Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
De nou, Raigdefoc HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
De nou, Raigdefoc HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
De nou, Raigdefoc EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
De nou, Raigdefoc EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
De nou, Raigdefoc EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
De nou, Raigdefoc EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
De nou, Raigdefoc EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

De nou, Raigdefoc

AutorMissatge
Invitat
Invitat

De nou, Raigdefoc Empty
MissatgeAssumpte: De nou, Raigdefoc   De nou, Raigdefoc EmptyDj Set 30, 2010 5:23 am

OFF: el títol... bé, què importa! no sabia què posar XD

Estava barallant-me amb unes escombres embruixades.

- Maleït l'alumne que...AU! -acabava de rebre una trompada per radera. Una Sensepols em va fumer una cossa.- ESCOMNRA DEL DIMONI!! FINITE INCANTATEM! -res- Merda!! A sobre se'n foten de mi! DIFFINDO!-aquest cop sí, l'escombra es va partir per la meitat.- Per fi!

La vaig recollir de terra per reparar-la. No pensava deixar-la així i prou. "A més, no cobraré res jajaja" vaig riure jo sola. Bé, de fet ja no estava sola...
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

De nou, Raigdefoc Empty
MissatgeAssumpte: Re: De nou, Raigdefoc   De nou, Raigdefoc EmptyDj Set 30, 2010 5:31 am

- Ups - vaig dir a la Gemma quan la vaig veure barallar-se amb unes escombres-. Crec que això és... ehem... culpa meva. És que són les que fan servir els d'Slytherin per entrenar... Rolling Eyes

Vaig entrar corrent.

- He rebut el teu missatge, tens la meva escombra? O.O - li vaig preguntar-. Ja et pagaré jo la reparació d'aquesta que t'ha atacat, també... ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

De nou, Raigdefoc Empty
MissatgeAssumpte: Re: De nou, Raigdefoc   De nou, Raigdefoc EmptyDj Set 30, 2010 6:02 am

Era l'Agatha.

- Tranquil·la! Era un bon encanteri! Fixa't com l'he hagut d'aturar jajaja -vaig riure.- És clar que tinc la teva escombra. La tens allà -vaig assenyalar un racó on havia deixat també les caixes de pilotes i la pila d'uniformes nous als quals havia incorporat un encanteri impermeable i ignifug, per a qualsevol imprevist, ja se sap en el món del quidditch...- Quan et podré veure jugar, noia? Ja en tinc ganes... Bé, de fet em fas enveja...
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

De nou, Raigdefoc Empty
MissatgeAssumpte: Re: De nou, Raigdefoc   De nou, Raigdefoc EmptyDj Set 30, 2010 7:54 am

- Doncs no ho sé, tot just acabem de començar i encara em falta un encistellador a l'equip... - vaig anar a mirar la Raigdefoc que estava com nova-. Està genial ^^.

De sobte em vaig recordar d'una cosa.

- A l'escola corre el rumor que el director farà venir un jugador de quidditch professional perquè ens faci unes demostracions o unes classes particulars als jugadors dels equips... no seràs tu? O.O
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

De nou, Raigdefoc Empty
MissatgeAssumpte: Re: De nou, Raigdefoc   De nou, Raigdefoc EmptyDv Oct 01, 2010 9:40 am

- Eeeemm... Bé, sí, o almenys això em va dir el professor Dumbledore. Et faria il·lusió? Smile Jo ja en tinc ganes! Des de l'accident que acabo esgotada després d'entrenar, però un entrenament de tant en tant m'anirà bé. Els metges m'han dit que no ho deixi del tot. Estic segura que algun dia em curaré. Si més no, quan mori el maleït entrenador que m'ho va fer!!! jajaja -vaig dir mentre continuava revisant les pilotes que hi havia allà. Encara me'n va sortir alguna d'encantada.- He d'entendre que això també és obra teva? També són les que fan servir els d'Slytherin? jaja
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

De nou, Raigdefoc Empty
MissatgeAssumpte: Re: De nou, Raigdefoc   De nou, Raigdefoc EmptyDv Oct 01, 2010 10:24 am

- Eh... no, aquestes són les que fem servir nosaltres i, probablement és obra dels de d'Slytherin... - vaig dir amb un sospir.

Vaig anar a ajudar-la a parar-les.

- I m'encantaria que vinguessis a fer-nos algun entrenament, serà genial... Tinc ganes de provar l'escombra nova. Són normals, les hebres noves? Alguna cosa que hagi de saber abans de pujar a l'escombra?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

De nou, Raigdefoc Empty
MissatgeAssumpte: Re: De nou, Raigdefoc   De nou, Raigdefoc EmptyDv Oct 01, 2010 10:45 pm

- Maleïts Slytherins... -vam aconseguir immobilitazar totes les pilotes.- Bé, sobre l'escombra, només que n'he canvia més de les que estaven malmeses. Res, que com que és de les primeres m'he pres la llibertat de substituir-ne algunes per donar-li més aerodinamisme. Ara és més ràpida! Smile I sobre lo dels entrenaments... crec que això ja és cosa del director!
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

De nou, Raigdefoc Empty
MissatgeAssumpte: Re: De nou, Raigdefoc   De nou, Raigdefoc EmptyDs Oct 02, 2010 8:03 am

- Suposo que deu esperar que estiguin els equips complets. Encara falta alguna gent... És que els setè de l'any passat que han marxat eren molt bons, i està costant trobar bons jugadors que agafin el relleu.

Vam acabar de posar les coses al seu lloc.

- Bé, doncs moltes gràcies, Gemma, ja ens veurem!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

De nou, Raigdefoc Empty
MissatgeAssumpte: Re: De nou, Raigdefoc   De nou, Raigdefoc EmptyDs Oct 02, 2010 9:29 am

- Que vagi molt i molt bé amb l'escombra reparada. Ja em diràs el què! I per qualsevol cosa ja saps on sóc Wink

[tanco tema]
Tornar a dalt Ir abajo

De nou, Raigdefoc
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1