Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Regal d'aniversari [Fortin]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDg Oct 02, 2011 9:42 pm

Va arribar a aquell bestial orgasme corbant l'esquena i deixant anar un crit. Després va dir que li tocava a ella i em va començar a fer aquella fel·lació.

- Uff... - vaig gemegar quan va començar.

Era genial. Era increïble. Tenia tantes ganes d'allò...
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDt Oct 04, 2011 7:07 am

Vaig estar-m'hi una bona estona, recreant-m'hi, peró després jo també vaig tenir-ne ganes de més, de manera que em vaig estirar al seu costat li vaig fer un petó apassionat, mentre premia tot el meu cos contra el seu.

-Et sembla si anem un mica alhora, ara? -li vaig proposar a cau d'orella, mentre movia la pelvis per refregar-me amb ell, esperant que prengués la iniciativa.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDt Oct 04, 2011 9:57 am

- D'acord... - vaig fer-li un petó, apassionat, que em va deixar sense respiració.

Anava refregant-se en mi, en el meu membre. Excitadíssim i empalmadíssim, vaig agafar-me'l amb una mà i vaig ficar-lo d'un moviment ràpid i esvelt, com en una estocada d'esgrima, dins seu. Vaig girar-me una mica per quedar a sobre, i vaig agafar-la per sota de les cames, aixecant-les-hi una mica per poder entrar més en les seves entranyes i sentir-la completament.

- Agatha... - vaig gemegar quan vaig començar el moviment de vaivé.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDt Oct 04, 2011 10:08 am

Em va penetrar i es va començar a moure dincs meu, i vaig deixar portar per una onada de plaer.

Em va sobtar quen em va dir pel nom; jo no acabava d'acostumar-m'hi, a dir-li a ell pel seu, i em sonava forçat. Ell, en canvi, feia servir el meu nom de pila quan menys hi pensava, gairebé sense adonar-se'n.

Però no estava per gaires cabòries, no em podia concentrar més d'un minut en res, en aquell moment, en res que no fos ell, nosaltres. Anava gemegant a cada embestida, sense poder evitar pensar que era una escandalosa. Però és que no era per menys.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDt Oct 04, 2011 10:15 am

Gemegava, i cridava, i gemegava més i cridava més. Molt. A cada envestida.

Jo també gemegava, crec, però no es sentia a causa dels seus crits. I n'hi havia motius, per cridar. No és que tingués un trasto de quaranta centímetres, tampoc, però el meu penis no es quedava curt pel que feia a tamany. I les ganes que tenia d'ella, d'estimar-la, de fer-li l'amor salvatgement un cop rere l'altre, contribuien a fer-me'l més gran i més actiu.

I que diguin el que vulguin, però tenir un tros de carn, més dur que una pedra, entrant i sortint de dins teu frenèticament mentre tu et lubriques més i més perquè qui t'està follant et posa com una moto... doncs ha de provocar tals orgasmes que et deuen sentir fins a la Xina Popular.

No sé si ens sentien a la Xina Popular. Dubto que ens sentís ningú. Bé, tampoc calia fer partíceps als altres d'aquell plaer, el plaer únic que sentíem en estar junts. El plaer de ser dins seu, entrant i sortint mentre els meus llavis recorrien els seus, i el seu coll, i els seus pits, i en general el seu cos i la seva pell morena.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDc Oct 05, 2011 9:37 pm

El sentia per tot arreu, els seu llavis recorrien els meus, i el meu coll, els meus pits, mentre les seves mans s'encarregaven de la resta del meu cos, mentre el vaivé seguia cada vegada més frenèticament.

Em posava molt calenta, massa. Si tancava els ulls només veia els seus, que em perdien i em tornaven boja. Si em tocava, estava perduda i no volia res més en el món que no fos ell.

Vaig sentir que m'envaïa un plaer sublim; el segon orgasme aquella nit. Vaig proferir un crit, més fort que els altres, mentre el meu cos es quedava rígid abraçat a ell i li marcava inconscientment les ungles a l'esquena.

I ell va seguir, no va parar, ni volia que ho fes, però tenia l'adrenalina pels núvols i no podia fer gran cosa des d'allà a part de deixar-me fer, de manera que em vaig incorporar i em vaig asseure sobre seu fent que em penetrés des de baix, portant jo el moviment, ara més lentament, més fort, i ara més ràpid.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDj Oct 06, 2011 10:12 am

Després del seu segon orgasme, va fer mitja volta i va quedar ella a dalt, pujant i baixant frenèticament mentre el meu membre erecte la penetrava fins al fons cada vegada.

Vaig incorporar-me una mica, quedant a l'altura dels seus pits, que vaig començar a besar, llepar i mossegar.
Les meves mans, aguantant el seu cul, feien força a mesura que l'excitació i el plaer creixien. L'ajudava a pujar i baixar, fent força amb els braços, mentre notava com ella arquejava el seu cos i cridava i gemegava.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDv Oct 07, 2011 1:02 am

Les seves mans s'aferraven al meu cul, i ajudaven a portar el moviment, que era cada vegada més frenètic, mentre jo gaudia notant la seva boca als meus pits.

Vam estar així una estona, fins que vaig notar que una tercera onada de plaer s'acostava, l'última. Volia que aquesta vegada hi srribessim els dos junts, però no podia dir-li, perquè amb prou feines podia respirar.

-Fortin...! -vaig poder cridar, només, i amb un to de veu molt més agut que el de normailment.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDv Oct 07, 2011 9:06 am

Va deixar anar un crit. Vaig patir, per un instant, perquè creia que indicava ja el tercer orgasme de la noia. I jo volia que ens correguéssim junts.

- Agatha... - vaig murmurar, més baix; ni tan sols em devia sentir de tan forts com eren els seus gemecs.

Vaig ajudar-la a accelerar el ritme, mentre seguia delectant-me amb els seus pits perfectes. Vaig sentir l'orgasme cada vegada més pròxim, quan de sobte ella es va començar a contraure, a tenir convulsions, i va deixar anar un crit. Al mateix moment, vaig sentir com una onada de plaer recorria el meu cos. Totes les terminacions nervioses del meu cos van produir, a l'uníson, la sensació més plaent del món, mentre em corria dins seu i acompanyava aquell orgasme amb un petó apassionat.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDv Oct 07, 2011 9:17 am

Un remolí de plaer em va recórrer el cos al cap de poc, vaig cridar cap cel, notant per la força que exercien les mans d'ell al meu cos que ell també hi havia arribat. Perfectes.

Em va fer un petó, al que vaig correspondre, sense bellugar-me d'on era i amb ell encara dins meu, mentre encara em recorrien calfreds cada pocs segons.

Em vaig separar d'ell després del petó, li vaig agafar la cara amb les mans i me'l vaig quedar mirant als ulls, com hipnotitzada.

- T'estimo.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDv Oct 07, 2011 9:25 am

Sense sortir de dins seu, va agafar-me la cara i em va mirar, de ben a prop.

- T'estimo.

- Jo, a tu, més - vaig fer-li un petó mentre les meves mans embolcallaven el seu cos, enrotllant-se en la seva cintura.

Vaig sortir de dins seu, després, i vaig agafar la vareta, fent l'encanteri aquell per evitar que... bé, que algun mini-jo sortís per allà nou mesos després.

- Gràcies per aquest aniversari, Agatha - vaig fer-li un altre petó, més dolç.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] - Página 2 EmptyDv Oct 07, 2011 9:36 am

- A tu -li vaig contestar. amb un somriure.

Em vaig estirar sobre la taula, encara massa cansada com per aixecar-me. Havia de recuperar l'alè. A més sabia que quan estava despullada ell no podia evitar mirar-me, i m'encantava que ho fes.

- A partir d'ara ja em dic "Agatha", doncs? - vaig preguntar, retirant-me els cabells de la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Regal d'aniversari [Fortin]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Fortin, Padfood; Padfoot, Fortin.
» regal d'aniversari
» El millor regal que l'Agatha pot fer
» Kikus Fortin
» Càstig (Fortin)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Torre d'Astronomia-
Canviar a: