Nom: Allie Ally Lovegood (Son excentritats de la meva família, ni jo ni ells sabem d'on venen aquests dos noms)
Edat: 15 anyets
Residència: Ravenclaw
Curs: 5è
Família (especificar només si són altres usuaris del fòrum): La Catherine Ravaan és la meva cosina llunyana, però com que entre els Lovegood els familiars llunyans son tractats com a cosins o tiets, deixem-ho en que és la meva cosina Cathy.
Aspecte físic: Soc bastant alta, ulls blaus, cabell castany clar. Tinc la boca una mica massa gran, però em defenso dient que és perquè somric molt i tinc una vida alegre. Acostumo a portar roba ampla i còmoda, per això em compro sempre una talla més d'uniforme. Acostumo a portar un gruix de polseres considerables, un tret característic.
Personalitat: MOLT simpàtica, MOLT intel·ligent, MOLT bromista... I simpàtica amb tothom, eh? No acostuma a tenir gaires secrets, i fa amistats de seguida. Molt madura per la seva edat.
Breu història: Vaig nèixer a un poble de cuyo nombre no quiero acordarme. No, és broma, vaig néixer a New Castle, el 3 de desembre, i visc allà. Sempre vaig tenir facilitat a portar-me amb la gent, però sobretot em vaig fer amiga d'una persona: l'Erin River. Ens coneixem des de que erem pusses ^0^
Sempre m'havia fet por que, pel fet de que la meva cosina jugués a la selecció Irlandesa, la gent volgués estar amb mi per ella, i no per la meva personalitat. Però sempre vaig trobar gent amb qui passar bons moments.
Habilitats especials: Soc molt hàbil fent màgia, i controlo molt bé l'escombra. A més, tinc la meva super-útil vena psicòloga
Mascota: Un mussol, el Wyrda, i dues tortugues, que es diuen Lechuguita Brócoli i Maxxie.
Altres: Tinc una vareta de fusta de pi amb pel d'unicorn, de dos pams i un dit.