| Provant la Raigdefoc [Allie] | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dg Nov 06, 2011 7:18 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dg Nov 06, 2011 7:28 am | |
| Vaig llançar la bomba al cèrcol esquerre, ja que m'anava millor al ser esquerrà, i vaig veure com entrava. Aleluya, ja era hora. Vaig somriure per mi mateix.
-Oh, és l'hora de la remontada. - Vaig comentar, rient- És l'hora de l'Slytherin ^^ | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dg Nov 06, 2011 7:37 am | |
| - Ja ho veurem, això... - vaig murmurar, maleint-me per haver deixat passar la bomba.
Vaig aferrar el mànec de l’escombra amb totes les meves forces un cop tenia la bomba, i vaig accelerar cap als cèrcols contraris, amb una única intenció. Aconseguir el cinquè punt. Ja m’havia robat la bomba altres vegades, i podia tornar a fer-ho perfectament, però per intentar-ho no perdia pas res. | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dg Nov 06, 2011 7:37 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 21, 2011 5:32 am | |
| Vaig allargar el braç. Va, era l'hora de la remontada. I, sí, vaig aconseguir treure-li la bomba, que li a relliscar les mans.
Sense parar-me a pensar, vaig accelerar altre cop cap als cercles, amb la ment fixa en marcar. Vaig veure com l'Allie també accelerava i es col·locava davant els cercles, vaig llançar amb força cap al cercle del mig... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 21, 2011 5:32 am | |
| El miembro ' Jack Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 21, 2011 5:37 am | |
| Merda! Merda, merda, merda! Vaig veure com la bomba em passava pel costat, sense ni deixar-me temps a reaccionar. Vaig anar a buscar-la, panteixant. Quan la vaig tenir a les mans vaig anar cap al Jack i vaig proposar:
- Descans? | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 21, 2011 5:45 am | |
| Vaig fer baixar l'escombra fins a tocar de peus a terra- Em sembla bé.- Vaig acceptar, amb un somriure, mentre passava la cama per sobre el mànec de l'escombra per baixar.
-Tenia pensat que, si em marcaves el cinquè, em rendia i et nombraba la reina del Quidditch, però no, continuo optant pel lloc- Vaig dir, amb un somriure triunfal- Però ja veurem com va el partit Slytherin-Ravenclaw... | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 26, 2011 3:49 am | |
| Vaig fer un descens lent, i vaig aterrar al seu costat. Vaig passar la cama per sobre de l'escombra per baixar, i vaig deixar-me caure al terra, tirant el cap endarrere i mirant-lo.
- No cantis victòria abans d'hora, Jack... Que anem quatre a dos - vaig dir, entremaliada.
Vaig riure, i vaig dir:
- Però ho reconec, ets bo. | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 26, 2011 6:39 am | |
| -Gràcies- Vaig contestar-li, amb un somriure, mentre m'asseia a la gespa- El mateix et dic, no ets fàcil de guanyar.
-M'estic morint de gana- Vaig dir, aixecant-me de cop. -Anem a les cuines? Podem acabar el partit desprès, si vols. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 28, 2011 3:00 am | |
| Vaig somriure-li quan em va dir que era bona, i després, quan va dir allò d'anar a la cuina a fer un mos abans d'acabar el partit, vaig assentir.
- Sí, em sembla molt bona idea - vaig dir, allargant la "o" de "molt".
Vaig aixecar-me d'un petit salt, amb l'escombra a la mà.
- Anem? | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 28, 2011 3:51 am | |
| Vaig recollir l'escombra del terra i vaig començar a caminar cap al castell.
-Anem- Vaig contestar-li, amb un somriure. No era gens dífil somriure quan estava amb l'Allie, era pràcticament involuntari.
[Tema tancat ^^] | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 28, 2011 5:48 am | |
| [Tornant de la Cuina]
Vaig tornar amb l'escombra, acompanyada del Jack.
- Val, noi. A per el cinc a zero.
Li vaig passar la bomba i vaig dir:
- Apa, que comenci el que està en desventatja... | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 28, 2011 7:39 am | |
| -Cinc a zero?- Vaig preguntar, divertit- No, anem quatre a dos, i vaig a pel tercer- Vaig picar-li l'ullet, mentre agafava la bomba.
Vaig accelerar cap als cèrcols, amb la bomba agafada amb una mà. Vaig veure com l'Allie s'apropava, per treurem la bomba, i vaig intentar fintar-la.
[1,2,3-> Me la treus; 4,5,6-< No me la treus] | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 28, 2011 7:39 am | |
| El miembro ' Jack Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 28, 2011 7:47 am | |
| - Si faig el cinquè, hauré guanyat de totes maneres, poc importarà el que hagis fet tu! - vaig exclamar, enlairant-me i començant-lo a perseguir.
Vaig llançar-me cap a ell, que em va intentar esquivar. En va. Vaig donar-li un cop a la bomba, que se li va escapar, i la vaig entomar. Vaig dirigir-me cap als cèrcols, i ell ja hi havia arribat. Vaig llançar amb força, resant perquè aquell fos el cinquè. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 28, 2011 7:47 am | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 28, 2011 7:57 am | |
| Vaig moure l'escombra cap a la dreta, vaig allargar el braç i vaig parar la bomba. Vaig deixar anar un sospir d'alleujament al sentir la bomba a les mans.
- De moment no hi ha cinquè!- Vaig recordar-li, mentre començava a volar cap a l'altre punta del camp, amb la bomba ben agafada. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Nov 28, 2011 7:57 am | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dt Nov 29, 2011 9:54 am | |
| Vaig intentar robar-li, però aquest cop sí que se'm va fintar. Vaig accelerar cap als cèrcols, i vaig col·locarme allà, preparada per intentar parar-me-la. Quan va llançar, em vaig tirar cap a la bomba de manera quasibé desesperada. No hi ha res com estar sota pressió...
(1, 2, 3 - Marques // 4, 5, 6 - la paro) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dt Nov 29, 2011 9:54 am | |
|
| |
| Provant la Raigdefoc [Allie] | |
|