Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Una hora i mitja. El temps comença... Ja! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Una hora i mitja. El temps comença... Ja! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Una hora i mitja. El temps comença... Ja!

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 4:19 am

Vaig frenar un segon, córrer sense lloc on anar era inutil...

Vaig agafar el mapa i vaig apuntar amb la vareta.

-Juro solemnement que vull fer una malifeta

El mapa es va mostrar als meus ulls. La persona amb qui podia comfiar i estava més a prop era la Cass. Vaig mirar cap a on anava i vaig guardar-me el mapa. Vaig começar a córrer i... Efectivament! Allà era!

-Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaass!- vaig correr fins estar al seu davant. Vaig agafar aire i vaig mirar per on erem. Ningú... genial.- Escolta Cass, ha arribat una professora de la residencia de les serps i ha castigat injustament a la Bam-Bam.- Per què li havia dit Bam-Bam? Bé, qué més donava.- Sé com ajudar-la, però et necessito... M'ajudes?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 4:25 am

Caminava buscant els fantasmes quan vaig vore a la Wen.

- Weeeeeeeeeeen!- aleshores em va dir que havien castigat a Bam-Bam! O.O O.O- Qui ha sigut?!- em vaig enfadar.- Ningú castiga a Bam-Bam, li cremem el despatx? li trenquem la cama? Dius que ha sigut una serp? De les que repten? Clar que te ajude, Bam-Bam és la meua cosina, ningú toca a la meua cosina.- em vaig mirar la Wen donant botets.- Que fem? bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 4:35 am

-Eh, doncs això del despatx i la cama no sona gens mala... aix, no, no. Ha estat una professora que es una serp. Escoltam bé: Hem de llevar tots els quadres de Hogwarts, de tots els passadissos, de tots els llocs on els trobis. Podem utilitzar un encanteri que es diu "Mobiliarbus" Per que ens sigui més fàcil. Tenim una hora i mitja... una mica menys, ara. Fins que es faci fosc.- Vaig mirar el rellotge.- Els amaguem a la Sala de la Necessitat, una sala que està al septim pis, abans de que es faci fosc, i llavors tornem a la sala comuna.

Vaig agafar aire.

-Hi han molts quadres, així que hauriem de començar ja.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 4:38 am

Em vaig mirar la Wen, "Mobiliarbus" Sala de la Necesitat, que era la sala de la necesitat? I una hora i mitja.

- Encara que siga professora, ha castigat a Bam-Bam, no em cau bé. Vale bounce- vaig mirar el passadis.- Doncs comencem.


Vaig traure la vareta i vaig apuntar al quadres.

- Mobiliarbus!- i els quadres es varen moure.- Ooooooooooooh! Funciona! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 4:46 am

Vaig apuntar a uns altres quadres

-Mobiliarbus

Uns altres quadres es van moure. Vaig mirar el mapa.

-Ve l'Allie, li demanarem que ens ajudi, tres millor que dos^^
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 4:51 am

Vaig veure a la Wendy i a una altra nena als passadissos, fent no se quina entrameliadura (Segur, segur que feien entrameliadures, la meva Wen era com jo... Sniff!). Vaig acostar-me a elles, i li vaig fer una abraçada a la Wendy.

- Hola, bitxos! Què, quina en porteu de cap?

Vaig somriure-li a la nena que no coneixia, i vaig dir:

- Hola! Jo sóc l'Allie, tu com et dius?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 4:54 am

Em va dir que venia l'Allie...l'Allie..em sonava, aleshores la vaig vore i vaig caure.

- Oooooooooooh! Tu ets de la mateixa casa que Bam-Bam, oi? Crec que em va parlar de tu! bounce Soc la Cass, Bam-Bam és la meua cosina, me ajudes? La Wen diu que una serp mala, d'aquestes que repten l'ha castigada i hi ha que dur els quadres a la...a la...- em vaig mirar la Wen. - A la que?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 4:58 am

Vaig mirar el rellotge. Merda... perdiem temps.

-ALLIE!- vaig abraçar-la molt fort i vaig traduir el que deia la Cass.- Allie, ella es la meva amiga, la Cassandra. Ha vingut una professora nova, es... Es Black, i no com l'Agatha, es més pal de l'Úrsula. Ha castigat injustament a la Bam-Bam... dic a la Sam. L'Agatha m'ha donat això.- vaig ensenyar-li el mapa.- Per vigilar si ens persegueixen i m'ha dit que hem d'amagar tots els quadres a la sala de la necessitat. S'acaba el temps! tenim una hora i vint minuts. Nosaltres hem agafat aquests quadres, de moment, però Hogwarts és molt gran... Ens ajudes?

Vaig fer un moviment de vareta, impacient, llevant més quadres.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 5:16 am

Vaig agafar el mapa que em donava la Wen.

- Hòstia, el mapa! - vaig exclamar, en veure que es tractava del Mapa de Magatotis.

Vaig mirar els quadres, i vaig dir:

- Escolta, si voleu amagar els quadres... Per què no els feu tots petits, els poseu en una bossa i els amagueu en algun lloc?

Vaig treure la vareta, i vaig apuntar a la muntanya de quadres que tenien allà.

- Reducio!

Els quadres es van fer petits, i vaig treure una bossa de la butxaca (Sí, la cosa més normal del món, portar bosses a la butxaca...) i els vaig ficar a dins.

- Després amb un Engorgio tornen a la seva mida inicial. Apa, a treure quadres! Per la Sam! - vaig fer, picant l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 5:33 am

Vaig somriure, em queia bé aquella noia. Vaig començar a donar botets pel passadis apuntant als quadres i fent-los petits, i després posant-los en la bossa.

- Aço és mooooooolt divertit, feu aço molt a menut a Hogwarts? M'encantaaa bounce

Vaig acabar amb la meua part del passadis.

- Ara cap a on? bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 5:37 am

Mentre la Cass havia anat cap a un costat del passadís, jo vaig anar cap a l'altre, apuntat tots els quadres i anant mirant de tant en tant el mapa, per si de cas apareixia cap professor o cap Slytherin.

-Constantment, Cass!- vaig cridar-li.

vaig agafar els quadres amb les dues mans i vaig ficar-ho a la bossa.

-Ara, pujem al pis de dalt.- vaig dir, senyalant les escales.- Vinga, després les torres i les escales, i deixam la bossa a la sala secreta... dic de la Necessitat. Després ens anem com si res...

Vaig començar a pujar les escales cap al pis de dalt.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 5:48 am

Vaig seguir a la Wen al pis de dalt, ooooh! Estava també ple de quadres. Vaig començar per el passadis que tenia més prop i vaig anar apuntant als quadres i es feien petits, que guay!

- Aço és mooooooooolt guay! A grecia no ens deixaven fer aquestes coses tan xules!

Vaig posar els quadres en la bossa, i l'Al i Wen varen fer el mateix.

- Ooooh! quants mini quadres te la bossa! ahahhah, pareixen targetes...val doncs ara el següent, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 5:54 am

-Mmmm aqui tampoc... però és per una bona causa^^

Vaig agafar els quadres que havia recollit i els vaig guardar a la bosseta com la Cass i l'Allie.

-Bé, anem al següent.

Vam pujar al següent pis i varem tornar a llevar tots els quadres, fent-los petits. Vaig agafar-los tots i els vaig possar a la bossa.

-Queden... quatre pisos, les escales i les torres. Tenim... 50 min. Anem a donar-nos pressa, d'acord?^^
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 5:59 am

Vaig assentir i vaig comença a donar-me més pressa.

- Quadre-bossa, Quadre-bossa, Quadre-Bossa.... Acabat, al següent? bounce

M'agradava aço de fer-los menuts i de posar-los a la bossa ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 6:06 am

l'Allie, la Cass i jo vam fer el mateix amb el següent pis, i el següent, i el següent i el següent. Vaig llaçar els petits quadres a la bossa i vaig sospirar, mirant el rellotge.

-Va, les escales. Rápid!

Vaig mirar el mapa. Ni rastre de professors ni Slytherins per les escales...

-Va!

Vaig començar a córrer cap a les grans escales que es movien.

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 6:10 am

Varem anar a les escales.

- Oooooooooooooooooh! Jo aço no ho havia vist quantes escales i es mouen! O.O

Vaig començar a botar d'escala a escala agafant els quadres i possant-los a la bossa.

- Perdo gent del quadre, vos prometem que tornareu algun dia al vostre lloc d'origen! ^^

Al cap d'una estona, vaig acabar amb la meua part.

- Acabaaaaat! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 6:17 am

Vaig somriure a la Cass i vaig començar a agafar els quadres..

-Eh! em va bé que ens agafeu, però no ens moguis tant que ens marejem!

Vaig mirar el quadre i em vaig mossegar els llavi.

-Perdona.

Vaig fer-lo petit.

-Així?

-Va millor, gràcies!

Vaig guardar tots els quadres d'un costat, l'Allie els d'altre i la Cass de l'altre. Vam possar-los a la bossa i vaig somriure.

-Queden només les torres. La torre del rellotge i la d'Astrono...- vaig callar de cop, recordant que la professora que havia possat el càstig a la Sam era d'Astronomia.- Bé, a la d'Astronomia anirem amb molt de compte, d'acord?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 6:21 am

- Jo! Jo anire a la d'Astronomia.- vaig dir donant botets.- Se escabullir-me sense fer soroll i si ens veuen a les tres...jo vaig a la d'astronomia, quedem en la sala aquella en 10 minuts, val? bounce

Se me varen quedar mirant.

- Jo podre, ja voreu....vaaaaaaa!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 6:26 am

Vaig voler negar-me, però quedaven vint minuts, no hi havia temps... A més, la Cass era sang pura, així que no trobaria més motius amb que ficar-se amb ella que no fos per els quadres...

Vaig recordar a l'Agatha vomitant per la por.

-D'acord.- vaig dir a contracor.- Però no tardis res, i vigila, si us plau.

Vaig somriure a l'Allie. Nosaltres anem a la torre del rellotge. Ja!

Vaig córrer amb l'Allie cap a la torre del rellotge.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 6:30 am

Vaig correr cap a la torre d'astronomia, no sabia no estava però la Wen m'havia indicat el cami, al arribar vaig comprovar que no hi haguera ningú.
Vaig començar agafar quadres i fer-los petits. Em va pareixer sentir un soroll que venia de dalt, aixi que em vaig donar més presa, vaig guardar els quadres en una bossa i vaig tirar a correr.

- Adeu antipaticaaa!- vaig dir rient.

Vaig arribar a on se suposa que haviem quedat, però no hi havia ningú, esperava no arribar tard bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 6:38 am

Vaig començar a recollir els quadres de la torre del rellotge, amb un ull al mapa, vigilant la torre d'Astronomia. Veia els puntets de la Cass corrent d'un racó a l'altra, i els puntets de la professora Black al seu despatx. Vaig seguir llevant els quadres, i en veure com la Cass tornava cap al septim pis, vaig somriure a l'Allie.

-Ja, vinga. La Cass ja acabat, mira- li vaig ensenyar el mapa.

Varem guardar els quadresi varem començar a correr.

-Ja, Vine, t'ensenyo on es la sala... es suposa que està la Georgia, o això m'ha dit.- vaig dir-li a la Cass, mirant el rellotge. Deu minuts. No ens haviem deixat cap quadre... la bosseta estava ben plena. "Som unes cracks"

L'Allie ens va dir que tenia que fer deures, així que vaig anar amb la Cass.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Una hora i mitja. El temps comença... Ja! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una hora i mitja. El temps comença... Ja!   Una hora i mitja. El temps comença... Ja! EmptyDs Oct 15, 2011 6:41 am

Vaig vore com arribaven.

- Mira! Mira! He replegat toooooots els quadres i no me ha pillat ^^

Vaig despedir l'Allie i aquesta va marxar.

- Val, ving entrem a la Sala aquesta, és guay?


La Wen em va agafar de la mà i em va guiar.


[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Una hora i mitja. El temps comença... Ja!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Comença la segona investigació
» La tardor comença amb tempesta
» A l'hora de sopar.
» Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D
» Vells Temps

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: