Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson


Nombre de missatges : 140
Fecha de inscripción : 21/01/2011

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 8:59 am

Vaig buidar la meva copa, i vaig dir:

- No et preocupis, que a mi la gent no se'm treu de sobre tan facilment! - vaig exclamar, somrient.

Vaig mirar les nostres copes, que estaven buides de nou. Sam, no haurieu de beure tant... em vaig dir.

Però allò era una ocasió especial. Vaig reomplir les copes, i vaig mirar-la, somrient.

- L'última, eh?

Siiiiiiii, és clar, l'última...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 9:16 am

- Això és el que tu et penses! - Vaig dir, divertida i apropant la meva copa perquè la tornés a omplir.

Vaig alçar la meva copa, vaig somriure i vaig dir...

- Per la nova temporada de Carraway's! - I vaig apropar la copa a la seva, perquè tornés a brindar.

Com que normalment no bebia, notava que el cap es començava a emboirar.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson


Nombre de missatges : 140
Fecha de inscripción : 21/01/2011

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 9:28 am

Vaig alçar les celles, i vaig somriure, omplint la seva copa de nou, i la meva també despres de buidar-la.

- I per la que lluirà la nova línea de sabates de Carraway's!

Vaig fer xocar copes, i vaig beure'm el champagne. Començava anotar els efectes de l'alcohol... Quan anava a reomplir les copes, però, vaig veure que l'ampolla estava buida. L'Ur se la mirava, com decebuda. Vaig mirar al cambrer, i vaig dir:

- Una altra ampolla d'aquest champagne tan deliciós! Apunti-ho a nom de John Carraway, val?

Ens el va portar, i vaig reomplir les copes.

- I per nosaltres, per què no?
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 9:38 am

OFF: Vale, ho sento, la Ur ja no pot més. Va borratxíssima, perquè no beu, normalment.

ON:

- Ohhh- Vaig fer, quan en Sam va buidar l'ampolla a les nostres copes.- S'ha acabat. - Vaig fer decebuda.

Va alçar la mà i va demanar-ne una altra.

- Bieeeeeen! - Vaig dir, picant de mans.- Sham... Vull mésh shampagne- Vaig dir, apretant-li el nas i rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson


Nombre de missatges : 140
Fecha de inscripción : 21/01/2011

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 10:11 am

Vaig mirar-la. Començava a estar pet, pet.

- Ur, no crec que haguessis de beure més.

Vaig buidar una copa, i me la vaig omplir de nou

- Perquè comenshes a estar mooolt borratxa...

Vaig buidar-ne una altra, i la vaig reomplir. Vaig mirar-me-la, abans de fer passar el líquid coll avall. Ja em començava a pujar massa... No tant com a ella, però em pujava.
Vaig omplir les dues copes, i li vaig allargar la seva.

- Però... Què més donaa? Un dia esh un dia...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 10:22 am

Vaig riure, divertida.

- Donsh perquè no t'hash visht a tu...reiet - Vaig contestar, intentant enfocar la copa de cava i posant-la a sota de l'ampolla perquè en Sam me la tornés a omplir de nou.

- Shiiii! Un dia ésh un dia! Fieshta locaaa! - I vaig buidar la copa per enèsima vegada aquella tarda.

Em vaig mirar el champange i en com les bombolles pujaven fins dalt.

-Sham, tu no diràsh resh de tot això a en John, oi? Tu callaràsh? Veritat? - Em vaig posar un dit als llavis - Shhhhht.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson


Nombre de missatges : 140
Fecha de inscripción : 21/01/2011

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 10:34 am

- Jo no eshtic borratxo! - vaig exclamar, rient.

Vaig omplir-li la copa (encara que vaig vessar una mica de champagne) i vaig mirar-la.
Li vaig passar un braç per les espatlles i vaig dir:

- No et preocupiish, que no li diré reeesh al John. Perquè ell shenfadaria maaasha, i no ho volem, asho, oi? Volem que eshtigui conteent...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 11:02 am

Vaig riure quan va vessar el champagne per la taula i em vaig tapar la boca en una sopresa fingida.

Llavors em va passar el braç per les espatlles. I em va dir que si en John se n'enterava, s'enfadaria.

- Shhhhht! - Vaig tornar a fer, aquest cop amb el dit a la punta del nas. - Doncsh que no she n'enteri pash. Shi, shi, que eshtigui content!

I vaig tombar la copa cap avall, demostrant que no em quedava champagne. Vaig torçar el cap cap a ell, i el meu nas va quedar tocant la galta.

- Perdona que t'interrompi, Sham. Però no em queda shampagne.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson


Nombre de missatges : 140
Fecha de inscripción : 21/01/2011

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 9:46 pm

Vaig agafar l'ampolla, que tremolava a les meves mans, i vaig abocar el líquid per sobre la taula. A la segona vaig encertar la copa, i vaig quedar-me mirant l'ampolla, on només quedaven dos dits de champagne.

- Vaaja... Ja no queda gaire shampagne...

Vaig somriure com un subnormal, encara amb l'Ur enganxada a la meva galta.

- Què fem ara, Urshula?
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 10:08 pm

Vaig tornar a deixar anar un "Oooohhh" de decepció quan l'ampolla s'estava a punt d'acabar.

- Acaba-te'l tu, Sham. Jo ja vaig massha tocada...

Vaig buidar el que quedava a la meva copa i vaig riure, estúpidament.

- Què fem ara, Urshula?

- Uuuuhh! El que tu vulguish, Sham! - Vaig afegir, alçant la mà i tocant-li la punta del nas altra vegada.- Volsh continuar de shelebrashió?
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson


Nombre de missatges : 140
Fecha de inscripción : 21/01/2011

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 10:15 pm

- Uuuuhh! El que tu vulguish, Sham! Volsh continuar de shelebrashió?

Vaig acabar-me el champagne directament de l'ampolla, i la vaig deixar sobre la taula.

- Shi, fem una feeshtaa!

Vaig abraçar-la amb força, i vaig dir:

- Eshtic molt felish per tu... T'ESHTIMO MOLT TIAAA!
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 10:22 pm

La situació no podria ser més còmica. Els dos borratxíssims perduts, demanant més i més festa. I ell, abraçant-me i dient-me que m'estimava.

- I JO TAMBÉ T'ESHTIMO, SHAM! - Vaig contestar jo, tornant-li l'abraçada - I PERQUÈ NO? A TOTS VOSHALTRES TAMBÉ!

I vaig obrir els braços, abarcant tota la sala.

- Anem a bushcar un altre garito? - Li vaig proposar, encara abraçada a ell i intentant enfocar-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson


Nombre de missatges : 140
Fecha de inscripción : 21/01/2011

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 10:34 pm

- Ja ho shé, Urshula! Ush eshtimem moltíiiishim a totsh!

Vaig mirar-la, i vaig dir:

- Anem a fora una eeeshtonetaa?

Vaig aixecar-me, tambalejant-me per culpa de la borratxera i de l'Ur, que estava enganxada a mi. Vaig saludar amb la mà a la gent de Les Tres Escombres, i vaig dir:

- Adeu! Shou totsh molt macooooosh! Noshaltresh anem a fer una feshta!
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]   Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula] - Página 2 EmptyDj Oct 13, 2011 10:49 pm

Vaig veure com en Sam es despedia de tota la gent i que saludava en modo Reialesa.

Vaig riure. Un riure d'aquells que només tenen els borratxos.

Vaig obrir la porta i, com que anavem els dos enganxats, vam xocar amb el marc de la porta.

Vam haver de sortir de costat.

- Fieshta loca Shaaaam! - Va ser el que es va poder sentir abans de que es tanqués la porta de Les Tres Escombres.


[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Fent "tràmits" a Hogsmeade [Sam, Ursula]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Fent les paus [Ursula]
» Prats de Hogsmeade.
» Gelat a Hogsmeade... O alguna cosa així.
» Tot sembla millor vist desde Hogsmeade
» Fent deures al ras

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Les Tres Escombres :: Roleig-
Canviar a: