Qui està Connectat | En total hi ha 25 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 25 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| The girl that lived in a blue world [Allie] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dg Feb 05, 2012 11:43 am | |
| - Sí, segurament ho faria - vaig dir, rient -. No la veig gaire, a l'Agatha, rebent amb una enoooorme il·lusió un regal del Fortin com ara... No sé, flors? Tu t'imagines al Fortin regalant flors?
Vaig mossegar-me la llengua, rient, intentant imaginar-me l'escena, en va.
- Però mira, tu has tingut sort i has anat a parar amb una tia que per molt boja que estigui en el fons és una sentimetaloide romàntica, i que encara que li regaléssis un mitjó vell se'l guardaria com un tresor amb el pretext que té la teva olor... | |
| | | Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dc Feb 08, 2012 6:36 am | |
| -No, no me l'imagino.- Al meu cervell va aparèixer una imatge mental del Fortin amb un gran ram de flors. Vaig arrufar el nas.- No, per res.
Vaig riure, al sentir el que em deia.
-No et preocupis, per això. No crec que et regali mai cap mitjó. Seria...- Vaig dir, buscant la paraula- No sé, molt estrany, no? | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dj Feb 09, 2012 2:06 am | |
| Vaig posar-me a riure.
- Sí, seria bastant estrany. Encara que original, tot s'ha de dir! - vaig exclamar, divertida.
Vaig mirar els terrenys de Hogwarts. El llac, els jardins, els camps de Quidditch en la llunyania, el bosc... El bosc!
- Per cert! - vaig fer, de sobte -. Com està el nostre Senyor de la Fúria Infernal? Entre tot no he pogut anar-lo a veure... | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dj Feb 09, 2012 7:42 am | |
| -Està molt bé! El vaig a veure de tant en quan. Crec que ara li agrado més, perquè em ve a saludar i m'acompanya fins als límits del boc quan me'n vaig.
Vaig somriure.
- Però m'has de prometre que quan marxi de Hogwarts, el seguiràs ciudant, eh?- Vaig dir, sabent que no feia falta que m'ho prometés, perquè sabia que ho faria. | |
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dj Feb 09, 2012 8:31 am | |
| - T'ho prometo, és clar que t'ho prometo!
Vaig mirar-lo als ulls, amb un somriure trist als llavis.
- Al cap i a la fi, serà el que més em recordarà a tu, un cop hagis marxat...
Vaig pensar-hi. Quan s'acabés el curs, ell marxaria, no tornaria a Hogwarts. Faria com havia dit, i se n'aniria a treballar amb dracs, ben lluny d'on érem? | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dt Feb 14, 2012 7:31 am | |
| De sobte, desprès de pensar que quan acabés aquell curs ja no tornaria a Hogwarts i marxaria cap a Rumania, em van venir ganes de quedar-me.
-Oh, però us vindré a veure. Als dos, clar, però a tu més- Vaig dir, poc convençut. La veritat és que no ho havia pensat. Abans no tenia cap motiu per quedar-me a Anglaterra, però ara sí.
Si marxés a Rumania trobaria massa a faltar-la. No sabia que fer. Marxar i treballar amb dracs? O quedar-me amb ella a Anglaterra i treballar de vés a saber què? | |
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dt Feb 14, 2012 9:13 am | |
| Vaig somriure, insegura, mirant-lo als ulls.
- Em sembla que l'any que ve adoptaré una mascota nova - vaig dir, per canviar de tema -. M'ho he estat mirant, i com que el Mordor ha de viure en llibertat, aconseguiré un altre animal. I havia pensat en un tigre.
Era cert, feia temps que volia una mascota diferent de la resta, i la meva cosina Dandelion tenia una tigressa domesticada que tot just acabava de tenir cadells. I li podia demanar que me'n donés un... Els tigres sempre m'havien agradat.
- Va, si aconsegueixo tenir-lo li diré Jack... És un nom bonic, no creus? - vaig dir, somrient, en broma. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dj Feb 16, 2012 7:41 am | |
| La vaig mirar, sorprès.
-Un tigre? No és molt normal, no. D'on el trauràs? No es farà molt gran? No crec que a tothom li agradi tenir un tigre voltant pels jardins de Hogwarts. - Vaig dir, somrient, imaginant-me les reaccions de la gent- Encara que a mi m'encantaria.
-Jack? - Vaig dir,arrufant les celles.- Millor un altre nom- Vaig afegir, rient. | |
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dv Feb 17, 2012 6:37 am | |
| - La meva cosina té tigres, i la tigressa està prenyada. Em va oferir una de les cries... I la veritat és que tenir un tigre ha de ser genial, encara que creixin molt.
Vaig somriure, mentre seguia mirant-lo als ulls mentre pensava en un nom seriosament.
- I si li dic Frethya? És èlfic, vol dir amagar-se. Trobo que és un bon nom per a un tigre. I és bonic... | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dg Feb 19, 2012 9:28 am | |
| -Sí, és maco...
Vaig quedar-me un moment en silenci, sense saber què dir. Encara pensava amb el que m'havia dit abans i en que, al acabar el curs, marxaria a Rumania...
Però marxaria o no? Cada cop que ho pensava tenia més ganes de quedar-me.
-I si no marxo?- Vaig murmurar, fluixet, en part perquè ella ho sentís i en part per mi mateix.
| |
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dg Feb 19, 2012 10:47 am | |
| Vaig alçar la mirada, sorpresa, quan el vaig sentir dir allò.El vaig mirar als ulls, sense saber ben bé què dir. Vaig mossegar-me el llavi, abans de dir:
- Jack... Jack, en sèrio, si ho estàs dient per mi, no... Et mereixes marxar a perseguir el teu somni, mereixes arribar al que vols perquè, sincerament, ets, amb diferència, el millor Slytherin que he conegut mai, i també una de les millors persones que han pogut entrar a la meva vida.
Vaig posar-me una mica vermella en dir allò i, vaig somriure-li.
- No sé, jo t'estimo, i si marxar a veure dracs et fa feliç, doncs jo també ho seré.
Vaig posar-me de puntetes i vaig fer-li un petó curt, somrient. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dt Feb 21, 2012 8:30 am | |
| Vaig tornar-li el petó, amb un somriure.
-Es que ja no sé si vull marxar, Allie. Abans, doncs ho tenia molt clar, però ara... Ara ja no sé què vull fer.
Vaig quedar-me un moment en silenci, mirant al terra.
-També hi han dracs aquí, a Escòcia. No masses, però alguna reserva petita hi ha... - Vaig despentinar-me el cabell- Bah, és massa complicat, i si repeteixo setè? - Vaig dir, amb un somriure.
| |
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dt Feb 21, 2012 9:20 am | |
| - Si repeteixes setè, Jack, el món laboral haurà d'esperar encara un altre anu per rebre't a tu i al teu amor pels animals. No sé jo si sortiria a compte...
Vaig somriure, asseguda a l'àmpit de la finestra, mirant-me'l. Una ràfaga de vent va venir cap a nosaltres, freda, tallant. Vaig fregar-me els braços, notant com un calfred em recorria l'espinada.
- Comença a refrescar...
Vaig mirar-lo als ulls, entendrida, deixant-me endur per la seva mirada càlida una altra vegada, perdent-me en els seus ulls clars. I adonant-me de com ho passaria si marxava. Plena d'un dilema interior considerable. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dg Feb 26, 2012 10:27 am | |
| -Saps què? Deixarem aquesta decisió pel Jack del futur, que ja tindrà temps per pensar...- Vaig dir, amb un somriure.
Vaig fixar-me en la roba blava que portava quan va venir la ràfaga de vent. Últimament només vestia de blau i anava o sense sabates o amb camises de màniga curta, i encara feia fred.
-Va, doncs anem cap a dintre, que aquí fa fred.- Vaig dir, mentre saltava de l'àmpit de la finestra. | |
| Assumpte: Re: The girl that lived in a blue world [Allie] Dg Feb 26, 2012 11:00 pm | |
| Vaig assentir amb el cap.
- Sí, deixem-ho pel Jack del futur...
Vaig mirar-lo mentre em deia que millor anéssim cap a dins, i vaig saltar jo també de l'àmpit de la finestra, aterrant a terra amb elegància (i sense saber com no em vaig fotre l'hòstia del segle i em va quedar tant bé el salt). Vaig fer un gest de cap.
- Anem, doncs...
No vaig reprimir l'impuls d'abraçar-lo, i vam posar-nos a caminar, junts. Em sentia feliç, com no m'havia sentit en molt temps. Per ell. Vam caminar cap al castell, sense dir ni una sola paraula. No calia.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | The girl that lived in a blue world [Allie] | |
|