Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 28 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 28 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Parlant després de l'accident [Ursula]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant després de l'accident [Ursula]   Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDc Nov 16, 2011 12:28 am

- Que et cuidin, està bé... - Vaig afegir - Complementar-se mola. Tu et complementes amb la...Erin! - Vaig dir, quan em va sortir el nom.

Vaig tornar a mirar a l'horitzó una altra vegada.

- L'Agahta... Sí, ens coneixem...o ens coneixíem... No ho sé ben bé. La vaig perdre quan vaig començar a Hogwarts, i sembla que l'estic començant a recuperar una altra vegada.

Vaig somriure, tristement, quan vaig recordar el primer dia d'escola.

- Saps, sempre ens havíem dut bé, fins que vam arribar aquí.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Parlant després de l'accident [Ursula]   Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDc Nov 16, 2011 2:01 am

- La familia sempre esta per a tot, encara que parega que vos distancieu, jo crec que l'Agatha sempre ha estat al teu costat, tot i que pareguera que no. Sou cosines, sou familia. Pot ser aci es va apartar un poc, perque...bé, ella Gryffindor, tu Slytherin com tots els vostres avantpasats, pot ser al principi no volia que la relacionaren amb ells, saps? Però t'estima, no tingues cap dubte.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Parlant després de l'accident [Ursula]   Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDj Nov 17, 2011 4:56 am

- Ara sé que si, Sam. Sé que no ha deixat de fer-ho en tot aquest temps.

Vaig suspirar, alleugida.

- Però tots aquests anys... Suposo que era la influència de la família, que no la podia veure amb els mateixos ulls. I ella tampoc ajudava amb totes les coses que feia en contra nostra...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Parlant després de l'accident [Ursula]   Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDj Nov 17, 2011 5:04 am

- Ja voras, d'aci poc Hogwarts tremolara amb l'unió de les Blacks.- vaig riure i vaig aconseguir que ella riera.

Em vaig quedar pensant, tots aquells cops que havien estat discutint i que havien acabat malament, no es tornarien a repetir i m'agradava, perquè en el fons, ja m'havia cansat d'estar sempre igual.

- Hhmmm....crec que comence a tindre fam, tens hora? M'he deixat el rellotge a l'habitació.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Parlant després de l'accident [Ursula]   Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDj Nov 17, 2011 5:09 am

Vaig riure.

- Doncs ja pot començar a ser aviat, perquè només ens queda aquest curs...

Vam quedar-nos una estona en silenci. Crec que les dues pensàvem en el mateix. Totes les disputes i discussions ja havien acabat. I me'n sentia contenta, perquè ja en començava a estar cansada.

- Què? Ah, si, si que tinc hora.- Vaig mirar el rellotge que tenia al canell.- Són les... Mare de déu! Són les nou menys quart! El sopar ha començat fa 45 minuts! Et sembla si anem tirant cap a les cuines? Perquè no crec que quedi res al Gran Saló a hores d'ara...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Parlant després de l'accident [Ursula]   Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDj Nov 17, 2011 5:13 am

- Doncs ja deia jo que tenia fam.

Ens varem alçar de la barana, em vaig girar un últim moment cap a l'horitzó.

- Saps? Aquest sempre ha sigut un dels llocs que més m'agradat de tot Hogwarts, sempre m'ha donat bons records, ara podre afegir un més.- vaig somriure.- Doncs si, millor anar a les cuines a buscar alguna cosa.

Varem començar a tirar cap al castell.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Parlant després de l'accident [Ursula]   Parlant després de l'accident [Ursula] - Página 2 EmptyDj Nov 17, 2011 5:26 am

- Me n'alegro que aquest sigui un record que afegiràs als que ja tens. I que sigui bo.

Vam començar a tirar cap al castell. El sol ja s'havia post darrera les muntanyes i començava a fer un pél de fred.

- Saps, jo també començo a tenir gana. Crec que quan arribem a les cuines el primer que els hi demanaré als elfs serà un gran pastís de xocolata per celebrar la nostra nova amistat, què et sembla?

I vam començar a riure, mentre enfilàvem cap a les portes del castell.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Parlant després de l'accident [Ursula]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2