- A que mola? Ja et vaig dir que t'agradaria, després et toca a tu ensenyar al teu germà, i podreu fer guerres d'aigua!- li dic rient.- Oh, és cert, fou durant el sopar, el meu primer sopar a Hogwarts, quant vaig arribar no sabia si cauria bé la gent i si faria amigues, tot i que Bam-Bam m'asegurava que si i tenia raó, perquè vosaltres sou genials!

Anem baixant més i l'aigua comença a pujar-nos fins el genoll, però no molt.

- Nararananana. Que conste que jo algun dia, si això l'any que ve, no tinc presa, vuic jugar a l'aigua amb una pilota d'aquestes de plastic que floten, si? Guay ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 12:21 am

-Ensenyar-li al meu germà serà més que complicat perquè la meva mare segur que ens vigila de mala manera. Com no fagi un tracte amb el papa...

Segueixo caminant amb ella, cap endevant, pensativa.

-Et vaig ensenyar el Mr. Mouse i l'Agatha va fugir corrents.- Dic, rient.- No me'n recordava.

Penso en les pistoles d'aigua que he vist alguna vegada i somric. Són com Aquamentis fets a pressió.

-D'acord! A setembre jugarem^^
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 4:21 am

- Prova a vore, no? Sempre pots provar, si proves pot ser...o si marxeu a algún lloc que te una piscina, quant els teus pares no estiguen, pot ser...o en la banyera.- dic rient.- Sempre pots començar a la banyera.- dic rient més.

Anem baixant, ooooooh, un peix.

- Has vist el peix? M’ha paregut vore un peix…Oooooooh! És veritat! Quan va eixir corrents, i després va vindre la Rue, i me la vares presentar, que guay! Si? Jugarem? Et prenc la paraula , eh?- li dic rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 4:33 am

-Provaré...

Alço una cella i miro el meu voltant. A mi no m'ha semblat veure cap peix, però si hi ha un calamar gegant, segur que hi ha un peix per algun lloc. Somric a la Cass, emocionada, i faig que sí amb el cap.

-Jugarem, t'ho prometo!

Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 4:40 am

- Guay ^^

Aleshores veig que ja tenim l’aigua pels genolls i que la Wen va bé, i no diu res, li agrada, se que li agrada, a qui no li agrada nadar? Si nadar és genial!

- Has vist com mola? A que mola? Quant et vingues a Grecia agafarem el vaixell del pare i nadarem en alta mar...bé, no puc agafar-lo, un cop que ho varem fer el Nicolu i jo ens varen tirar moltaaaaa bronca, supose que serà millor que li ho diguem i ens duguen ells, aixi no em tiraran la bronca, que dius? Si vols clar.- segur que voldria, mola, i més nadar en mar obert.- A mi m’agrada posar-me el vestit de buzo, és molt guay també bucejar, veus el mar com és. Jo tinc fotos, t’ensenyare alguna foto!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 4:48 am

-A alta mar no hi arribo no sé jo si m'atreveria...

Seguim caminant poc a poc fins que l'aigua em passa la cintura. L'aigua mola, o almenys ara mola. Ara que controlo la situació perque em puc moure perque puc caminar. Si no pogués sortiria corrents... bé, o com fos.

-Guay... i mola, el mar vist des de dins?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 4:54 am

- Ho provarem igualment, però poc a poc. Ja voras com t’acaba agradant.

Aleshores ja va per la cintura, que guaay, i no ha volgut eixir ni ha cridat, com mola.

- Ooooooooh! Mola moltissim! És genial, l’aigua tan clara, peixos al teu alrededor, és fresqueta, hi ha camps de corals...camps? Bé com es diguen, hi ha camps de coral, i coses guays, i el mar...és genial! Ja el voras!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 5:26 am

Somric, mentre ella va parlant. Anem caminant, poc a poc. I de cop m'aturo. Si faig una passa més, ja no hi arribo al terra.

-Fa por.- li dic.- Una mica, és a dir, es veu més profund aqui.

Em miro la Cass, somrient.

-I ara , que?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 5:30 am

- Ara flotem ^^

M'avançe un poc però sense soltar-li la mà.

- Si et solte la mà, et veus capaç de vindre nadant fins on estic jo? -li pregunte.- Sino, no et soltare de la mà i nadem aixi, que prefereixes? Jo et deixe fer el que tu vuigues, elegeix el que vuigues, a mi em dona igual, i si no...i si no...sempre podem agafar un flotador, aixi per si no et sents segura t'agafes.- ric.- Els flotadors molen, són guays.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 5:36 am

Flotar? Com flotar?

Em vaig quedar mirant l'aigua, i ella, que flotava. Com coi flotava? Agafada encara a la mà de la Cass em vaig quedar mirant la zona més profunda, mig espantada.

-Flotador? això que tenen els nens amb forma de dònut?- li demano.- Com flotes?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 5:42 am

- Com que com flotes? Nose, flotes, tots els cosos floten, no? O algo aixi, nose, tu flotes, ja esta, no te un motiu, un perquè flotes, nose. Tu entres i flotes, si et poses cap avall flotes, cap a dalt flotes...és a dir, flotes sense més.- ric. Jo mai me preguntat perquè flotes, tu flotes i ja esta, és guay, i nades, i flotes.- Si mous les cames no et pots enfonsar, nose, és guay. Si vols agafe un flotador i ho provem i poc a poc vas soltant-lo aixi finalment pots flotar tu, vols que busque un, crec que se on hi han. Vaig? Si? Si? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 5:52 am

-T'asseguro que ja he vingut abans al llac, i en un d'aquests pics vaig comprovar que no flotava...

Em parla com si fos obvi, que la gent flota. A mi em fa por. Quan diu allò del flotador, faig que si amb el cap. Potser va millor, així.

-És fàcil, però?- li demano.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 5:56 am

- Oh, doncs nose, però a mi quan el meu pare em va tirar a l'aigua per primer cop, sense voler, o això diu ell, si que flotava.- dic rient.

Vaig tornar amb la Wen i vaig deixar a la vorera.

- Vaig en busca del flotador, esperam aci, no tarde res de res.

Me la mire somrient.

- Penjat, Mort, Xaf, quedeu-vos amb la Wen torne de seguida.

Veig que vaig amb el banyador i descalça...bah, si anava a tornar en un moment, vaig cap al castell en busca del flotador guay. Ala, que fresqueta feia!

[Ara torneeee ^^]

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 6:06 am

-Penjat?

Al Mort i al Xaf els coneixia, però no coneixia ningú que es dies Penjat. La Cass no em va sentir, i se'n va anar. Vaig mirar al meu voltant, encuriosida, i el vaig veure, cap per avall a l'arbre del costat, tapant-se la cara.

-Ah! Penjat... és clar.

Vaig somriure, mirant la rata-pinyada que hi havia allà. Esperant que la Cass tornés. Potser podriem espantar a algun Slytherin amb ell, seria divertit.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 9:04 am

Arribe donant botets amb un flotador penjat del muscle, és dels colos de gryffindor i posa Gryffindor Rules, o algo aixi, mola és guay.

- A que mola?- dic somrient.- Oh, clar no te le presentat..Penjaaaat, Penjaaaat!- aquest alça el cap i em mira, ve al meu cap i s'agafa.- Penjat aquesta és la Wen, es una de les meues millors amigues, amb ella et duras´be, i no et fara res, ni tu a ella. Si? Guay.- i dit aço marxa de nou on estava. - Mola molt, el vaig trobar l'altre dia que vaig anar a explorar Calfy de nit, tambe vaig veure la Cahy, varem fer coses guays.

Agafe la ma de la wen i tornem on ens ahaviem quedat. Tire el flotador davant meua, flota, hahahaha

- Provem a flotar amb el flotador?- li pregunte somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Classe de natació!!   Classe de natació!! EmptyDt Jul 10, 2012 11:15 pm

-Els rat-penats no són nocturns?- li demano, mirant el Penjat amb un somriure.- Mola, mola molt. Saps? Els meus pares em diuen que tenen una cosa per mi quan vagi cap allà. Tinc ganes de saber que es... Calfy? Què és Calfy?

Miro el flotador i em posso a riure, no sabia que hi havien flotadors de Gryffindor!

-On has trobat aquest flotador? Mola molt!!! Sí, sí, provem!
Tornar a dalt Ir abajo

Classe de natació!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent