Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 7:03 am

Arribe al jardi corrent, he deixat la Wen llegint, com sempre, no volia vindre a passetjar, però jo volia jugar amb la neu, em diu que vaja amb compte, que l'altre cop vaig acabar a la infermeria, jo se que aquell cop no vaig caure del arbre perquè no ho recorde, i si no ho recorde es perquè no va passar, altra cosa, pot ser te relació amb la sang del nas que me ix de vegades, ves a saber, però bé, com la Wen no volia eixir, del Nicolu no sabia res, l'Eddie no se on parava i la Rue tampoc, i el Jackie dormia quant havia anat a buscar-lo, vaig decidir eixir jo, però ara tenia algo més divertit, podia ser Summer! I amb el Summer segur que molava moooooooooooolt més!

- A veureeee....

Mire que no hi haja ningú però no em fie, vaig corrent pel jardi, vuic fer allò d'anar corrent i d'un bot transformar-me, a veure...a veure...PAM!

I ja era el Summer. I vaig corrent cap a la neu i començe a rodolar, mentres ric, bé jo ric, el Summer lladra, i mou la cua.

- Neeeeeeeeeeeu!
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 7:20 am

-Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me...


Em frego les mans, mentre mentres canto vaig observant els meus voltants, amb la càmar colgada del coll. Com sempre. M'apropo a un arbre sense fulles que té estalactites de gel i faig una foto, després vaig cap a un altre costat, fent us petits saltets.

-It was like shooting a sitting duck
A little smalltalk, a smile and baby I was stuck
I still don't know what you've done with me


Segueixo fent petits saltets, i llavors sento un soroll. Em giro, estranyada, i veig un gos.

-Oh...

ladejo el cap una mica el cap. Mai havia vist aquest gos. De qui seria? No m'apropo, no se'm solen donar bé els animals. Bé, menys el Pigat. El Givenchy i jo no sembla que ens acabem d'entendre, perquè l'Alex em fa més cas a mi que a ell... així que decideixo fer-li una foto botant per la neu i ja.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 7:26 am

Aleshores escolte un soroll, una branca que es trenca i em gire, i veig l'Ann.

- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaann!- dic.

Vaig corrent cap a ella a abraçar-la, quan aleshores em recorde que soc Summer i em pare en sec, em mire l'Ann somrient.

- Ann, Ann, Ann, Aaaaann!- no puc dir-li qui soc perquè s'enfadaria, però pot ser aconseguia que jugara amb mi, jo volia que em tirarà alguna cosa!

Em mire l'Ann que em mira extranyada i te una camera, que guaaay!
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 7:35 am

Vale. És el primer animal que veig en la meva vida que no és un cavall que ve directament cap a mi. Què..? Es para a uns pocs centimetres i em mira mentre mou la cua ràpidament d'un costat a l'altre. Ladejo el cap un altre cop, miro als meus voltants, i no veig a ningú. Apropo la meva mà poc a poc al seu cap i l'acarono.

-Hey... on és el teu amo?- li demano.

Torno a mirar pels voltants. Que l'han deixat sol?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 7:38 am

Aleshores m'acaricia el cap, oh, oh, m'agrada, oh, que guaay. Li llepe la mà quan està apartant-la.

- Juguem!- li dic mentres m'alçe.

Caminar per la neu mola mooooolt, però no se si hi han pals...pals...vaig al costat de l'arbre i comence a escarbar, ha d'haver pals, ha d'haver pals, ha d'haver en algun lloc....hhhhmm...ahi! Agafe el pal i torne amb l'Ann, deixe el pal davant seua.

- Tira, tira, tira el paaaaaaaaaaaaal!- el moc amb el musell cap als seus peeus.- Juguem!
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 7:49 am

Se'n va cap a un arbre i comença a escarbar. Jo no sé si anarme'n o esperar que vingui l'amo d'aquest gos, però abans de que m'acabi de decidir el gos torna amb un pal i em dona copets. Somric, divertida.

-Vols jugar?- li demano. Agafo el pal i veig com el segueix amb la mirada.- Sí, sembla que si...

Llanço el pal i veig com el gos surt corrents. Agafo la camara i li faig una altra foto. Que curiós...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 7:56 am

Aleshores agafa el palet i el llança.

- Paleeeeeeeeet!

Vaig corrent cap a ell i l'agafe, el deixe caure, i em tumbe en la neu, m'afone, torne a eixir, torne a tumbar-me, no m'afone, rode, m'alçe, m'esturufe, agafe el palet i torne amb l'Ann.

- Tiraaar! Tiraaar!- li aprope el pal fins als peus i la mire a ella i al pal, els mire i alçe el cap.- Paleeet!

Com molaaaaaaaaaaaa!
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 8:04 am

Ric, divertida, en veure com juga. Agafo un altre pic el palet i l'hi llanço.

-La proxima vegaa te'l llançaré més lluny i t'ho hauràs de cercar per trobar-la!- li crido, divertida, mentre ell va a cercar el palet, quan torna me'l miro divertida.- Hey, et semblarà estrany, però em recordes a alguna cosa i no sé a que... com et deus dir?

Llanço ara més lluny el palet.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 8:08 am

Aleshores llança el palet lluny i isc corrent a buscar-lo.

- Compte que vaaaaaaaaaaig!

I quant ja estic arribant em llançe en plan placatge sobre la neu, que està blaneta, que guaaay, agafe el palet i torne amb l'Ann.

- Tinc el palet! Tinc el paleet!

L'Ann va agafar-lo però em tire enrere, torne endavant va agafar-lo i bote a un costat, ric, és divertit! Mola, palet, palet! hahaha, no el pot agafar, paleeeet!
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 8:12 am

-Hey! doname'l!!- ric.

Faig voltes amb ella (ara m'adonava de que era una gossa) fins que aconsegueixo agafar el pal. Somric, pensant que ja està, però ella tira cap endarrere, jugant.

-Eh! Que tens més força que jo! li dic, tirant endarrere mentre ella segueix tirant del seu costat.- Tu vols que te la tiri o no?- ric.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 8:22 am

Continue estirant fins que solte i ella agafa el pal, el mou, em mire el pal, em mire ella, isc corrent em tumbe a la neu, done voltes, m'esturufe, torne amb ella.

- Paaaaal! Paaaaaal!

M'esturufe, i mire el pal, em tombe en la neu i la mire, vinga, tira el paaaal, tiraa'l, vaaa, que jo vuic el paaaaal! Jugaaar! Correeeer! Neeeeu!

- Tiraaaaaaar!
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 8:25 am

-Mare meva, però quina energia tens!

Després de jugar una estona, mirant com es moria perquè llancés el palet, al final acabo llançant-lo. Corro amb ella, per la neu. Eh, doncs es divertit, ara entenc els meus veïns, com juguen amb els seus gossos!

-Vinga, vine a donar-me el palet!- crido, mentre surto corrents perquè hagi de venir corrents perseguint-me.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 8:49 am

- Siiiiii, jugaaaaaaaaaaaar!

Aleshores ix corrent i jo comence a perseguir-la.

- Eeeeeeeeeeeh! No et dugues el paleeeeeeeeeet!

Em pose davant d'ella.

- Et tinc!

Corre cap l'altre lloc i em pose davant d'ella.

- Te torne a tindreeeeee!
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 8:56 am

Comence a riure sense poder parar, mentre vaig corrent cap a un lloc i un altre, però és clar, ella tenia més energia, era més ràpida, i jo només jugaba.

Al final se m'acaba llançant al damunt i donem voltes per la neu. Em llepa la cara, i jo rient m'ho llevo de la cara.

-Bitxo!!- li crido.

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 9:03 am

- Et tiiiiinc!- dic rodolant amb ella.

Que divertiiiiiiiiiiiit! Li llepe la galta i me la mire rient. Em tombe al seu costat en la neu i recolçe el cap en el seu pit, mirant-la.

- Que guaaay! Jugar! Jugaaaaaaar!

Li done un copet amb el musell a la camera i me la mire somrient.

- Molaa!- li llepe de nou la galta.
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 9:12 am

Miro la camara quan me l'agafa i somric uns segons, abans d'agafar-la i fer-li una foto.

-Mira!- li dic, ensenyant-li la fotografia.- Eh que mola? Ets tu.

M'aixeco del terra i em llevo una mica de neu que hi ha a la meva roba.

-M'has deixat ben perduda!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 9:16 am

Em fa una foto i me la ensenya.

- Molaaa!

Em tombe i comence a donar voltes, la neu mola. [color=red]Creus que els gossos poden fer-ho sense refredar-se?[/color Calla, li dic a la veu i continue donant voltes.
Aleshores veig un pardal. Oh, oh, oh, ooooh! I isc corrent darrere seua.

- Esperaaaaaaa! No voleeeeeeeeeeees!
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 9:25 am

-Eh, eh, espera!

Veig com se'n va corrents cap a un lloc. No se que fer per uns segons, i al final acabo perseguint el gos. Penso en com ha canviat la tarda des que he vist el gos a ara. Ara em fa molta curiositat veure a on va.

Llavors veig que es queda mirant a un ocell. Un pardal, si no m'equivoco.

-Això has sentit des d'allà?- dic, flipada.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 9:32 am

- Si!

Em mire el pardal que comença a cantar i es mou de branca en branca.

- Jo vuic jugar amb tu!- li dic.- Baixa! Vingaa!

El pardal em mira, però no baixa, tsss, podria baixar!

- Ann, Ann.- dic mirant-la.- Fes que baixeeee! Que baixe!

El pardal canta, i bota de rama en rama.
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 9:38 am

-Què vols, ara?

Miro com lladra el pardal i com es posa de dues potes, recolzant-se en el tronc. Vol el pardal?

-Eh... el pardal no baixarà, gosseta, li fas por.

Em miro el pardal, com canta allà adalt.

-Ets molt més grossa que ell.

"Perquè parlo amb un gos?" Em demano.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 9:42 am

- El pardal!

Em diu que no baixarà, i em sente, mirant el pardal.

- Però baixaaa!- però no ho fa.

Em mire l'Ann, i em sente al seu costat. La neu mola. El pardal no baixa, l'Ann tira palets. Els palets molen, els puc agafar i jugar, molen.

- Jugar!- dic mirant l'Ann.
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 10:07 am

Somric quan la gossa em torna a mirar i em lladra.

-Què, has vist que no baixarà, oi?

Ric agafo un palet.

-No et canses mai? jo estaria morta si fos tu...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 10:10 am

Diu que no baixarà, doncs jo volia que baixarà, tss.

- Jugaar!

Aleshores escolte un soroll, i ve del castell.

- Casteeeeeeell!

I isc en direcció contraria cap al castell, he escoltat algo, però no se el queee! Però algo interesant i fa olor...olora a....

- Aneeem, aneeeem!
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)   Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD) EmptyDs Des 15, 2012 10:31 am

-EH! EH! ON VAS??

La segueixo fins a hogwarts, i allà, corrent entre els passadissos, l'acabo perdent. Quan m'aturo per agafar aire, m'adono de que estic just davant de la sala comuna de Ravenclaw, i que tinc el temps suficient com per passar les fotos de la gosseta a l'album abans de sopar. Així que entro cantant a la sala comuna.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Jugant amb la neeeeeu :D (cwbfpeobfwoeibf xDD)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: