Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
I si el bupk....? [Lils] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
I si el bupk....? [Lils] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
I si el bupk....? [Lils] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
I si el bupk....? [Lils] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
I si el bupk....? [Lils] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

I si el bupk....? [Lils]

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

I si el bupk....? [Lils] Empty
MissatgeAssumpte: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDs Oct 01, 2011 6:45 am

La Lils i jo haviem decidit que alguna nit haviem de tornar a anar a sopar a Hogsmeade, aixi el divendres per la vesprada-nit, quants tots es dirigien cap al GS per a sopar varem escabullir-nos cap alli. Al arribar varem vore que els carrers estaven mig buits.

- Mira, no hi ha casi gent, millor.- vaig dir traient la jaquet de la motxilla i posant-me-la ja que feia fresqueta.- Ja refresca per la nit, d'aci poc començara a fer fred i nevara ^^

Varem començar a caminar per els carrers.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDs Oct 01, 2011 7:23 am

-Sí, serà guay. - li vaig dir, amb un somriure, agafant jo també una jaqueta que m'havia emportat.- M'encanta la neu...

Vaig recordar el que em va dir feia temps.

-Per cert, demà tinc revisió... m'acompanyaràs?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDg Oct 02, 2011 5:00 am

Em vaig girar.

- Per suposat que te acompanyare.- vaig dir.- Tu dis-me hora i lloc on quedar que jo anire amb tu i no em despegare del teu costat, bé si vols anar al bany et deixare intimitat.- vaig dir rient.- Per cert, anem a comprar el sopar a aquell bar que anarem l'altre cop, oi? Estava bonissim i aquest cop pagare jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDl Oct 03, 2011 3:39 am

-Quedem al vestíbul a dos quarts de nou, d'acord?

Vaig escoltar allò del bar i vaig assentir, contenta.

-La truita estava boníssima... - vaig dir, recordant.- Agafem entrepans i truita? Ah!, he agafat el diari del Longbottom^^- vaig treure de la meva bossa una bossa més petita, amb un encanteri de que només la pogués obrir jo, i vaig treure d'ella el diari.- El podem llegir, com l'altre pic...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDl Oct 03, 2011 3:44 am

- Val, doncs estare alli puntual, et promet que puntual. Més que bonissima.- vaig dir.- I els entrepans....mmm..

Varem arribar al bar.

- Doncs llegirem el diari després de sopar jo he dut gots, i plats de plastic, per a estar més comodes.

Varem entrar.

- Hola precioses, que voleu alguna cosa?- va preguntar un cambrer.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDl Oct 03, 2011 5:33 am

-D'acord.

Varem entrar al bar i vaig somriure al cambrer.

-Uns entrepans i una truita, si us plau.

-Marxant!- va dir el cambrer. Vaig mirar com se n'anava i vaig mirar a la Sam

-Encara no m'has presentat el novio, bandida.- vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDl Oct 03, 2011 5:49 am

- Doncs ja duem casi un any...eh!- vaig dir rient.- El pobre es morira de vergonya, però ja te el presentare, saps qui és, no? Vuic dir, el coneixes de vista.

El cambrer ens va dur el menjar i ho va possar tot en una bossa, va dir el preu i vaig pagar.

- Que aprofite el sopar.- i va marxar a atendre a altres clients.

Vaig guardar la bossa a la motxilla.

- Anem al nostre parc?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDj Oct 06, 2011 2:54 am

-Sí, crec que si, però no estic molt segura.

vaig donar les gràcies al cambrer i vaig assentir a la Sam. Vam sortir del bar i varem caminar fins al parc de l'altre dia poc a poquet. Tot estava en silenci i es respirava un ambient misteriós.

-M'agrada Hogsmade de nit...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDj Oct 06, 2011 5:17 am

- Hogsmeade de nit és genial, sobretot perque pots caminar amb tranquilitat, sense gent que te espente per presa o sense tindre que estar subjecte a cap horari.- vaig dir somrient.

Varem arribar al parc i ens varem sentar en la nostra taula.

- Recordes l'últim cop que vinguerem? però si et dones compte.- vaig dir mirant el parc.- El parc segueix igual, és com si aqui el temps s'aturara.

Vaig mirar el parc, no havia canviat molt des del últim cop. Vaig deixar la motxilla damunt la taula i vaig buscar la bossa dels entrepans.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDg Oct 09, 2011 7:04 am

-Sí.. però canvia. Ara no hi és aquell fill de puta.- vaig dir.

Vaig treure un dels entrepans i vaig començar a menjar-lo, mirant el parc. Recordant aquella nit... Semblava que res havia canviat, pero no era així. Jo vaig caure malalta, la Dianne va deixar la feina per mi, el James es va tornar fred de cop... i ara semblava que tot tornava poc a poc a la normalitat.

-Fa una mica de fred, no creus?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDg Oct 09, 2011 7:10 am

- Si, en fa un poc.- vaig dir mentres menjava. Vaig tindre una idea.- Fem una foguera?

Vaig deixar el entrepa en la taula i vaig agafar alguns pals i els vaig juntar, quan ja estaven ben posat vaig apuntar amb la vareta i es va encendre.

- Millor menjem al costat del foc, no? S'esta millor.- vaig agafar el entrepa i em vaig sentar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDl Oct 10, 2011 9:29 am

-Per què no?- Vaig dir, pensant en laa idea d'una foguera calenteta.

La Sam va fer una petita foguera i vaig asseure'm amb ella, acabant l'entrepà.

-Saps què? Vaig tenir una conversa amb una noia fa poc, i... he arribat a la conclusió de que a partir d'ara faré el que sigui per intentar ser feliç. Ja em toca, em va dir.- vaig somriure-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDt Oct 11, 2011 4:36 am

- Has de ser feliç si o si Lils.- vaig dir somrient.- No hi ha que deprimir-se per res, et vas a curar encara que em tinga que fer metgessa, recorda don't worry be happy.- vaig dir. Vaig allargar la meua mà cap al got d’aigua, però vaig vore que no els havia tret encara.- Ja deia jo que em faltava treure algo, els gots.

Vaig agafar la motxilla i vaig rebuscar els gots, però clar, la motxilla estava plena de coses: llibres, diners, una toalla, caramels, explosius... Si continuava aixi no trovaría res.

- Accio gots.

Els gots varen eixir, però no anaven sols, un petita bolseta va caure al foc, va caure abans i tot que em donara compte del que era i poder agafar-la, la bolseta plena de Bupk que guardava des del xantatge al Holls i Hnukb, la bolseta que encara havia guardat perque no sabia com desfer-me d’ella.

Vaig intentar agafar-la, però era impossible, ja estava començant a cremar.

- Ems...Lils...que pasaria si et diguera que el que acabava de caure al foc és aquella bolseta de bupk? ^^’- un somriure va apareixer als meus llavis.

[Off: comença lo guay xDD]
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDt Oct 11, 2011 4:43 am

Vaig assentir al que la Sam em va dir. Vaig mossegar una altra vegada l'entrepà, acabant-me'l, mentre ella rebuscava dins la seva motxilla els tassons. Allò semblava l'armari de Narnia, de tantes coses que hi havien, així que finalment va utilitzar l'Accio. Una bosseta amb alguna cossa va caure a la foguera.

-Em... Et diria que es una broma una mica... estranya?- vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDt Oct 11, 2011 5:11 am

- Doncs..ha..ha.. no és cap broma.- tenia moltes ganes de riure.- Ha caigut, no ho he vist venir, no esperava...- em vaig mirar la cara de la Lils.- Hahahahahaha....ho sent, ho sent...però jo...jo no volia fer res. No crec que ens vagi a afectar molt, no?

O pot ser si, perque jo començava a tindre moltes ganes de riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Oct 12, 2011 6:45 am

Vaig començar a riure.

-Com se't va l'olla.... hahahaha... no et crec... hahahaha...- vaig mirar-la una mica estranya.- Vale, eh... per què el foc es lila?- vaig demanar, perque començava a veure-ho tot iluminat de color lila, i allò no era molt normal... no?.- Perquè és lila, no...?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Oct 12, 2011 6:52 am

Em vaig mirar el foc.

- Lil...lila? hahahahha Tu estas fatal tia, és del color de l'arc de sant marti,..arc de sant marti, marti com el gos...hahahahhahahahhaha- em vaig mirar la Lils, això era..ooh! .- Ostia! Des de quan tens eixes coses rares al cabell? També es cosa del metamof..hahah....metamarf...metamorfomag?- no podia parar de riure, si aço anava a durar molt, anavem....hahahah.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Oct 12, 2011 7:07 am

-L'arc de Sant Martí?- vaig mirar estranyada el foc, però ara ho veia tot de color rosa, així que em vaig possar a riure, llençant l'entrepà.- Quines coses?- Em vaig mirar el cabell i en veure'l rosa vaig intentar recordar en el codi de colors que significava, però no recordava molt, així que ho vaig decidir deixar correr. Vaig mirar a la sam.- Escolta Sam... tens... la pell verda?- li vaig donar un cop amistós.- He! jo t'ho explico tot! Quan em pensaves dir que eres extraterrestre!?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Oct 12, 2011 7:15 am

Em vaig mirar el cos, verd?

- Verda...però si soc blava! Soc un pitufo gegant!! - em vaig mirar l'entrepa ecs, el vaig deixar damunt la motxilla.- Ecs! Tenia formigues. I qui diu que soc un extraterrestre....soc un pitufo i visc en una setaaa! Hahahah i...i et recordes de la canço..eh tenien una canço...hahah..Bé, dona igual, visc en una setaaaaaaa!

Vaig mirar de nou el foc.

- Miraaaaaaaaa!! Un drac!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Oct 12, 2011 7:21 am

-Hahahahaha...- m'estava rient molt i molt, em feia mal la panxa del riure. -Aaaaaaaaaah!- vaig cridar, quan va sortir el drac. Vaig fer tres pases enrere i vaig tosser una mica. Vaig agafar aire. No sabia per què, però respirava millor...- Hòstia! Corre Sam O.O Venen a per nosaltres!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Oct 12, 2011 7:25 am

Vaig vore eixir el drac del foc.

- Un drac de veritat! Que passada!- vaig apropar la mà al drac i es va deixar acariciar.- Mira tia, estic tocant el drac! hahahahhahah.

Aleshores ho vaig vore.

- Mira! Mira un mico! Un mico al arbre! O.O Aaaaaaaaaaaaaah em tira pinyes! Fuig! Fuig! Fu....hahahahhahah..ig Corre drac ataca!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Oct 12, 2011 7:32 am

-Sam!!!- vaig agafar-li el braç i la vaig treu-re.- Córreeeeeeee!

La vaig anar estirant, mig riguent, per després caurens al terra.

-Hahahahahaha... O.O La lluna es triangular?- vaig dir, mirant el cel.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDc Oct 12, 2011 9:00 pm

Em vaig caure a la gespa al seu costat.

- Ooooh! És veritat és triangular- vaig notar una olor estranya.- Des de quan la gespa fa olor a menta? I miraaaaaaaaaaaaaaaa! Pluja d'estreles...ooooooh! hahahahhahahahhaahaha, aquella te una forma O.O hahahahah- li vaig senyalar una.- mira, mira!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDs Oct 15, 2011 10:07 am

Vaig començar a riure com una boja,mentre uuna veueta molt enterrada al meu fons em parlava a l'orella: "T'estàs passant"

I jo, li vaig respondre, aixecant-me i cridant.

-Em toca a miiiiiiiiii!

vaig deixar anar un riure i vaig caure cap enrere.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: I si el bupk....? [Lils]   I si el bupk....? [Lils] EmptyDs Oct 15, 2011 10:16 am

- Shh, shhh que encara es despertaran.- vaig dir senyalant els arbres i el cel.- Oooh" Imaginat que..que...hahahahahahahahaha Un arbre que parlar...hahahahahah..tia..te..te..afecta massa, si, ma...maza la maza! I hulk!!! hahahahaha

Vaig començar a rodolar per terra.
Tornar a dalt Ir abajo

I si el bupk....? [Lils]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent