Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Tot sembla millor vist desde Hogsmeade HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Tot sembla millor vist desde Hogsmeade HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Tot sembla millor vist desde Hogsmeade

AutorMissatge
Invitat
Invitat

Tot sembla millor vist desde Hogsmeade Empty
MissatgeAssumpte: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDt Feb 15, 2011 10:14 am

En un moment d'inspiració, havia decidit emportar-me a l'Ursula d'excursió a Hogsmeade, d'amagades, per a que fos més divertit i emocionant.

L'estava esperant amb dues escombres, desde que ens habien deixat sense pasadissos secrets no hi haia cap altra manera de sortir de Hogwarts.

Era una nit freda, però el fred a mi, un norueg convicte m'agradava, sonava egolatra però m'agradava el color que agafava quan tenia fred, em feia més atractiu.

Vaig veure una silueta sortir per les portes del castell d'amagat i jo, de metres em vaig amagar darrera un arbre, per donar-li un petit ensurt.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDt Feb 15, 2011 10:22 am

Vaig sortir coberta amb una capa de la Sala comuna, aquells dies de Febrer estava fent molt fred, i la veritat, no m'acabava d'acostumar mai.

Vaig obrir la gran portalada de Hogwarts, intentant no fer soroll i tremolant sota la capa quan vaig notar el fred. Vaig mirar a un costat i a l'altre, coprovant que no hi hagués ningú i vaig posar un peu fora el castell, amb compte.

Vaig arribar-me fins a la vora d'uns arbres i uns matolls, escodrinyant la foscor intentant endevinar alguna silueta.

-Karl...?- vaig xiuxiuejar a la nit de Hogwarts. No vaig obtenir cap resposta. Me'n vaig anar uns metres més enllà, i vaig tornar a provar - Karl...? - Vaig dir, encara més baixet que l'altre vegada. Res.

Tenia ganes de veure'l, entre examens i festes de Nadal, no haviem tingut temps l'un per l'altre.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDt Feb 15, 2011 10:25 am

Vaig sentir com em cridava i vaig somriure ampliament.
Vaig sortir del meu amagatall sense fer soroll i em vaig posar darrera seu, vaig posar els llavis sobre la seva orella i vaig xiuxiuejar:

-Bu.- just abans de fer-li un petó suau al col i notar com s'estremia.- Que t'he espantat princesa?- li vaig preguntar suaument.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDt Feb 15, 2011 10:29 am

Vaig sentir una petita fressa darrera meu, però després vaig pensar que només havien sigut imaginacions meves.

El cor em va fer un salt al notar un freg a la meva orella i sentir després l'ensurt d'en Karl, però vaig somriure sincera al reconeixer la seva veu.

Em vaig girar lentament i li vaig passar les mans pel coll, abraçant-lo contra mi.

-Només una miqueta... Però crec que hi ha una manera de fer baixar l'ensurt... - Vaig dir, coqueta.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDv Feb 18, 2011 9:58 am

-Ah si ?.- li vaig fer amb veu suau i dolça.- Il·lumina'm doncs.- veig dir per fer-li al cap d'un moment un peto suau als llavis.- té alguna cosa a veure amb això? .- i em vaig mosegar una mica el llavi mentre li preguntava.

La vaig mirar d'aprop, era maca, molt maca i li vaig somriure ampliament.

-Que vols fer, ens quedem aqui i et faig passar l'ensurt o volem a hogsmeade i et faig passar l'ensurt?- i vaig somriure convençut.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDv Feb 18, 2011 10:02 am

Vaig gaudir del petó fugaç que em va fer i vaig somriure.

-SÍ, alguna cosa sí que hi té a veure... - Vaig dir-li, amb un somriure als llavis. Em vaig posar de puntetes i li vaig fer un petó als llavis, curt però intens.

Em vaig escoltar la proposició que em feia, sospesant les possibilitats.

-Mmm...-Vaig fer- Les dues? - Vaig dir-li, abans de fondre'm en un petó apassionat amb ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDv Feb 18, 2011 10:13 am

Li vaig tornar el peto que m'estava fent, i em vaig deixar portar, la vaig abraçar mentre li acariçiava l'esquena per sobre del abric que duia i quan ens vem separar vaig tornar-li a somriure, em sentia tonto, entre tan somriure, no estav acostumat a allò.

-Així que vols les dues coses.- vaig dir rient, en tó de broma.- demanes molt tu eh, per ser una coseta tan mona.- li vaig somriure perque veies que estava fent broma i li vaig fer un peto suau.

La vaig mirar als ulls i sense adonarme'n vaig perdre el món de vista, em va ig perdre en ells, i li vaig fer un peto apassionat i despres li vaig besar el coll deixan-hi una petita marca vermella que significava "territori d'en Karl" després vaig tornar als seus llavis.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDv Feb 18, 2011 10:22 am

-En el pot petit està la bona confitura Razz -Vaig contestar davant el seu comentari.

Vaig contestar a totes i cada una de les seves carícies i a tots i cadascun dels seus petons i em vaig estremir quan es va entretenir amb el meu coll. Vaig tenir la certesa que hi havia deixat una marca. Vaig somriure per dins, mig atontada.

-Karl...- Vaig sospirar- Crec que si hem de continuar amb això millor que entrem al castell i anem a una de les dues habitacions...- Vaig dir, coqueta - Però crec que m'havies dut fins aquí per portar-me a Hogsmeade...-Vaig somriure, perdent-me en el seu rostre- Però que sàpigues que l'ensurt no se m'ha passat del tot, eh! - I dit això el vaig tornar a besar, aquest cop amb necessitat i urgència, saborejant-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDt Feb 22, 2011 9:51 am

- No és culpa meva.- vaig dir aixecant les mans al·legant innocència- No és culpa meva que siguis aixi d'irresistible, i amés ets tu qui ha dit que volia les dues coses.- vaig dir fen-li l'ullet.- Li agrairia a la senyoreta que s'aclarés.- Vaig somriure alegrement i la vaig tornar a abraçar.

Vaig considerar les meves opcions, una era anar a Hogsmeade i dibertir-nos una mica, es clar que el fet d'amagarnos en un de les habitacions del castell per fer coses nostres també era interessant.

-Que prefereixes princesa?- vaig preguntar.- Hogsmeade o Castell?
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Tot sembla millor vist desde Hogsmeade   Tot sembla millor vist desde Hogsmeade EmptyDt Feb 22, 2011 10:07 am

- Hmmm...- Vaig fer, divertida. M'encantava passar petites estones amb ell- Què et sembla si ens escapem a Hogsmeade i em portes a on volies...i si ens avorrim molt...ens en tornem al castell?

Abans de deixar-lo respondre, però, em vaig llançar als seus brasços per besar-lo amb passió.

-Li sembla bé al marqués la idea?- Vaig fer, encara abraçada a ell.
Tornar a dalt Ir abajo

Tot sembla millor vist desde Hogsmeade
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1