| Provant la Raigdefoc [Allie] | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Provant la Raigdefoc [Allie] Dc Oct 12, 2011 9:28 am | |
| Vaig arribar al cap de deu minuts justos al Camp de Quidditch amb la Raigdefoc a la mà. Havia anat fins a l'habitació a buscar-la i desprès havia corregut cap al Camp de Quidditch, on m'esperava l'Allie.
-Preparada?- Vaig preguntar, deixant l'escombra volant a una altura perfecte perquè hi pogués pujar.
| |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dc Oct 12, 2011 9:45 am | |
| Vaig quedar-me flipant. La Raigdefoc del Jack! Allà, perquè JO hi pugés! Mareta, mareta...
Vaig apropar-me a l'escombra, encara flipant, i vaig passar una cama per sobre, pujant-hi. Vaig mirar al Jack. Una mirada d'agraïment, d'estar flipant, i de "Si em desmaio de l'emoció m'agafes". I em vaig enlairar.
- Wooooooooooooooooh! - vaig cridar, contentíssima i flipant.
Aquella escombra era la hòstia en patinet! Vaig estar així, volant un parell de minuts, i vaig baixar, amb els ulls oberts de l'emoció i un somriure immens a la cara.
- Ostres... Quina sort que tens, aquesta escombra és boníssima! | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dc Oct 12, 2011 9:55 am | |
| Vaig veure com volaba durant uns minuts per tot el Camp i vaig somriure. Jo no havia baixat de l'escombra durant tot el dia de Nadal.- Em va costar gairebé totes les vacances de Nadal aconseguir-la. Vaig perseguir al meu pare recitant-li totes les ventatges que te fins al lavabo. Al final es va fartar de mi- Vaig encongir-me d'espatlles.
-I, sí, es comporta bé, la raigdefoc. No m'ha fallat mai, de moment, i no dóna cap mena de problema... -Vaig mirar-la als ulls. La seva cara parlava per ella- Escolta, si vols fer-la servir més, a mi no m'importa...- Vaig dir, avergonyit per alguna raó.
| |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dc Oct 12, 2011 10:08 am | |
| - Sí, és com... Adictiva - vaig bromejar.
Li vaig allargar l'escombra, rient.
- Però em conec, i sabent la mala sort que tinc sempre no vull fer cap desastre amb la teva escombra... Que si et va costar tant aconseguir-la l'últim que voldria jo és fer algun desastre...
Vaig somriure-li, agraïda.
- Però moltíssimes gràcies igualment. | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dc Oct 12, 2011 9:46 pm | |
| Vaig agafar l'escombra que em donava, la vaig deixar volant a poc del terra i m'hi vaig asseure- Escolta, i si crides la teva escombra i fem un u contra u?- Vaig proposar-li.
-Es que ara tinc ganes de volar una estona. Puc anar a buscar les pilotes- Vaig fer, assenyalant cap als vestuarios, on també es guardaven les pilotes de Quidditch. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dc Oct 12, 2011 10:23 pm | |
| - Oh, sí, és clar!
Vaig treure la vareta i vaig conjurar la meva escombra. Va tornar dels vestidors amb les pilotes. Vaig pujar a l'escombra, i vaig dir:
- Què, comencem? Que encara que tu tinguis millor escombra jo sóc més bona, ho saps. | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dc Oct 12, 2011 10:30 pm | |
| -Ho sento, però prepara't per perdre- Vaig dir-li, amb un somriure, mentre deixava la caixa de les pilotes al terra- Juguem sense bales, no? - Vaig obrir la caixa i vaig treure la bomba, vaig somriure, mentre em passava la pilota d'una mà a l'altre.
-Comencem?- Vaig pujar sobre l'escombra i vaig tirar la bomba enlaire.
(Off: Dauets?) | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dc Oct 12, 2011 10:35 pm | |
| - Sí, sense bales.
Vaig enlairar-me, disposada a agafar la bomba quan la va tirar. Però ell també es va enlairar, i la Raigdefoc era més ràpida... A veure qui arribava abans! | |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dc Oct 12, 2011 10:35 pm | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 6:03 am | |
| La bomba va començar a baixar i vaig poder veure com l'Allie l'agafava davant dels meus nassos. "Perfecte, Jack, molta Raigdefoc però no has pogut agafar la puta bomba..." vaig pensar, una mica cabrejat amb mi mateix per no haver arribat a agafar-la.
Vaig accelerar l'escombra, perseguint a la noia que ja marxava amb la bomba. Vaig estirar el braç, per intentar robar-li la pilota que duia agafada.
Editat per darrera vegada per Jack Fox el Dj Oct 13, 2011 6:18 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 6:03 am | |
| El miembro ' Jack Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 6:50 am | |
| Vaig apretar tot el que vaig poder després d'aconseguir agafar la bomba, però no volia cantar victòria massa aviat. I vaig fer bé. Abans de poder adonar-me'n ja el tenia a sobre, i la bomba ja no estava a les meves mans.
- Merda...! - vaig murmurar.
Bé, si perdia al menys podia dir que era per culpa de la seva escombra, que era millor que la meva. Però no volia deixar-me vèncer. Vaig pujar en l'aire. Ell havia frenat una mica, i jo vaig aprofitar per llançar-me en picat cap a ell, allargant el braç dret per prendre-li la bomba. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 6:50 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 7:04 am | |
| -Hòstia...- Vaig murmurar, al notar que la bomba em desapareixia de les mans. -Va, va...- Vaig dir, per mi mateix, mentre accelerava l'escombra per arribar als aros abans que ella.
Quan hi vaig arribar em vaig posar davant el cercle del mig, esperant que tirés. Mai havia destacat coma porter, se'm donava millor llançar, però es faria el que es pogués...
| |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 7:07 am | |
| Despres de que li prengués la bomba allò es va convertir en una carrera aferrissada per arribar als cèrcols. Ell va arribar abans (per la Raigdefoc, eh?). Quan hi vaig arribar jo vaig agafar la bomba i la vaig tirar amb força cap al cèrcol de la dreta.
OFF: 1, 2, 3 - Parada | 4, 5, 6 - Marco | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 7:07 am | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 7:16 am | |
| Vaig moure'm cap al cèrcol de la dreta, però la bomba va passar pel cèrcol sense gairebé dificultat. 1 a 0. Perfecte, Jack. Vaig còrrer a buscar la bomba i vaig sortir disparat cap a l'altre banda del Camp.
L'Allie no va tardar en sortir a perseguir-se i segurament venia per la bomba. Vaig intentar accelerar perquè no arribés. Volia guanyar. El Quidditch és el Quidditch.
(Tiro daus, si trec un u, un dos o un tres, me la prens, si no, em quedo la bomba) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 7:16 am | |
| El miembro ' Jack Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dj Oct 13, 2011 8:03 am | |
| Vaig intentar prendre-li la bomba tallant-li el pas, però em va esquivar. Només podia fer una cosa. Arribar als cèrcols abans que ell. Vaig poder arribar, per poc.
- Au, va, tira ja que me la pararé! - vaig exclamar.
Estava rient, i era conscient de que el més possible i probable era que allò fos el 1-1. Tot i així vaig posar-me en posició, sabent que ser portera no era el que millor se'm donava del món, i vaig esperar la bomba. | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 6:50 am | |
| Vaig veure com s'avançava i es col·locava davant els cercles. Vaig preparar-me per llamçar. Vaig col·locar el braç amb el que agafava la bomba per darrere el cap i vaig llançar amb força cap cercle de la meva esquerre.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 6:50 am | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 7:00 am | |
| - Meeeerda! - vaig exclamar, veient com la meva mà no parava la bomba per dos centímetres.
Vaig apretar l'escombra per recuperar la bomba, i la vaig agafar. Ara em tocava a mi... Si no me la prenia.
[OFF: 3 o menys, me la prens] | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 7:00 am | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 7:08 am | |
| Vaig fer un somriure al veure entrar la bomba per l'aro. 1-1. L'Allie va sortir volant amb la bomba a la mà i vaig acostar-m'hi a intentar prendre-li, però em va esquivar a temps.
Vaig decidir que el millor era accelerar i posar-me a protegir les cistelles i no tornar a intentar treure-li, perque amb molta probabilitat m'esquivaria i s'aproparia a marcar quan no hi hagués ningú protegint les cistelles.
Vaig col·locar-me davant el cèrcol central, preparat a moure'm cap a alguna de les dues bandes. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 7:47 am | |
| "Un a un, Allie... Això no pot ser!"
Vaig esquivar-lo quan va intentar treure'm la bomba, i vaig dirigir-me a tota velocitat cap als cèrcols. Vaig tirar amb força cap al de l'esquerra, i ell ja s'havia col·locat. | |
|
| |
| Provant la Raigdefoc [Allie] | |
|