Qui està Connectat | En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Habitació 222, Samanta Williams | |
|
+4Cassandra K. Konstantaras Kikus Fortin James Bohr Lilian Bell 8 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams Dg Set 02, 2012 1:45 am | |
| Entro, tranquil·lament, per la porta. Ja fa uns dies que està recuperada, però és evident que ha estat molt atrafegada amb les visites i jo m'he pres el meu temps per recuperar-me del meu deplorable estat i per organitzar el nou curs.
- M'alegro de veure que et trobes tan bé que fins i tot cantes, Sam... - somric, feliç, mentre m'acosto cap a ella -. Per una temporada ens vas tenir a tots molt angoixats. | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams Dg Set 02, 2012 2:33 am | |
| Aleshores escolte que algu em parla i al girar-me veig al James.
- James!- li dic somrient.
Quant s'apropa li done un abraç, contenta de veure'l de nou.
- Com estas? Que tal el pulmo? La música és el meu unic entreteniment.- li dic deixant la guitarra i llevant les coses de la cadira perque puga sentar-se.- Ho sent...i moltes....moltes gracies, per haver-me rescatat d'alli.- li dic.- Gracies. | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
| Assumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams Dg Set 02, 2012 2:47 am | |
| Remeno el cap, tranquil.
- Jo no vaig fer res, tot va ser mèrit de la Lily. I així i tot crec que vam arribar una mica tard... Hem patit molt, però m'alegro de veure que ja estàs bé.
M'assec, somrient.
- El pulmó... bé, totalment recuperat, segons els sanadors. A mi encara em fa mal, de tant en tant, però em sento molt millor. | |
| Assumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams Dg Set 02, 2012 2:57 am | |
| - Aixo li dic jo, pero no em fa cas, tot i aixi, tu támbe vares ajudar James, sense tu no m'haguereu trobat. I no crec que arribareu tard, sino en el moment just.- li dic.- Aixi que gracies.
Me'l mire, se'l veu millor, recuperat.
- M'alegre de que et trobes millor, i enhorabona per ser director.- li dic.- James Bohr director de Hogwarts, sona be i tot. Quin motiu hi ha per que t'hagen donat a tu el carrec? Estava begut el conseller?- li dic rient.
| |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
| Assumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams Dg Set 02, 2012 3:06 am | |
| M'encongeixo d'espatlles, una mica preocupat i distret.
- No ho sé... No en tinc ni la menor idea... El cas és que... l'Aberforth és mort, Sam. Suposo que ja ho sabies, això... El conseller va dir que em creia apropiat, però... no sé si me'n sortiré, jo.
Sospiro, una mica fotut. | |
| Assumpte: Re: Habitació 222, Samanta Williams Dg Set 02, 2012 3:15 am | |
| - Si, ho he llegit a un periodic vell.Bé, pero ja era major...i va tindre una mort calmada, em sap mal no poder haver anat al soterrament.- li dic.- Ara en serio, si el conseller t'ha elegit a tu deu ser perque tens algo James, i perque sap que pot confiar amb tu. Ho faras bé, tens madera de professor, et faran cas, si no mes la major part d'alumnes i els professors et coneixen i saben tot el que has fet per Hogwarts, per tant et voran com a tal.- li dic mentres jgue amb la corda de la guitarra.- Sols et dic sort, hi han alumnes que no son facils de controlar.- li dic somrient. | |
| | | | Habitació 222, Samanta Williams | |
|