Qui està Connectat | En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Que l'Allie què? | |
| | Autor | Missatge |
---|
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 8:23 am | |
| Portava uns dies de bastant malhumor, principalment pel que m'havia dit l'Allie. No sabia què pensar. Per sort, no me l'havia trobat durant aquells dies, perquè no tenia ni idea de què dir-li el pròxim cop que la veiés.
Anava cap a classe quan vaig sentir que em cridaven. Vaig girar-me i vaig veure el Williams, aquell Hufflepuff. Perfecte, què volia aquell ara?
-Què vols? | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 8:25 am | |
| Vaig vore el Fox al passadis, no havia anat a vore l’Allie. Segons m’havia dit l’Allie ell era un bon tio i eren amics, havien anat junts al ball, aleshores si eren amics perquè no havia anat a visitar-la?
- Fox... tu ets amic de l’Allie, no?
| |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 8:32 am | |
| Vaig aixecar una cella, encuriosit. -Sí, per què?- Vaig preguntar, mentre canviava el pes d'una cama a una altre.
"Espera... No li haurà explicat?" Vaig pensar, mentre em mirava el noi. Sabia que eren amics, els havia vist junts i tal, però serien tant amics com perquè li expliqués que... bé, que jo li agradava?
| |
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 8:35 am | |
| - Aleshores si ets amic d’ella, per què no has anat a visitar-la a Sant Mungo?- vaig preguntar.- Crec que ella haguera fet el mateix per tu. Encara que no puga escoltar-te, agraira la visita...
Em vaig mirar el Fox, de veritat eren amics? Per què els amics no feien eixes coses. I el Fox tot i que teniem les nostres diferencies, no pareixia mal tio.
| |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 8:41 am | |
| -Sant Mungo?- Vaig preguntar. Que l'Allie què? No podia estar a Sant Mungo! L'Allie...- Què li ha passat? Perquè està a Sant Mungo?
M'havia quedat parat, sense saber què fer. L'Allie... A l'Allie no li podia haver passat res, no, a ella no.
| |
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 8:45 am | |
| - No ho sabies?- vaig quedar-me parat. No havia comptat això.- Va passar unes dues setmanes, crec que fou el dimecres, la Wen la va trobar als jardins, o al llac, tenia una ferida al coll, com una mossegada, la vaig trobar i me va cridar, entre tots dos la varem dur a snt mungo. No saben segur que li ha passat, la ferida tenia molta mala pinta, i va perdre molta sang. – vaig quedar-me parat.- Esta en coma...encara no ha despertat.
| |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 8:49 am | |
| -No, no ho sabia!- Merda. Vaig enfadar-me amb mi mateix. Clar que no l'havia vist durant dues setmanes, estava a Sant Mungo! I jo no m'havia ni donat compte. Era un fàstic de persona.
-En coma?- Vaig repetir, mentre intentava pensar amb claretat- Però despertarà? Despertarà, veritat?- Vaig preguntar, desesperat-Ha de despertar!
| |
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 8:53 am | |
| Vaig mirar el Fox, val, ara si que se’l veia preocupat, preocupat de veritat.
- Pensava que ho sabies, ho sent...si haguera sabut que no ho sabies, nose, se suposa que sou amics, no vore-la al passadis seria extrany, no?- no volia ser dur amb ell, no ho sabia, si no ho sabia...- Si, ha...ha de despertar-se, diuen que el més segur és que es desperte d’un moment a un altre, però no se sap...
Vaig sentar-me al banc, recordar tota la sang...el no saber que li havia passat.
- Però la ferida...no era normal, era molt lletja. I lo pitjor és que no tenien clar com s’havia produit.
| |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 9:02 am | |
| -Agh, merda...- Vaig xiuxiuejar, mirant al terra. Com podia haver-li passat allò a l'Allie.- Una mossegada, dius? I no sabien de què era?- Vaig preguntar, preocupat. Podia ser de qualsevol cosa i si ni els metges ho sabien...
Jo no podia fer res per ella, però...- A quina habitació està? Ho saps, no?
Adéu, classe de transfiguració. | |
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 9:11 am | |
| - Si, una mossegada, tot i que no saben si d’un animal...saps? Jo crec que no, jo crec que no te pinta de ser cap tipus d’animal, però bé, els metges no varen fer cas.
Vaig mirar el passadis.
- Si, és la 312. Al tercer pis. Al entrar, el segon ascensor.
| |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 9:23 am | |
| "312, 312...Tercer pis, segon ascensor. 312." Vaig repetir mentalment, abans de sortir escopetat cap a les masmorres, necessitava l'escombra per arribar fins a Sant Mungo.
Vaig girar-me abans de baixar les escales- Gràcies, Williams!
[Surto del tema] | |
| Assumpte: Re: Que l'Allie què? Dl Des 26, 2011 9:27 am | |
| - De res Fox!- vaig cridar.
Almenys encara servia per algo...Bé, havia ajudat al Fox, i havia vist que se preocupava bastant per l’Al.. Vaig girar-me en direcció cap a la sala comuna, hui tampoc volia anar a classe.
[TEMA TANCAT]
| |
| | | | Que l'Allie què? | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|