Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
La segona sessió de música - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
La segona sessió de música - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
La segona sessió de música - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
La segona sessió de música - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
La segona sessió de música - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
La segona sessió de música - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
La segona sessió de música - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 La segona sessió de música

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 5:52 am

Vaig riure quan vaig sentir la pantera rosa. Havia defugit de la pregunta, i ell no havia parlat més. Guay.

-Oh! El libertango!- vaig dir, encantada.- Te'l saps? bé, faltarien instruments per acompanyarte, però m'encanta...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 6:28 am

Vaig fer un somriure d'orella a orella. Me la sabia de pe a pa.

- Com vulgui la senyoreta... - i vaig començar a tocar.

La melodia va embolcallar-me, aillant-me del món. Vaig fins i tot oblidar, per un instant, que la Nyx era allà. Vaig tancar els ulls, deixant fluir la màgia de la música per tota la sala, emanant del meu violoncel.

A mitja composició vaig errar una nota. Era subtil, l'error, però hi era. Vaig fer un somriure, trist, amb aquell error. Still...
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 7:02 am

Vaig tancar els ulls mentre començava a tocar. De totes les cançons del violoncel, diria que aquesta era la que més m'agradava. Vaig asseure'm a la cadira i amb els ulls tancats vaig escoltar les notes que poc a poc ballaven, sentia l'arc fregar les cordes, sentia el lleu so que feien els seus dits en apretar el batedor. Imaginava les veus dels altres instruments, i no vaig poder evitar fer una ganyota quan va fallar la nota. Em feia sentir-me malament per ell.

i notes i notes omplien la sala, i jo m'oblidava d'on era i amb qui hi era.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 7:27 am

Vaig acabar la melodia, amb dolçor, acariciant les cordes amb l'arc com quan acariciava la pell d'una noia. Vaig tornar a obrir els ulls, amb un somriure i un sentiment de pau interior.

Vaig deixar el violoncel a la funda i vaig asseure'm als seus peus, recolzant la meva esquena en les seves cames i el meu cap en les seves cuixes, d'esquena a ella.

- Perdona que falli la nota de rigor a mitja melodia... És quelcom que només faig als assajos, si mai véns a un concert o en faig oficialment un per tu, no els sentiràs.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 7:32 am

Vaig obrir els ulls quan va acabar. Vaig somriure-li i vaig començar a jugar amb els seus cabells mentre ell em parlava.

-No em molesta... només em fa sentir-me malament per tu...

Vaig acariciar-li ells cabells, absorta en els meus pensaments. Feia temps que no sabia que passava per casa, no m'havien dit res des que havia entrat a Hogwarts.

-El meu pare fallava moltes més notes que tu.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 8:03 am

- No pateixis, algun dia ja no les fallaré - vaig somriure mentre em tocava els cabells.

Vaig girar el cap, per mirar-la. Per veure aquells ulls, recordar el sabor d'aquells llavis.

- Te'l deus estimar molt, el teu pare... - vaig somriure-li, sincer.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 9:44 am

Vaig seguir acariciant-li els cabells encara que m'estigués mirant. Pensava en el que m'acabava de dir.

-Bé... l'estimava molt. Ara... bé, el segueixo estimant, però no és el mateix que abans. O almenys es comporta de manera diferent amb mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 9:51 am

Vaig somriure-li. M'encantava que em toquessin els cabells. Però vaig veure una mica de tristesa, o de dolor a la seva cara, i vaig canviar de tema.

- Què vols fer? - vaig dir-li, somrient -. Vols que segueixi tocant el violoncel? O estic més per tu i deixo estar això de la música?

Vaig agafar-li una mà, que tenia penjant al costat de la cadira, mentre amb l'altra em tocava el cap.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:04 am

Vaig estrenyer-li la mà que m'havia donat i amb l'altra vaig seguir jugant amb els seus cabells.

-Jo estic força entretinguda ara.- vaig somriure
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:07 am

Vaig somriure, mirant-la. Aquells ulls m'encantaven...

- Sí, la veritat és que s'hi està molt bé, aquí... - vaig dir, mirant la sala -. M'agrada, el lloc, és acollidor.

Vaig pensar en totes les possibilitats que tenia aquell auditori. Amb una mica de sort, podia trobar algú amb qui tocar i fer alguna cosa. I sinó... bé, deixem-ho en que aprofitaria per fer-hi altres coses.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:15 am

-Si, però es estrany què hi hagi una sala sense aprofitar, no creus?

vaig mirar la sala sense parar d'acariciar-li els cabells, intrigada. Una petita sala al passadíss del tercer pis sense utilitzar... Bé, potser a Hogwarts s'hi havia de investigar una mica per acabar de comprendre-la.

-El so queda molt bé aqui.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:28 am

Vaig deixar-me anar, a les seves mans. M'hi sentia bé, amb ella...

- Si estàs pensant en investigar... - vaig tornar-la a mirar i vaig perdre el fil de la conversa.

Me la vaig quedar mirant uns instants, fins que la seva expressió, interrogatòria, em va tornar al món real.

- Perdona... t'he vist i he perdut el fil del que deia - vaig dir, amb un somriure -. El que deia era que si estàs pensant en investigar aquesta sala, has de començar per la trapa.

Vaig assenyalar la trapa que hi havia al centre de la sala.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:32 am

Vaig mirar-lo, esperant que continués la frase. Quan ho va fer vaig dirigir la mirada fins on em deia. Una trapa? una trapa?

-Una trapa?

Vaig aixecar-me i vaig anar cap a la capa. Amb força la vaig obrir i vaig mirar a l'interior, encara que era tant fosc que no es veia res.

-Què és això?
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:37 am

Vaig fer una ganyota quan es va separar de mi.

- Un forat d'uns... quinze metres de profunditat. - vaig dir, recordant el mesurament del primer dia -. I a jutjar per com va sonar la pedra en arribar a baix, el que hi ha és terra de pedra com el d'aquí. O sigui que millor no saltis.

Vaig somriure.

- Em sabria massa greu que et matessis ara que sé que tinc alguna possibilitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:45 am

-Algun dia hi baixaré.- vaig dir.

Vaig mirar-lo somrient.

-Qui t'ha dit què tinguis possibilitats?- vaig alçar les espatlles.- Imaginació al poder!- vaig alçar un puny, com si fos una superheroïna i vaig començar a riure. Ahá, era una mica cruel, pero no volia ser gens fàcil per ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:47 am

- Prefereixo creure que tinc alguna possibilitat, i no rendir-me - vaig picar-li l'ullet i vaig aixecar-me per anar a donar un cop d'ull.

Vaig mirar avall. Estava molt fosc, no es veia res.

- Ho vaig pensar, el primer dia quan ho vaig veure. Però jo sol no tindria gràcia... o sigui que si vols un dia hi baixem junts - vaig somriure-li, fent una mena de gest seductor, amistós i trapella alhora.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:54 am

-Si recordes cap encanteri per no foter-nos una bona...- vaig dir, mirant el forat.

Vaig mirar-lo i li vaig somriure.

-Seria divertit. Sempre m'ha agradat jugar als exploradors.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 10:56 am

- Dona, agafem unes escombres... - vaig dir, mirant avall.

Em vaig girar cap a ella i me la vaig quedar mirant, empanat. M'encantava, i la desitjava molt. No vaig dir res; ella seguia mirant avall, i jo seguia mirant-la a ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDs Oct 08, 2011 11:01 am

-Ahá, escombres.- vaig seguir mirant la foscor.- Cert, no hi he caigut.- vaig somriure-li i vaig veure com em mirava. Vaig alçar una cella.-Planeta terra cridant el Sheen, planeta terra cridant al Sheen, em reps?- vaig fer un riure trapella i vaig tornar a fixar la vista a la foscor.

Volia baixar i baixaria. Ho tenia decidit.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDg Oct 09, 2011 4:09 am

- Rebre't... què més voldria - vaig murmurar, gairebé inaudible.

Vaig tornar al violoncel, però per endreçar-lo. No tenia ganes de tocar més. Vaig desar-lo dins la funda i la vaig tancar, deixant-la després a l'armari i deixant-lo del tot tancat.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden


Nombre de missatges : 202
Fecha de inscripción : 30/06/2011

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDg Oct 09, 2011 6:59 am

Vaig mirar com ho guardava tot.

-Ja t'has cansat? Què, tornem demà?

Em vaig aixecar. El dia anterior quan ell havia guardat ens haviem anat, així que esperaria a el que em digués.

-Avui no tinc que estudiar^^
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

La segona sessió de música - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La segona sessió de música   La segona sessió de música - Página 2 EmptyDg Oct 09, 2011 10:17 am

- D'acord! - vaig somriure-li.

Vaig tornar a la trapa i la vaig tancar, amb compte, després d'endreçar les dues cadires.

- Vinga, anem.

I vam marxar. Ja tornaríem l'endemà.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
La segona sessió de música
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» La tercera sessió de música
» Comença la segona investigació
» Tornada a Hogwarts... segona part. [James]
» Música... música...
» GRUP DE MÚSICA PEL BALL

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: