Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 02, 2012 6:11 am

Em quede mirant el llac, els ultims dies havien sigut com els dies després de la batalla, gent callada i sosa que plora i no somriu. No m’agrada que tot estiga tan de baixó! Em possa nerviosa, abans a l’habitació entre amb un somriure i tots em llançen males mirades, com si haguera fet alguna cosa malament! Tss..que els muggles s’hagen enterat no és sinònim de que tots tinguem que ser uns sosos i avorrits, la vida sempre pot ser alegre. A més, no se perquè es preocupaven si ells almenys sabien on estven els seus pares, jo encara no havia rebut carta, però si Bam-Bam, el tete Ed i el Nicolu deien que estaven bé, estarien bé ^^
Done un botet i em mire el llac, guay ^^

- Hola senyor llac, soc la Cassandra, però pots dir-me Cass i pense nadar encara que tots estiguen sosos i preocupats jo vuic divertir-me.

Tire la capa a terra, les botes al costat, em lleve els calcetins, haah, un s’ha quedat penxat d’una rama, i em quede amb el banyador, és un banyador guay, però fa fred, aixi que em pose la camisa, guay ^^ Em faig dos cues perquè no em moleste el cabell, perquè hi ha cops que pot molestar.

- Bomba vaaaa!- i agafant-me de les cames em tire de bomba al llac.- Hahahahahahahahahahahahahaha!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 02, 2012 6:21 am

L'ambient del castell era atabalador. Era tot pessimisme i mals ànims, i tot i que era el normal, també anava bé desconectar una mica. Jo era el primer que estava preocupat i tenia por, però si em quedava dins ho passava pitjor. Per tant la solució era anar a prendre l'aire. Així se'm refrescarien les idees, també.

A pas lent vaig anar tirant cap a on les cames em portaven, ja que no tenia preferències, i al cap de poc vaig adonar-me que estava al llac.

De cop vaig sentir un riure encomanadís després de la fressa de l'aigua, com si algú s'hi hagués tirat. Vaig apropar-m'hi seguint el rastre de la roba i m'hi vaig trobar la Cassandra, cosa que no sabia per què no em sorprenia gens.

-No tens fred?-vaig dir-li amb un somriure després que tornés a sortir a la superfície.-Se que comença a fer bon temps, però no és que faci calor, encara!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 02, 2012 6:26 am

Aleshores escolte que algu em pregunta si tinc fred i veig que no soc l'unica que vol anar al llac.

- Hola tete Thomaaaaas! Fred? Tenia fred, per aixo me deixat la camisa damunt el banyador, pero a l'aigua s'esta bé, i si et mous no fa fred ^^

Faig una voltereta guay.

- Tu tampoc volies estar dins? La gent em posa dels nervis, estan tots seriosos i avorrits, cada cop que ric em miren malament!- i riure no estava malament, a mi m'encantava riure!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 02, 2012 6:36 am

Vaig riure. Era com una alenada d'aire fresc, ella.

-Doncs no... Tothom està massa trist i callat. I la veritat, no se perquè t'han de mirar malament per riure, no és pas cap pecat..! Però bé, hem d'entendre que no estem passant per una bona època i a ells els pot molestar que els altres decideixin passar-ho bé. Millor no fer-los-hi cas.

Vaig treure'm les sabates i els mitjons i em vaig arremangar els pantalons. Vaig assentar-me a la vora del llac i vaig enfonsar-hi les cames fins a sota els genolls.

-Home, doncs si que ho està una mica de freda, eh..!-vaig dir arrufant el nas.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 02, 2012 6:46 am

- A que si? Aixo mateix els he dit jo, pero em llançaven mirades rares, i com la Wen estava fent no se que de pocions, la Rue no se per on para, i l'Eddie i el Nicolu tampoc, doncs he vingut a nadar, jo volia explotar algo o fer un foc de colors, pero no tinc focs, i Bam-Bam m'ha dit que no puc marxar a Londres ni a Hogsmade. Pero si vaig sense fer soroll ningu s'enteraria, oi?- somric, perque jo soc bona no fent soroll.- hahahahaha, doncs jo no la note freda, a Grecia hi havia cops que m'escapava de l'escola en hivern i anava a nadar al mar, mola molt ^^

Done unes braçades i dos volteretes guays.

- T'agrada nadar? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 02, 2012 6:59 am

-Ui, focs... jo esperaria una temporadeta a jugar-hi un altre cop. I fes-l'hi cas a la Sam, vol el millor per tu... i encara que no facis gens ni mica de soroll i hi vagis d'amagat, és perillós. Quan hagi passat tot això hi podràs tornar anar, però ara hauràs de passar amb les provisions que tinguis amagades pel castell.-vaig dir-li somrient.

No calia donar-li les raons de que perquè era perillós, que li podia passar qualsevol cosa. Prou que ho sabia ja, i no calia recordar-les un altre cop. No calia ser tant pessimistes, almenys encara no.

-Hmm.. doncs ara ho entenc, perquè pots aguantar aquestes temperatures! -vaig dir rient.-Sí, sí que m'agrada. No podria ser nedador olímpic, però m'ho passo bé fent unes quantes braçades. Però com que no vull constipar-me ni agafar el grip, millor avui no m'hi poso. -vaig dir rient. A tu també t'agrada, oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 02, 2012 7:06 am

- Si jo sempre faig cas a Bam-Bam.- ah, bueno, si, em quedaven algunes provisions repartides entre les armadures del castell i algunes falses parets guays.- Doncs subsistire amb el que tinga. A mi m'encaaaaaaanta nadaaaaar! És genial! A l'estiu m'encanta bucejar i buscar animalons. Quant anem amb el vaixell dels pares nade en mar obert, nadar en mar obert mola moltissim!

Aleshores note algo que frega el meu peu, ala, seria un peix? Un altre cop...ooh!

- Hi ha algo que frega el meu peu, vaig a vore el que és.- i me sumergisc en busca de la cosa, pero com que no puc parlar no puc cridar-la, per on estaria la cosa? Seria un peix? O una sirena? O el calamar!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDv Maig 04, 2012 6:06 am

-Sí? Jo ho solia fer fa uns anys, això d'anar a la platja a bussejar. Es clar que sense vaixell!-vaig riure.

Vaig aixecar el cap per mirar si veia algun reflex o ombra a l'aigua, però no vaig veure res a part de les ombres dels mateixos núvols sobre l'aigua, i segurament si hagués sigut algun ésser d'allà dins s'hauria pogut confondre fàcilment.

-Ho has vist, què ha sigut?-vaig demanar-li un cop va pujar a agafar aire.-Si ha sigut el tentacle del calamar segurament no el podràs pas veure...-vaig dir pensant en es possibles opcions.-Segurament haurà sigut una alga... o un peix -vaig somriure.

-Puc preguntar-te una cosa..?-vaig demananar-li.-De què et ve la falera del foc? Com és que t'agraden tant les explosions? No, no és pas res dolent-vaig dir al veure la cara que posava.-És només que tinc curiositat.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDv Maig 04, 2012 6:23 am

- Nose, era allargat i morat.- hi havienn peixos morats? O pot ser era el calamar gegant. Vaig sumergir un moment el cap.- Ja tornara a apareixer.

Aleshores em pregunta perque m'agraden els explosius, com per que? Molaven molt!

- Quant era menuda, una any que Bam-Bam estava en Grecia...es que Bam-Bam venia alguns estius i altres anava jo. Em va ensenyar un petard petit pero feia molt de soroll, i ens vam posa a tirar petards, perque molava molt, mola molt. I quant vaig marxar amb ella a la seua casa, em va regalar una caixa en secret, perque els pares no ens deixaven. I la vaig guardar i amb el Nicolu la varem gastar en un mes i era gran ^^- vaig moure perque no molava estar-se queta.- I aleshores un dia que estava amb la teta Ari a Atenes varem vore una tenda de bromes i vaig comprar alguns. Un cop vaig tindre una bengala, les bengales molen molt, el Nicolu i jo varem explotar una pedra gegaaant. Els explosius molen molt, Bam-Bam ha dit que em duria a la tenda guay de Hogsmeade ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDv Maig 04, 2012 6:33 am

-Mmm... podria ser, sí..-vaig dir, pensant en un peix amb un possible ombrejat lila.


Vaig escoltar la història sencera somrient.

-Us assembleu molt, tu i la Sam, a veritat!-vaig dir rient. -I encara penses en cremar l'escola sencera, no?-vaig demanar-li recordant el que cridava per... Guy Fawkes Day?-Diria que ningú es va quedar indiferent quan et sentia dir-ho als quatre vents! -vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDv Maig 04, 2012 6:46 am

Ha dit que em paresc a Bam-Bam, que guaaay ^^ Aleshores em recorda el dia guay que cremavem explosius i feiem castells, oh, l'escola! Ho hava oblidat!

- Ooooooh, gracies ^^ Havia oblidat que havia de cremar l'escola!- com podia haver oblidat una cosa tan important!- Ho fare algun dia ^^ -encara que fora un tros, jo cremaria l'escola.- Puc cremar l'aula d'astronomia, la professora em cau mal i ens odia, a mi i a la Wen. A la gent no li agradava? Pero si ells cremaven papers, tsmpoc es res tan estrany el que jo deia, oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDv Maig 04, 2012 6:52 am

Ostres, el que li havia acabat de recordar! Molt bé, ara pensa una manera de treure-li del cap, si t'en surts!

-Algun dia... algun dia.-vaig dir arrufant el nas.-Però em sembla que t'hauràs d'esperar a que tota la mala maró hagi passat, perquè encara es pensarien que ha sigut l'altre bàndol i se'n montaria una de grossa grossa...

-Mmm... però veure una torre de lluny cremant-se podria ser bonic. (off:oh! Em parteix el cor dir això! xD) Mentre no hi hagi ningú a dins i estigui controlat... Però no crec que et deixin... els professors poden ser bastant torrecollons, a vegades.

Vaig posar-me a riure amb el que ella deia. Comparar cremar papers amb l'escola sencera? Només podia fer-ho ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDv Maig 04, 2012 7:03 am

- Hhmmmm....pero, pero...bueno.- vale, m'esperaraia a que la gent no estiguera tan sosa, avorrida i de mala llet.- Doncs el curs que v, tot i que Bam-Bam no estara i no podra vore-ho...li manare una foto ^^ A que vore una torre molaria? I li puc fer una foto i enviar-la a l'Ari de postal. Un cop a l'Academia, vaig explotar una cassola, pero perque la duia Melinda i s'estava burlant de mi.- i clar, de mi no es podia burlar- I a una altra li vaig explotar el dinar ^^- aleshores va dir allo dels professors, alguns si.- Hi ha que si, pero no demanes permis, tu els crides a l'altraaaa punta del castell i aixi no s'enteren ^^

Vaig submergir-me per vore el peix morat, pero no estava.

- Hi han sirenes al llac? Jo mai n'he vist cap, un cop crec que vaig vore una, pero no n'estic segura, sols he vist als quadres.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDg Maig 06, 2012 3:35 am

Vaig posar-me a riure. Semblava que ho tenia molt per costum, això de cremar coses. I també semblava que era la solució a molts dels seus problemes. Fer esclatar menjar? Que bona!

-Segur que la Melinda no s'ha tornat a posar més amb tu, oi?-vaig dir amb un somriure. Devia haver quedat escarmentada!

-Sirenes? Sí que n'hi ha... però al fons, no solen venir a la superfície. I millor que no s'acostin, a vegades porten un mal humor...! Mmm... sí, pot ser que n'hagis vist algun reflex o alguna cosa, això sí...

Vaig veure alguna cosa lilosa un tros enllà.

-Pot ser que sigui allò d'allà?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDg Maig 06, 2012 4:22 am

- No cregues, es continuava posant amb mi, ella i les seues amigues, pero em dona igual, perque eren soses i jo els explotava coses ^^

Va dir que hi havia sirenes, pero al fons.

- Aleshores si agafe un vestit de buzo i nade al fons voria sirenes? Que guaaaaay! Doncs faria alguna cosa perque no estigueren de mal humor, nose, pot ser si els conte un acudit els fa gracia.

Aleshores el Thomas em va senyalar un lloc i vaig veure de nou la cosa morada.

- Si!

Vaig nadar cap on estava i vaig veure que era un cavallet de mar, d'aquells d'aigua dolça tan complicats de trobar. No se qui havia dit que no existien, bah, mentien, jo sabia que existien, i tenia un davant!

- Oooooh! Hola cosa mona!- vaig estirar la ma i es va allunyar uns metres.- No, cosa mona, vine...
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDl Maig 07, 2012 12:16 am

Vaig posar-me a riure.

-Sí, suposo que en podries arribar a veure alguna! I.. oh! Potser llavors sí que se'ls hi animarien els ànims una mica!

Va anar nedant fins a la taca, i la va intentar atrapar. Oh, però si era un cavallet de mar!

-Ui, que se t'escapa... intenta acostar-t'hi a poc a poquet, potser llavors la podràs mirar de més a prop...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDl Maig 07, 2012 12:23 am

- Clar! Perquè no poden ser un sosos tota la vida! Agafare el vestit de buzo que tinc en Grècia - em va dir que m'apropara poc a poc.- Ooh, val ^^

Vaig nadar amb compte cap on estava la cosa mona.

- Cosa monaa...- la cosa mona es va quedar queta un moment i em va mirar, si, em va mirar, ho se.- Hola, saps que ets una cosa molt mona?- vaig allargar la mà i la cosa mona es va apropar un poc, però retrocedia, s'apropava i retrocedia, uiii.- Vine, vine!- li dic al tete Thomas.- És molt monoo!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDt Maig 08, 2012 4:01 am

-Mmm... aviam, prova d'acostar-li algues, pot ser que et vingui a menjar...-era poc probable, però per probar-ho no s'hi perdia pas res.-Suposo que algun microorganisme li agradarà, diria jo.

Anava a posar-m'hi una mica més, però vaig notar l'aigua massa freda.

-Millor em quedo aqui assegut, l'aigua està congelada... No se com hi pots estar..!-vaig somriure.

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDt Maig 08, 2012 5:28 am

- Algues? Espera cosa mona, vaig a buscar-te algues.- vaig sumergir-me, a vore....algues, algues...al foons! Vaig nadar cap al fons i vaig vore un...com es deia? Bah, un arbret d'algues ^^ Vaig estirar, pero no es trencava, vaaa, trencat, que si no em quedare sense aire. I al final es va trencar, guay ^^- Ja esta!- vaig dir al eixir, pero la cosa mona no esta.- Uooh, cosa mona? Cosa monaa! Tinc alga, fa gracia, alga, haahaha. No esta freda l'aigua, esta bona. Si et quedes queta si, pero si et mous mola.

Aleshores vaig vore que la cosa mona s'havia posat a l'altre costat.

- Hola de nou..- vaig deixar l'alga flotant davant seua.- Saps et fare una foto, perque sino l'Ari no es creura que te vist, saps? Em va dir que no existieu, que sols existien els de mar, pero jo se que no i tenia rao ^^- pero la camera estava fora. I si em movia...la vareta! No, tambe estava fora, vale doncs eixiria.- Quedat queta, cosa mona, ara vinc.

Vaig eixir en busca de la camera, estava damunt la capa, la vaig agafar i vaig tirar-me a l'aigua amb ella.

- El pare o la mare li va fer un encanteri i no s'estropea, l'altre dia es va caure des del forat de les escales de l'últim pis i encara funciona, és guay.- vale, ara la foto.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 09, 2012 6:21 am

-Oh, si vols ja te la pass...-massa tard, ja havia sortit a agafar-la i tornava a estar dins l'aigua.

La càmera en qüestió devia tenir alguna mena d'encanteri, perquè si no no suportaria l'aigua, però mentre ho pensava ho va dir.

-Doncs així deu ser potent. Les escales són tan altes que qualsevol altre ja estaria partida en mil trossets!

Havien fet bé de posar-li un encanteri... a més de poder-la fer servir a on volguessin sense vigilar tant, no s'espatllaria tant fàcilment... i segurament amb les flames tampoc hi passaria res!

Va fer un parell de fotos al cavallet de mar des de diferents perspectives però sense moure's gaire perquè no se li escapés.

-Què, com han sortit?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 09, 2012 6:38 am

- Els pares varen dir que m'havia de duara i dura.

Li faig fotos guays a la cosa mona des de diferents llocs, pero sense mourem.

- Gracies cosa mona, has eixit molt bé a les fotos ^^

I just es dir aixo i es torna a submergir, guay.

- Si, mira que guays- em penge la camera al coll i m'aprope cap a el nadant i just quan es pensava que anava a passar-li la cama li faig una foto.- hahahahahahah, te pilllat! hahahahaha
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 09, 2012 6:53 am

-I durarà, i durarà...-vaig dir amb un somriure.

Després de tirar algunes fotos va acostar-se a la vora, per deixar la càmera, hagués dit jo, però va i em va tirar una foto.

-Oh, què fas! -vaig dir posant-me a riure.-Jo també sóc un animal que fuig, o què? -vaig dir encara rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDc Maig 09, 2012 7:00 am

Vaig continuar rient i li vaig fer una altra foto, oh, que guay, l'havia pillat rient, molava la foto.

- Mira, aquesta mola moolt! Una animal que fuig? hahahahahahahahahahahahaha de mi? hahahahahahahahahahaha jo faig fotos molt guays, les mes guays les penge en el mural de l'habitacio, es transportable, durant l'estiu esta a la meua habitacio ^^

Menege un poc les cames, perque no m'agrada quedar-me queta.

- Oooh, vaig a fer una foto baix l'aigua.- em sumergisc un moment i faig la foto a l'arbret d'algues i al fons.- Vale, ja les pots mirar.- i li done la camera, mentres em continue moguent, si no si que em congelare.- Saps que seria guay? Anar nadant fins l'altra banda del llac, és molt gran? On arriba? Es pot anar en barca? En granera?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDv Maig 11, 2012 12:05 am

Vaig agafar-li la càmera i vaig anar-les passant, fins que vaig arribar a una foto d'un noi ros de la seva edat, vaig somriure , que ja no era de les que havia tirat feia una estona, i per tant vaig tornar a posar les del cavallet de mar.

-Són maques, en saps, de tirar fotos.-vaig treure la pantalla per mirar-les i vaig preparar-la per tirar una foto, foto que vaig tirar tan bon punt ella es va girar i va començar a nedar altre cop cap a la vora.-Guita, veus, ara també en tens una altre de teva. -vaig dir somrient mentre li ensenyava.

-Ui, nedant!-vaig riure.-Em sembla que és bastant impossible d'arribar-hi així! Mmm... mai m'he proposat travessar-la en barca... Però sí, suposo que sí que es deu poder travessar. Es clar que hi hauries de contar unes quantes hores, bastantes, si vas amb la de rems! I amb l'escombra... sí, amb l'escombra no trigues tant. Però és taan gran que trigues la teva estona.

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ EmptyDv Maig 11, 2012 2:32 am

- És molt xula!- referint-me a la que ha fet.- Són bones? ^^ A mi m'agradaria ser fotofa...fotofra...fotografa! A mi m'agradaria ser fo-to-gra-fa i viatjar pel món, fent fotos guays! Fer fotos mola ^^

Isc de l'aigua i em sente al seu costat, mire cap a l'altra banda pero sols es veu aigua i aigua, quanta aigua! hahahaha.

- Doooncs, si nadant cansa molt, en granera o barca, pero que hi ha a l'altra banda? Va parar a alguna zona magica? o muggle? La gent nada? Jo vuic anar a l'altra banda, anire algun dia.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Hola? Hola? Restaurant Xinès?
» Visitant el llac
» Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]
» El Llac gelat [Nyx]
» Nedant al llac

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Llac Negre-
Canviar a: