Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 4:43 am

No sabia exactament per què, però em venia de gust estar en algun lloc fosc. Per això havia anat fins a les masmorres per... instint, gairebé m'hi havien portat els peus sols.

Em vaig fixar que duia a la camisa la xapa de monitora. Ha! Per favor...! Amb un rialla, me la vaig treure i la vaig llençar a terra, al passadís.

Aquella tarda havia anat a Hogsmeade i havia comprat un paquet de tabac. No l'havia probat mai, però tenia ganes de fer-ho. Tenia ganes de fer moltes, moltes coses. vaig treure un cigar i el vaig encendre en una de les poques torxes que il·luminavens els passadissos de les masmorres.

Em vaig recolzar contra la paret i vaig fer un parell de calades. No estava malament. El millor de tot era que estava prohibit fumar dins el castell. Ha! Com si encara m'importessin les normes...!
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 5:17 am

Anava de camí cap a la Sala Comuna de Slytherin, quan vaig sentir alguna cosa metàlica repicant al terra.

Quan vaig arribar a un tros il·luminat per les antorxes, hi vaig veure una xapa de monitora. Algú la hi havia llançat.

Vaig sentir rialles, al fons del passadís de les masmorres. Em vaig aixecar, ja que m'havia ajupit per recollir la xapa.

Em vaig dirigir cap al so, i vaig escoltar com si algú inspirès profundament. I després vaig veure fum.

Fos qui fos, estava fumant.

- Disculpa...- Vaig fer, al veure la silueta que s'endevinava entre la llum de les torxes.- Ehmm...crec que això no està permés, aquí al castell.- Vaig alçar la xapa, i la vaig dirigir cap a la llum - I no et puc amenaçar en cridar un monitor, perquè tu n'ets un...- La figura es va moure i vaig poder endevinar la silueta d'una noia. - O una. - Vaig rectificar.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 5:51 am

Algú em va dir que allò no estava permès. I que no podia anar a avisar un monitor perquè jo ja n'era una.

- Tu ho has dit -vaig dir, acostant-me cap a la llum de les torxes-. No pots fer absolutament res.

Me'l vaig mirar; la seva cara em sonava.

- Et conec. Tu anaves al meu curs. Avery, oi? Vas desaparèixer, però veig que has tornar. Ditxosos els ulls -vaig acabar dient, repassant-me'l de dalt a baix, amb el cigar alçat per sobre la meva espatlla.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 7:32 am

Es va apropar cap a la llum i hi vaig poder veure una noia d'incalculable bellesa. Després em va dir que em coneixia. I em va dir pel meu nom.

- Ahà... - Vaig contestar afirmativament al meu nom i intentant ubicar aquella veu.- Tu eres... Gray, si no recordo malament, no?

Vaig veure com em repassava de dalt a baix, deixant la cigarreta per sobre l'espatlla. La vaig imitar, fent jo el mateix, però no tant descaradament.

- Ditxosos els meus...- Vaig afegir, posant la meva veu avellutada - Deu n'hi dó, quin canvi, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 8:03 am

- Han canviat moltes coses, l'últim any -li vaig dir-. T'has perdut el millor... o potser no... -vaig afegir provocativament, acostant-m'hi-. Potser el millor ho viuràs ara.

Vaig fer una última calada al cigar i el vaig llançar a dins la torxa de més a la vora, que el va consumir, mentre deixava anar el fum.

- Així que recordes el meu nom. M'he de considerar afortunada?

Em vaig acostar més a ell, fins a quedar-me a uns pocs centímetres. Els justos. Era un noi molt atractiu, i una part de mi ja feia esforços per no llançar-se-li a sobre.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 8:26 am

- Tot lo afortunada que vulguis sentir-te, preciosa - Vaig dir-li, somrient seductorament i parlant en un xiuxiueig.

Vaig alçar la mà i li vaig acariciar la galta, mirant-la intensament.

- I com és que una preciositat com tu ronda per aquí tota sola...sense companyia?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 9:23 am

Vaig fer un petit somriure.

- A dalt hi ha massa rebombori -vaig dir-li-. Però no em preocupa estar sola. Moltes vegades la millor companyia apareix per sorpresa... no creus?

I aleshores em vaig acostar a ell i li vaig fer un petó, llarg, instintiu, molt, molt sexy.

Després me'n vaig separar, com si res, tot i que me'l seguia mirant fixament a la llum de la torxa.

- I què has fet tot un any fora de Hogwarts?

Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 9:33 am

- M'agraden les sorpreses - Vaig comentar.

I sense que m'ho esperés, em va fer un petó. Va ser un petó místic, intens, magnètic. Però jo li vaig correspondre de bon grat.

- I si són d'aquestes, m'agraden més- Li vaig xiuxiuejar a l'orella.

Vaig encongir-me d'espatlles, quan em va preguntar què havia fet.

- He estat per aquí i per allà. Però sobretot he estat visquent a Itàlia i a Grècia.- Vaig besar-la al coll- I tu, per aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 9:47 am

Ja el tenia. Tot meu. Xupat. Vaig somriure quan em va començar a besar el coll. Es notava que hi tenia traça.

- Sí, per aquí -vaig contestar amb un murmuri-. L'últim any va ser entretingut, però aquest pinta encara més interessant.

Li vaig afluixar la corbata i la hi vaig reure, passant-me-la pel coll.

- Slytherin, slytherin... tut tut -vaig fer amb un somriure malèfic però seductor a la vegada-. Què dirien els teus si et veuen aquí a baix amb una sangdefang Hufflepuff?
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 10:06 am

- Jo tinc d'Slytherin el que tu de Gryffindor...- Li vaig dir, mossegant-li el llavi inferior- Només tinc el cognom.

Vaig agafar-la de la cintura, i me la vaig apropar més a mi.

- Així que entretingut, eh? Què ha tingut, d'entretingut, aquest últim any?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 10:16 am

Va dir que d'Slytherin no en tenia res, només el cognom. Perfecte que em vens. El vaig empènyer contra la paret, sense miraments, i el vaig besar un altre cop els llavis, deixant-lo sense respiració mentre li començava a desabotonar la camisa, directa al gra.

- Doncs un que en tenia molt, d'Slytherin, -vaig dir quan me'n vaig separar un moment per agafar aire-. Que estava sonat i es dedicava a carregar-se gent. Pobrets oi? Quina pena.

Vaig acabar de descordar-li la camisa, i li estava traient sense miraments quan vaig veure una fina cadena de plata que duia al coll.

- La cadena -li vaig dir, apartant-me'n en sec un moment-. Treu-te-la. Fora.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 10:31 am

Vaig arronsar les celles quan va dir allò del tio que matava a gent. Creepy.

Em va empotrar contra la paret i em va començar a descordar la camisa, sense deixar de besar-me. Jo vaig tancar els ulls, gaudint d'aquell moment.

- No podria haver tingut més bona rebuda de tornada.- Vaig comentar, en un murmuri.

Llavors es va enretirar una mica de mi, i em va demanar que em traiés la cadena de plata que sempre duia. M'ho va dir molt secament.

- No t'hi pensava lligar pas, amb ella. En tot cas faria servir la meva corbata. - Em vaig treure la cadena, com ella m'havia demanat i la vaig deixar penjant d'un dels ferros de les antorxes.

Vaig començar a descordar la seva camisa amb una mà, mentre que amb l'altre la mantenia contra el meu cos, excitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 10:39 am

Em va preocupar que sospités alguna cosa, però per sort per a mi, estava més pendent d'altres coses i es va treure la cadena de seguida que li ho vaig manar.

Li vaig acabar de treure la camisa, mentre ell em descordava la meva i em mantenia prop d'ell. Ja podia notar que es començava a excitar.

"I espera't"

Vaig passar-li les mans pel pit i l'abdomen, fins arribar al cinturó, que vaig descordar hàbilment. Aleshores vaig fer una estrebada i l'hi vaig treure del tot, llançant-lo a terra, darrere meu. Em vaig sorprendre per un moment de la força que tenia. Guai.

- M'agrada que em lliguin -li vaig murmurar-. De vegades necessito que em domestiquin una mica....

I vaig començar a descordar els pantalons.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 10:52 am

OFF: No, Gee, no farem sexe sadomasoquista...no em va gaire... xDD

ON:

Em va descordar la camisa, i em va repassar el tors amb les seves mans, fermes. Vaig reprimir un calfred al contacte amb la seva pell.

Jo vaig acabar de descordar-li la seva camisa i li vaig treure i vaig tirar el cap una mica enrere, admirant-la. Vaig aixecar una cella, satisfet, i vaig pujar una mà cap a la tanca dels seus sostenidors, per obrir-la.

Vaig notar com em descordava el cinturó i me'l treia d'una estrebada. El va llençar darrera seu.

- Frena, fiera - Vaig comentar, abans de fer-li un altre d'aquells petons enigmàtics.

Va comentar alguna cosa de que li agradava que la lliguéssin.

- Provem-ho, doncs - Vaig treure-li la corbata que quedava entre els seus pits nus (ja no duia sostens) i vaig girar, fent que ella quedés a la paret. Li vaig alçar les mans cap al ferro de la torxa li vaig lligar allà.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 10:58 am

Em va acabar de desabotonar la camida i em va treure els sotenidors, de manera que ara tots dos anàvem nus de cintura en amunt. Després em va donar la volta i em va lligar de mans a la torxa. Jo el vaig deixar que fes. Me'n podria haver desfet fàcilment, però no ho vaig fer. Així era més divertit.

- Jo ara no podré col·laborar gaire - vaig dir, apropant-me a ell fins on em va permetre la corbata-. Però ja veuràs com t'ho compenso...
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 11:07 am

- No et preocupis - Vaig dir, apropant-me a ella i besant-la - Que quan et necessiti, et deslligo.

La vaig agafar de la cintura. Em vaig apropar a ella i li vaig començar a donar petons pel coll, baixant fins als pits. Vaig buscar els seus mugrons, que vaig llepar i xuclar amb delit. Amb l'altra mà, començava a descordar-li la faldilla, seductorament.

Vaig anar baixant, besant-la a la panxa. Em vaig ajupir i li vaig treure la faldilla, deixant-la només amb les calçes.

-Ara ve quan jo me'n vaig i et deixo així, oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 11:14 am

Em va començar a fer petons, pel coll, pels pits i pels mugrons, delectant-se. Uf. Vaig tirar el cap enrere, sospirant de plaer al ritme de la seva llengua. Després em va treure la faldilla.

- Ara ve quan jo me'n vaig i et deixo així, oi?

M'anava a posar a riure. Anda que sí.

- Tu mateix - li vaig dir amb un somriure irònic-. Ja en vindrà un altre.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 11:25 am

- No ho crec...aquí a baix...

I vaig aixecar una cella. Mentre me la mirava amb delit, li vaig anar tarient les calçes.

Jo seguia ajupit, de cara a ella. Vaig agafar-li una cama i vaig fer que me la passés per l'espatlla, aixecant-la. Vaig passar les dues mans per les seves cuixes i, poc després, van acabar al seu cul, que vaig fer que s'apropés una mica més a mi.

Vaig deixar anar un gemec inaudible, però de plaer.

Vaig començar a llepar i xuclar el seu entrecuix, donant-li plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 11:41 am

Uf, vale. Aquell noi em posava a cent. No només era guapo, era sexy, era encantador.

Es va ajupir davant meu i em va alçar les cames per poder arribar al meu entrecuix amb la llengua. Vaig comença a gemegar, baixet, tt i que estava encantada amb el que em feia.

Aleshores vaig sentir una veueta al meu cop.

"No! Erik! No!"

La nena idiota.

"Calla, estúpida ¬¬"

Em vaig desfer dels pensaments mentre notava que la nena tonta plorava en un racó, sense poder fer res. Vaig saber que aquella nit em castigaria, però en aquells moments m'era ben igual. Em vaig centrar en l'Avery i en el que m'estava fent sentir.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDj Oct 13, 2011 9:46 pm

I va començar a gemegar i a respirar més entretalladament. Allò era bona senyal. Significava que el que li estava fent, li agradava.

Vaig apropar un parell de dits a la seva vagina i els hi vaig introduir. I vaig seguir així, introduint els dits i llepant amb avidesa.

Vaig ignorar totalment el fet que tingués una erecció monumental. Fins que no vaig poder aguantar més i em vaig aixecar, eixugant-me la boca abans de fer-li un petó. Uns petons que sempre acabaven igual. Místics, magnètics.

Vaig seguir pel coll, amb delicadesa, mentre les meves mans buscaven el nus de la corbata i la desgillaven.

- És hora que facis tu meravelles.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDv Oct 14, 2011 10:32 am

Per desgràcia, es va aixecar, deixant-me una mica tremolosa de plaer i em va deslligar mentre em feia un d'aquells petons tan genials. Noi sexi, sí senyor. Havia tingut sort de topar-me amb ell.

- Dóna'm això - vaig dir agafant la corbata que ell m'havia tret i li vaig engrapar les dues mans i li vaig lligar els canells darrre l'esquena, fort.

Despés el vaig empènyer cap a la paret on abans em tenia ell i m'hi vaig abraonar. Li vaig mossegar fluixet l'orella i em vaig posar a fer-li petons i xuclets al coll mentre restregava el meu cos nu amb el seu i vaig baixar les mans pel costat de les ungles pels seus costats, fins que va arribar al seu membre ercte, que vaig començar a acariciar a la vegada que li feia un d'aquells petons de pel·lícula.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDv Oct 14, 2011 11:02 am

I amb un tres i no res, em tenia lligat de mans a l'esquena i empotrat contra la paret. Em va fer petons i més petons, i em va fer algun que altre xuclet.

Vaig notar com les seves mans baixaven pel meu costat i em feien posar la pell de gallina. Vaig reprimir un gemec quan va arribar al meu membre, que va començar a acariciar, mentre ella es refregava contra mi, nua.

Vaig tirar el cap enrere després de que ella em fes aquell petó tant apassionat.

I vaig deixar que seguís amb el que m'estava fent.

- Ufff... - Vaig poder dir - Si els hi dónes així la benvinguda als alumnes que estan fora un any... Potser que marxi més sovint...no?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDs Oct 15, 2011 9:01 am

- Calla ja -li vag engegar i li vaig fer un petó magnètic, salvatge, perquè tingués la llengua ocupada en altres coses.

Li vaig seguir fent carícies al seu membre, notant com s'excitava més i més a mida que el masturvava. Vaig mirar al nostre voltant. No hi havia ningú, pe`ro no era còmode, allà dempeus.

Vaig veure un reixa a la vora; la classe de pocions.

El vaig deixar anar i em vaig endinsar en la foscor del passadís, cap a l'aula.

- Vine amb mi -li vaig dir, i vaig marxar amb moviments sinuosos cap allà, on el vaig esperar asseguda en un pupitre, de cames obertes, invitant-lo a venir.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron Avery
Setè curs
Aaron Avery


Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 10/10/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDs Oct 15, 2011 11:40 am

Em vaig deixar fer, sense dir res més. Però va arribar un moment en què va parar i es va dirigir cap a una aula. M'era igual si era l'aula de pocions com si era l'aula on es preparaven els passtissos.

L'únic que sabia era que anava catxondo perdut.

Quan vaig entrar, vaig trobar-me-la sobre una taula, oberta de cames. Convidant-me a entrar al plaer prohibit.

- Mmmm... - Vaig grunyir, més que gemegar.

Vaig anar cap a ella, li vaig fer un petó apassionat i la vaig agafar de les caderes. Vaig fer que es recolzès enrere sobre la taula i, a poc a poc, la vaig penetrar.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) Empty
MissatgeAssumpte: Re: El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)   El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron) EmptyDl Oct 17, 2011 5:49 am

Em va seguir i va entrar a la sala poc després que jo, on ja l'esperava. No va vacil·lar en fer el que volia.

- Mmmmm - vaig fer un soroll de plaer quan em va penetrar.

I després... em vaig deixar fer. La veritat és que hi tenia traça, molta traça. Em vaig recolzar amb les mans al pupitre, amb l'esqena dreta, la cara al sostre, ells ulls tancats i la boca oberta de plaer, respirant amb dificultat, i proferint sorolls de plaer.

- Sí... m'encanta...
Tornar a dalt Ir abajo
 
El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» No juguis amb el que no pots...
» Bojos... [Lovegood i qui la vulgui trobar]
» Aaron E. Williams
» Aaron Avery
» De nou a Hogwarts

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Masmorres-
Canviar a: