Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 33 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 33 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDv Maig 25, 2012 9:42 am

- Oh, crec que aixo també m'ho va dir un cop el Nicolu, i l'avi. Pero...nose...no mola molt ser model, estar-te tant de rato queta mentres et fan fotos...acaba sent avorrit, mola més fer fotos de coses guays ^^- perque et tiraren fotos mentres tu posaves...naah.- Les fotos naturals molen més, són més guays.

Aleshores l'abella surt volant.

- Adeu senyora abella ^^ Ens fem tots dos una foto aqui? El paisatge mola molt.- fer fotos mola molt!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Nombre de missatges : 684

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDl Maig 28, 2012 7:31 am

-Millor voltar per tot el món, no?-vaig dir somrient.

Vaig tirar-li un parell de fotografies més quan estava per l'abella i vaig preparar el temporitzador de la càmera.

-Diria que està ben posada...- vaig córrer cap a ella intentant arribar-hi abans que s'acabés el temps.

3-2-1...

-Aviam, que vaig a mirar com ha quedat...-vaig dir mentre m'aixecava a buscar la càmera.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDl Maig 28, 2012 10:54 pm

- I vore països i coneixer gent guay, deu molar molt ^^

Vaig darrere seua per vore la foto.

- Mola molt ^^ I mira, just en eixe moment tenia una abella volant pel meu cap.- dic apliant-la.- Hahahahahahah, com mola. Ixes molt bé a les fotos ^^

Hhmm...tinc fam....a vore...pose la mà a la butxaca...no, no tinc xocolatines...llastima...però jo tinc fam...pot ser tinc alguna en l'habitació, si, o en la cuina, pot ser puc agafar galetes, galetes!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDj Maig 31, 2012 7:25 am

Em vaig posar a riure.

-Doncs amb això també deu fer miracles! -Em fixo en l'abella en qüestió- Doncs sí, i hi queda bé... també deuria voler sortir! -somric.-Almenys no ens ha picat.

Veig que rebusca alguna cosa dins les seves butxaques, i llavors recordo que abans d'aturar-nos anàvem cap a la cuina.

-Si continues tenint gana anem a la cuina.-dic aixecant-me i allargant-li els braços per ajudar-la a aixecar a ella també.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDj Maig 31, 2012 8:50 am

- No ens ha picat perque es amiga meua, i com tu ets amic meu, doncs per aixo.

L'agafe de les mans i m'alçe donant un botet guay.

- Doncs anem a les cuines, vuic galetes ^^

I comencem a caminar cap a les cuines, be, cap al castell i d'ahi a les cuines, on estan els elfs guays.

- Per que els elfs accepten malament que els parles de llibertats i drets? Jo li ho vaig dir a l'elfa de l'antipatica d'astronomia i em va dir de tot. Jo crec que si tenen millores treballarien millor, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDg Jun 03, 2012 5:00 am

-Doncs més li val no picar-me mai, encara que no estigui amb tu!-vaig dir rient.

Vam continuar el camí que abans havíem deixat a mitges, i quasi ja érem a la porta del castell.

-Sí, suposo que sí. Però suposo que és la seva manera de fer. Sempre han viscut així, des del principi dels temps, i ja ho deu portar el seu ADN o el que sigui, que han de ser... servicials, agraïts i tota la pesca. Però bé, aquí a Hogwarts encara, que qui vol pot tenir un sou!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDg Jun 03, 2012 11:25 pm

- No ho farà, ja voras ^^

Entrem al castell i veig que la gent ha desaparegut, ah, clar...estan nerviosos, ja.

- Doncs...tot i aixiò, si treballen amb eixa roba tan incomoda, estaran incomodes i si estan incomodes treballaran menys del que treballarien si estan comodes, no?

Em quede mirant la porta.

- Però sssh, que l'últim cop que vaig preguntar a un elf això em va mirar molt malament i no em va voler donar galetes ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDt Jun 05, 2012 4:10 am

-Ssí..-vaig dir sacsejant el cap.-Suposo que sí. Però bah, si mai es neguen a donar-te galetes un altre cop, em crides i faré que te'n donin. -vaig dir amb els ulls enlaire, rient.

Vam arribar a la porta de la cuina, i vam entrar-hi. La cuina tenia l'ambient de sempre. Atrafegat, amb moviment per tot arreu. Baja, com sempre havia estat la cuina de Hogwarts!

(off: Tanques? Smile)
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 3 EmptyDt Jun 05, 2012 6:56 am

- Oh Guay ^^ Segur que a tu et fan cas ^^

Entre a la cuina i un munto d'elfs ens rodejen demanant que volem.

- Galeteeees!

Em mire el Thomas somrient que demana alguna cosa per menjar, en seiem en alguna d'aquelles taules guays i berenem.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3