Qui està Connectat | En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Encanteris: Classe 2 - | |
| | Autor | Missatge |
---|
Harry Jones Al més enllà
Nombre de missatges : 96 Fecha de inscripción : 20/05/2011 Edad : 36 Ubicació : Al meu flamant despatx (?)
| Assumpte: Encanteris: Classe 2 - Dv Set 30, 2011 5:30 am | |
| (OFF: Criatures, vull els deures per mp!) Vaig entrar a la classe, i vaig deixar els llibres sobre la taula. En sentir-me, els alumnes van callar de cop. Vaig somriure. - Bon dia, criatures. Com anem? Vaig arrossegar la pissarra fins a davant de la taula del professor amb un encanteri senzill, i vaig fer un moviment de vareta. Encanteris curatius Vaig deixar uns segons de silenci abans de dir: - He observat que bastants de vosaltres estaveu interessats en encanteris curatius. Per això la classe d'avui la dedicarem a ells. Molt bé. Qui sabria dir-me un encanteri curatiu? Per sanar, curar, reparar, o el que sigui? Va, sense timideses! Un encanteri curatiu! Amb energia! | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Ds Oct 01, 2011 1:32 am | |
| Vaig alçar la mà amb un somriure.
- Es podria dir que Episkey és el més famós, ja que atura hemorràgies i arregla alguns ossos, de manera que resulta eficaç en garbé qualsevol situació. Però la veritat és que convé saber fer encanteris com l'Anapneo (per destapar les vies respiratòries quan algú s'ofega) o la Ferula (que fa aparèixer un cabestrell a l'os que s'ha fet mal), que també són molt últils...
Em vaig mirar al professor amablement, esperant saber si el que havia dit estava bé.
| |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Ds Oct 01, 2011 2:02 am | |
| Vaig alçar la mà després de l'Erin.
-Animo restituo -vaig dir-. Per fer tornar en sí algú que ha perdut el coneixement. | |
| | | Harry Jones Al més enllà
Nombre de missatges : 96 Fecha de inscripción : 20/05/2011 Edad : 36 Ubicació : Al meu flamant despatx (?)
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Ds Oct 01, 2011 8:25 am | |
| - Bé, bé, molt bé totes dues. Vint punts per a Gryffindor!
Vaig fer que s'escribissin tots quatre encanteris a la pissarra.
- Anapneo, del grec 'respirar', serveix com molt bé ha dit la senyoreta River per destapar les vies respiratòries d'algú quan no pot respirar. I Episkey, del grec 'episkeyi', serveix pel que ha dit la senyoreta River tan encertadament, també.
Vaig subratllar aquests dos encanteris.
- Aquests dos son exemples d'encanteris amb arrels gregues. A sota les taules trobareu models anatòmics en miniatura. Podeu obstruir les vies respiratòries, o trencar el braç, o el que sigui, i practicar els encanteris amb ell. Vosaltres mateixos. Qualsevol dubte, aquí estaré.
Dit això, em vaig asseure a la meva taula, mirant com treien el material. | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Dg Oct 02, 2011 5:23 am | |
| Em vaig mirar el ninotet, havia dit que podiem trencar el braç? Podia trencar un braç ^^ Vaig agafar el ninotet i li vaig trencar el braç sense pietat, vaig traure la vareta i vaig apuntar.
- Episkey- i lel braç va tornar al lloc.
Havia dit que podiem fer el que fora...mmm.. vaig agafar-lo i li vaig trencar les cames.
- Episkey- i varen tornar al lloc.
Em vaig mirar el ninotet, era massa fàcil per mi curar-li un braç...pot ser si... em vaig mirar el ninotet i vaig somriure.
- Disculpi professor.- vaig dir.- Però crec que practicar amb un ninot és massa fàcil, es a dir, de seguida els ossos tornen al lloc.- me el vaig quedar mirant, esperava que entenguera a que em referia. | |
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Dc Oct 05, 2011 5:51 am | |
| Vaig aixecar el cap, sorprès, en sentir la veu d'una alumna.
- És clar, senyoreta Williams, però pensi que el que a vostè li resulta fàcil... A les nenes de primer i segon els costa molt.
Vaig aixecar-me, i vaig donar una ullada ràpida a la classe.
- Molt bé, si hi ha un parell de voluntaris a patir una miqueta els alumnes que ho desitgin poden passar a un nivell més elevat. Per suposat, és clar, qui s’ofereixi per tenir un braç trencat té totes les garanties de que no tindrà cap mena de dolor i que el braç li quedarà com abans! | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Dc Oct 05, 2011 6:00 am | |
| Vaig somriure quan va dir l'última cosa: és clar, qui s’ofereixi per tenir un braç trencat .
Em vaig alçar de inmediat, m'haguera trencat el braç jo mateixa però bé.
- Aci tens una voluntaria.- vaig dir posant-me al seu costat. Vaig deixar la capa damunt la taula.- Si pot ser que siga l'esquerre per favor. | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Dc Oct 05, 2011 8:06 am | |
| - Jo també vull! - vaig exclamar-. Però tinc partit el mes que ve. Procureu no deixar-me en cadira de rodes, gent -vaig dir a la resta de la classe amb un somriure.
Em vaig aixecar i em vaig col·locar al costat de la Sam.
- Jo també hagués preferit que obligués als de Sly - li vaig murmurar a la Sam cau d'orella-. Però sense encanteris indolors... | |
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Dv Oct 14, 2011 12:45 am | |
| Vaig assentir a les dues noies, i vaig dir:
- Val, poseu el braç que volgueu trencar sobre la taula.
Van fer-ho, i vaig conjurar un encanteri anestèsic i indolor als seus braços. Després, vaig mirar-les als ulls, primer una, després l'altra, i vaig dir:
- Val, perparades?
Crack
Amb un encanteri vaig fer que es trenquessin els ossos dels seus avantbraços, i vaig dir a la classe:
- Val, un voluntari per la senyoreta Black i un per la senyoreta Williams, si us plau? | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Dv Oct 14, 2011 6:08 am | |
| Vaig alçar la mà.
- Jo mateixa - vaig dir, amb un somriure - A qui li arreglo, professor? | |
| Assumpte: Re: Encanteris: Classe 2 - Dg Nov 06, 2011 5:03 am | |
| - Apa, doncs aneu fent, que queden només deu minuts de classe!
Vaig seure a la taula, i vaig posar a mirar els deures.
- Per cert, si algú la li deixa el braç fet un desastre a algú, a l'hora d'explicar-ho a Madame Pomfrey jo no hi tinc res a veure! | |
| | | | Encanteris: Classe 2 - | |
|