Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Aaron E. Williams HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Aaron E. Williams HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Aaron E. Williams EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Aaron E. Williams EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Aaron E. Williams EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Aaron E. Williams EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Aaron E. Williams EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Aaron E. Williams

Ir abajo 
AutorMissatge
Aaron E. Williams
Quart curs
Aaron E. Williams


Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aaron E. Williams Empty
MissatgeAssumpte: Aaron E. Williams   Aaron E. Williams EmptyDc Des 26, 2012 10:58 am

Nom: Tècnicament, Aaron Eiden Williams. Ara que estem al passat, el cognom és Connelly. Sobretot, no us equivoqueu!

Edat: 14 anys

Residència: Gryffindor

Curs: 4t

Família: Doncs... l'Edgar Williams i l'Erin River (al futur, ella serà Williams). Però ningú es pot enterar d'això... O sigui que no, només tinc a la Claire, la meva germana bessona.

Aspecte físic: Doncs m'assemblo principalment a la meva mare, no com la meva germana, que és clavada al meu pare. Tinc els cabells foscos i els ulls blau fosc, com l'Erin, i també la seva cara rodoneta... Igual que a ma germana, això em fa semblar molt més petit del que en realitat sóc. Però bé, diu la mama que ja faré l'estirada. Això espero, almenys...

Personalitat: Doncs, igual que m'assemblo molt a la mama en físic... també m'hi assemblo molt en personalitat, o almenys a com era ella abans. Sóc molt més tímid que la meva germana, i em puc estar quiet molta estona. Sóc molt bondadós (alguns dirien que massa), i no em puc estar d'ajudar a tothom qui veig. Però la meva timidesa excessiva fa que no tingui molts amics... generalment em porto amb la meva germana, que, tot i que siguem molt diferents, ens avenim molt bé.

Una altra cosa en la que diferim amb la Claire és que, mentre que a ella li agrada la música i no pinta gens bé, a mi em va al revés. Siusplau, no em facis cantar.... però la pintura és la meva vida. La meva mare em va ensenyar a dibuixar, i crec que ho faig força bé.

Breu història: Doncs vaig néixer a Stars hollow, el poble de la meva mare, perquè ella el va obligar xD. Sóc el petit per vint minuts, cosa que la Claire sempre m'està tirant en cara... Però, a banda d'això, he viscut feliç. I més per la... Bé, la Rose...

Mai ho he sabut gaire bé, però crec que si he sentit mai amor, és per la Rose. M'agrada. Molt. Però és un any més gran, i només em veu com un germà... La dura vida de l'adolescent. Però jo sóc feliç somiant amb ella en silenci.

El cas és que un dia em vaig adonar que la Rose havia desaparegut. Ella i tots els fills dels amics dels nostres pares. I, investigant una mica, vam descobrir que havien viatjat al passat... havíem de salvar-los! De manera que la Claire va robar un reculatemps i vam anar a l'època dels nostres pares. Problema? Reculatemps trencat --> Atrapats al passat. Merda... u.u'

Per això, ens hem inventat una història: som dos bessons d'escòcia, i venim d'una famíllia muggle. Estem aquí perquè abans estudiavem amb una bruixa que hi havia al nostre poble que es cuidava de tots els petits bruixots que sortien, però que ha mort... I ara necessitem un lloc on anar, i hem triat Hogwarts. Entès? ^^

Habilitats especials: cap

Mascota: Bé, ja que la Claire li va posar el meu nom al seu pigmy-puff, com a venjança li he posat claire a la filleta del Kneazel del papa, que ara és meva Smile

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aaron E. Williams
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Aaron Avery
» El més perillós que et pots trobar per Hogwarts (Aaron)
» Sam Williams.
» Edgar Williams.
» Arthur Elliot Williams

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Presentació :: Personatges :: Fitxes de personatges-
Canviar a: