Qui està Connectat | En total hi ha 33 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 33 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Dv Maig 25, 2012 9:42 am | |
| - Oh, crec que aixo també m'ho va dir un cop el Nicolu, i l'avi. Pero...nose...no mola molt ser model, estar-te tant de rato queta mentres et fan fotos...acaba sent avorrit, mola més fer fotos de coses guays ^^- perque et tiraren fotos mentres tu posaves...naah.- Les fotos naturals molen més, són més guays.
Aleshores l'abella surt volant.
- Adeu senyora abella ^^ Ens fem tots dos una foto aqui? El paisatge mola molt.- fer fotos mola molt! | |
| | | Thomas Poynter Setè curs
Nombre de missatges : 684 Fecha de inscripción : 17/10/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: MAG Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Dl Maig 28, 2012 7:31 am | |
| -Millor voltar per tot el món, no?-vaig dir somrient.
Vaig tirar-li un parell de fotografies més quan estava per l'abella i vaig preparar el temporitzador de la càmera.
-Diria que està ben posada...- vaig córrer cap a ella intentant arribar-hi abans que s'acabés el temps.
3-2-1...
-Aviam, que vaig a mirar com ha quedat...-vaig dir mentre m'aixecava a buscar la càmera. | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
| Assumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Dl Maig 28, 2012 10:54 pm | |
| - I vore països i coneixer gent guay, deu molar molt ^^
Vaig darrere seua per vore la foto.
- Mola molt ^^ I mira, just en eixe moment tenia una abella volant pel meu cap.- dic apliant-la.- Hahahahahahah, com mola. Ixes molt bé a les fotos ^^
Hhmm...tinc fam....a vore...pose la mà a la butxaca...no, no tinc xocolatines...llastima...però jo tinc fam...pot ser tinc alguna en l'habitació, si, o en la cuina, pot ser puc agafar galetes, galetes! | |
| Assumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Dj Maig 31, 2012 7:25 am | |
| Em vaig posar a riure.
-Doncs amb això també deu fer miracles! -Em fixo en l'abella en qüestió- Doncs sí, i hi queda bé... també deuria voler sortir! -somric.-Almenys no ens ha picat.
Veig que rebusca alguna cosa dins les seves butxaques, i llavors recordo que abans d'aturar-nos anàvem cap a la cuina.
-Si continues tenint gana anem a la cuina.-dic aixecant-me i allargant-li els braços per ajudar-la a aixecar a ella també. | |
| Assumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Dj Maig 31, 2012 8:50 am | |
| - No ens ha picat perque es amiga meua, i com tu ets amic meu, doncs per aixo.
L'agafe de les mans i m'alçe donant un botet guay.
- Doncs anem a les cuines, vuic galetes ^^
I comencem a caminar cap a les cuines, be, cap al castell i d'ahi a les cuines, on estan els elfs guays.
- Per que els elfs accepten malament que els parles de llibertats i drets? Jo li ho vaig dir a l'elfa de l'antipatica d'astronomia i em va dir de tot. Jo crec que si tenen millores treballarien millor, no? | |
| Assumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Dg Jun 03, 2012 5:00 am | |
| -Doncs més li val no picar-me mai, encara que no estigui amb tu!-vaig dir rient.
Vam continuar el camí que abans havíem deixat a mitges, i quasi ja érem a la porta del castell.
-Sí, suposo que sí. Però suposo que és la seva manera de fer. Sempre han viscut així, des del principi dels temps, i ja ho deu portar el seu ADN o el que sigui, que han de ser... servicials, agraïts i tota la pesca. Però bé, aquí a Hogwarts encara, que qui vol pot tenir un sou! | |
| Assumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Dg Jun 03, 2012 11:25 pm | |
| - No ho farà, ja voras ^^
Entrem al castell i veig que la gent ha desaparegut, ah, clar...estan nerviosos, ja.
- Doncs...tot i aixiò, si treballen amb eixa roba tan incomoda, estaran incomodes i si estan incomodes treballaran menys del que treballarien si estan comodes, no?
Em quede mirant la porta.
- Però sssh, que l'últim cop que vaig preguntar a un elf això em va mirar molt malament i no em va voler donar galetes ^^ | |
| Assumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Dt Jun 05, 2012 4:10 am | |
| -Ssí..-vaig dir sacsejant el cap.-Suposo que sí. Però bah, si mai es neguen a donar-te galetes un altre cop, em crides i faré que te'n donin. -vaig dir amb els ulls enlaire, rient. Vam arribar a la porta de la cuina, i vam entrar-hi. La cuina tenia l'ambient de sempre. Atrafegat, amb moviment per tot arreu. Baja, com sempre havia estat la cuina de Hogwarts! (off: Tanques? ) | |
| Assumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Dt Jun 05, 2012 6:56 am | |
| - Oh Guay ^^ Segur que a tu et fan cas ^^
Entre a la cuina i un munto d'elfs ens rodejen demanant que volem.
- Galeteeees!
Em mire el Thomas somrient que demana alguna cosa per menjar, en seiem en alguna d'aquelles taules guays i berenem.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ | |
|