Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDl Oct 31, 2011 9:44 am

Vaig sentir una punxada al cor quan em va dir allò. Alguna cosa dins meu semblava estar morint de pena. Però no intentava aturar-me. Em deixava seguir fent mal a l'Erik.

"Allunya'l de de mi. Sóc un monstre. No es mereix passar per això".

Una llàgrima va començar a lliscar-me galta avall, però la vaig dturar a mitja galta i vaig recuperar el control. Nena tonta ¬¬

- No hauries d'estar amb mi. I tu ho saps. No sé de què et sorprens.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange


Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 10/10/2010

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDl Oct 31, 2011 10:08 am

No se'm va passar desapercebuda la llàgrima que li va caure fins a mitja galta. Vaig voler fer una passa endavant, però el seu comentari va fer que m'aturés.

Vaig cloure els ulls, dolgut i vaig respirar profundament.

- Jo sé que l'única cosa que vull és estar amb tu. Però no amb la Georgia d'ara. Amb la Georgia que em vaig enamorar l'any passat. La noia que gairebé cau de l'escombra i just després em dona un petó que ho canvia tot.

Me la vaig mirar.

- Vull seguir estant al teu costat, G.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDl Oct 31, 2011 12:14 pm

- Doncs la Georgia d'abans ja no tornarà mai més. He canviat. Potser alguns dies segueixo sent la nena atontada i patosa que no s'aguanta sobre un pal d'escombra, però hi ha dies que sóc més forta, i no m'interessen les teves ximpleries, t'ho asseguro. La Georgia alegre i innocent ja no hi és. Només hi ha la Georgia trista i la Georgia dura. I o et poses al dia, o et quedes enrere. Ja t'ho faràs; no he nascut per complaure't. Tinc els meus problemes, tu busca't els teus de propis en comptes de ficar-te amb els dels altres.

Vaig girar cua i vaig marxar, abans que pogués dir res més.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange


Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 10/10/2010

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDc Nov 02, 2011 12:26 am

Vaig quedar-me allà aturat. Palplantat. Sense saber què dir o què fer. Les seves paraules m'havien fet mal. Molt de mal. Vaig notar com els ulls canviaven a gris. Dolor.

Vaig arrencar a córrer cap a ella i m'hi vaig plantar al davant. Vaig empassar saliva i me la vaig mirar directament als ulls, clavant els meus ulls ara grisos, en els seus foscos i sense vida.

- Si això és realment el que vols, ho tindràs.- Vaig aconseguir dir, amb una veu que no semblava la meva.- Diga-li a la Georgia que segueix dins teu, que quan hagi passat tota la lluna plena, que em vingui a veure. De moment...

Vaig respirar profundament, sense acabar-me de creure el que anava a dir a continuació.

- De moment això nostre s'ha acabat. No puc més.- Vaig dir, sorprenent-me a mi mateix - Et podia aguantar moltissimes coses, però l'esceneta del polvo salvatge m'ha superat.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDc Nov 02, 2011 6:06 am

Vaig assentir. Per primera vegada en aquells quatre dies, vaig senti una mica de tristesa, una mica de nostàlgia. I, a la vegada, també alleugiment. Peró tampoc no n'hi havia per tant; eren sentiments massa humans, i encara faltaven unes hores perquè es pongués el sol.

- Doncs apa -vaig dir només-. Espero que a partir d'ara deixis d'estorbar-me i de venir-me amb carantonyes i sermons.

I vaig marxar sense dir res més. Augurava que, més tard, aquella nit, hi hauria llàgrimes.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange


Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 10/10/2010

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDc Nov 02, 2011 9:17 am

- Només desitjo que tot això que estàs fent, se't torni en contra. Realment ho desitjo.- Li vaig dir, a la seva esquena.- Desitjo que sentis un dolor tant terrible com el que sento jo ara mateix.

Vaig girar-me cap a la paret i vaig clavar-hi un cop de puny. Vaig sentir un dolor terrible, però no més del que sentia al cor, en aquells moments.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDj Nov 03, 2011 8:36 pm

- Quant de rencor - vaig dir amb un to de veu indiferent i vaig seguir caminant sense girar-me-. Apa, ja ens veurem.

I vaig marxar de les masmorres, deixant-lo allà darrere meu.

[tema acabat?]
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) - Página 3 EmptyDj Nov 03, 2011 8:42 pm

- Quant de rencor - vaig dir amb un to de veu indiferent i vaig seguir caminant sense girar-me-. Apa, ja ens veurem.

I vaig marxar de les masmorres, deixant-lo allà darrere meu.

[tema acabat?]
Tornar a dalt Ir abajo
 
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» No juguis amb el que no pots...
» Bojos... [Lovegood i qui la vulgui trobar]
» Aaron E. Williams
» Aaron Avery
» De nou a Hogwarts

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Masmorres-
Canviar a: