Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Regal d'aniversari [Fortin] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Regal d'aniversari [Fortin] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Regal d'aniversari [Fortin]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDj Set 29, 2011 9:37 pm

Vaig arribar a dalt de tot de la Torre d'astronomia quan encara quedaven uns minuts per les vuit. Era l'aniversari del Fortin, i li havia enviat una nota per trobar-nos allà, donar-li el seu regal i... bé, que passés el que hagués de passar.

Vaig sortir a l'exterior i vaig passar la mà pel mur de pedra, i m'hi vaig repenjar per veure com el cel s'anava enfocquint ara que ja s'havia port el sol. Vaig pensar en com havia canviat la meva vida des que ell ho havia capgirat tot. Em sentia... diferent, molt més gran. Per això tenia més ganes que mai de fer bogeries, perquè no m'agradava la idea de madurar i ser una adulta.

Un dia ets el terrabastall de l'escola, la nena que viu constantment una festa i que sempre s'ho passa bé i de cop i volta... un dia et despertes, ets major d'edat, acabes Hogwarts, has de triar què faràs al curs següent i... tatxan, tens parella. Uf. Una part de mi tenia ganes d'arrencar a córrer; l'altra només pensava en ell, i en els seus ulls i les seves mans i en com l'estimava i sabia que no podria anar gaire lluny sense ell. I tot havia anat tan de pressa.

- Pareu el temps, siusplau... -vaig murmurar per mi-. Pareu... no estic preparada per fer-me gran, encara.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDv Set 30, 2011 10:12 am

Havia rebut la nota una estona abans, o sigui que vaig anar a la Sala Comuna una estona i després em vaig presentar a la Torre. I allà estava ella, preciosa. Se'm va accelerar el cor.

La por de tant temps enrere va tornar a mi. Vaig pensar, mentre m'hi acostava amb un somriure a la cara, en la situació un any enrere. Tot havia canviat tant... I ja era major d'edat. Major d'edat, havent decidit ja què fer amb la meva vida i, més enllà d'això, havent decidit amb qui volia passar el meu temps.

- Hola... - vaig dir, abraçant-la per darrere, tan baix que devia semblar un xiuxiueig.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDv Set 30, 2011 9:12 pm

Vaig notar les seves mans a la meva cintura, que m'envolcallaven, i la seva veu suau a la meva oïda, i se'm van eriçar els pèl del clatell, mentre se'm dibuixava un somriure al reostre. Era meu...

Vaig deixar uns segons les mans sobre els seus braços, i després em vaig donar la volta per buscar els seus llavis i fer-li un petó llarg i dolç.

- Felicitats... -vaig murmurar després.

Tenia moltes ganes d'ell, i només de tenir-lo tan a propo ja notava que se m'accelerava el cor i em pujaven els colors.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 3:54 am

Vaig correspondre-li apassionadament al petó, abans de contestar.

- Gràcies - vaig dir, sense separar-me'n.

Vaig mirar al voltant. No, no hi havia cap caixa de dos metres d'alt.

- Eh, on és el meu regal de dos metres d'alt? - vaig dir, fent broma, mentre li picava l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 4:08 am

Vaig fer una rialla.

-Si vols em fico jo dins d'una caixa -li vaig dir amb un somriure trapella-. Peró el teu regal és més petit. El porto a sobre, m'hauràs de registrar.

Duia el diari embolicat en una butxaca interior gran que tenia a la capa. Aquell mateix dia havia sortit la notícia que el Periòdic Profètic havia mig sucumbit a les flames. Em vaig preguntar si ho havia llegit i si lligaria caps quan trobés el diari.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 4:50 am

Vaig riure mentre me'n separava i la mirava.

- Així que t'hauré de registrar... Es pot considerar que el registre, en si mateix, ja és un regal? - vaig picar-li l'ullet i m'hi vaig acostar.

Vaig acostar-m'hi una altra vegada, abraçant-la mentre començava a registrar-la. Bé... registrar-la. En realitat era un "sinfín" de carícies per tot el cos, començant per l'esquena i pel cul, després per les cuixes, i l'entrecuix... després pujant cap a dalt, buscant per la panxa, i als pits (com si s'hi pogués amagar gaire res), fins que al final vaig mirar per les butxaques de la capa.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 5:25 am

Vaig aixecar els braços, somrient mentre em deixava resgistrar sense presentar resitència. Em va ressegui l'esquena, el cul, va tornar a pujar per les cuixes (aquí un calfred em va recórrer el cos, un dels bons) i després va seguir pujant... La panxa, els pits... Guau, hiperventilant, ja. No m'hi acostumaria mai...

Després va trobar el diari embolicat.

-No sé si dir-te que l'obris ara o després... -vaig mormolar-. Bé, millor ara, així m'hauràs de donar les gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 6:20 am

Vaig obrir el paquetet. A dins hi havia un diari.

- Vaja, capto la indirecta... M'hauré d'informar més sobre el que passa al món - vaig dir, fent broma; després em vaig mirar el paper amb més detall -. Espera... Això és del 28 de setembre de... de fa disset anys!

Em vaig quedar mirant aquell tros de pergamí vell com si fos la cosa més increïble del món.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 6:39 am

No va entendre el regal fins que no va veure la data. Vaig somriure.

- I espera, que es posa millor... - vaig dir, agafant de la meva motxilla el diari d'aquell dia i ensenyant-li l'article de la portada-. S'ha incendiat l'hemeroteca del Profètic. Sembla que ara la teva còpia és única en el món. Qui sap. Potser un dia la vens i et fas ric!
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 7:41 am

M'ho vaig quedar mirant. O.O'

- Com és que... espera... tu...? TU! - vaig dir, lligant caps -. Has cremat l'hemeroteca del Profètic! - vaig riure -. Vaja, sabia que els tenies mania, però tanta...

No se m'acudia una altra explicació per la qual l'Agatha tingués un document que poques hores després hauria sucumbit a les flames.

- Mm... no saps com em posa pensar-hi - vaig picar-li l'ullet, abraçant-la -. Encara no sé què li he fet a Déu perquè em faci un regal així - vaig dir, referint-me a ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 8:31 am

- Qui, jo? - vaig dir posant cara d'angelet-. Jo no he fet res... ^^

Em va agafar i em va fer una abraçada.

- A veure com em demostres com t'ha agaradat el regal -li vaig murmurar a cau d'orella-. Avui farem tot el que tu vulguis. Sóc tooooooa teva.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 11:39 am

- Tota, tota? - vaig dir-li mentre l'abraçava i li feia un petó, apassionat.

Les meves mans van recórrer la seva esquena, com en el registre, però es van aturar en arribar al cul i les cuixes. Vaig fer-li un petó darrere l'altre, desviant-me de vegades cap al coll i tornant al cap d'uns instants als seus llavis.

- No saps la ràbia que em fa no poder entrar a la residència de l'altre... - vaig xiuxiuejar entre petó i petó.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 11:48 am

Vaig tancar els ulls quan vaig notar el seus llavis al meu coll, i vaig sentir que feia baixar les mans fins al meu cul, mentre un calfred em recorria l'espida. Només amb allò ja estava calenta, que fort. Tot i així, com qe estava tan arrapada a ell, també vaig notar que ell també... s'estava posant nerviós.

- Mira la part positiva -li vaig dir-. Les habitacions són avorrides, no com els balcons o les aules d'Astronomia. La dificultat de localització ens fa ser més imaginatius...

Li vaig fer una mossegadeta al coll, mentre les meves mans començaven a descordar-li hàbilment la camisa.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 12:03 pm

Val. Portava uns dies sense ella, i entenia que en tenia ganes. Però calia que només amb uns petons i unes carícies que, per més inri, feia jo, m'empalmés?

- També tens raó - vaig fer-li un petó mentre em descordava la camisa.

Jo, pel meu cantó, vaig passar una mà per sota la brusa, jugant amb els seus pits jovials i ferms. I no, no vaig deixar de fer-li petons.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 12:34 pm

M'anava fent un petó rere l'altre i quan vaig sentir que ficava les mans per dins la meva camisa no vaig poder evitar somriure, però no vaig parar de fer-li petons.

-T'he trobat a faltar molt -li vaig dir quan vaig acabar de descorda-li la camisa, i li vaig treure de qualsevol manera per llançar-la a terra-. Em comença a preocupar que tot just haguem començat i jo ja estigui xopa... el més normal seria que m'hi anés acostumant, no?

Però encara se'm quedava la ment en blanc quan em tocava, i se'm tallava la respiració quan em feia un petó; com el primer dia

Vaig acariciar el seu tors, causant-li un pessigolleix amb les ungles, fins que vaig arribar als pantalons. Vaig començar a descordar-los, entretenint-m'hi molt ja que havia li ficat les mans a dins dels pantalons i els calçotets per fer-li carícies, i em barallava amb els botons només amb els polzes.

Li vaig fer un petó intens, electritzant i vaig deixar la ment en blanc. Volia que em despullés, que em magregés per totes bandes i que em fes l'amor salvatgement contra la paret, el terra o qualsevol dels escriptoris de l'aula. Tenia ganes de sentir-lo dins meu, que consumís aquell foc que em bullia dintre.

- Fortin... -vaig ser capaç de mormurar només, mentre seguia amb les carícies a l'interior del seus pantalons i notava les seves mans als pits i els seus llavis al coll.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDs Oct 01, 2011 11:25 pm

Volia respondre-li, però estava massa ocupat petonejant-la. D'un gest ràpid vaig descordar-li la brusa, que va caure a terra. Una mà es va posar sota la faldilla, acariciant-li subtilment l'entrecuix mentre l'altra es desvivia per descordar-li el tancat dels sostenidors.

No es va resistir gaire, el tancat. Els sostenidors també van caure al terra, amb la seva brusa i la meva camisa.
L'altra mà seguia allà baix, fent entrades furtives per sota del tanga de la noia. Estava molt molla. Sí, ja ho havia dit ella, que ho estava... Anava molt calenta. Anàvem els dos molt calents.

I, mentrestant, ella intentava descordar-me els pantalons mentre m'acariciava el membre, que creixia més i més a mesura que ella estava més nua, els petons eren més freqüents i les carícies més evidents.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDg Oct 02, 2011 5:10 am

Em va treure la camisa d'una revolada, i va començar les carícies per sota la faldilla, per sota la roba interior, i em vaig estremir i vaig fer un sospir de plaer.

Em venia de gust fer alguna cosa direferent, alguna cosa guai... vaig acabar-li de descordar els pantalons i me'n vaig desfer, abans de fer-li un petó apassionar.

- Com vas fer allò l'altra vegada...? -li vaig dir-. Que no et podia veure ni sentir... fes-ho, siusplau. És molt guai. O... fes-m'ho a mi, ja veuràs...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDg Oct 02, 2011 5:53 am

Vaig riure, quan va fer aquella suggerència.

- Aviam, millor te'ls ensenyo i així ho sabràs fer tu pel teu compte. - vaig treure la vareta de la butxaca dels pantalons, a terra -. Odoratus albi elimina les olors. De fet, fa que no puguis sentir olors.

Vaig fer un gest de vareta quan ho vaig haver dit, i els dos vam deixar d'olorar.

- Exsurdo - vaig fer un gest - elimina uns certs sons. Si en saps prou pots eliminar-los només temporalment, o eliminar només uns sons concrets. Per això em pots sentir.

Vaig fer-li un petó.

- Finalment... disillusio - vaig fer un gest i la noia es va tornar invisible - et fa "invisible". En realitat amb condicions de molt bona llum i si t'hi fixes molt, podria més o menys endevinar on ets.

Vaig mirar al meu voltant. No tenia ni idea d'on era. Collons, quin morbo que tenia allò...!
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDg Oct 02, 2011 6:16 am

Vaig intentar memoritzar els encanteris mentre me'ls feia, tot i que estava més pendent de les carícies que ens estàvem fent.

En un moment donat vaig veure que m'havia tornat invisible, perquè no em veia les mans. O sigui, que no sentia la fressa que feia quan caminava però podia sentir la meva veu.

Em vaig acostar a ell i li vaig posar els dits a la panxa, i vaig girar lentament entorn seu, acompanyant la mà amb mi, fins que vaig fer tota la volta, i em vaig quedar davant seu.

Em va divertir veure la cara que feia, i se'm va excapar una mica el riure.

M'hi vaig acostar i li vaig fer un etó als llavis, sense tocar-lo amb res més. Va ser un petó suau i dolç, però llarg. Després me'n vaig seperar i me'n vaig anar darrere seu. Li vaig passar les mans per les espatlles i les vaig fer lliscar fins al seu pit. Vaig acostar la boca a un costat del seu coll i li vaig fer un petó que va cabar amb una petita mossegadeta juganera.

- És guai o no és guai? - li vaig murmurar a cau d'orella.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDg Oct 02, 2011 6:26 am

Val. Allò era la hòstia. Vaig intentar agafar-la quan va fer-me el primer petó, però no la vaig saber veure.

- Collons, i tant que és guai... - vaig murmurar.

Estava empalmadíssim. Tenia unes ganes boges de jeure amb ella, de fer-li l'amor apassionadament on fos i com fos. Tenia unes ganes boges d'ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDg Oct 02, 2011 6:31 am

Em vaig treure la faldilla i la vaig llançar a terra. Quan va deixar d'estar en contacte amb mi, es va tornar visible. Després em vaig treure els sostenidors i els hi vaig llançar a ell. I, finalment, em vaig treure el tanga, que també li vaig llançar.

Em vaig acostar aell i li vaig agafar les mans, que vaig col·locar a les meves caderes, i les hi vaig fer pujar fins als meus pits ara nus.

- Ja saps on sóc? -vaig murmurar.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDg Oct 02, 2011 6:46 am

Va treure's la roba i va agafar-me les mans, posant-les a les seves caderes i acompanyant-les fins als pits. No vaig atrevir-me a fer-li un petó (estava bastant segur que més aviat trobaria el nas), però després de magrejar aquells pits invisibles amb delit, una mà va baixar fins al seu entrecuix, acariciant el clítoris amb un dit mentre un altre entrava i sortia frenèticament del seu cony humit.

Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDg Oct 02, 2011 8:00 am

Vaig sentir com els seus dits es movien hàbilment dins meu i em feien sentir delícies. Em vaig apropar a ell i el vaig besar apassionadament, una vegada rere l'altra, i vaig baixar les mans per baixar-li els calçotets, dels que em vaig desfer d'un cop de vareta abans de deixar-la tirada per allà.

Amb la respiració entretallada i gemegant suaument pel plaer que sentia, el vaig empènyer suaument fins a la paret de la torre. Les meves mans van baixar pel seu cos, buscant el seu penis , i quan el van trobar van reprendre les carícies, ara més destres, masturbant-lo.

Encara érem al balcó de fora la torre; no era que tingués gens de fred, perquè el meu cos semblava una estufa però so sabia si ell hi estava còmode.

- Vols que... entrem a la classe... o ens quedem... aquí? -vaig preguntar respirant amb dificultat, i pensant amb més dificultat encara, ja que feia estona que només em deixava portar i havia perdut l'oremus de tot.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDg Oct 02, 2011 8:31 am

El mimetitzador va passar mentre ens masturbàvem l'un a l'altre. Pràcticament al mateix moment em va suggerir que entréssim.

- Com tu vulguis... - vaig fer-li un petó, apassionat -. La veritat és que a dins hi ha taules.

Vaig agafar-la a coll, sense esperar una resposta, i em vaig ficar a l'aula, deixant-la sobre una taula i, pràcticament al mateix moment, besant-la per tot el cos fins arribar al clítoris, que vaig començar a llepar i xuclar amb passió.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Regal d'aniversari [Fortin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Regal d'aniversari [Fortin]   Regal d'aniversari [Fortin] EmptyDg Oct 02, 2011 11:38 am

Em va alçar a coll i em vaig deixar portar fins a l'aula on em va deixar estirada damunt d'un taula. Sabia el que em faria a continuació i no vaig oposar-hi cap resistència.

Em vaig enretirar els cabells de la cara amb les dues intentant a la vegada ofegar els gemecs, peró sense gaire èxit. La seva llengua m'estava portant al setè cel. Gemegava gairebé inconscientment, i els gemecs van pujar de volum quan vaig arribar al primer orgasme, corbant l'esquena.

Vaig recuperar la respiració, i em vaig dreçar per fer-lo estirar a ell.

-Em toca -vaig dir, mentre m'enfilava a sobre seu.

Li vaig petonejar el coll, el pit, baixant pel tòrex fins arribar als genitals. Em vaig posar el seu penis a la boca i em vaig començar a moure amunt i avall, promer lentament; després més de pressa.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Regal d'aniversari [Fortin]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Fortin, Padfood; Padfoot, Fortin.
» regal d'aniversari
» El millor regal que l'Agatha pot fer
» Kikus Fortin
» Càstig (Fortin)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Torre d'Astronomia-
Canviar a: