Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Habitació 222, Samanta Williams

Ir abajo 
+4
Cassandra K. Konstantaras
Kikus Fortin
James Bohr
Lilian Bell
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5
AutorMissatge
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams   Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDg Set 02, 2012 1:45 am

Entro, tranquil·lament, per la porta. Ja fa uns dies que està recuperada, però és evident que ha estat molt atrafegada amb les visites i jo m'he pres el meu temps per recuperar-me del meu deplorable estat i per organitzar el nou curs.

- M'alegro de veure que et trobes tan bé que fins i tot cantes, Sam... - somric, feliç, mentre m'acosto cap a ella -. Per una temporada ens vas tenir a tots molt angoixats.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams   Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDg Set 02, 2012 2:33 am

Aleshores escolte que algu em parla i al girar-me veig al James.

- James!- li dic somrient.

Quant s'apropa li done un abraç, contenta de veure'l de nou.

- Com estas? Que tal el pulmo? La música és el meu unic entreteniment.- li dic deixant la guitarra i llevant les coses de la cadira perque puga sentar-se.- Ho sent...i moltes....moltes gracies, per haver-me rescatat d'alli.- li dic.- Gracies.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams   Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDg Set 02, 2012 2:47 am

Remeno el cap, tranquil.

- Jo no vaig fer res, tot va ser mèrit de la Lily. I així i tot crec que vam arribar una mica tard... Hem patit molt, però m'alegro de veure que ja estàs bé.

M'assec, somrient.

- El pulmó... bé, totalment recuperat, segons els sanadors. A mi encara em fa mal, de tant en tant, però em sento molt millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams   Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDg Set 02, 2012 2:57 am

- Aixo li dic jo, pero no em fa cas, tot i aixi, tu támbe vares ajudar James, sense tu no m'haguereu trobat. I no crec que arribareu tard, sino en el moment just.- li dic.- Aixi que gracies.

Me'l mire, se'l veu millor, recuperat.

- M'alegre de que et trobes millor, i enhorabona per ser director.- li dic.- James Bohr director de Hogwarts, sona be i tot. Quin motiu hi ha per que t'hagen donat a tu el carrec? Estava begut el conseller?- li dic rient.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams   Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDg Set 02, 2012 3:06 am

M'encongeixo d'espatlles, una mica preocupat i distret.

- No ho sé... No en tinc ni la menor idea... El cas és que... l'Aberforth és mort, Sam. Suposo que ja ho sabies, això... El conseller va dir que em creia apropiat, però... no sé si me'n sortiré, jo.

Sospiro, una mica fotut.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams   Habitació 222, Samanta Williams - Página 5 EmptyDg Set 02, 2012 3:15 am

- Si, ho he llegit a un periodic vell.Bé, pero ja era major...i va tindre una mort calmada, em sap mal no poder haver anat al soterrament.- li dic.- Ara en serio, si el conseller t'ha elegit a tu deu ser perque tens algo James, i perque sap que pot confiar amb tu. Ho faras bé, tens madera de professor, et faran cas, si no mes la major part d'alumnes i els professors et coneixen i saben tot el que has fet per Hogwarts, per tant et voran com a tal.- li dic mentres jgue amb la corda de la guitarra.- Sols et dic sort, hi han alumnes que no son facils de controlar.- li dic somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Habitació 222, Samanta Williams
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5
 Temas similares
-
» Habitació de la Samanta Williams... Bon dia?
» Samanta Williams.
» Habitació 920, Rose Wood... May.
» I de coma en té per llarg {Habitació de l'Allie Lovegood}
» Sam Williams.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: Sant Mungo-
Canviar a: