| Provant la Raigdefoc [Allie] | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 7:47 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 8:00 am | |
| La bomba va passar netament pel cercle que estava a la meva dreta. "Hóstia puta" Vaig agafar la bomba amb ràbia aband de que toqués el terra i vaig començar a travessar el Camp de Quidditch per apropar-me a les altres cistelles.
Potser si accelerava l'escombra al màxim aconseguiria arribar abans que ella es pogués col·locar davant els aros. Vaig buscar a la noia amb la mirada i vaig accelerar.
1,2,3, -> No e la treus; 4,5,6->Me la treus
(OFF; Vull que treguis els mateixos daus als partits de Raven ¬¬ xDD)
Editat per darrera vegada per Jack Fox el Ds Oct 15, 2011 8:19 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 8:03 am | |
| Vaig decidir arriscar el tot pel tot i intentar prendre-li la bomba. Vaig anar volant fins a ell, de manera directíssima, tallant l'aire. Vaig allargar la mà en arribar a ell. Que no m'esquivés, que no m'esquivés, que no m'esquivés! | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 8:03 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 8:21 am | |
| Abans de que pogués arribar a la meitat del Camp, l'Allie va venir directa cap a mi, disposada a prendrem la bomba. Vaig moure el braç, per esquivar-la, però la bomba em va relliscar de la mà, i abans de que pogués agafar-la amb els dits, l'Allie ja me l'havia pres.
Vaig accelerar l'escombra i, en comptes d'anar-me'n cap als aro, vaig arriscar-me a treure-li. Vaig accelerar, vaig estirar el braç... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 8:21 am | |
| El miembro ' Jack Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 8:34 am | |
| Vaig treure-li la llengua, mentre l'esquivava fent un ascens sobtat. Això va donar-li temps per anar fins als cèrcols, i col·locar-se. Bé, ara em tocava intentar marcar de nou. Vaig accelerar al màxim, i vaig tirar la bomba al cèrcol de l'esquerra, amb força. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 8:34 am | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 10:49 pm | |
| Vaig cabrejar-me amb mi mateix per haver deixat passar la bomba. No m'agradava perdre. Ho odiava. Però vaig tragar-me l'orgull a mossegades i vaig somriure, mentre agafava la bomba amb la mà esquerre.
Vaig sortir volant. Sabia que l'Allie s'aproparia a mi per intentar treure'm la bomba, i per això vigilaba a banda i banda i agafava la pilota amb força.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Oct 15, 2011 10:49 pm | |
| El miembro ' Jack Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Oct 24, 2011 6:01 am | |
| Vaig anar cap a ell, que estava molt expectant. Vaig passar-li pel costat, i vaig allargar el braç. Vaig somriure en sentir de nou la bomba amb mi, i vaig girar-me per treure-li la llengua.
Vaig girar-me, ell tornava a ser als aros. Tenia sort de no haver-se allunyat gaire... Vaig riure interiorment, mentre tornava a llançar amb força despres d'acostar-me als cèrcols. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dl Oct 24, 2011 6:01 am | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 7:54 am | |
| Vaig veure com llançava cap al cercle que hi havia a la meva dreta, i vaig moure la Raigdefoc de cop i vaig extendre el braç. Vaig somriure al notar la bomba altre cop a les meves mans.
Vaig subjectar bé la bomba per no perdre-la i vaig accelerar cap a l'altre banda del camp. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 7:57 am | |
| - Merda... - vaig murmurar.
En Jack va accelerar. Era llavors o mai. O li intentava prendre, o anava a protegir els cèrcols. Què cony? Li intentava prendre. Vaig accelerar cap a ell, malgrat que em venia de cara, i vaig allargar el braç, resant per conseguir prendre-li la bomba. Anavem 3 a 1, i guanyava jo... Però el joc no havia acabat. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 7:57 am | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 8:14 am | |
| Vaig veure com l'Allie estirava el braç per intentar treure'm la bomba, però vaig fer girar l'escombra bruscament i vaig poder esquivar-la a temps.
Vaig somriure mentre anava acostant-me als cercles. Vaig agafar la bomba amb una mà, mentre amb l'altre m'agafava a l'escombra i vaig tirar-la cap al cèrcol de l'esquerra.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 8:14 am | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 8:18 am | |
| En veure que m'esquivava vaig anar a tota llet cap als cèrcols, i vaig interceptar la bomba... Sense voler, amb una cama, mentre intentava arribar als cèrcols abans que la bomba. Bé, ja és alguna cosa. Vaig baixar, i la vaig agafar.
- A por ellos...
[1, 2, 3 - Me la prens // 4, 5, 6 - No me la prens] | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 8:18 am | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 8:32 am | |
| Vaig veure com l'Allie accelerava, la bomba s'emblava que anava a entrar, va moure el peu... i la va parar! Vaig obrir bé els ulls i no vaig poder fer res més que riure- Déu meu, com ho has fet això?
Quan es va començar a moure, vaig apropar-me a ella per treure-li la bomba, vaig intentar fintar-la i que m'intentés esquivar passant per sobre meu i poder treure-li la pilota, però no va caure en la trampa i, tot i que vaig estirar el dos braços per provar de treure-li la bomba, no vaig poder.
Vaig accelerar l'escombra cap als cercles, preprat per intentar parar la bomba. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 7:11 pm | |
| - No en tinc ni idea! - vaig exclamar, rient.
Vaig esquivar-lo, i vaig veure com desistia i anava cap als cèrcols. Vaig dirigir-me allà jo també, i vaig tirar el braç endarrere, llesta per llançar. Vaig agafar l'embranzida necessària, i vaig apuntar al cèrcol de la dreta. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Ds Nov 05, 2011 7:11 pm | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dg Nov 06, 2011 7:14 am | |
| Vaig veure perfectament la bomba passar pel cèrcol dret. Perfecte. Fantabulós i genial. 4-1. -M'estàs fotent una pallissa, Allie...- Vaig dir, mentre forçava un somriure. Era o riure o deprimir-se.
Vaig agafar la bomba i vaig tornar a atravessar el Camp, amb la vista fixa en els aros. Aquest cop havia de marcar.
(1,2,3-> No me la treus. 4,5,6-> Me la treus) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dg Nov 06, 2011 7:14 am | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Provant la Raigdefoc [Allie] Dg Nov 06, 2011 7:18 am | |
| Vaig intentar prendre-li la bomba, però vaig fallar, així que vaig resar per arribar als cèrcols abans que ell. Tenia avantatja, perquè l’havia obligat a recular per esquivar-me. Vaig arribar als cèrcols i vaig esperar a que tirés. Quan ho va fer, vaig accelerar per intentar interceptar la bomba abans que creués els cèrcols, desitjant tenir sort. | |
|
| |
| Provant la Raigdefoc [Allie] | |
|