Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 3:58 am

"Hostia, Lily, Córre!"

Mitja grada de Slytherin destruïda. Ostres, no m'hi havia fixat, que era la grada d'Slytherin. Vaig córrer cap a un costat, esquivant les bales de foc que m'havia enviat la Sam.

Una bala va anar contra la grada de Gryffindor i la va incendiar.

"Joder"

Vaig veure que una altra bala venia cap a mi, i alguns conills també.

-Finite incantatem- vaig dir als conills, que varen desapareixer.-Accio Escombra!

L'escombra va volar cap a mi i em vaig enlairar jo també. Vaig respirar una mica més tranquila, allà a l'aire, enfora de les flames. Vaig apuntar a l'escombra de la Sam.

-Alarte Ascendere!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 4:03 am

Ostia...

La granera va començar a pujar sense que jo poguera fer res, vale, pensa, pensa. Ostres, claro!

- Finite incantatem!

Vaig quedar-me parada, val pot ser les bales havien sigut massa, però bah...
Vaig anar cap ella sense parar, directament, agafant-me bé amb les cames i en la vareta amb la mà.

- Animo linqui! Desmaius!

I després vaig apuntar a les grades, vaig vore que la de Gryffindor cremava i la de slytherin havia explotat, doncs bé...

- Bombarda maxima!- i la de Ravenclaw es va derrumbar.

Havia d'elegir o parar-los i intentar no xocar-se en mi o esquivar-los. Aleshores vaig notar una roçadura d'una bala...ostia...

- Finite incantatem!- i la bala va explotar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 4:19 am

Vaig deixar anar un riure quan l'escombra de la sam va pujar de cop, però el riure se'm va anar quan veure que venia cap a mi.

Vaig deixar anar un crit i em vaig fer a un costat de cop, esquivant-la a ella i els encanteris que venien cap a mi. Les flames de la grada de Gryffindor s'anaven estenent cap a la dels seus voltants, la recent derrumbada grada de Ravenclaw i la de hufflepuff. Vaig veure com una bala boja va venir cap a mi i em vaig girar quedant-me cap per avall. Per poc no vaig caure. Vaig apuntar al llac i vaig recordar aquell encanteri que havia llegit a un dels meus llibres. Era dificil de fer, i mai m'havia sortit... però per provar...

-Aqua Volatem!!

Vaig fer el moviment ràpid de vareta i vaig veure com una gran bola d'aigua es va alçar. Vaig deixar anar un riure. M'havia sortit! i vaig llançar-lo cap a la Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 4:24 am

Vaig vore que l'aigua venia cap a mi.

- Ostia...

I vaig començar a volar esquivant l'aigua que va caure sobre el camp i el va indundar, vaig frenar en sec i vaig girar-me, si? Doncs vale. Coneixia un conjur que no havia utilitzat i que deien que sols servia per a estatues...però bah, per intentar-ho.

- Cofringo!

I quan vaig vore una bala passant pel meu costat, no ho vaig dubtar.

- Draconifors!

I aleshores la bala es va transformar en un petit drac que va començar a escupir foc.

- Ostia! Com mola!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 4:35 am

Les grades es van apagar quan l'aigua va caure, i tota la fusta va quedar mullada.

Però la sorpresa em va venir quan una bala es va transformar en un drac que escopia foc. Vale, no era d'aquests grans de veritat, però joder, tenia més o menys la mida d'un llop. Vaig agafar-me fort a l'escombra i vaig volar en sentit contrari. Una de les seves flamarades em va cremar part de la capa i me la vaig llevar volant. Tanmateix, ja no feia fred amb tant de foc.

-Aqua Eructo! Vaig cridar, apuntant cap a la boca del drac, evitant una altra flamarada.-Finite incantatem!

Vaig volar cap al terra, on ara, amb els restes de les grades i la fusta mullada, semblava un bon lloc on amagar-se. Vaig deixar anar l'escombra i em vaig ficar entre algunes ruines de fustes, amagant-me de la vista de la Sam. Vaig apuntar-la.

-Animo Linqui!!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 9:53 am

El drac l va cremar la capa pero de seguida el va apuntar amb la vareta, pero l'encantari no el va tocar i el drac es va enlairar, mira, que guay, un drac.
Pero en aquells moments que m'havia quedat queya miratn el drac vaig vore un encanteri directe a mi, i com no me va donar temps a treure la vareta vaig posar-me cap per avall, fent que passara per damunt meua.
D'on havia vingut l'encanteri....vaig anar buscant-la amb la mirada pero no la veia, vaig començar a baixar i quan ja estava a una bona distancia del terra vaig botar.

- Homenum Revelo

Prop de la grada reduida de la meua esquerra. Aixi que estava ahi...

- Reducto!

Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 10:03 am

Vaig deixar anar un crit quan les grades es varen moure. Vaig fer un gest ràpid amb la vareta, fent una mena d'escut que em va protegir de la brossa que queia. Vaig moure'm entre les fuestes, buscant un lloc des d'on poder veure la Sam. Anava prenent notes de tot. Totes les coses que em semblaven interessants.

Vaig pujar-me a unes fustes i vaig sortir a la llum a sobre de la grada mullada de Hufflepuff.

-Confundus! Impedimenta!!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 10:18 am

El primer encanteri el vaig poder evitar, pero el segon va roçar-me i quasi va fer-me caure, pero vaig poder quedar-me de peu, la vaig vore damunt de les runes del que devia de ser la grada de hufflepuff.
Varig llançar.li dos encanteris que va parar amb facilitat, vaig anar enviant-li encanteris mentres pensava, hi havia un conjur...me l'havia dit el meu avi feia anys..com es deia... Aurorium!
Vaig llançar-li un atre per disimular.

- Everte Statum!

I abans que poguera contestar-me.

- Aurorium

I un nuvol blanc, una boira blanca me van envoltar i amb una rapidesa fora del normal vaig començar a transportar-me pel camp..ostia, com molava!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 10:38 am

-Ataca fort, Sam!- vaig repetir les seves paraules del principi del duel, mentre anava frenant tots els atacs que m'anava enviant la Sam fins que la vaig veure volant. Em vaig quedar de pedra, mirant la llum blanca que, sens dubte, era la Sam volant.

-Joder! Com ho has fet, això?- vaig dir, flipant.- Vaig mirar el meu voltant i vaig alçar una pedra. Dues grades derrumbades, una cremada i l'altra totalment mullada.- Em.... Ara m'adono realment del que hem fet, Sam...- vaig dir-li, encara que no sabia si em sentia.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 10:43 am

Vaig continuar transportant-me pel camp, ostres aixo era genial!
Vaig vore que deia alguna cosa, pero no se que i quan estava pasant per damunt seua, vaig allargar la ma i li vaig agafar del braç, duent-la amb mi.

- No et quedes parada mentres l'enemic seguisca conscient, pot atacar-te de qualsevol manera!

I abans que poguera dir res la vaig tornar a deixar al terra.

- I l'encantéri es Aurorium!

I li vaig llançar un Desmaius.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 11:00 am

I de cop volava com una taca amb la Sam. Vaig mirar-la, amb un somriure als llavis. Ostres, com molava, vaig escoltar el que em va dir la Sam i de cop vaig tornar a ser al terra. Vaig rodar una mica, per la velocitat amb la que anava, vaig aixecar-me ràpidament. Aruorium havia dit, no?

-Protego!- vaig frenar el seu Desmaius.-Aurorium

I efectivament, una llum blanca lluent em va envoltar i vaig començar a transportar-me pel camp, volant a gran velocitat. Vaig buscar a la Sam pel cel i vaig anar cap a ella. Ara erem a igualtat de condicions.

-Glacius!- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 11:10 am

Vaig vore la Lils volar al meu costat, va llançar-me un Glaucis que vaig llevar-me amb un moviment de vareta, vaig dirigirme cap a ella, atacanta-la i ella defenent-se. En una de les voles que vaig fer vaig vore el drac posat damunt d'una de les torres que encara quedava de peu.

- Animo linqui! Desmaius! Enverstatil! Animo linqui!
Vaig anar enviant-li una serie d'encanteris mentres sobrevolavem el camp.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 11:29 am

Vaig desfer-me de tres dels encanteris que em va fer i vaig esquivar amb rapidesa el quart. Vaig veure com el drac tornava a fer una flamarada i intentava cremar una de les grades, però el meu Aqua Volatem d'abans les havia deixat totalment mullades i no es varen encendre. Vaig apuntar-lo amb la vareta, perquè d'acord, podia no cremar les grades, però res em deia que em podia tornar a trobar una de les seves flames.

-Finite Incantatem!- El drac va desapareixer, vaig apuntar cap a la Sam.-Impedimenta! Desmaius!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDg Feb 05, 2012 11:36 am

Vaig repeler el s encanteris, i va fer desapareixer el drac.

- Eeeh...- vaig cridar.- El drac molava!- vaig riure.

Vaig aterrar al terra.

- Confundus! Expulso! Reducto!- aquest ultim va para a anar a l'última torre que quedava en peu.

Vaig posar-me la ma damunt el coll, la pedra seguia ahi.
Vaig mirar la Lils, que continuava sent una llum blanca.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDl Feb 06, 2012 4:30 am

-M'ha cremat la capa!- vaig cridar-li jo, rient.

Vaig frenar el confundus, però l'expulso em va fer anar cap enrere de cop. Vaig deixar de ser una llum blanca em vaig donar contra les ruines de la grada de Slytherin.

-Auch.- vaig queixar-me, abans d'aixecar-me i espolsar-me una mica la brossa que m'havia caigut al damunt. Vaig apuntar a la Sam.- Expelliarmus!! Levicorpus!! Animo Linqui!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDl Feb 06, 2012 4:37 am

- Però si mola mooooooolt!

Aleshores el meu expulso li va fer petar contra la grada, es va alçar de seguida, i va continuar atacant, però jo tenia la vista clavada en lo que quedava de torre que pareixia que anara a derrumbar-se d'un moment a un altre.

- Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiils!

Vaig començar a correr cap a ella, botant per esquivar els encanteris que anava tiarant-me.

- Aurorium!- i de nou una llum blanca, dirigint-se cap a ella i agafant-la de la mà abans que la torre es derrumbes del tot.

La vaig mira mentres la tenia agafada de la mà.

- De res, eh.- vaig dir rient.- Aquest conjur m'encanta.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDl Feb 06, 2012 4:59 am

Va esquivar els meus encanteris i de cop cridar, venint cap a mi, corrent. Vaig alçar una cella, per què venia ara? Vaig preparar-me per si venia a atacar, quan vaig sentir el soroll de que algo es trencava.

Abans de que pogués veure que queia la mà de la Sam em va agafar i s'em va emportar lluny quan la torre va caure.

-Gràcies.- vaig dir, mirant amb ulls com plats la torre.- Bé, crec que ho podem donar per finalitzat avui, no?...- vaig mirar el camp tot destruit.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDl Feb 06, 2012 5:02 am

Varem aterrar al camp rodolant sobre el que quedava de gespa. Vaig quedar-me tombada en la gespa, i vaig començar a riure.

- hahahahahaha, Lils, som uns cracks.- vaig xocar-li la mà.- Si ferem aço quan lluitem amb algu, no ens guanyen.

Vaig quedar-me encara en terra rient. Havia estat genial, més que genial, per separat erem bones, però juntes...

- Juntes som millors.

Ens haviem carregat el camp, bé, almenys aixi el reformarien, ja que abans ja estava el pobre per a canviar algunes coses.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDl Feb 06, 2012 7:53 am

Vaig riure, i vaig xocar els cinc amb la Sam.

-Si ens anem ara ningú sabrà que em estat nosaltres. Emmmm... Em fa falta una xocolata calenta. Què dius?

Vaig oferir-li la mà per què s'aixequés.

-Juntes, Sam, eh? Ens guardem les esquenes.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDl Feb 06, 2012 9:29 am

- Nosaltres? Que em fet noosaltres?- vaig preguntar encara rient.

Vaig agafar-me de la seua ma alçant-se les dues a la vegada.

- Ara i sempre, va vinga anem a per eixe xocolate calent, que crec que ens ho em merescut després d'estar tota la vesprada sense fer res.

Vaig agafar l'escombra i el meu bat.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]   Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils] - Página 2 EmptyDl Feb 06, 2012 9:37 am

Vaig riure i vaig mirar al meu voltant, buscant la meva escombra, sense trobar-la. Vaig sospirar i vaig treure la vareta.

-Accio Escombra!- l'escombra va apareixer d'entre les ruines de la torre que havia caigut.- Ah, per això no la veia.- Vaig dir, abans d'agafar-la. Vaig somriure i vaig agafar la capa mig cremada del terra. Ja l'arreglaria.

-Apa, anem.

I varem anar cap al castell.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Perquè els petits tresors sempre tornen. [Lils]
» Problemes.... [lils]
» Comencen els problemes, però els problemes de veritat
» Perquè els arbres tenen tants colors?
» I si el bupk....? [Lils]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: