Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDg Oct 14, 2012 11:07 pm

Vaig pel passadissos donant botets amb els cascos posats escoltant música de casa, de casa-casa, de Grècia, música guay-guay.
Havia parlat l'altre dia amb Bam-Bam, i li havia preguntat si em podia ajudar a fer una cosa que necesitava per ajudar algú, em va dir que si, i m'estava ajudant, no havia fet preguntes ni aqui necesitava ajudar, però era Bam-Bam, mentres no fora perillós no feia preguntes. Bam-Bam molava moltissim. Seria una sorpresa per la Wen....la Ween, la Weeeen, en el Gs, segur que estava al Gs, segur! Guay, doncs anem a buscar-la.
Comence a correr escoltant la música i entre al Saló Guay.

- WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!- he cridat? Si, crec que he cridat, bé, com que jo tinc la música moolt alta, no ho se, però crec que si, si, bah.- Weeeeen!

Aleshores comença a sonar la canço de la pel·lícula Zorba the Greek, m'agrada molt aquesta pel·lícula, pare la canço i em mire la Wen, està escoltant música i no em fa cas, m'aprope a ella i li lleve els cascs.

- Molt bé, ja hi ha prou d'estar-se tots els dies igual ahi deprimida sense fer res i sense divertir-se.

Done un bot damunta la taula i amb una patada aparte tot el que hi ha, coberts, plats, gots i deixe el mp3 guay damunt la taula, li lleve els cascs i li pose el volum a tope, però no pose encara la canço.

- Vinga Wen, ja és hora de que t'ensenye un ball grec.- dic donant-li la mà perquè puge amb mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDg Oct 14, 2012 11:33 pm

Igualment, grans mags coïncideixen en que quantes més qualitats llobunes es conserven en la forma humana més fàcil és controlar al llop...

Un crit em treu de la lectura bruscament. Arg, aquest crit és massa fort inclús per la gent amb oïda normal. Moc el cap cap a un costat, i de cop apareix la Cass, em lleva els cascs que tinc possats i em diu que em diverteixi. Alço una cella, sorpresa, mentre es puja damunt la taula.

-Cass...?

Em dona la mà i m'aixeca amb ella. Vale, els professors ens estaran mirant.

-Què...?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDg Oct 14, 2012 11:41 pm

- He dit que ja és hora de que t'ensenye un ball grec, sosa-avorrida que es passa tot el dia llegint, que et divertisques! El ball no és oficial, nose, però és de la pel·lícula Zorba the Greek, i per tant ja és com oficial, bé, dona igual.

Aparte d'una patada un ganivet que quedava per ahi. Em lleve la capa i la motxilla i la deixe en el terra.

- Tu segueix els meus passos.- dic passant un braç pel seus muscles.

Encenc la música i començem a ballar, em se els passos perquè els he ballat mooooooooooooooooooolts cops, és molt guay.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDg Oct 14, 2012 11:48 pm

-Cass, ja saps perquè llegeixo...- li xiuxiuejo, però dona el mateix, ella no m'escolta.- Zorba the Greek?

M'agafa de l'espatlla i possa la música en marxa. Que segueixi els seus pasos... bé...

Primer a un costat, després a l'altre... endevant, endarrere... Somric, em fa gràcia la música, és estranya, però m'agrada. Un peu a un costat, a l'altre... endavant de nou!

-Ei, és divertit!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDg Oct 14, 2012 11:55 pm

Davant, costat, altre costat i bot cap endavant!

- Uee! A que molaaa? Uooo! Ja te ix!

Endarrere, costat i seguim aixi, cada cop més ràpid, comence a riure, em fa molta gràcia aquest ball. Done un bot.

- És molt divertit!- dic rient i més divertit damunt la taula del Saló Gran, perquè quan dones bots es meneja.

Em pareix sentir que algú diu alguna cosa però passe, em dona igual.

- Yaay!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 12:05 am

-Endevant, endarrere, a un costat, a l'altre!- dic, somrient.

Bé, potser la Cass té raó. Potser no m'he de possar tant nerviosa. Sigui com sigui la... Nymeria no sortirà fins d'aqui dues setmanes, i sí, he d'estar mirant el calendari lunar... però no puc fer res més del que he fet fins la lluna plena.

Els braços estessos, i ballo d'un costat a l'altre, agafada a la Cass. Escolto algú que diu que estem bojes, podria dir que és un sly i és un noi, però em dona igual. Fins que els professors no ens diguin res, no penso parar.

-I això balleu a Grècia?- li demano, rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 12:14 am

- I boot!

Cada cop anem més ràpid i la Wen riu, per tant s'ho esta passant bé. Done un bot i tire una copa que hi havia a l'altra banda de la taula.

- Hahahhahahhahahah, que guaaay! Has vist? Segur que molta gent te enveja i també li agradaria ballar però com que no saben o no s'atreveixen, colla de covards!- els cride, però pareix que passen, bah.- Oh, doncs tenim balls aixi, si! I tenim música més moderna si, però molts cops als bars es posen a ballar aço o a les festes i es posen els vesits guays, jo un cop ho vaig intentar amb el vestit però és molt incomode m'agrada més ballar amb roba normal. Mola moltissim! I jo m'he vist la pel·lícula de Zorba mooooooooolts cops algun cop te la pose!

Guaaay, veig que cada cop la música va més baixet, deu estar acabant-se, amb el que mola!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 12:53 am

-Doncs és guay!

La música poc a poc s'atura, i jo ric, damunt la taula. Perquè ha estat graciós, i m'agrada la música.

-I com es el vestit tradicional?

Però de cop veig el llibre que llegia tirat al terra i baixo d'un salt, per anar a cercar-lo, mentre miro la Cass, esperant que m'ho expliqui.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 1:03 am

Vaig cap al mp3 i el pose en pausa abans que sone la següent cançó o deixare a tots sords, perquè la següent s'escoltarà molt, molt.

- Oh, doncs és algo aixi...bé hi ha depen, estan els clàssics, jo també tinc un aixi, d'eixos blancs en plan túnica i tons dorats. Després hi ha un altre, amb una falda aixi gran de color, roig o blanc...nose, es que hi han molts diferents depen de la zona i tal, un cop vaig veure una exposició de vestits i pufff....moltissims!

Done un bot a la taula, encara amb la cançó al cap.

- Tinc moltes cançons per aci.- dic senyalant el mp3.- de grècia, també tinc altres de altres tipus, la de shake shake senora, que és mooooolt guay, i altres...has escoltat...com es deia...-dic pensant.- Hhmm....joan jett? Joan Jett mola moltissim!!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 4:20 am

Em miro el llibre i m'asseguro de que no s'hagi fet malbé. Necessito encara que em deixin anar a la biblioteca, i madame Pince ja m'ho havia dit. "Res de fer malbé els llibres"

-A escòcia també hi ha una roba tradicional.- dic, pensant en les faldilles quadrades.- Es graciosa, també.

Joan Jett... Joan Jett...

-Joan Jett és la de I love rock n roll, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 4:31 am


- Oooh, les faldes aquelles amb quadrets de color...color.....coloor, nose quin color? Eixes?- dic rient.

Em mire la Wen que ja ha baixat de la taula, però jo seguisc dalt, estar dalt mola, és guay.

- Si, i la de Bad Reputation, I hate for loving you.....ehm...change the world....ehm i moltres altres guaaays! Oh, ahir vaig escoltar Für Elisa i em vaig recordar de tu, ooooh, que guay! Ballem més? Ballem més?- dic donant bots damunt la taula.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 4:37 am

-Sí, aquelles.- somric.- Oh! El Jack va possar-se'l una vegada per una obra teatral de l'escola on anavem, estava molt graciós.

Oh! Für Elise... feia ja molt de temps que no tocava el piano. Somric a la Cass, em fa gràcia que la cançó l'hagi recordat a mi.

-Bad reputation... jo sé tocar-la amb la guitarra electrica. Vols veure-ho? Vols?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 4:45 am

- Uoooh! Jo vuic vore al Jack vestit aixi, deu molar moltissim! El teu germà mola molt! Li vaig ensenyar coses guays, i ell a mi també,

Done botets contenta, oh, que guaaaaaaaay!

- Si, si jo vuic vore’t! Ooooooooh, que guaaaaaay! Ja fa temps que no la toquees! Vinga sosa-avorrida que llig molts llibres.- li dic rient.- Toca-laaaa!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 5:16 am

-Va ser molt graciós! Crec que tinc alguna foto, ja te l'ensenyaré.

Somric quan diu que vol que toqui.

-Bé, doncs anem a l'habitació, doncs. La guitarra és a l'habitació.

Li agafo de la mà.

-Va, m'apeteix tocar la guitarra!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 5:25 am

- Guay.

Em quede mirant el Saló Gran, done bots damunt la taula i tire els gots que encara no havia tirat i aleshores comence a riure.

- Com mola! Bad reputatiooooooooooooooooooooon! Yay!

Agafe els cacs i el meu mp3 i ho guarde dins la motxilla, i em pose la capa, guaaay.

- Uooooooh! Saps que? Em dona igual el que em digues però estare amb tu el dia en que el satelit blanc estiga totalment esfèric i no intentes dir que no, perquè a més he tingut una idea que funcionarà, tuturuuuuuu!

Done un bot al terra rient.

- Però com mola aço! Jo vuic botar més damunt les taules!- li dic.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 5:32 am

-Cass...

Posso els ulls en blanc. No puc convencer-la de que no ho faci, però em fa massa por no controlar-me i fer-li mal...

-D'acord, m'acompanyes... però et posses alguna cosa d'or o d'algun material d'aquests, eh?

Li agafo la mà i anem a fora del Gran Saló.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 5:47 am

- Ween....-dic imitant el seu tó, però somrient.- Ehm...si, clar, clar.- no se que, si no tinc res d’or...pot ser de plata....espera, si els collars, la clau del Run-Run era de plata, no? Bé, nose però pot ser els collars que duia servien.- I els collars? Els collars serveixen, veritat?

Vaig donant botets al seu costat, abans però d’eixir em gire.

- Adèu colla de covards que no s’atreveix a ballaaaaaaaar! Ja ballareu, ja!- els cride i tanque la porta.- Molt bé, doncs anem a per la guitarra, I give a damn my bad reputation!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 8:24 am

-Mmmh, ah, el que et vaig regalar jo era de plata. Aquell de Egipte.

Comencem a caminar cap a l'habitació. Somric a la Cass. Bé, ara em sento una mica millor. És a dir, falten dues setmanes, encara em queden dues setmanes per disfrutar una mica i ignorar com pugui la meva superoïda i el meu superolfacte...

-Doncs vaig començar a tocar-la a casa, amb la guitarra espanyola. Després el pare em va regalar l'electrica. Es igual, però el so mola molt més per aquest tipus de música!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 8:35 am

Em pose la ma al coll i trec els collars, la clau del Run-Run, el collar dels pares, ah, i el collar de la Wen, guay-guay. Tambe duc les polseres, la del Nicolu, Bam-Bam i mosqueteres, pero supose que amb els collars basta, si, jo crec que si. Els tres molen molt els dels pares te forma de dinamita, i...

- Aquest tambe és de plata, no?.- dic senyalant el dels pares.- És com color...gris, si, jo crec que si, doncs aleshores tinc dos. I lea clau del Run-Run pot ser tambe, veus? Estare protegida, a més estare als arbrs, no em passara res.- li dic somrient.

Perque ja ho tenia pensat, i si veia que intentava atacar-me, cridaria el Run-Run i vole, facil.

- Amb la classica, pero segur que amb la electrica mola molt més, ella tocava l'electrica. Segur que s'escolta molt més guay.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 8:44 am

-No sé si és de plata, però sincerament, Cass, no vull comprovar-ho... no l'apropis molt a mi, si us plau.

Faig que sí amb el cap quan diu que ella tocava l'electrica.

-Sí, ja vaig veure el video. Mola molt, la cançó...

Entrem a l'habitació i em fico devall del llit per treure la guitarra electrica.

-Cass, preparam l'amplificador, si us plau!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 8:52 am

- Es veritat, es veritat, se m'obliden les coses.- torne amagar els collars, i em pose be la camiseta, me cansat de dur sempre camisa.- Amplificadors? Guay.

Vaig donant botets i agafe els amplificadors, els conecte i d'un bot puge al llit, em mire el llit, el penjat deu haver anat a caçar, i la Mort...estara amb el Nyan, si.

- Uooooh, com mola!- dic donant bots damunt el llit.- M'encanta la teua guitarra!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDl Oct 15, 2012 10:24 am

Em trobo a la Cova devall del llit, i la trec amb la guitarra.

-Cova, no t'amaguis sota el llit...

La deixo a la Cass, perquè me la tingui vigilada, mentre acabo de conectar la guitarra al cable de l'amplificador i somric.

-Preparada?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDt Oct 16, 2012 6:04 am

Em sente de forma india damunt el llit i agafe la Cova, que s'acurruca damunt la meua cama.

- Preparada, preparada!- dic emocionada, em mire la guitarra guay i em mire la Wen.- Uoooh! L'he posat a un volum tirant a alt ^^- molaria que retumbaren les parets, seria molt guay.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDc Oct 17, 2012 7:54 am

Somric a la Cass i em preparo mentalment per no trencar-me els tímpans. "Sonarà fort, sonarà fort, sonarà fort..."

Igualment, quan toco el primer acord paro un segon, sobresaltada. Ara ja sí, millor, torno a possar la mà a les cordes i torno a començar.

-I don't give a damn 'bout my bad reputation
You're living in the past it's a new generation
A girl can do what she wants to do and that's
What I'm gonna do
An' I don't give a damn ' bout my bad reputation!!


Freno i em miro la Cass.

-Mola, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D EmptyDc Oct 17, 2012 8:57 am

- An' I don't give a damn ' bout my bad reputation!- dic alçant el puny rient- hahahahahaha, com molaaaaaa!

Ha sonat moooooolt, i retumbava toooooot.

- Que guaaaaaaaaay! Mola moltissiiiiim, amb l'amplificador mola moltissim més!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» A divertir-se!
» Apa, noi! a posar-se feina al damunt fins que rebentem...! uu'
» A l'hora de sopar.
» Una hora i mitja. El temps comença... Ja!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Gran Saló-
Canviar a: