Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
A l'hora de sopar. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
A l'hora de sopar. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
A l'hora de sopar. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
A l'hora de sopar. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
A l'hora de sopar. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
A l'hora de sopar. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
A l'hora de sopar. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 A l'hora de sopar.

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 4:22 am

Mentres Erin anava a cambiar-se de roba, jo la estava esperant recolzada en la porta del Menjador. Vaig vore com començava a entrar gent. Em vaig secar de nou la túnica i em vaig llevar la caputxa, despres em vaig secar un poc el cabell. No tenia moltes ganes de putja a la residencia a cambiar-me.
Al cap d'una estona vaig vore com Erin baixava les escales.

- Erin!- vaig exclamar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 4:27 am

- Hola de nou, Sam!- vaig dir, contenta després d'haver-me dutxat i posat roba seca- Encara no hi ha gaire gent, eh?- vaig dir mirant el rellotge- vols venir a la taula de Gryffindor, mentrestant?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 4:30 am

- Puc!?- vaig preguntar- Clar que vaig! Una cosa hui puc sopar aci? es que em faria il·lusió.- vaig dir mentres em sentava.
Alguns de Gryffi es van estranyar de vore com em sentava tan tranquil·la en la seua taula.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 4:35 am

- Això ni idea....- vaig dir- suposo que abans de sopar pots estar-hi, però durant el sopar.... Crec que seria millor si demanéssim permís abans. Què hi dius?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 4:40 am

Vaig pensar en el que havia dit Erin.
- No crec que per a sopar en una altra taula faça falta permis. Es un sopar, i no es important com el del primer dia o el ultim, supose que podem estar mesclats, però si vols ho pregunte. Ho fem una cosa, hui sope amb tu, aci, i quant trobe a Dumby ja li ho pregunte. Val?-
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 4:47 am

Estava assentada a la taula, pensant-me què podia menjar, quan vaig veure que l'Erin parlava amb una noia raven que estava a la nostra taula. M'hi vaig fixar i vaig veure que era la Samanta. Però hi havia quasi mitja taula de distància, per el que vaig decidir cambair-me delloc i acostar-m'hi.

-Així que una persona està intentant assentar-se a la taula que no li correspon, MEEEC! - vaig dir, intentant fer-me passar per el director. Es van girar les dues de cop, però l'unica cosa que es van trobar darrere seu vaig ser jo partint-me de riure. -Així que hi ha una ravenclaw a la taula de Gryffindor, no? Doncs jo si em permeteu vull assentar-me al seu costat! Em permets, Sam?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 4:51 am

Casi em dona algo quan em vaig sentir el MEEC a l'orella. Però no era Dumby, era Maggie.

- Hola Maggie!! Clar que t'ho permet- vaig dir- Es més taula vostra que meua.-vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 4:56 am

Estava assegut a la taula de Gryffindor, esperant amb impaciència el sopar després d'un dia força atrafegat, quan se'm van asseure davant l'Erin, la noia de Ravenclaw que havia trobat al Palau del Mussoli la Maggie Prewet.
-Hola! -vaig saludar. Tenia tanta gana que vaig trigar una mica a adonar-me que hi havia alguna cosa estranya- Hum... Una Ravenclaw a la nostra taula... Per la meva part, benvinguda siguis. Al final avorreix seure sempre amb la mateixa gent.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 5:04 am

Vaig assentar-me al costat de la Sam, i llavors vaig adonar-me que davant nostre hi havia en Jason i que ens mirava ... de forma estranya.

-Jason, què passa? - vaig dir-li tota inocent, fins que llavors ho vaig entendre - ah, si, mmm... ella és la Samanta, de Ravenclaw, la coneixies?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 5:07 am

-Bé, sí, l'altre dia ens vam trobar al Palau del Mussol. Però a mi no em fa res que es quedi aquí, eh! -vaig aclarir, mig ofès- Jo només vull que arribi el menjar ja, que tinc una gana... -em vaig mirar amb llàstima el plat buit.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 6:43 am

- Gràcies, a més encara que algu d'aci- vaig dir senyalant la taula- li sapiguera mal, no m'alçaria.- vaig dir somriguent- Jo també tinc una fam, sobretot despres de nadar.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 6:52 am

La Sam va dir no se què de nadar, però vaig decidir no preguntar res, ja que segurament era alguna altre de les seves idees esbogerrades ( i que si eren una combinació Erin+Sam, resultaven el doble de perilloses).

-Voleu amanida?- vaig demanar-ls'hi, mentre me'n omplia el plat.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 6:53 am

Vaig arribar i li vaig fúmer un cop al cap al Jason amb el meu llibre (amb carinyo, eh?)

- Què vols dir que és cansat estar sempre amb els mateixos? Qui et cansa, ehhh? ¬¬

Em vaig asseure al seu costat i vaig mirar la Sam, rient.

- Ei, Sam, veig que finalment has decidit posar-te del bàndol dels vencedors... XD
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 6:57 am

- Els vencedors? No se de que vencedors parles, els vencedors estan ahi raere- vaig dir senyalant la meua taula- El que pasa es que hui tenia ganes de canviar d'ambient. No em tiraras no?- vaig dir riguent.- No, gràcies, no me apeteix amanida, però aixo si.

Vaig agafar unes llonganises i les vaig posar en el meu plat despres vaig agafar algunes creïlles.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 9:53 am

- Exacte, els vencedors esteim aquí darrere! - vaig exclamar, acostant-me a la taula de Gryffindor - Però suposo que avui no tenen gana, perquè la taula és ben buida!

Em vaig asseure al costat de l'Agatha i vaig agafar una mica de pollastre.

- Ep, que em podeu passar l'amanida?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 9:33 pm

Vaig agafar la plata de l'amanida i la vaig canviar per la de davant nostre on hi havia patates al forn (ecs!), per poder-ne menjar les dues.

- No crec que el dire us digui res per seure aquí... de vegades ell també s'equivoca de taula...
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 11:51 pm

OFF:
Maggie Prewet escrigué:
La Sam va dir no se què de nadar, però vaig decidir no preguntar res, ja que segurament era alguna altre de les seves idees esbogerrades ( i que si eren una combinació Erin+Sam, resultaven el doble de perilloses).

Què vol dir això, Maggie? jo el que faig és parar la sam, no animar-la... XD

ON:

Vaig seguir escoltant la conversa en silenci, fins que va sortir el director.

- per cert, Agatha, li has donat ja al director el barret amb les llaminadures?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 11:56 pm

Vaig empassar l'enciam que duia a la boca per contestar l'Erin.

- Seh, li vam portar ahir a la nit, l'Eileen, l'Emily i jo. Més content que un nen el dia de Nadal - vaig agafar una aleta de pollastre-. Per cert, si aneu al seu despatx, ajupiu-vos quan obriu la porta, ha instal·lat una ballesta antipersona.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDg Set 19, 2010 11:58 pm

Va arribar l'Agatha i es van posar a discutir de quidditch i altres qüestions, molt menys importants que el menjar que per fi havia arribat. Així que em vaig posar a endrapar voraçment sabent només vagament de què parlaven.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDl Set 20, 2010 1:31 am

- Que bé que li hagin agradat els dolços! - vaig dir, referint-me a la gran recol·lecta del banquet de benvinguda - Mmmm... així que una ballesta anitipersona, eh? No sé perquè, però no m'estranya gens ^^ Venint del nostre dire...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDl Set 20, 2010 2:09 am

- Una ballesta anti-persona?- vaig preguntar- Li haure de demanar on l'ha comprada, jo també en vuic una.- vaig dir emocionada, pensant en el que podria fer jo amb una ballesta.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDl Set 20, 2010 2:17 am

- Molaria posar-ne una a la sala comuna d'Slytherin, i cada vegada que obrissin la porta... ZAS! Un serp menys - vaig dir alegrement-. Però no podem entrar-hi per instal·lar-la Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDl Set 20, 2010 2:21 am

- Ei! Doncs molaria molt! Que pena que no poguerem entrar, perque jo la instalaria sense dubtar, aixi anem eliminant purria del mon.- despres de dir aixo Erin em va llançar una mirada reprovadora (OFF: segur que ho faries, eh que si Erin? xD). Jo per a disimular vaig agafar un tros de creïla.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDl Set 20, 2010 2:33 am

Em vaig quedar pensant després del que havien dit l'Agatha i la Sam. Potser no hi podíem entrar a la sala d'Slytherin però... no, no! Vaig treure la meva part més responsable i vaig dir:

- Au va, noies! Que a mi tampoc em cauen bé les serps aquestes... però posar-nos a matar slytherins a cop de ballesta em sembla una mica bèstia!
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

A l'hora de sopar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: A l'hora de sopar.   A l'hora de sopar. EmptyDl Set 20, 2010 2:40 am

Em vaig mirar la Marta, alçant una cella, i vaig desviar la mirada cap a la Sam.

- A tu et sembla bèstia?
Tornar a dalt Ir abajo
 
A l'hora de sopar.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Sopar de... Reconciliació? [Ra]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Gran Saló-
Canviar a: