Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
A divertir-se! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 24 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 24 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
A divertir-se! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
A divertir-se! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
A divertir-se! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
A divertir-se! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
A divertir-se! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
A divertir-se! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

A divertir-se!

2 participantes
AutorMissatge
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Nombre de missatges : 156
Ubicació : Qui sap?

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDt Abr 10, 2012 8:59 am

Anava caminant quan vaig veure el cartell de la botiga, de cop un munt d’idees em van passar pel cap, petards, si! Petards!! O... si... !. Vaig decidir que m’ho anava a passar be.
-Hola! Que hi ha algú?- Vaig dir esperant alguna resposta.

Editat per darrera vegada per Cathy Smith el Dc Abr 11, 2012 6:17 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley

Nombre de missatges : 228

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDc Abr 11, 2012 1:38 am

Estava llegint una revista sobre Quidditch quan vaig sentir que algu entrava a la tenda, deixant la revista damunt la caixa vaig dirigir-me cap a la porta, per si el nouvingut necesitava alguna cosa.

- Hola, benvinguda a Zonko's.- vaig dir somrient.- Llar del bon humor i la diversió!

Deuria de buscar noves consignes, començava a repetir-me sempre amb les mateixes, però això era una cosa que no se me donava bé, aixi que res.

- El Charlie Weasley.- vaig dir allargant-li la mà.- I tu ets?
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDc Abr 11, 2012 6:20 am

-Encantada, vaig dir amb un somriure ven ampli, jo soc la Cathy, Cathy Smith!-

Vaig donar una volta sobre mi mateixa i vaig observar cada racó visible d'aquella botiga.

-Vull alguna cosa per divertir-me, qualsevol, que em recomanes?- Aleshores aquell somriure de nena inocent es va convertir en un somriure entremaliat.
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDc Abr 11, 2012 9:27 pm

Es va mirar la tenda amb cara d'alucinada, cosa que passava sempre que entrava la gent per primera vegada, perquè no me sonava d'haver-la vist abans.

- Oh, doncs si busques alguna cosa per divertir-te has vingut al lloc adequat.- vaig dir senyalant la tenda.- Busques el que busques esta aqui i si no esta, es pregunta i s'aconsegueix.

Vaig senyalar-li un passadis, el primer per l'esquerra.

- Focs d'artifici de tota mena, dels petits fins d'aquells gegants, colors, llum i so, garantit.- després li vaig senyalar el segon passadis.- La secció de dolços, de tot tipus. I a partir d'ahi els altres passadissos estan mesclats, et pots trobar Tenebres en pols prop de Tinta de Calamar, i a uns estants Bozines, bé excepte el passadiss dels jocs muggles, que és l'últim.

Em vaig mirar la xica.

- Alguna cosa en concret? O un passeig per vore que prefereixes?
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDj Abr 12, 2012 6:37 am

-Mmm... Dons tens alguna cosa per gastar-li una broma a algu, pero sense fer-lo enrraviar massa, saps?, o be petards per divertir-me jo sola un rato-

Mel vaig mirar i vaig fer ulls de gos degollat.
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDj Abr 12, 2012 6:42 am

Vaig riure.

- Doncs no et preocupes que de petards en tens molt i per gastar una broma, aqui em tens a mi per ajudar-te.

Vaig conduir-la fins al tercer passadis i vaig agafar una caixa d'un estant.

- Coca d'anis o de sucre, es tan pareguda a la normal que no hi ha diferència, en el moment que te la tragues, et convertiras en una oca, al principi sols et feia apareixer plomes, per em millorat els efectes.- vaig dir rient.- És conya, tenim de les dues.- vaig senyalar-li la caixa de l'esquerra.- Aquesta et fa apareixer les plomes, la que tinc en les mans et transforma directament en una oca. I si et pareix massa...hmm...sempre pots utilitzar les plomes. O les tipiques bromes de posar-li a algú un petit petard en el puding.- aquella li l'havia fet un cop al meu germà, tot ell ple de puding, la seua cara era per enmarcar-la, si.
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDj Abr 12, 2012 6:48 am

-Be dons, vull el que es converteix en oca directament i això del puding... també! De petards en vull algun aixi no molt fort pero que vagi colors, m'agraden els colors! i que no petin massa, no vull assustar a la gent- Vaig dir amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDj Abr 12, 2012 6:53 am

Vaig passar-li la caixa de la coca d'oca.

- Aqui la tens, aquesta és la de Sucre. Petards, primer passadis.

Vaig dur-la al primer passadis i vaig agafar una caixa de petards, d'aquells petits, però que feien un poc de soroll i deixaven un rastre de fum.

- Aquestos supose que aniran bé, no peten molt, i deixen rastres de color, i són dels petits, facilment transportables.- vaig agafar una caixa de petards, dels petits i simples.- I aquests, són dels que sols peten, bons per posar al menjar d'algú...o a una butxaca.- vaig dir rient

Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDj Abr 12, 2012 7:01 am

-si! aquests son perfectes! dons això es tot quan em costarà?-

Vaig treure un petit monedes que portava a la butxaca.
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDj Abr 12, 2012 7:06 am

Vaig agafar el que volia i vaig dur-ho a la caixa.

- A veure, la caixa petita de petards 3 Galions, la petita dels rastre de colors, 5 G. La coca d'oca 3 G, també. 11 Galions, en total.

Vaig posar les caixetes en una bossa de plàstic.

- Ves amb compte amb la coca, no vagi a ser que en compte de transformar a un altre t'equivoques i et transformes tu.
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDj Abr 12, 2012 7:18 am

-Hahahah! tranquil, no crec que m'equivoqui- Em va caure be aquell noi, de que hem devia de sonar? a si!!! no era el que estava amb la mags?

-Encantada de coneixet i ara que he descobert aquesta botiga no dubtis que m'hi pasi bastant sobint!- li vaig donar la ma i mentres sortia de la botiga amb una rialla li vaig donar les gràcies i li vaig dir adeu.

- Que ho pasisi be, i havera si tens molts clients ! adeuu!-

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley

Estatus

A divertir-se! Empty
MissatgeAssumpte: Re: A divertir-se!   A divertir-se! EmptyDj Abr 12, 2012 9:21 pm

- Gràcies i que t'ho passes bé!- vaig dir somrient.

Em queia be aquella xica, i no m'estranyaria tornar a vore-la per aqui.
Vaig agafar la revista de Quidditch i vaig seure de nou en una de les butaques, a l'espera d'algun altre client que necesitara ajuda.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

A divertir-se!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1