Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 12:54 am

-Yay!

Toco les cordes soles de la guitarra. Després miro a la Cass i li somric.

-Saps? Amb guitarra sona molt millor... Al campament d'estiu un amic meu tocava la bateria i va ser genial. Hauries d'aprendre el ritme! Seria genial tocar-ho juntes!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 4:23 am

Xoque la mà amb ella.

- Uoooo! La bateria? A mi m'agrada perquè li pegues i fa soroll encara que no tingues ni idea, mola molt! Uoooooooooooooh! Doncs ho apendre! Aixi podriem tocar-ho juntes!

Seria una passada! Molaria mooooooooooooolt!

- A tot volum, en plan concert!!- dic rient.- I que retumben les pareeeeeeets!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 5:14 am

Faig uns acords, distreta, i després començo a tocar uns acords de la tornada de una de les cançons que m'agraden més.

-It's a beautiful day
The sky falls and you feel like
It's a beautiful day
Don't let it get away!

Ric i miro la Cass.

-Mola...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 5:20 am

Aleshores em ve una idea a la ment.

- Uoooooooooooooooooooooooh!- i començe a botar al llit emocionada.- Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! fem-ho! fem-ho!

Agafe la Cova i la deixe damunt el llit de la Wen i torne al meu i bote, uoooh!

- Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! fem un concert, Bad reputation, que resone per tooooooooooooot el Saló Gran! I que retumben les pareeeeeeeeeeeeeeeets! Seria mooooooooooooooooooooolt guaaaaaaaay!- dic donant botets emocionada.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 5:34 am

Agafo la Cova i l'acaricio suamuent, escoltant l'idea de la Cass.

-Seria genial! I si no ens renyen ni res, seguim cantant fent diverses cançons. Que et sembla? Es genial!

Em posso la Cova al cap i toco un altre pic.

-Born in the USA, I was born in the USA
I was born in the USA, born in the USA!

Somric. El dia que va morir, el Matt em va prometre que m'ensenyaria aquesta cançó, pocs minuts abans de que aparegués el Fortin i ho espatllés tot...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 5:40 am

- Guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!- dic donant bots contenta.

Com molaria!

- I encara que ens digueren coses, bah! Que més dona! Nosaltres fins que no acabem la cançó no pareeeem!

Done un bot al terra i xoque la mà amb ella.

- Concert! Concert!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 5:54 am

-Concert!

Agafo la cova i me l'abraço amb els meus braços. Deixo la guitarra al llit i miro la Cass.

-Genial.

I de sobte recordo la lluna. Tinc un calfred. Dues setmanes, dues setmanes.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 6:00 am

- Guay!

Torne al llit i em deixe caure, aquest fa com un crack, no crec que siga res important.

- Saaaaaaps que? Falten poques setmanes per Halloween, em vares dir que aquest any et disfressaries amb mi!- li dic rient.- Aixi que ja pots anar buscant disfressa al bagul guay.

Perquè al bagul hi han moooooooltes disfresses, i totes guays, jo encara no tinc molt clar de que disfressar-me, bé, alguna idea, però serà algo guaay.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 6:03 am

Les paraules de la Cass em fan empal·lidir. Halloween...

-Ho vaig dir? Eeeh...

Em mossego el llavi i miro el terra.

-Escolta, Halloween coincideix amb la lluna plena quasi i no sé jo si... bé...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 6:08 am

- Aah....Doncs aleshores res. L'any que ve.

Bé, dona igual jo anava a disfressar-me, bah, Halloween, era Halloween, era una excusa guay per disfressar-me sense que ningú em diguera rara.

- Li vaig ensenyar al Jackie el bagul i em va dir que ell es volia disfressar amb mi, li va fer gracia el disfressa de Peter Pan- dic rient.- Crec que se'l deixare perquè se'l pose.

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 6:15 am

-Sí, sempre li ha agradat Peter Pan, al Jack.

Somric a la Cass i penso en el bagul. N'hi ha molts, de disfresses.

-I tú? De que et disfrassaràs, Cass? Aniràs a demanar caramels?

Caramels *__* M'encantaven els caramels.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 6:22 am

- Peter Pan mola moltissim! Jo tinc el llibre en anglés, me'l va regalar Bam-Bam! Oh, doncs no del tot, tinc algunes elegides guays-guays, però he rebut el catàleg i hi han que són molt guaaays! Però molt guaays! Aixi que no se.

Carameeeeeeeeels! Dolçoooooooooos!

- Oh, si, això li ho vaig prometre al Jackie, deuries de vindre, el teu germà em va dir que ell volia anar pels passadissos demanant caramels i dolços a tots, incloent a les serps de fàbrica!- li dic rient.- Encara que si no vens et donare la meitat del meu botí! Em podria disfressar de pirata! hahhahaha! Encara que em vaig disfressar de pirata fa dos anys, hhmmm, vaig a pensar coses guays!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 6:46 am

Somric i torno a agafar la guitarra, inquieta, però aquest pic la guitarra acústica.

-And they say
She's in the Class A Team
Stuck in her daydream
Been this way since 18
But lately her face seems
Slowly sinking, wasting
Crumbling like pastries

And they scream
The worst things in life come free to us
Cos we're just under the upperhand
And go mad for a couple of grams
And she don't want to go outside tonight
And in a pipe she flies to the Motherland
Or sells love to another man
It's too cold outside
For angels to fly
Angels to fly...

Somric a la Cass. Aquesta cançó m'agradava bastant.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 6:57 am

Em quede pensant de que puc disfressar-me, de que puc disfressar-me, algo guay, algo que done por...Uoooooooooooooooooooh!

- Ja se de que disfressar-me!- dic botant del llit.

Agafe el bagul guay de baix el llit i comence a buscar coses a veure, on el està el maleti de maquillatge? Maletiiiiiiiiiii! Ah, si estava aci! ^^'

- Ja ho tinc Wen, ja ho tinc!

Obric el maleti i comence a treure les pintures, en tinc un bon grapat, trec també la sang falsa, em puc posar dues cues, aixi mola més, i tinc roba vella, que podia trencar i tacar, i a veure....lentilles, si tinc lentilles de colors, guay, guay, i em podia fer la ferida realista...doncs, em faria un disfressa guay-guay, la pintura per la boca...a veure...si, si ho tenia, tot.

- Uoooooooooooooooooooo! Ja ho tinc Wen, ja ho tinc, em fare una disfressa guay-guay de zombie! I asustare a tooooooooots perquè serà molt real!- em mire el maleti, que passada! Mai se m'havia ocorregut disfrassar-me de zombie! Hahahahahhahaha, que guaaaaaaay!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 7:03 am

Somric a la Cass quan diu lo de Zombie. És una bona idea, els zombies molen...

-Guay, Cass... vols que fem una prova? T'ajudo a pintar-te?

Deixo la guitarra al costat de l'eléctrica i m'agafo a la cova i me la posso al cap.

-Vols? Vols?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 7:15 am

- Oh, oh! Valeeee! Anem a provar! Però espera, que aquest uniforme és nou i si s'estropea estic mooooorta.- li dic.

Em lleve la roba que duuc i busque a l’altre bagul un uniforme vell, bé, una camisa i uns pantalons desgastats, guay, aixi si.

- Anem a provar!

Trec totes les pintures i les pose en ordre, mirant-les. Em faig dos cues als costats, aixi m’aparte el cabell de la cara

- Anem a convertir-me en un cosa lletja! Sombres fosques, la ferida del coll! Sang, marques de ferides i ulls! Que guaaaay!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDs Oct 20, 2012 7:28 am

-Espera un segon.

Trec la vareta i apunto a una de les cames del pantaló.

-Diffindo.

La tela es talla de manera que cau al terra. Li llevo i queda mitja cama del pantaló trencada.

-És genial, així. Ara les pintures...

Primer les sombres, primer les sombres. Agafo el gris i començo a possar-li per la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDg Oct 21, 2012 2:27 am

- Espera, espera!- li dic abans de que pose el gris.- Hi ha que posar primer la base, i després ja posar el color, un moment.

Agafe el maletí i em pose la base a la cara.

- Val, ja esta.- deixe que la Wen continue pintant-me la cara, i passe al coll, agafe una pintura fina i em comence a dibuixar el que ha de ser la ferida del coll, primer ho fare finet i després ja ho repasare i ho fare guay, i serà realista-realista. I em fare una ferida a la cama, bé, la pintare, perquè fer-se una....eixiria massa sang i no molaria tant, però una rascada a la cama, amb el pantaló alrededor aixi com amb sang...guay, guay.- Com molaa! Asustare a tooots! hahahhahahaha
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDl Oct 22, 2012 6:08 am

-Somwhere over the rainbow...

Li vaig possant ell maquillatge, poc a poc. Primer gris, després tonalitats més fosques, i vermell fosc, vermell fosc de sang seca. Només la sang seca, de moment, com taques. Després el vermell viu, per a les ferides recents...

-Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far
Behind me.
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops
That's where you'll find me...

Segueixo pintantt una mica les ferides.

-De moment sembla que va prou bé. Et vols mirar?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDl Oct 22, 2012 6:19 am

Em vaig pintant la ferida del coll, la que se suposa que han mossegat per convertir-me, oh, i esta mola moolt!

- A veure, a veure...-agafe un espill i em mire.- Ween! Que passadaaaaaaaa!- paresc un zombie de veritat, però de veritat-veritat, amb la sang, i la cara fosca. Com molaaa! Oh, podria possar-me algo de sang falsa alrededor de la boca, com si acabarà de mossegar algo ^^ Mira, mira.- li ensenye la ferida del coll.- A que mola!

I quines lentilles em posare....hmm...blanques? grogues? Grogues molaria.

- També em podia fer com algun forat de bala al braç! Amb pintura negra!- dic emocionada.- Que passada de disfressa! Uoooooooh!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDl Oct 22, 2012 6:26 am

Somric mentre s'acaba de maquillar i me la miro. Està graciosa. Fa por, i tot...

-Fas por...

Miro per la finestra durant uns segons, cap al bosc, i em perdo. La meva mirada es fixa al bosc, i pel meu cap passen imatges del bosc diferents.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDl Oct 22, 2012 6:34 am

- Mola.- li dic somrient.

Acabe la ferida del coll i mire a l'espill, guay. Trec el potet de sang falsa i li pose amb compte a la ferida per fer-la més real i quan acabe amb la ferida real-guay del coll, remarque una rascada del braç, em pose també algunes gotes al braç i li passe la sang falsa a la Wen.

- A que mola? Un cop per provar-la vaig posar-me un poc al braç, però vaig oblidar llevar-la i la mare em va començar a cridar perquè tenia molta sang al braç.- li dic rient.- Fou molt divertit.

Pose la cama damunt el moble i amb compte trenque un trosset de pantaló, posare sang alrededor perquè parega una ferida.

- Uah, que passada! mola moltissim disfressar-se de zombie, ho he de fer més vegades!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDl Oct 22, 2012 7:45 am

Faig enrere el cap quan em passa la sang falsa, fent-me tornar de cop a la realitat. Sofreixo un calfred. No sé on m'he anat mentre mirava al bosc, però segur que tenia alguna cosa que veure amb la Nymeria.

-Li he possat nom. -dic, distreta, mentre em miro la marca de la sang falsa. Sí, és la que utilitza el meu germà també per a les seves bromes i les seves disfresses.- A la lloba..., al meu segon jo...

Sí, perquè per molt que li possés un altre nom, també era part de mi, i era també la Wendy...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDl Oct 22, 2012 8:35 am

- I com es diu?

Vaig acabant de posar els ultims detalls, deixare les lentilles pel final, guay. A veure...la bala, si, la marca de bala, al...braç dret.

- No és estrany aixo de posar-li nom, bé, jo no ho veig estrany. Ja em queda poc. Falten ens ultims detalls.

Agafe el potet de sang i em pose un poc a la mà i després la de la mà pels llavis, guay.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D   Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D - Página 2 EmptyDl Oct 22, 2012 8:41 am

-Nymeria.

Veig com fa els ultims detalls i segueixo parlant. Necessito explicar-ho tot a algú, i com només li he dit a la Cass i al Jack, i al Jack no el vull espantar...

-Hi ha un llibre que diu que si li posses nom després es més fàcil de dominar. No ho sé, com si fos una mascota o alguna cosa parescuda... Nymeria és per un llibre on sortia una lloba que li havien possat així.
Tornar a dalt Ir abajo

Hora de divertir-se! A ballar damunt la taulaaaa! :D
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent