Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] Empty
MissatgeAssumpte: Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]   Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 25, 2012 3:36 am

La pedra rebota a la superfície, tres, quatre, cinc vegades. Abans de rebotar per sisena vegada, un tentacle descomunal treu la punteta i l'atura, com qui juga amb una pilota. Sospiro, intranquil, i recullo una altra pedra de terra.

"Això em sobrepassa... Tan fàcil com seria marxar ben lluny...". La notícia de la mort de l'Agatha s'ha afegit, com a cirereta del pastís, en el cúmul de problemes que ja tinc: com si ser director de Hogwarts fos fàcil. Nous alumnes que vénen de qui sap on, professors a imatge i semblança d'amics que ja no hi són, però amb ullals. Els dolors -físics i mentals- per les nombroses batalles i enfrontaments contra el Fortin són constants, insofribles, també. Allargo una mà cap a una butxaca de la capa i en trec una píndola, que m'empasso sense problemes.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]   Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 25, 2012 3:41 am

Veig el James, assegut a la vora del llac, tirant pedres al calamar gegant. No sembla estar gaire content, així que decideixo acostar-me a poc a poc.

-Ei, James.- El saludo, amb un somriure. M'imagino per què fa aquesta cara: La mort de l'Agatha ens ha deixat a tots fets pols, però al James, que era el seu millor amic, l'ha destrossat. I no crec que ajudi tenir a una germana clavada a ella voltant per Hogwarts amb una enorme pamela.

-Com estàs?- Pregunto, mentre m'assec al seu costat.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]   Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 25, 2012 3:53 am

Sento algú asseure's al meu costat; per un instant desitjo que marxi, que no hi sigui, però després giro el cap. L'Eileen.

L'Eileen! Sento una guspira de tranquil·litat, de serenor, i li somric, una mica menys adolorit.

- Estic... viu - dic, fent un esforç perquè no se me'n vagi la veu -. I tu? Gaire enfeinada aquest trimestre? Gairebé no t'he vist, més enllà de les classes...

Sento un punt de remordiment, per allò que va estar a punt de passar a l'estiu. Però no, no va passar. En última instància vaig recordar què sóc, i qui sóc, i què sento. I la professora Davies va fer el mateix; i ara ella s'havia casat, i era feliç, i jo tornava a ser el director afable, orgullós i sincer que m'havia fet el director Dumbledore quan m'havia nomenat.

- D'això... em sap greu haver estat tan absent, últimament - dic, abaixant el cap.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]   Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 25, 2012 4:03 am

Em contesta que està viu, i m'aguanto les ganes de dir-li que això ja ho veig, perquè de veritat crec que no és el millor moment.

-Seté és horrible.- Em queixo, amb un somriure.- Però m'imagino que ho recordes. Estic fins al capdamunt de deures i treballs. Sort que ja arriben les vacances de Nadal... Crec que em quedaré aquí, per adelantar una mica de feina...

Somric, quan em demana perdó per haver estat absent. Sí que ho he notat una mica, però jo també ho estat bastant, ofegada entre muntanyes de pergamins de pocions.

-No et preocupis. És normal. A més, jo tampoc he estat massa per tu...
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]   Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 25, 2012 4:16 am

Aixeco el cap, intranquil, i em miro la noia. Li intento somriure, però el dolor em distreu; allargo la mà cap al flascó de la meva butxaca i en trec una altra píndola, que m'empasso amb un gest ràpid. Després torno a guardar el flascó i torno a girar el cap, mirant el llac.

- Nadal... ja és Nadal... ni me n'havia adonat... déu meu, que despistat que sóc... ni tan sols t'he comprat un regal... ho sento... - sospiro, frustrat, molest amb mi mateix.

"Ets menyspreable...", em dic. No puc evitar creure-ho així, després de tots els errors que he comès en els meus vint anys d'existència.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]   Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 25, 2012 4:36 am

-Sí, ja és Nadal- Faig, amb un somriure. Mira que no fixar's-hi, ell també... Al Gran Saló hi han un arbre gegant.- Però no cal que em regalis res, de veritat!

-Sé que estàs molt ocupat amb la direcció i tot això, no passa res...- Me'l miro, preocupada, quan veig que es torna a empassar una pastilla. - Escolta, James, et trobes bé?

Sé que no li agrada que li preguntin, però no puc estar-me quan cada cinc minuts va fent cara de dolor. Em dic que si d'aquí unes setmanes segueix igual i no fa res, me l'emportaré a Sant Mungo com sigui.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]   Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 25, 2012 4:46 am

Assenteixo amb el cap, mirant-la.

- És només... la ferida al pit, que em fa mal. I també, de vegades tinc migranya i nàusees, però no és res, només el dolor, que molesta. No pateixis - li somric, tranquil.

M'estiro enrere, a la gespa, mirant al cel. Em quedo mirant els núvols foscos, que amenacen tempesta, durant uns segons, i després em giro cap a la noia. Li somric àmpliament i allargo la mà, agafant-li la seva i estirant-la cap a mi.

- Au, explica'm, com va el curs? És tan pesat com el recordo, o s'ha tornat encara pitjor?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]   Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 25, 2012 5:21 am

-Potser, si anessis a Sant Mungo...- Començo la frase, però tampoc l'acabo. Només vull que s'ho plantegi i si no hi va per propi peu el portaré jo.

S'estira a la gespa, m'agafa la mà i mestira cap a ell. Somric i el miro desde amunt.- El curs? No se com era quan el vas fer tu, però ara és horrible. I a sobre amb el Quidditch... M'encanta el Quidditch, però em treu massa temps, la veritat.

-Tinc moltíssimes ganes d'acabar aquest curs... Però a la vegada no vull marxar. I els MAG m'horroritzen.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]   Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen] EmptyDt Des 25, 2012 5:28 am

Assenteixo, tranquil.

- Ja tens clar què faràs després?

Me la quedo mirant, somrient; intento ignorar el que ha dit sobre anar a Sant Mungo. Sé què em diran, i no m'agrada. I, el que és més important: és inútil. Per tant, no em prendré la molèstia. Ja perdo massa estona, essent aquí, amb ella.

- Segur que no et vols quedar com a professora? Una paraula i el lloc és teu...! - li pico l'ullet, però amplio el somriure i ignoro el dolor.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)
» Uoooh! Un arbre gegant que es mooou!
» After a long time [Eileen]
» EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]
» Eileen Tyler

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Llac Negre-
Canviar a: