Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Astronomia: Classe 1 - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Astronomia: Classe 1 - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Astronomia: Classe 1

Ir abajo 
+3
Eileen Tyler
Agatha Black
Medea Black
7 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Medea Black
Al més enllà
Al més enllà
Medea Black


Nombre de missatges : 122
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDl Nov 21, 2011 11:36 am

Vaig captar els pensaments de l'Agatha a l'instant. Vaig somriure, fredament.

- Agatha, aquest caparró teu et farà perdre moltes coses...

Vaig sentir un fort Creck darrera meu i em vaig girar.

- Ah, Blink, ja ets aquí - Vaig dir, triomfal - T'auràs d'esperar un segon, perquè primer haig de fer una cosa. No m'agradaria que ningú molestés als elfs mentre recullen.

Vaig moure la vareta i vaig anar apuntant un a un tots i cada un dels estudiants que no eren Slytherin. Primer vaig petrificar de coll en avall a la meva filla, després a les dues nenes de segon i després vaig seguir per aquella que m'havia respost d'una manera molt simple a la meva pregunta. Aviat van estar tots petrificats en els seus seients.

- Doneu les gràcies que no us he petrificat el cap, així podreu apreciar la bona feina que fan els elfs, senyoretes.
Tornar a dalt Ir abajo
Blink
Elf domèstic
Blink


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 14/10/2011

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDl Nov 21, 2011 11:40 am

Vaig assentir quan la senyora em va demanar que m'esperés i vaig quedar-me darrera seu amb els altres quatre elfs esperant, pacientment.

Vaig veure com ella petrificava a tots els alumnes menys aquells que anaven de color verd.

Quan va acabar, es va tornar a girar cap a mi.

- Senyora Medea Black - Vaig dir, fent una reverència - Aquests són en Laim, la Itzel, la Calan i en Mou (xD) - Els elfs van anar assentint mentre anava dient els noms.- Estan a la seva disposició.
Tornar a dalt Ir abajo
Medea Black
Al més enllà
Al més enllà
Medea Black


Nombre de missatges : 122
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDl Nov 21, 2011 11:43 am

- Perfecte, Blink, gràcies.

Em vaig mirar els quatre elfs, que tenien a la mà una escombra i una fregona cada un, així com varis estris de neteja penjats de la cintura.

- Molt bé, Laim, Itzel, Mou i Calan. Neteji'n aquest enrenou que han fet els alumnes.

Em vaig mirar a nena que m'havia preguntat sobre la meva elf i vaig somriure.

- I no vull que triguin gaire estona, necessito acabar la classe.

Els quatre elfs van començar a netejar tant bon punt jo vaig acabar de parlar.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDl Nov 21, 2011 11:53 am

Vaig sentir que el cos se'm quedava garrativat. Una altra vegada. Coi de mala pècora. Va ordenar als elfs que netegessin.

- No! -vaig exclamar jo-. Us prohibeixo terminantment que toqueu les nostres pertenences que són a terra!

Vaig somriure a la Medea.

- Aquests elfs no són teus, són de Hogwarts. L'obeeixen tant a vostè com a qualsevol de nosaltres. A l'únic que obeeixen per sobre de qualsevol altre és al director. Per què no va i li pregunta a ell què li sembla que hauríem de fer.

Vaig fer un somriure.

- No obligarà els elfs de Hogwarts a netejar res -li vaig dir, amb fermesa-. Si vol, ho haurà de recollir la Blink, ella sí que només l'ha d'obeir a vostè. Però no explotarà a ningú a treballar si és també a les nostres mans.
Tornar a dalt Ir abajo
Medea Black
Al més enllà
Al més enllà
Medea Black


Nombre de missatges : 122
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDl Nov 21, 2011 11:45 pm

"Blink, treu aquests elfs d'aquí i ves a les cuines a buscar-ne quatre més. Això ho recullen ells com jo em dic Medea Black." Vaig pensar, enviant-li la primera part dels meus pensaments a l'elf.

L'elf va assentir i va fer un senyal als altres elfs perquè l'acompanyessin. Van desaparèixer tots cinc.

- Com que tenim ganes de jugar, eh? - Vaig dir, anant cap a la meva filla. Vaig tornar a treure la vareta - Silentio. Petrificus totalus. Així no podràs ni moure't ni parlar. I hauràs de mirar, si es que pots, com recullen les teves coses...

Vaig fer voleiar la meva vareta i vaig deixar sense veu a tots els que havia petrificat abans. També vaig impossibilitar-los el poder moure el cap. Mai se sabia.
Tornar a dalt Ir abajo
Blink
Elf domèstic
Blink


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 14/10/2011

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDl Nov 21, 2011 11:48 pm

Vaig anar cap a els cuines a buscar quatre elfs més i els hi vaig demanar que vinguéssin amb mi.

Ens vam aparèixer a la classe d'Astronomia.

- Senyoreta Medea Black, aquí té els elfs... Ells són en...- Però no em va deixar acabar, ja que em va fer un gest per a que no parlés més.

Em vaig quedar allà, quieta, esperant.
Tornar a dalt Ir abajo
Medea Black
Al més enllà
Al més enllà
Medea Black


Nombre de missatges : 122
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDl Nov 21, 2011 11:51 pm

- Fantàstic, ja tenim aquí als elfs que ens recolliran la classe.- Em vaig mirar a l'Agatha - Alguna objecció, estimada? - Vaig dir, amb ironía.

Vaig mirar als elfs, que es van fer una mica enrere.

- A recollir. Ja.

Em vaig tornar a girar cap a la meva filla.

- Quan hagin acabat de recollir, ja podràs marxar, quedes expulsada de la meva classe.

I vaig creuar-me de braços, esperant a que acabessin.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDt Nov 22, 2011 5:53 am

Els elfs varen acabar de ntejar i varen marxar, era.era una una... una puta! Ooooh! Acabava de pensar jo aixo O.O Cass! Eixes coses no es diuen! Dona igual tinc rao...M'estava enfadat i quan m'enfada no podia parar... i haviapensat en eixa paraula! Jo! Per`o havia tractat fatal als elfs i a l'Agatha que era la seua filla? Que dona més cruel! Per qu`e era cruel? Ens tractava malament! I si..Cass no!
Quan ens va llevar el encanteri vaig parlar.
- Es pot saber que fa! No pot tractar als alumnes aixi! Ni molt menys als elfs! Es que no veu que tenen sentiments!- la wen em va agafar del braç.- Que.no!Els elfs tenen drets, no són esclaus que pot utilitzar com a un mocador brut!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDt Nov 22, 2011 6:12 am

-Potser la seva filla no fa objeccions, però nosaltres si!- vaig cridar, agafant el braç de la Cass. Mirant-la enfadadíssima. Com podia ser una persona tan... tan... cruel? no ho entenia.

Vaig mirar als elfs i vaig haver de aguantar-me les ganes de cridar quan vaig reconeixer l'Slink entre ells. Vaig deixar anar la Cass i vaig anar cap a la Medea.

-Si fa treballar als elfs d'aquesta manera i tracta tan malament a l'Agatha no penso tornar més a la seva classe.- vaig girar-me i vaig mirar als altres alumnes.- O vosaltres també esteu d'acord en això? Esteu d'acord? Que tothom qui cregui que això no està bé que s'aixequi i marxi. No aprenem res, estem perdent el temps.

Vaig mirar a la Cass.

-Jo no penso quedar-me a una classe tan imbécil.
Tornar a dalt Ir abajo
Medea Black
Al més enllà
Al més enllà
Medea Black


Nombre de missatges : 122
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDt Nov 22, 2011 6:28 am

- Ah si? - Vaig fer, encarant-me a les dues noies.- I us arrisqueu a suspendre l'assignatura, assignatura que és OBLIGATÒRIA, per uns quants elfs...? Us arrisqueu a haver de repetir curs, per aquesta escòria?

Em vaig mirar a la classe.

- Vostès tres. Avui ja poden marxar. Queden expulsades de la meva classe. I ja veurem si les deixo tornar dintre de dues setmanes.- Vaig mirar a la classe sencera - I qui vulgui marxar, és lliure de fer-ho. Però qui s'alçi de la cadira sense el meu consentiment, li queda suspesa directament l'assignatura.

Vaig donar l'esquena a les dues noies de segon.

- Seguim amb la classe si no hi ha d'haver més interrupcions.

Vaig passar una diapositiva i va canviar a una imatge del cel, amb les contel·lacions marcades.

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Constelaciones

- Constel·lacions.- Vaig dir, assenyalant la fotografia.- Les constel·lacions són un conjunt d'estels fixes o estrelles sense relació entre ells i que formen un dibuix imaginari. Cada constel·lació té una història i n'hi ha algunes que només es poden veure en èpoques concretes de l'any.

Em vaig tornar a mirar la classe.

- Algú em pot dir algun nom d'alguna constel·lació?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDt Nov 22, 2011 9:35 am

Bé, ja havia aconseguit que se li passessin les ganes de jugar amb mi i m'acabés fotent fora de classe. Li havia fet perdre els estreps. Em vaig alçar amb un somriure triomfant. Vaig agafar les dues noies de segon i les vaig treure cap a fora amb mi. Vaig tancar la porta d'un cop fort, que va ressonar amb ganes.

- Noies -els vaig dir quan vaig ser fora-. Jo no necessito aprobar aquesta assignatura, només m'hi he apuntat per fer-la cabrejar i per tenir vigilat el que fa amb la resta d'alumnes. Segurament em fotrà fora de la classe cada setmana, però jo vinc a això.

Me les vaig mirar severament.

- Estic molt orgullosa de com us heu comportat avui, però escolteu-me bé. Si no aprobeu aquesta assignatura no passareu de curs, i heu de passar de curs per acabar els estudis. Deixeu-me les rebel·lies a mi, a mi no em pot fer mal. Ho heu fet molt bé, de veritat, sé que sou genials. Però si ja hi ha un cap de turc, siusplau, no em feu patir per vosaltres a cada classe.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDt Nov 22, 2011 9:48 am

Vaig aixecar la mà, i vaig dir:

- Jo podria, Professora. En aquesta diapositiva podem veure algunes constel·lacions conegudes per la majoria de gent mínimament culta. Els signes del zodíac, de fet, estan aquí. No les puc distingir totes, però en puc veure unes quantes. Lleó allà, Càncer, Geminis... I... Aquella és taure, oi? Bé, i a sobre de Lleó hi ha l'ossa major, però aquesta és obvia...

Vaig callar, i vaig mirar fixament a la Professora Black, esperant un signe d'aprovació respecte el que acabava de dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDj Nov 24, 2011 12:43 am

Vaig escoltar a l'Agatha i vaig alçar una cella.

-No m'agrada.

Vaig creauar els braços.

-No vull.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDj Nov 24, 2011 5:55 am

Em vaig mirar l'Agatha.

- Jo no se....Bam-Bam deia que no et poden fer repetir el curs per una assignatura i a mes tracta fataaaaaaaaal els elfs! Per què els tracta fatal? Els elfs són bons, i són molt millor que ella. No me cau bé, no la vuic com a professora, per què l'ha soporteu, seria més fàcil dir-ho al director i que la tire, no? No la poden tirar? És mala...la gent mala no és bona i si no és bona per tant que fa a Hogwarts?- em vaig mirar la Wen.- Si tracta mals elfs, jo defendre als elfs, si la Wen no vol, jo tampoc.- vaig donar un botet.- No m'agrada és amar....amargada i llejta.
Tornar a dalt Ir abajo
Medea Black
Al més enllà
Al més enllà
Medea Black


Nombre de missatges : 122
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Astronomia: Classe 1 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Astronomia: Classe 1   Astronomia: Classe 1 - Página 2 EmptyDl Nov 28, 2011 8:06 am

- Perfecte senyoreta Possesseur. 20 punts per Slytherin.

Em vaig mirar a la classe i després al rellotge de paret que hi havia al final d'aquesta.

- Bé, la classe ja arriba a l'hora. - Vaig comentar - Per dintre de dues setmanes vull que m'entreguin una redacció de 2m sobre la història mitològica d'una constel·lació. La que vostès vulguin. La vull sobre el meu escriptori el dimecres dia 8, sí, un dia abans de la classe, abans de mitjanit. No acceptaré redaccions que facin menys de dos metres. Ni tampoc redaccions que se m'entreguin més tard de mitjanit. Queda entés?

Vaig anar cap a la meva taula.

- Ja poden marxar. - Vaig ordenar als alumnes.- I aquells que vagin a la mateixa casa que els que acaben de ser expulsats de la meva classe, que s'encarreguin de transmetre els deures que hi ha d'Astronomia. Sàpiguen també que no deixaré entrar a ningú que no m'hagi entregat la redacció.

Vaig baixar la mirada cap als meus fulls i vaig seguir amb les meves coses mentre els alumnes marxaven de la classe per anar a dormir.

OFF: Tanco tema. Per a qualsevol consulta (o queixa XD) dirigiu-vos al meu despatx.


[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Astronomia: Classe 1
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Encanteris: Classe 2 -
» Les vistes de la Torre D'astronomia
» Classe d'Encanteris. 1: Presentació!
» Transfiguració, classe 1
» Pocions, classe 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Classes-
Canviar a: