Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
regal d'aniversari HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 34 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 34 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
regal d'aniversari HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
regal d'aniversari EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
regal d'aniversari EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
regal d'aniversari EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
regal d'aniversari EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
regal d'aniversari EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

regal d'aniversari

AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

regal d'aniversari Empty
MissatgeAssumpte: regal d'aniversari   regal d'aniversari EmptyDs Ago 13, 2011 2:27 am

Era l'aniversari de l'Erin. Estava passejant pels jardins fins que vaig arribar al llindar del bosc i, tan ensimismada com estava, no me'n vaig adonar i vaig seguir caminant.

Què li podia regalar a l'Erin? Era complicat, perquè tot i que sabia que qualsevol cosa li faria moltíssima il·lusió, volia que fos alguna cosa mínimament especial, i tot el que tenia importància per l'Erin no era res que li pugués aconseguir jo. Hum.

Aleshores alguna cosa em va caure damunt del cap i va rebotar a terra. Primer vaig pensar que es devia tractar d'un pinya, però quan vaig mirar a terra vaig veure que era un esquirol.

*.*

- Ei... què t'ha passat?

No em va costar gaire de veure-ho. Tenia la pota dreta tota ferida.

- Ui... com t'ho has fet això?

El vaig agafar amb compte, tot i que l'esquirol estava bramant crits de pànic i vaig notar que el cor li anava a cent.

-Tranquil, home, que no et faré mal... a mi no em cridis, eh?

Mentre el tenia agafat amb una mà, vaig buscar la vareta, perquè m'estava mossegant i em feia mal. Vaig pensar en estabornir-lo, però era tan delicat que em va semblar que podia morir per aquell conjur. En necessitava algun que només t'adormís... o t'atontés...

... i allà a estava. El primer que m'havia vingut al cap. Vaig desestimar-lo i vaig mirar de pensar en algun altre, però ja m'estava sagnant el dit i hauria de deixar anar l'esquirol.

"Només està prohibit en humans" em vaig recordar a mi mateixa, "i només el ols curar". Però de totes maneres... de totes maneres...

- Imperio -vaig dir al final, i l'esquirol va deixar de forcejar.

Em va espantar una mica la facilitat amb què havia funcionat l'encanteri. L'havia vist fer sovint. Sobre meu.

En fi. Vaig saccejar el cap i vaig treure'm una pomada de la butxaca.

- Això ho vaig robar de l'infermeria l'últim cop - li vaig explicar a l'esquirolet, tot i que no m'entenia-. M'ho poso quan em faig mal per les escales, va molt bé, ja ho veuràs... queda't quiet.

I es va quedar quiet, evidentment. Hauria fet salts malavars, si li ho hagués manat. Li vaig empastifar la pomada per la cama, que va comenar a cicatritzar de seguida. Aleshores se'm va acudir la idea. Necessitava algú que el cuidés fins que se li curés del tot!

- Oh! M'has caigut del cel. L'Erin et cuidarà. Segur que li encantes. Segur que a tu t'encanta ella. ^^

Vaig immobilitzar-li la cama amb una mica d'esparadrap i li vaig treure de sobre ràpidament el male... l'encanteri. No va fer cap moviment brusc, segurament perquè era conscient que la cama ja no li feia mal.

- Au, va, anem a buscar l'Erin... ^^

[tema acabat]
Tornar a dalt Ir abajo

regal d'aniversari
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1