Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDg Maig 13, 2012 3:05 am

-Doncs jo no hi entenc pas gaire, en fotografia, però m'agraden molt, les que has tirat, de debò.

Vaig somriure. Estava decidida a dedicar-s'hi.

-T'hi puc ben imaginar!

Va sortir de l'aigua i es va a posar a mirar cap a l'horitzó.

-Pot ser que hi hagi un tros més de bosc, però ni de bon tros tan espès. I llavors...una carretera, vaig sentir a dir. Ah, sí, i acaba en forma de platja, es veu! Es clar que no em facis gaire cas, només ho he sentit a dir i no ho se pas segur. Doncs quan hi vagis i hagis tornat, em vens a buscar i m'expliques el que hi ha, d'acord?


Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDg Maig 13, 2012 3:14 am

- Guay ^^

Una platja i una carretera!

- Que guaaay! Doncs anire a esbrinar-ho. Amb el Run-Run! - si hi havia una carretera podia agafar el run-run! I conduir! Que guaaay!- Segur que mola, doncs algun dia anire, abans que acabe el curs i mirare el que hi ha a l'altra banda, perquè segur que és alguna cosa guay.- ara si que tinc fred.

Done un botet i vaig a agafar la roba i la vareta, me la pose en un moment i em sente al seu costat, però no els calcetins vuic posar els peus dins l'aigua.

- Yay! Saps? Bam-Bam m'ha promes que algun dia em durà a la tenda guay-gran de bromes de Londres ^^


Editat per darrera vegada per Cassandra K. Konstantaras el Dg Maig 13, 2012 3:27 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDg Maig 13, 2012 3:25 am

-Què és el run-run, un cotxe?-vaig posar-m'hi a pensar.-Espera, que saps conduir?

Em feia mitja por sentir la resposta, però bé, segurament la carretera estaria mig deserta, a més, ja ho deuria haver fet abans.

-Qui sap què s'hi pot trobar! -vaig dir, un cop havent-me tret del cap d'ella conduint un cotxe.

-Oh! A la botiga dels bruixots bessons? No t'hi avorriràs pas, allà... Vaja, ja ho deus saber! -vaig riure. -I hi trobaràs taaaants petards!

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDg Maig 13, 2012 3:30 am

- Un cotxe? Jo no tinc cotxe ^^'- uupps....no deuria d'haver dit lo de Run-Run en veu alta...-Eeh però jo vuic un, algun dia...- somric, vale, no cola, però el Run-Run és un secret.- Aixi podre viatjar i fer fotos ^^

M'imagine a mi per la carretera amb el Run-Run! OooooH! Serà guaaaaaaay! Jo vuiiiic! Jo vuiiiiiic! bounce

- Doncs anire algun dia. Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Jo crec que vaig anar un cop de menuda, però no em recorde molt i també he anat a Zonko's, però és més petita i l'altra és gegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant i podre comprar de tooooooooooooooooooooot i fer castells guaaaaaaaaaaaaaaaays!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDg Maig 13, 2012 4:07 am

-No..?-vaig dir enxampant-la.-Val, no tens cotxe.-vaig somriure, seguint-li el rollo.-El run-run és la teva escombra, oi? T'ho passaràs bé volant per allà sobre, veure el llac des de l'altre costat. -vaig dir intentant no riure.

-Ostres, saps que em faria por trobar-t'hi? -vaig dir ara sí rient.-Acabaràs buidant la botiga!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDg Maig 13, 2012 5:03 am

- Jo no he dit res, per tant tu no has escoltat res ^^ Ssshh.- i somric.- Aha.

Ooooh! Focs *-* Sols pensar-ho m'emocionava!

- Por? Per? I saps que és el més guay, que Bam-Bam m'ha dit que puc comprar el que vuiga que ella ho paga! Jo li he dit que no, pero s'ha rigut i m'ha atacat amb pesigolles! Aixi que he dit que si ^^^

Pense en la tenda, ha de ser molt guay!

- Tu has anat alguna vegada?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDt Maig 15, 2012 3:36 am

-Jo? Escoltar el què? -dic rient.

Vaig compadir la Sam, ja que si li deixava comprar tot el que volia es quedaria sense estalvis.

-Qualsevol diria que no, oi!? -vaig dir encara rient.

Vaig recordar el primer cop que hi vaig anar, amb els meus avis, ara ja fa anys. Tinc present que ho havia trobat enorme, com si sigués... 10 grans vaixells víking junts? Sí, diria que aquesta va ser la comparació que vaig fer en aquell moment. I amb la Sam... també, també hi havia anat unes quantes vegades. I es que entraves allà i s'emocionava al veure les estanteries plenes...

-Vaja, veig que sou pastades, eh, tu i la Sam! -vaig dir amb un somriure.- Sí, sí que hi he anat... bastantes vegades, la veritat. I sempre, sempre, sempre trobes alguna cosa nova. A més de les centenars que et compraries!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDt Maig 15, 2012 5:32 am

- Tots diuen el mateix, que ens pareixem molt, el que passa és que les dues som guays ^^ - dic rient.- Jo ho voldria compraaaaaaaaaar toooooooooooooooooooooooooooot! Però els pares no em deixarien, vuic comprar alguna bengala guay i explosius de colors i...aquella cosa que fa fum i et pots escapar...i els caramels taaaan guaaays! Bam-Bam em dona algun cop, al pare no li agraden, però a la mare li encanten! Li enviare! I...tot és guaaaay ^^- menege els peus tirant aigua a les cames, bah, si em banyava el pantaló donava igual, després es secaria ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 3:16 am

-I tant-vaig dir somrient.-Oh! Vaja, que podem estar tots ben preparats per quan estiguis carregada amb els artefactes, oi? -vaig dir posant-me a riure.-Hmm.. els caramels de la Bertie Botts?

Hmm... dolços...Vaig mirar el rellotge. Tenia gana.

-Vols menjar alguna cosa? Jo aniré a la cuina, que em moro de gana.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 3:57 am

-hahahahahahaha, siii els de Bertie Bott1 Eixos! Estan geniaaal! Un cop se que vaig menjar un que sabia a...com l'olor de la polvora, algo rar pero molava.

Aleshore em v preguntar si tenia fam i just em vaig donar que si.

- Alaaa! Doncs si! Tinc faam! Hahahahaha no m'havia donat compte, es que parlar d'explosius mola molt ^^ Ooooh, a mi m'agradaria menjar Galaktoboúreko! No menge des de fa temps! O Tiganítes! Pero no crec que els elfs sapiguen fer-ne.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 4:25 am

-Va, dóna'm les mans que t'aixeco.-vaig allargar-li les mans un cop jo ja estava dret, i quan me les va donar la vaig aixecar enlaire. No pesava res!

-De pólvora..? Saps que no me n'he trobat mai cap d'aquests?

Vam començar a tirar cap a la cuina després d'haver recollit les coses que havíem deixat al terra.

-Mmm... són menjars típics grecs? De què són? Potser te'ls poden arribar a fer, qui sap!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 4:39 am

- No? Són uns aixi grisos rars tirant a negre gris, pero jo sols he menjat un cop, no he trobat més.

Em penge la camera al coll i vaig al costat del tete Thomas donant botets.

- Doooncs el Galaktoboúreko, és un pastis de vainilla o algo aixi i el Tiganítes, no ho se, pero esta mooolt bo! A mi m'encanta, també m'encanta una coca que feia la meua avia que tenia xocolata blanca i nose que, estava molt bona...pero la mare no em deixava menjar molts trossets, nose. I a tu que t'agrada? T'agrada la xocolata? Jo un cop vaig beure café! La mare n em deixa pero no se perque, esta bo, el vaig provar aqui a Hogwarts, t'agrada el café? Pero m'agrada molt més el batut *-* Esta bonissiiiiiiiiiim *-*
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 4:52 am

-Ostres, doncs si són tan bons com ténen la pinta de ser-ho, ja estàs fen classes als elfs, eh!-vaig dir rient.-La xocolata... a qui no li agrada? Però també és veritat que hi ha altres coses millors, com ara... pizza de patates fregides. L'has provat mai? És immillorable!

Vam continuar caminant, el castell estava un tros enllà.

-Mmm... pot ser que sigui perquè et dóna massa energia i llavors no pots dormir? -vaig dir, pensant que si se li sumava encara un plus d'energia m'era impossible imaginar-me-la quieta ni que sigués per un moment de res.-El batut de bescuit? És boníssim! I el suc de carabassa també està molt bo!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 4:58 am

- Oooh! Doncs li ho comentare als senyors elfs ^^ Pizza de creïlles fregides? No l'he provada maai! Esta bona? Jo vuic! Algun dia la provare o li ho puc demanar als senyors elfs a canvi...d'alguna peça de roba.

Vaig continuar donant botets aleshores vaig vore una mariquita, la vaig poosar en la ma, mirant-la.

- Doncs nose, el dia que vaig beure crec que vaig dormir....hhmm, no ho recorde. El suc de car...carbassa? És aixo taronja? Crec que vaig beure una vegada, te espuma?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 5:09 am

-Ho està moolt! Des de petit que la demano sempre que vaig a un restaurant de prop de casa meva. No l'he trobat enlloc més, però no entenc perquè no hi és. Tindria èxit! Oh, una peça de roba? No se si estarien gaire contents...!-vaig dir rient.

Es va aturar a agafar una marieta i va quedar-se-la mirant, i vaig esperar-me somrient.

-Sí, és taronja i té ... més o menys espuma sí. Segurament que sí que algun cop l'has provat. Seguríssim que sí.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 5:46 am

- Oooooh! Doncs algun cop la demanare! Li ho dire als senyors elfs ^^
I per que no deurien de voler? Jo no vuic obligar-los a fer res i com no accepten diners doncs...roba ^^

Em vaig quedar pensant, suc de carbassa, suc de carbassa...hhmm

- Doncs pot ser si, nose, pot ser.- aleshores la mariquita va sortir volant cap a no se on.- Adeu mariquita! hahaha

Vaig donar botets.

- Saps? Crec que a Bam-Bam li preocupa alguna cosa important, perque, l'altre dia la vaig vore mirant un diari durant deu minuts, li vaig preguntar que feia i em va dir que res, pero se la veia nerviosa i de seguida el va amagar i em va dir que si no corria m'atacaria a pesigolles, no m'agraden les pesigolles, bé, si perque fan gracia, pero em ric molt i aleshores si m'entra un atac...hahahahha
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 5:55 am

-Home, sent com són, no crec que els hi fes gaire gràcia trobar-se lliures de cop i volta... Oh! Però clar, no ets pas el seu amo, tu... Doncs així suposo que no els hi passaria res. Bé, que anirien més ben vestits.-vaig dir amb un somriure, que em va marxar al parlar de la Sam.

Estava preocupada per ella... I no només m'ho havia intentat amagar a mi, sinó a tothom.

-Sí? El dia del gran saló la vaig veure i sí que la vaig veure preocupada per alguna cosa, però va intentar amagar-m'ho també. I quan me l'he trobat a la sala comuna em defuig, i el mateix passa als passadissos. Amb prou feines ens veiem... i si li trec el tema l'intenta canviar, i... un diari..? Li hem de fer xerrar, d'acord? -vaig dir-li, intentant somriure, sabent que a mi possiblement no m'ho diria. I a ella tampoc, però per provar-ho...

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDs Maig 19, 2012 6:22 am

- Cert, un cop a la Slink li vaig regalar un barret guay.

Defugia el tete Thomas? Ooh!

- Et defuig? Jo li vaig preguntar al tete Ed i em va dir que va parlar amb ella, al llac pero que li va dir una cosa i ella va dir que faria el que havia de fer. El tete Ed em va dir que des d'aquell dia no havia parlat amb ella, pero que sempre anava amb la Lily. Jo li vaig dir a Bam-Bam que me diguera que era aixo que havia de fer, pero no em va contestar- done un botet.- Jo t'ajudare a que et conte que li passa! Li podem preguntar a la Lily, la Lily és molt simpatica ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDg Maig 20, 2012 7:01 am

-Bé, defugir defugir tampoc tant com això. Però... és com si intentés veure'm el mínim possible per no haver-se d'amagar alguna cosa. Saps què vull dir? Vaja, no em facis cas, que no ho se ni jo.

Hmm... Tan de bo ens en diguéssin alguna cosa, la veritat. Em voltaven pel cap algunes coses, i volia saber que no eren veritat. Em preocupava.

-Sí? Doncs s'haurà de probar si hi ha sort.-vaig dir somrient. No volia pas que veiés el que em passava pel cap. No pensava pas que ens ho digués, la Lily, segurament voldria que ens ho expliqués la Sam mateixa... I també podria ser que sigués simplement una ximpleria. Però.. si ho havien notat més persones... aix.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDg Maig 20, 2012 7:39 am


- No, t’entenc. A mi la Wen em fa el mateix, es a dir, ultimament sempre...fa temps que ja no la veig. Però supose que serà perquè vol estar sola, nose.- continue donant botets.- Segur que Bam-Bam deixarà de defugir-nos, ja voras ^^

Em quede mirant el jardi, ala, quantes flors!

- Guay! Mira! Quantes flors de colors!- vaig corrent cap a la zona on hi han més, les mire- He de fer-li una foto! És precios!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDt Maig 22, 2012 3:48 am

-Sí? Doncs si necessites que t'ajudi amb alguna cosa m'ho dius, d'acord? Però ja veuràs com s'haurà arreglat tot d'aquí res. Suposo que ho deu fer l'ambient del castell... -vaig mig somriure, pensant o desitjant que fos veritat.

Vaig seguir-la fins a les flors, agraint l'alegria que encomanava.

-Si vols sortir en alguna foto amb les flors em dius com la vols i te la puc tirar.-vaig dir somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDt Maig 22, 2012 5:31 am

- Oh, no et preocupes. És la Wen, de vegades li agrada estar sola. A mi no me importa.- vale, pot ser un poc, peo no anava a obligar mai a ningu a estar amb mi si no volia.- A més també estic amb la Rue.

Em quede mirant les flors i en faig algunes fotos de prop.

- Oooh! Em podries fer una foto en mig de totes les flors? Rodejada per totes?- agafe una floreta i me la pose al cabell, se cau, ho torne a intentar, es torna a caure u.u
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDc Maig 23, 2012 3:56 am

Oh, bé, si era així... s'entenia.

-La Rue... és la de Hufflepuff, oi?-vaig afirmar per mi mateix. Sí, sí que ho era.

Vaig agafar-li la càmera que m'allargava, i vaig somriure mentre es posava una flor als cabells, tot i que no se li aguantava.

-Mmm... aviam si puc posar-te-la bé...-vaig dir deixant un moment la càmera al terra i entortolligant-li la tija de la flor als cabells el suficient com per què se li aguantés.

Vaig tornar-me a allunyar unes passes, mirant com quedaria millor.

-La vols de prop o de lluny?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDc Maig 23, 2012 6:32 am

- Si, la Rue va a la casa dels teixons, com el tete Eddie. Sap fer unes trenes mooooolt guays. Mola molt.

Vaig intentar tornar a posar-me la flor quan ell va dir que me la posaria i es va aguantar!

- Oooh, gracies ^^- li dic somrient.

Em faig cami entre les flors cap al que crec que és el mig...si, te pinta de ser el mig, si.

- Doncs...hhhm...de lluny? De lluny també deu quedar guay.- em gire i em mire una abella que s'havia posat en una flor.- Hola senyora abella, fa bon dia hui, oi? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^   Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^ - Página 2 EmptyDv Maig 25, 2012 12:13 am

Vaig esperar a que es posés on volia arribar i li vaig tirar un parell de fotos mentre estava per l'abella.

-Saps que podries ser perfectament model, també? Ets molt fotogènica, hi quedes molt bé, a les fotos.-vaig dir somrient.

Allà tota envoltada de flors i amb una als cabells semblava una persona tranquil·la i tot. Bé, almenys fins que no es movia!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola senyor llac! Hola senyor calamar! Hola senyor peix! Hola cosa que no se que ets! ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Hola? Hola? Restaurant Xinès?
» Visitant el llac
» Jugant a "catch" amb el calamar gegant [Eileen]
» El Llac gelat [Nyx]
» Nedant al llac

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Llac Negre-
Canviar a: