Qui està Connectat | En total hi ha 28 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 28 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Comença la segona investigació | |
| | Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Comença la segona investigació Dl Nov 08, 2010 3:34 am | |
| Haviem arribat a Hogwarts feia cosa de segons, i en l'ambient es notava el caos, vaig parar al primer alumne que vaig trobar. -Perdona -li vaig preguntar- que saps on és la profesora Nicholson?- estava molt seriosa i el vaig mirar penetrantment als ulls esperant una resposta i rapid. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Comença la segona investigació Dl Nov 08, 2010 3:45 am | |
| -Sóc aquí, Ginevra- Vaig dir, mentre baixava per les escales del vestíbul.
Vaig fer un gest a l'alumne perquè marxés.
-Ja t'esperava, no creia que tardessis gaire més. Que s'haurà de fer, ara, amb aquesta mort? Que tens pensat? |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Comença la segona investigació Dl Nov 08, 2010 4:00 am | |
| -No ho se, aurora, no ho sé- vaig dir-li. -Aquest es el Dussell, la nostra nova adquisició,- vaig fer una ganyota- millor tres que dos, tens alguna pista, indici, res? |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Comença la segona investigació Dl Nov 08, 2010 4:05 am | |
| - Encantada, Dussell- I vaig encaixar-li la mà.- No, Ginevra, no tinc cap indici. La veritat és que aqui a l'escola tot ha anat més o menys bé i normal. He estat observant els moviments de la gent, però la veritat és que no he vist res extrany.
Vaig mirar-me a la Ginevra.
-Hi ha alguna pista, al departament? |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Comença la segona investigació Dl Nov 08, 2010 4:09 am | |
| -Res de res, ha estat tot molt tranquil- vaig dir realment preocupada- res fora del normal, els tipics incidents però res sospitós. Quin ha estat el lloc del crim? On es la noia, la podem veure?- se'm estava acudin un possible pla. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Comença la segona investigació Dl Nov 08, 2010 4:17 am | |
| -El maleït la va matar a Hogsmeade. Ara és a la infermeria, el cos de la noia.
Vaig veure com la cara de la Ginevra canviava.
-Ja he vist aquesta cara abans, en què estas pensant, Ginevra? |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Comença la segona investigació Dl Nov 08, 2010 4:28 am | |
| - Vull anar a hogsmeade i veure la escena, despres vull veure el cos de la noia, potser hi trobem alguna cosa- vaig dir-li- estem tan desperats que ens aniria bé el que fos, ja van dos alumnes, aviat els pares no es refiaran de Hogwarts si no ho parem. -Va, no perdem el temps, anem. |
| | | Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Comença la segona investigació Dl Nov 08, 2010 4:32 am | |
| - Els esperaré aquí - vaig dir, sortint del Gran Saló. - Disculpin-me, però no puc deixar l'escola. Ens trobem a infermeria quan tornin.
Els vaig fer adéu amb la mà i em vaig apressar a veure la noia que havia mort. | |
| | | | Comença la segona investigació | |
|