Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Parlant [Thomas] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Parlant [Thomas] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Parlant [Thomas] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Parlant [Thomas] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Parlant [Thomas] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Parlant [Thomas] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Parlant [Thomas] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Parlant [Thomas]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 5:54 am

Estava caminant sense rumb per el passadis quant vaig vore el Thomas a lo lluny, es dirigia al bany. Havia de parlar amb ell aixi que el vaig seguir i vaig entrar al bany.
Vaig vore com entrava i em vaig quedar fora, sentada al costat de la banyera esperant que eixira. Necesitava explicar-li....be, necesitava parlar amb ell, desde l'altre dia no me havia dit res i estava preocupada.

Va eixir del bany i quant estava llavant-se les mans em va vore.

- Hola- vaig dir somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:00 am

Estava al labavo, rentant-me les mans quan vaig veure que la Sam apareixia per l'escletxa de la porta.

-Ei, hola, Samanta - vaig dir-li, amb un somriure lleugerament apagat a la cara.

Vaig acostar-me cap a ella, i em vaig arrepenjar a la paret.

-Com t'han anat aquests dies? Fa bastants dies que no.. parlem...

No volia haver reaccionat d'aquella manera tan freda, però ara ja no hi podia fer res. Em sabia greu tot el que havia passat, necessitava que tot s'arreglés.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:04 am

Al sentir el to de les seues paraules vaig tindre que respirar per a no desmoronar-me.

- Han anat- vaig dir mentres em sentava.-Pense que deuriem de parlar.- vaig pensar el que volia dir.- Fa dies que no parlem, i si ho deixem passar....- no vaig poder continuar la frase.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:09 am

-Sam... em sap greu no ho se, tot el que t'estic fent passar. Ho sento de veritat. -No sabia què podia dir, per tant vaig pensar que començar per una disculpa seria el millor. I es que a més necesstiava disculpar-me per haver-me comportat d'aquella manera amb ella. Però tot i així, no podia aconseguir treure'm l'imatge de la mussolaria del cap.

Tenia ganes de estar sol, poder pensar,.. no no no, mentida. Tenia unes ganes boges d'estar amb ella, de poder-ho arreglar tot, però no sabia com fer-ho, no volia esguerrar-ho. A més, prou que havia pensat des d'aquell dia.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:18 am

S’estava tirant la culpa?

- No, tu no tens la culpa de res.- vaig dir, sabia com es sentia, no es podia tirar la culpa, ell no havia fet res excepte protegir-me.- Thomas, tu no has fet res malament, al contrari, em vares protegir d'aquell.- vaig dir- No va passar res, i te ho dic sincerament, no em va tocar. Si, se me va insinuar, però no vaig respondre a res.- el vaig mirar als ulls.- Has de saber, que ets tu i que sempre seras tu.-esperava que ho entenguera
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:24 am

No vaig poder aguantar-li la mirada i vaig haver d'acabar mirant al terra. I no, no podia aguantar més aquell mal rollo. No podia fer res contra les seves paraules. I si no m'enfiava d'ella, de qui ho havia de fer? No sabia pas com continuar, per tant vaig decidir-me a seguir els meus instints. Vaig acostar-me a ella i la vaig abraçar el més fort que vaig poder.

-Samanta, perdona per haver malpensat de debò, i per després haver-me comportat d'aquesta manera. Siusplau, de debò t'ho estic demanant.


De la Samanta me n'enfiava, ara si, de l'Slytherin aquell ni un pèl, i com s'hi tornés a acostar no marxaria tan tranquil.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:30 am

Li vaig correspondre l'abraçada.

- Que hagis malpensant ho veig una cosa normal, aixi que no te de perdonar res. Entenc que ho hagis fet, jo supose que també malpensaria- vaig dir fent un petit somriure. Em trobava millor, ho haviem arreglat. Encara que ara me imaginava el que vindria.- Saps que sols ets tu, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:38 am

-Sam, Sam, Sam... què faria sense tu? - vaig dir-li, feliç d'haver-ho arreglat.

-Si, si que ho sé... - "ara si..." vaig dir-li mirant-la fixament. Però tot i saber-ho m'agradava que m'anés refrescant la memòria.

Vaig agafar-li la cara entre les meves mans, i vaig apropar els meus llavis als seus, fent-li un petit petó. Vaig tornar-la a abraçar ben fort, com si així no s'hagués d'escapar mai de mi.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:42 am

Vaig somriure, arreglat, encara que havien sigut pocs dies, no me havia sentit a gust.

- Doncs sense mi tindries menys preocupacions.- vaig dir rient.- En els lios que em pose jo, sincerament, no et preocupes tant quan faça alguna cosa, tindre que deixar de fer-ne!- vaig dir mentres l’abraçava.

Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:49 am

Vaig somriure, i vaig fer-li que no amb el cap.

-Doncs ara que ho dius... no vull que deixis de ser tu, m'has entès? No cambiis de ser tu ni per mi ni per ningú. La teva personalitat és el bé més preuat que es troba dins aquesta escola. Per tant.. fes-me patir una estona, continua posant-te en lios i fent el que vulguis. -Bé, aquest fes el que vulguis era relatiu, ja que el que menys desitjava era trobar-me-la en els braços d'algú altre o que ,pitjor encara, patís mal.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Parlant [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parlant [Thomas]   Parlant [Thomas] EmptyDc Des 01, 2010 6:57 am

Vaig riure.
- Esta be, no canviare.- vaig dir somrient.
Aleshores vaig vore que començaven a entrar nois i aquests em miraven malament.
- Será millor que marxem a un lloc més tranquil.- el vaig agafar de la mà i varem eixir d’allí, més feliços que quan haviem entrat.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Parlant [Thomas]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-.
» Parlant en veu baixa.
» Parlant de moments passats [Alex]
» Parlant sobre sentiments (Jake)
» Parlant després de l'accident [Ursula]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Lavabos :: Lavabo de nois-
Canviar a: