Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 18 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 18 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  Empty
MissatgeAssumpte: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDg Nov 27, 2011 8:17 am

Anava pel llac...encara no havia vist el llac amb gel, però en veritat buscava el Pinya, que havia volat cap aci i no el trobava.

- Pinyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Pinyaaaaaaaaaaaaaaaa!- anava amb el punyalet que havia trobat amb la Weeen, era taaaaaaaaan guay!

Anava donant botets, però el pinya no apareixia, jo havia vist que venia cap aci, I volia donar-li una carta per a que la dugues a l’Ari, però no feia cas.

- Pinyaaaaa! Necessite que vingues! Vuic enviar una carta....vaaaaaaaaa!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Nombre de missatges : 684

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDg Nov 27, 2011 8:22 am

Caminava pel llac sense cap objectiu a part del de prendre una mica l'aire quan vaig sentir a algú que cridava a ... una pinya? desesperadament, i vaig acostar-m'hi a veure si podia ajudar.

-Hola... que has perdut alguna cosa? -vaig demanar-li a la noia. Era gryffindor i em sonava d'haver-la vist per el castell, però no la coneixia pas massa més.

Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDg Nov 27, 2011 8:26 am

Va apareixer un xic.

- Si, el Pinya! És el meu mussol-bola, volia manar-li una carta, però fuig de mi! I és un gandul, no vol volaaaaaaaar tan lluny.

Em vaig mirar el xic, em sonava, de que em sonava? però em sonava molt.

- Et conec, de que et conec? Em sones molt? Com et dius?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDg Nov 27, 2011 8:35 am

-Mmm... has provat a cridar-lo amb menjar? No se si pot funcionar, però per intentar que no es quedi...

Se'm va quedar mirant, i em va demanar que de què li podia sonar.

-Mmm... Em dic Thomas, Poynter... pot ser que et facis bastant amb la Sam? Perquè llavors suposo que si et dic que sóc el seu... nòvio, ja em podràs situar una miqueta.-vaig dir somrient.-I sinó... mm... et dec sonar de veure'm pel castell...!

-Tens algun xiulet especial per cridar al Pinya?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDg Nov 27, 2011 9:26 am

- Encara que li ensenyar`a menjar no faria cas, perque ho olora i no ve.

Em va dir que es deia Thomas i que era el nuvi de Sam.

- Oooooh! Per aix`o et coneixia, et vaig vore al passadis amb Bam-Bam un cop.- li vaig donar un abraç.- Si eres el seu nuvi vol dir que ets bona persona i vas a la casa de l'aguila, com ella, jo soc lleo ^^

El vaig mirant somrient, alaa! Que guay!

- Jo soc la Cass.- vaig donar un botet.- el Pinya, doncs no...el cride i no bé, encara que l'amenaçe no fas cas, és una bola redona i gorda.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 3:44 am

-Bam-Bam? Què és això? -vaig demanar-li rient.-I sí, també sóc de ravenclaw... I saps, ja m'ho ha semblat que ho eres, de gryffindor, només per la manera com ets.-vaig confessar-li.

-Mmm... i doncs? Has mirat a la mussolaria que no hi fos, no, ja? Perquè sinó et vol fer cas, per molt que el cridis, t'hauràs d'esperar a que tingui gana i hagi d'anar a la mussoleria...

Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 4:03 am

- Bam-Bam? Bam-Bam és la Sam ^^ Jo li dic Bam-Bam, es pareix a Bam-Bam, els de els picapedra, perque te un bat paregut, un cop li vaig fer que es disfressara d'ell. Ella em va ensenyar a batejar, per aixo Bam-Bam i perque molaaaaaaaaaaaa molt, Bam-Bam sempre em fa cas, el Pinya no, encara que li done de menjar, i no esta a la mussolerissa, vinc d'alli i fugia de mi, i no vindra a buscar menjar perque encara que tinga fam menjara per ahi o pujara a la part més alta per fugir de mi. Un cop a Grecia el vaig perseguir per tot l'escola i no me feia cas. Per`o de vegades si, sols quan vol, no se, és una bola, jo vuic u drac, tu tens un drac? bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 4:11 am

-El nen petit? -vaig dir posant-me a riure. -Aaah, val! Es que no sabia pas en què s'hi podia assemblar...-vaig dir somrient.

-Mmm... i doncs, com t'ho has fet les altres vegades per agafar-lo? O sigui, quan no vol, quan passa de tot... I no, no tinc un drac... però tampoc el voldria tenir, eh, és massa gran, i on tindria? I perquè no agafes un mussol de l'escola? Si tens pressa sempre en pots agafar un d'allà, i no és pas que vagin més malament que els de cada un...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 4:19 am

- Acaba cansant-se i torna al cap dels dies.- em va dir que es podien agafar altres.- Oooooooooooooooooooh! Pots agafar mussols de l'escola, el que tu vuigues? No ho sabia jo aixo.- vaig començar a donar botets, m'agradava donar botets.- No vols un drac? Doncs al jardi, clar.- era el més normal, on volia tindre'l sino?- Al jardi cap, a l'habitació, jo vuic un per ningú em deixa, diuen no se que d'una llei, pero per que no es pot tindre un? Jo no ho se..bounce I tu tens un mussol?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 4:26 am

-Doncs sí..., així la gent que no en tenim podem enviar cartes igualment. -vaig dir-li somrient.-I con que ni ha molts, no has pas de patir per quedar-te sense.

-Un drac al jardí? -vaig dir rient.- Però imagina't que deixa anar una alenada de foc i que et rosteix la casa sencera! Llavors em sembla que et passarien les ganes de tenir-ne un altre... -vaig somriure. -I suposo que per això és que esta prohibits per tenir-los així domèstics... a més que.. imagina't que un muggle els veu... l'hi agafaria un patatús!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 4:33 am

- hahahaha, cremar una casa, hahahahaha...seria moolt divertit!- vaig riure al imaginar-ho.- És veritat, els muggles, no estan acostumats a vore dracs...doncs al bosc, el duria al bosc.- era lo més normal despres del jardi.- I tu jugues a quidditch? Tambe tens un bat? I tens escombra? Jo no tinc escombra, pero se volar de cap per avall...és mooolt divertit. Ets molt simpatic ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 4:40 am

Vaig posar-me a riure només per la seva reacció.

-Doncs sí, al bosc suposo que no passaria pas massa res...-vaig dir somrient- Sí, jugo a quidditch, sí... sóc el porter.. i també tinc escombra. I tu, que hi jugues, a quidditch? O potser tens pensat jugar-hi, no? Suposo que de batedora ho podries fer molt bé, de debò. Jo simpatic? Gràcies!-vaig dir-li posant-me a riure. -Tu la veritat és que ets l'alegria personificada!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 4:46 am

- Gracies Very Happy De batedora? Bam-Bam no em deixa, diu qúe es massa perillos per mi, ella diu que em pega més encistellar o buscar la papallona com l'Eddy, no estic a l'equip, encara, pot ser l'any que ve m'apunte, perque volar mooola molt. I tu ets porter? Ets l'encarregat de parar les pilotes! Que guay, tot i que jo crec que porter no m'agrada.- vaig donar un botet.

Em queia be, i estava amb Bam-Bam, per tant havia de ser bona persona.

- Tu saps quan neva?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 4:54 am

-Oh! Com que la Sam no et deixa? -vaig posar-me a riure.-O sigui que per tu és perillós però per ella no... Home, doncs jo penso que en un temps ja podries tenir atemorits a l'equip contrari... Però tu, que no vull pas portar-li la contrària!

-No? Doncs jo penso que é dels millors, perquè o sigui sí, reps bastants cops, però no tants com dels altres... però val, també és veritat que si en deixes entrar masses, llavors la culpa és teva... Vaja, però bé hi ha d'haver llocs diferents.

-Quan nevarà? Doncs... no se si poc quedar gaire, ja... Però com a molt, segurament que fins a Nadal, ens haurem d'esperar, no pas més. Es clar que també podria començar demà..!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 5:03 am

- O aquesta nit! hahaha..tranquil, et guardare el secret, no li dire res, es que els porters estan tota l'estona vigilant els arcs, a mi m'agrada mes mourem pel cel i esquivar bales i als contraris, mola molt! bounce L'Ari, jugava d'encistelladora, te una escombra moolt guay, pero no me la deixa, diu que acabaria trencant-la...jo vuic volar! Mai he vist nevar..bé, un cop si en casa de Bam-bam un hivern, pero no ens varen deixar eixir a jugar amb la neu, Bam-Bam m'ha promes fer un ninot de neu amb mi, t'apuntes?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 5:10 am

-Val, millor! -vaig dir-li rient.-Mmm... diria que se'n poden agafar de l'escola, també... el que passa és que n'hi ha alguna que va més torta que recta... però almenys volen.

-No? Doncs aquí ningú et prohibirà res... I sí, si quan ho vulguis fer em vens a avisar, m'hi apunto. -vaig dir-li somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 5:17 am

- Es poden agafar escombres d'aci? També? Tmpooc ho sabia! Que guay és aquesta escola, et deixa graneres i mussols, et deixa alguna cosa més guays? T'apuntaras? Béee bounce - li vaig donar una abraçada.- Jo vaig trobar una sala guay, amb mooltes coses, pero no se si es poden agafar i... i tambe vaig trobar una habitació amb armes, mira.- li vaig senyalar el punyalet que duia al cinturo.- I també tinc una espassa molt guay!
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 5:28 am

-Sí, sí que es pot, però abans per si de cas, ho hauries de demanar al professor de vol, per si està l'habitació tancada o així. Llavors, si li dius que ja saps volar i a més fas cara de bona nena, te les deixarà sense cap problema.

Em va abraçar. Se'm queia la baba amb ella! (xD)

-Sí? Bé, depèn de quina habitació sigués, suposo...-i llavors va dir que havia trobat armes.-Com? Armes? Però perquè portes el punyal? De debò creus que necessites portar-ho a sobre? -vaig dir patint bastant per això.- I l'espasa igual... no creus que aquí a l'escola ja estem prou protegits com per anar armats?-vaig dir-li amb un somriure, intentant no semblar preocupat.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 5:36 am

- Doncs ho preguntare! Si, el puyal molaa molt, doncs arcs i fletxes i espasses i el punyalet i era tot molt antic, per? No puc dur-ho? Si no fa res! El duc per si de cas i perque és divertit. Protegits?Segur que ho estem? He llegit histories i he escoltat coses sobre Hogwarts, i no es que estigueren molt..molt protegits, a més no molesta i no el fare servir. Hogwarts te tantes histories i coses guays! A grecia quasi mai passava res.- vaig començar a donar botets, on estaria el Pinyaa?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 6:03 am

-Mmm... bé, si no els fas servir per jugar i no et fas mal...-vaig dir aixecant les espatlles.-Llavors llavors ja no crec que passi res.. I per casualitat, no ho hauras trobat a una sala que només apareix quan hi penses, la sala de la necessitat? -vaig demanar-li, en tenia curiositat. -I... com és que has vingut de Grècia? O sigui, com és que vas marxar d'allà?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 6:19 am

- No...però a aquella sala, una que esta al sete pis, pot ser si que ho és vaig trobar moooltes coses guays i explosius! Mooolts explosius! Potser si que era la sala de la necessitat, li ho preguntare a Wen... Doncs no se...La mama i el papa varen dir que aci estaría millor, alli... els d’allí deien que jo era rara...soc rara? bounce Ningú m’entenia, sols el Nicolae... i l’Ari sempre em renyia, però jo la vuic igual, la mama i el papa varen dir que estaría millor amb Bam-Bam, nose, Hogwarts molaa molt! Grecia és difereent, també m’agradava, però Hogwarts és moolt més gran, alli sempre et vigilen, hi han menys passadissos, i és més petita.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 6:30 am

-Oh! Doncs ves a saber què et devia passar per el cap! -vaig dir rient. -Rara? Au va, els estranys deurien ser ells... bah, no els hi facis pas cas. I a més, pel costat bo és que aquí t'ho pots passar molt millor! Imagina't, de debò creus poder-te banyar amb un calamar gegant a qualsevol llac? O Cantar amb la senyora grassa de la vostra residència? O passar-te el dia a la cuina demanant tot el que necessitis i sense que ningú en faci cabal?

Vaja, que no en tenia ni idea de si això es podia fer a altres llocs, cosa que era molt possible, però bé... tot junt només es podia trobar a Hogwarts!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 6:38 am

Vaig començar a donar botets emocionada.

- Ooooh! Teniu un calamaaaaar gegant! Ostres que guaaaaaaaaay! I pots nadar amb ell! Ostres! Ostres! I nevaaa!- Hogwarts tenia coses molt guays, ara entenia a Bam-Bam quan deia que molava molt.- Si, aci tinc amigues, a la Wen i a la Rue ^^ Són moolt simpàtiques i molt guays. I...i...oooh! Cantar? No m’agrada cantar molt, però ho provare i també teniu fantasmes, alli sols tenim estatues i quadres que parlen.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 6:45 am

-Ja veuras, si algun dia amb temps t'atures davant el llac durant una estoneta, veuràs com algun tentacle surt de l'aigua. I a vegades, quan t'estas banyant, se t'acosta com si et vingués a saludar. És... únic! -vaig mirar al llac a veure si el podia veure.- N'he sentit a parlar d'elles... sembla ser que sou totes tres fetes de la mateixa pasta!-vaig dir rient. - Sí? Ah, però ja t'han avisat, oi, que hauries de vigilar amb en Peeves?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!    Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!  EmptyDl Nov 28, 2011 6:51 am

- El Peeves? Qui és el Peeves? No se res del Peeves, és malvat? És guay? Que fa? Molesta molt? És divertit? A grecia hi havia una estatua que quan passaves per davant seua et contava acudits...hahaha alguns eren divertits, conta acudits? Es pot nadar al llac? Doncs jo vuic nadar al llac, anire a nadar algun día d’aquests i saludare al calamar.
Tornar a dalt Ir abajo

Pinyaaaaaaaaaa! Has vist el Pinya?!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent